19.4.2024 | Svátek má Rostislav


Diskuse k článku

Zbořte hradby Hradu, volá prezident

Určitě to není nejdůležitější zpráva dne. Kdyby se ale konala soutěž o českou kuriozitu, požadavek Miloše Zemana na zmírnění šikany na Hradě by se tlačila do špice peletonu a určitě by nakonec stála na bedně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Diviš 10.11.2022 10:28

Co vám brání nabídnout tu švýcarskou demokracii ve volbách? Ať už jako strana nebo jako hnutí. Nebo že by nefungovala bez Švýcarů? A jen tak mimochodem, to, co sem většinou píšete, na Švýcara moc nevypadá. Možná byste se v praxi dost divil.

J. Kombercová 10.11.2022 10:40

Kotaze asi lákají ta referenda. Jenže... na to musí být voliči zralí. Ti švýcarští zráli dlouho, zcela jiná situace než u nás. Máte pravdu, Kotaz by se divil, neb Švýcar hol není.

P. Diviš 10.11.2022 10:47

Což o to, ta zralost, to je jen jeden problém, hlavně to ale je celý systém účasti na politice, odzdola až nahoru.

P. Diviš 10.11.2022 9:43

Prostě mnozí očekávali více a nesplnilo se. Zaplať pánbůh alespoň za tohle, pokud se výsledek potvrdí, dopočítáno ještě není.

Hysterčit kolem komentářů je zbytečné, není-li cílem jen to hysterčení.

J. Polesny 10.11.2022 9:58

Rybník a Kotaz nic jiného neumí...

M. Ilsner 10.11.2022 10:06

spíčil také ne

D. Mach 10.11.2022 10:05

U rybníka se "krásně" lže, protože tam to nevadí. No realita je taková, že dokud se nesečtou hlasy a neproběhne druhé kolo voleb v Georgii, není jasné, kdo získá většinu v Senátu. Popíračům to ale nevadí, protože Trumpeta pro ně vyhrál už dávno.

P. Diviš 10.11.2022 10:24

Problémem by byla výhra klusáčka Bidena a za ním poschovávaných progresivistů a zvláště progresivistek.

O. Hávová 10.11.2022 11:40

Vzpomněla jsem si na vtip z počátku 60. let.

Závodí Chruščov s Kennedym. Výsledek: soudruh Chruščov obsadil krásné druhé místo, zatímco Kennedy je předposlední.

P. Odložil 10.11.2022 9:28

Statistici se zalekli dvacetiprocentí inflace, tak to raději napočítali na 15,1% .....neuvěřitelné ?!!

Všechno je to jen hra s čísly a ohodnocení té, které komodity příslušnou vahou .....depáá ...na nás si nepřijdou !!

K. Novák 10.11.2022 9:35

Vy máte pod čepicí!!;-D

D. Mach 10.11.2022 10:08

Nemusíme kopírovat Maďary ve všem.

https://www.novinky.cz/clanek/ekonomika-inflace-v-madarsku-presahuje-20-procent-potraviny-zdrazily-o-tretinu-40411256

R. Nešpůrek 10.11.2022 9:20

“ Vše pro válečnou ekonomiku. Pod tímto heslem oznámila ukrajinská vláda převzetí podniků klíčových pro chod armády. Pocítil to i známý oligarcha Ihor Kolomojskij, bývalý spojenec prezidenta Zelenského, který byl léta považován za jednoho z nejvlivnějších byznysmenů na Ukrajině.”

Otevírá se další frontová linie? Nyní mezi souvěrci ?

F. Navrátil 10.11.2022 9:35

Zelenskyj byl seriálový herec v Kolomojského televizi. Beňa Kolomojsky, který má izraelské a švýcarské občanství, financoval Zelenskému prezidentskou kampaň. Jejich cesty se rozešly. Kolomojskyj chce kšeftovat, Zelenskyj válčit.

R. Nešpůrek 10.11.2022 9:43

Jak jsem se dočetl, tak mu bylo ukrajinské občanství odebráno na základě toho, že měl ještě izraelský a kyperský pas.

P. Kmoníček 10.11.2022 9:47

A proto si před osmi lety nechal obsadit[UA] ruskou armádou Krym a 24.2.2022 si nechal napadnout ještě Ukrajinu Ruskem, že ? Ach jo , Navrátile !

P. Diviš 10.11.2022 10:00

Zelenskyj válčit musí, dost dlouho se tomu snažil vyhnout, ale nešlo to, protože Putin.

P. Kmoníček 10.11.2022 10:22

Zelenskyj byl seriálový herec. Možná. Zato Putin byl pouliční rváč.

J. Jurax 10.11.2022 13:18

Možná jako teenager. Pak byl důstojník KGB.

P. Spáčil 10.11.2022 9:40

No, to se asi oligarchům nebude líbit. Dávám vajglovi Zelenskému čas tak do švestek.

R. Nešpůrek 10.11.2022 9:46

Některým oligarchům se to líbit nebude, některým oligarchům se to líbit bude... [UA]

D. Mach 10.11.2022 10:10

Jo, to je dobrý termín. Do té doby by russonácky mohl vyhnat.

J. Fridrich 10.11.2022 9:12

"Rusko nuceně přesouvá obyvatele Ukrajiny na své území. Dochází i k mučení. Ruské úřady nuceně přesouvaly a deportovaly ukrajinské civilisty na ruské území. Ve čtvrtek to uvedla ve své zprávě lidskoprávní organizace Amnesty International (AI). Podle AI se jednání Ruska rovná válečnému zločinu." -

Rusáci unáší-kradou i Ukrajinské děti. Rusáci v tom mají praxi, za Stalina byly děti vedeni k udávání svých rodičů, kteří potom skončili v GULAGU... Lze klesnout ještě níž ?

J. Hejna 10.11.2022 9:29

Jo, "děti byly vedeni", tím je to jasné.

M. Ilsner 10.11.2022 10:14

hejna = ?

P. Odložil 10.11.2022 9:11

Dnes večer si budeme povídat o tom, jak Vovka Putinů prohrál bitvu o americké volby i o Cherson.

Žádané jsou příspěvky především zdejších neliberálů, protože ti mají informace přímo od ukrajinského zdroje ......Uffff

P. Odložil 10.11.2022 9:11

doplňuji ...neoliberálů ...

V. Kuhaj 10.11.2022 8:59

Když tam ty zátarasy vznikly, běhaly tady články, že si to přeje Zeman. Nepsal jste také v tom smyslu? Teď se ukazuje, že to nebyla vůbec pravda. A vaše úvaha že může jít ze strany Zemana o pomstu Rakušanovi za to, že pohaněl jeho přítele Putina, to už je opravdu za hranou. Rakušan si za pověšení Putina v umrlčím pytli na ministerskou budovu v den státního svátku odsudek zaslouží, ale vy z něj děláte pomalu hrdinského bojovníka proti našemu prezidentovi.

Hnusnou éru chcete dohrávat se vším všudy? Svou další konstrukcí, že kdyby Rakušan vyhověl, tak by vlastně poslechl prezidenta, jste na tom zapracoval. Za prvé uposlechnout prezidenta není znakem slabosti. Za druhé Rakušan ta opatření přece nezavedl, takže je klidně zrušit může. O co se to tady pokoušíte?

J. Fridrich 10.11.2022 9:05

Zeman si to přál a o to požádal vnitro. Lze dohledat. Znepřístupnil některé části Hradu a jeho zahrad, které president Havel po vládě komunistů zpřístupnil... To nevíte ?

V. Kuhaj 10.11.2022 9:13

Tohle jste četl?

Vážený pane místopředsedo vlády,

obracím se na Vás ve věci bezpečnostních kontrol osob vstupujících na Pražský hrad. Současnou situaci, kdy jsou návštěvníci nuceni podstupovat prohlídky, i když se jdou třeba jen projít do Královské zahrady nebo Jeleního příkopu, nepovažuji za správnou a v souladu se zájmy občanů. Stejně tak již nelze déle tolerovat znehodnocení historicky cenných prostor Pražského hradu kontrolními stanovišti a zátarasy. Jako prezident republiky jsem dosud kontroly při vstupech do areálu Pražského hradu veřejně nekritizoval. Doufal jsem, že budou časem zmírněny nebo zrušeny. Spolu se svým úřadem jsem předpokládal, že Policie České republiky má pro své jednání vážné důvody a prohlídky probíhají především s ohledem na zájem veřejnosti. Tuto důvěru v potřebnost a oprávněnost kontrol jsem pozbyl poté, co Policie ČR krátce po Vašich mediálních vystoupeních, jejichž obsahem byla kritika bezpečnostních opatření při vstupech na Hrad, zcela změnila názor a stávající opatření chtěla okamžitě zrušit. Aby následně v krátkém čase, v reakci na situaci na Ukrajině, opět změnila postoj a bezpečnostní kontroly navrhla ponechat.

Zajistit bezpečnost návštěvníků Pražského hradu je prvořadým úkolem několika institucí včetně prezidentského úřadu. Aby opatření měla smysl, musí k nim veřejnost přistupovat s porozuměním a musí důvěřovat jejich smyslu. Řada veřejných činitelů přispěla svými výroky ke stavu, že tomu tak není. Žádám Vás proto, abyste ve smyslu svých předcházejících vystoupení zajistil důslednou revizi opatření Policie České republiky na hranicích areálu Pražského hradu a rychlý návrh jejich zrušení nebo zásadní úpravy.

S pozdravem

Miloš Zeman