19.4.2024 | Svátek má Rostislav


Diskuse k článku

POLITIKA: Strach jménem ANO

Na českou politickou scénu doslova vtrhl nový hegemon. Hnutí ANO obdivuhodně navýšilo svůj volební zisk o 12 % oproti roku 2013, čímž je mezi stranami letos zvolenými do Poslanecké sněmovny největším skokanem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Ševčík 14.11.2017 15:04

Re: Semletí silnějším partnerem?

Kterej Klaus prosta zeno ten junior a nebo ten co znemoznil ODS?

M. Varadinková 14.11.2017 16:34

Re: Semletí silnějším partnerem?

Ten, o kterém je řeč. Když to nechápete, tak se do toho nepleťte, prostoduchý inteligente. A doučte se češtinu!

J. Lepka 14.11.2017 12:25

Co to?

Podprahové PR ANOfertu? Jak vám chutná koblížek posvěcený samotným vůdcem, autore?

J. Kindl 14.11.2017 11:20

Komu je tedy ANO nebezpečné?

Komu je tedy ANO nebezpečné? Každému, kdo nemá jenom hlavu na to, aby na ni nosil čepici. ANO je hnutí, kde v čele stojí bývalý komunista, agent StB, který majetek získal podivným způsobem, je to demagog a manipulátor, který je obklopený bývalými pracovníky StB.S takovou osobu jít do holportu je pro silný žaludek. ODS dostala hlasy dílem proto, že měla vynikající volební program a hlavně že řekla, že s takovou osobou nebude do koalice.

V. Kotas 14.11.2017 11:43

Re: Komu je tedy ANO nebezpečné?

Těch, co po listopadu získali majetek poctivě, je menšina proti těm, kteří ho získávali za dvě odpoledne, či stejně jako Babiš. Ten kdyby nešel do politiky, tak si ho nikdo nevšiml. ODS zachránil mladej Klaus, žádnej volební program.

J. Lepka 14.11.2017 12:23

Re: Komu je tedy ANO nebezpečné?

Nerad vám beru iluze, ale % jsou zrádný element. Pokud se při volební účasti necelých 61% voličů, což je nějakých 5 108 000 lidí a získala-li ODS 11,32%, tedy v absolutních sumách cca 576 700 hlasů, je oněch 22 635 preferenčních hlasů juniora skoro 4% krajíc. Věru slibná to záchrana.

J. Kindl 14.11.2017 12:26

Re: Komu je tedy ANO nebezpečné?

Babiš je jediný podnikatel, který získal miliardový majetek bez jedné koruny v kapse. Nikdo nemá takové štěstí na to, aby ve Švýcarsku byla založena společnost O.F.I. ( Ost Finanz und Investition) která mu poskytla milony na ovládnutí Agrofertu. Podle Babiše se jedná o spolužáky, podle BIS se pravděpodobně jedna o StB, která přes KgB mu poskytla peníze. Každou firmu, kterou Babiš vlastní provází podvody, podivnosti a zejména pomoc ze strany ČSSD Zemana, Špidli a Gorsse, kterého vodil, tak, že si získal přezdívku loutkář. Nejhezčí je, že Babiš dnes vystupuje, jako jedinej svatej a nás spasitel a čehůni mu to baští.

M. Těhanová 14.11.2017 12:32

Re: Komu je tedy ANO nebezpečné?

To je přesně ono. Lidi jsou strašně hloupí. Na jedné straně lžím věří, pokud ale někdo lže přesvědčivě jako Babiš, tak těm argumentům nevěří, i kdyby byly sebe přesvědčivější.

M. Varadinková 14.11.2017 13:59

Re: Komu je tedy ANO nebezpečné?

A co když to nejsou ti "strašně hloupí lidi", kdo věří lžím? Co když lžím jste naopak uvěřila Vy?

J. Ševčík 14.11.2017 14:58

Re: Komu je tedy ANO nebezpečné?

Jasne pravda je a bude vzdy jen na vasi strane jinak vsichni ostatni co to maji obracene jako vy jsou hlupaci ?

B. Rameš 14.11.2017 11:10

Zajímavá analýza,

v té přehršli emotivních výkřiků až mrazivě odtažitá a nikoli o to méně přesná a chmurná. Otázkou zůstává, co, do psí mateří, s tím počít?

A s tou demokracií: je to jen metoda rozhodování. To, oč opravdu jde, je svoboda. Tedy to, aby se člověk - v rámci nějakých rozumných a přiměřených zákonů a pravidel, samozřejmě - mohl chovat podle své vůle a představ a nemusel dělat to, co nechce. Pokud se na to podívám tímto úhlem, řekl bych, že už máme odzvoněno, Babiš neBabiš.

V. Klepetko 14.11.2017 10:29

Noční zabijačka.

Když tedy ANO ani Babiš nejsou přímým ohrožením demokracie, jak tvrdí autor, tak co ji ve skutečnosti ohrožuje? V kontextu dnešního úvodníku Astona si stále více myslím, že je to tzv. "kriminalizace politiky"... Mám ale špatný pocit z vlastní argumentace na toto téma během nedávné takzvané diskuzní "Noční zabijačky", kdy jsme se společně s panem Schoříkem neúspěšně snažili uniknout před jednostranností vlastních argumentů. On se bránil, že v je ČSSD v celé té kriminalizační kampani Babiše nevinně, mně se nedařilo zařadit celý problém do širších souvislostí, a pan Balzám na závěr vznesl zajímavou a závažnou otázku - "Kdo je zde vlastně v zajetí magie zla"?. Ta otázka mě zneklidňuje, protože stále visí ve vzduchu. Není totiž vyloučeno, že my všichni... Celá diskuze pritom vznikla na základě těchto myšlenek:

V. Klepetko 14.11.2017 10:31

Z úvodníků Astona:

27.9. "Čapí hnízdo... " "Zatím je celá aféra jen politikum, které mělo podle strategie Bohuslava Sobotky zásadně ovlivnit výsledek voleb. Nezdá se, že to byl produktivní nápad, nicméně rozhodující slovo bude mít až volič." 4.10: "Co když se ukáže , že k trestnému činu nedošlo?"..."Ve věci Čapího hnízda by se míč dostal na druhou půli hřiště – Babiš by mohl snadno prokázat, že šlo o umělou konstrukci s cílem politického zničení jeho ANO." 17.10. "Miloš Zeman se mýlí, když pokládá novináře za největší idioty. Zdá se totiž, že největší idioti jsou politici". "Jaký pocit má občan mít, když vedoucí politické síly na sebe podávají trestní oznámení a posílají se do kriminálu? Buď se na všechno vykašle, nebo půjde volit toho, na koho se při trestních oznámeních zapomnělo, a to je pan Okamura". 18.10: "Jeden z vedoucích protagonistů volební kampaně je jednou nohou v kriminále a pokouší se tam nahnat jiné protagonisty a do toho vjíždějí piráti s autobusem pomalovaným kriminálníky, jimž hlavní pirát dělá biřice." 19.10: "Sociální demokracie věnovala ohromnou část své předvolební energie na likvidaci Andreje Babiše." 22.10: "Ta kriminalizační kampaň rozbila politickou scénu. Čekají nás tedy bouřlivé doby politické nejistoty, možná úřednické vlády, možná menšinové." 24.10: "Politické soustrojí České republiky je momentálně v troskách a velké pnutí je i v jednotlivých jeho kolečkách". 30.10: "Podškrtnuto sečteno: buď toho člověka zavřete, nebo tu kauzu odpískejte. Už delší dobu zde běží o stabilitu politického systému v České republice." 9.11: "Jaké důsledky může mít páně Sobotkova geniální strategie vynést před volbami kriminální kartu? " 11.11: "ďábelská koalice je den ode dne pravděpodobnější" "... důsledek té geniální předvolební strategie Bohuslava Sobotky".

V. Klepetko 14.11.2017 10:33

Co z toho plyne?

Bylo by podlé bezdůkazně tvrdit, že kriminizační strategie Sobotky byla založena na aktivní fabrikaci lživých důkazů a přímých zásahů do práce orgánů policie a justice.

"Stratégové" mohli klidně naletět a přitakávát akci nějakých Babišových konkurentů z businessu. To ale z hlediska politických důsledků vůbec není podstatné! Chybná "kriminalizační strategie" Sobotky byla totiž jen jedním z projevů a vlastně zatím i vyvrcholením celkové , zásadní systémové chyby, která ohrožuje samotné základy naší státnosti a v současnosti ohrožuje naší parlamentní demokracii mnohem více než Babiš , Kalousek i Okamura. V čem je ta chyba? Náš stát se již delší dobu chová jako -

V. Klepetko 14.11.2017 10:45

Had, který požírá svůj vlastní ocas:

Začalo to ten den v lednu 1998, kdy policie účelově zadržela neonacistu Sládka, aby demokrat Havel mohl být zvolen prezidentem již v druhém kole volby. V roce 2006 pak zpráva plukovníka Kubiceho zásadním způsobem ovlivnila volby, když vykreslila Paroubka jako pedofila, prorostlého organizovaným zločinem. V době před pádem Nečasovy vlády byli policií křivě obviněni tři poslanci ODS, kteří nesouhlasili se změnou politiky vlastní strany a hledali si práci aby mohli pro klid svědomí rezignovat a uživili přitom rodiny. Následoval známý výsadek elitních jednotek na Úradu vlády kvůli těm kabelkám, a vláda padla čistě v důsledku policejní provokace. Nyní zase policie tvrdí, že k majetkovým přesunům uvnitř rodiny nemůže docházet ze závažných rodinných důvodů, ale údajně to určitě musí být účelová akce jen kvůli dotacím. Že hlava rodiny nemá právo svěřit malou část svého businessu svým blízkým k samostatnému podnikání "na zkušenou", nebo aby realizovali nějaký jeho privátní rodinný sen, protože by si tím získali nejen neocenitelnou zkušenost do dalšího života, ale i dotaci. Absurdní ! Je to jako kdyby policie naháněla otce který z nějakého důvodu vyhnal syna z domu že to bylo jistě jen kvůli tomu, aby mohl pobírat od státu příspěvek na bydlení! A důkazem komplotu je že se ten syn po pěti letech vrátil zase domů...

Podle této logiky je státní orgán kompetentní k arbitrárnímu úsudku, zda například od někoho odchází manželka jen proto aby se obohatila v rozvodovém řízení, nebo jí ten nový milenec prostě připadá sexy!

V. Klepetko 14.11.2017 10:46

Re: Had, který požírá svůj vlastní ocas:

Co mají všechny tyto policejní manévry společného? Vždyť je to zřejmé ! Jedná se o hrubý zásah represivních složek státu do politického procesu. Snahu plukovníku ovlivnit volby! Stát se sám destabilizuje prostřednictvím svých zástupců. Policie, která má stát chránit, ho misto toho rozkládá! Had požírá svůj vlastní ocas. Naši budoucnost neurčuje svobodná soutěž politických stran a demokratické volby, ale manévry výsadkářů, šachové partie plukovníků a politické preference nadstrážmistrů.

Kdo nám to tu začíná vládnout misto lidu?

V. Klepetko 14.11.2017 10:48

Musíme se sspojit!

Kriminalizace politiků z jedné strany je vždy výhodná pro ostatní, a proto se radují, mlčí, nebo dokonce na tomto fujtajblu zakládají své volební strategie. Ale jestli tu hrůzu nezastavíme, tak kam až to dojde? Už teď je to v rozporu s dobrými mravy a právní stát je v troskách!

Musíme se spojit. A vrátit správu věcí veřejných z rukou ozbrojených složek a justice do rukou svých volených zástupců!

A. Nový 14.11.2017 12:42

Promrhaný čas

Myslíte si, že to bude někdo číst?

M. Prokop 14.11.2017 12:46

Re: Promrhaný čas

Těžko.

V. Klepetko 14.11.2017 12:56

Re:

Uvidíme :-))

J. Ševčík 14.11.2017 13:50

Re: Promrhaný čas

:):):)

V. Klepetko 14.11.2017 16:14

Pozoruhodné.

S mým textem souhlasí paní Varadinková a současně i pan Anděl. Něco takového jsem nečekal, obvykle se moc k potkávají...

Vidím v tom naději pro nás pro všechny.

M. Varadinková 14.11.2017 13:50

Re: Promrhaný čas

Vy sotva, Vy na to nemáte úchopové instrumentárium:-))))

Já jsem si to přečetla a souhlasím s panem Klepetkem.

A. Nový 14.11.2017 14:03

Re: Promrhaný čas

Vy na to máte nejspíš jako úchopové instrumentárium chobot. :-))

Pan Klepetko se stále opakuje, podobně domovnice ze Slušovic.

V. Klepetko 14.11.2017 16:08

Re: Promrhaný čas

Aston se také opakuje...

Víte, to je jen takový rituál. Z podobných rituálů, jak píše Robert Fulghum, je stvořeno předivo našich životů.

K. Vyšata 14.11.2017 10:16

Kdo má z ANO strach?

Politické nuly strachující se, že přijdou o těch pár křesílek co jim ve sněmovně zůstalo? Zdaleka ne, těch je jen pár a některé strany se vlastně vejdou do nákladního výtahu. Hlavní strach co ochromuje politickou scénu je vidina ztráty desetitisíců postů, dobře placených, které obsadili voliči tradičních stran na základě ekonomického vlivu politiků. A ten vliv padá a nastupuje vliv nový. Proto ta hysterie.

R. Brzák 14.11.2017 9:46

už včera jsem tento článek zde "inzeroval" - a jen potvrdím

svou chválu - je to náhled bez hysterie...

A. Alda 14.11.2017 9:19

Problém není Babiš,

problémem jsou lidé kolem něj shromáždění.

Fascinující sbírka grázlů, která si posice v ANO koupila po celé vertikále tohoto "hnutí".

M. Prokop 14.11.2017 9:21

Re: Problém není Babiš,

A shromáždil je právě Bureš. Takže jsme zase zpátky.

T. Kočí 14.11.2017 10:30

Re: Problém není Babiš,

oba máte pravdu. Takový Ondráček nikdy neslyšel o Kosteleckých uzeninách.