24.4.2024 | Svátek má Jiří


Diskuse k článku

Vzkřísíme Pohraniční stráž?

Starší z nás si ty obrázky pamatují – zelená uniforma, brigadýrka, zrak upřený v dál, přes prsa samopal a u nohy věrný vlčák. Tak vypadal barvotiskový socialistický příslušník Pohraniční stráže. Takoví neohrožení chlapci bránili podle komunistické propagandy naši hranici před imperialistickým agresorem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
H. Balzám 14.7.2015 9:58

Re: A chceme vůbec něco chránit?

Je to strašně jednoduché. Zákony té které země jistě nejsou ideální, ale imigrant je musí bez keců dodržovat. V tom je ta finta.

J. Jílek 14.7.2015 10:10

Re: A chceme vůbec něco chránit?

pochopitelně míněno selektivně, že, živá náloži?

H. Balzám 14.7.2015 9:57

Re: A chceme vůbec něco chránit?

To je prostě dnešní svět. Já, který jsem sám z imigrantského rodu a vždy jsem byl zastáncem volného pohybu lidí po celém světě (poprvé jsem chtěl utéct za kopečky v osmi letech, ale došla mi svačina, tak jsem se vrátil :-) ) , nakonec musím důrazně protestovat proti něčemu, co se za imigraci pouze vydává a je to ve skutečnosti nepřátelský útok. Navíc musím čelit tomu, že mě různí oikofobové a náckové označují za extremistu :-)

P. Vandas 14.7.2015 10:05

Re: A chceme vůbec něco chránit?

Ano. I já tvrdím, že to není imigrace, ale organizovaná invaze. :-):-)

J. Jílek 14.7.2015 10:18

za toho jste se označil sám, nácku

Autor: H. Balzám Datum: 31.5.2015 22:01

Jinak ještě naposledy k ISILU a uprchlíkům. Mám na to ještě jeden recept. Protože já ty uprchlíky nevidím jako oběti, ale jako nepřátelské vojáky, kdyby mi teď našli nějakýho raka, nechám se shodit padákem s balíčkem sušenek a padesáti kilama munice poblíž nějakého sběrného místa, kde se naloďují. Asi jsem primitiv a krvežíznivec, ale radši budu eventuelně litovat, že jsem ve válce použil ne úplně čisté metody vůči nepříteli (což se mi asi nestane), než abych se i jen krátký zbytek života styděl za to, že jsem neochránil své blízké a mohl jsem...

M. Mařák 14.7.2015 10:04

Re: A chceme vůbec něco chránit?

Ještě, že panu Janyškovi Němci postavili kolem baráku ten plot...

:-)

J. Jílek 14.7.2015 9:54

Re: A chceme vůbec něco chránit?

Je celkem jasné, že drtivá většina evropské populace si přeje leccos, co by si kulturní země za rámeček či do ústavy nedala

S. Lazárek 14.7.2015 9:57

Re: A chceme vůbec něco chránit?

Pokud to bude pokračovat takhle dál, můžeme zrušit pasy, nejsou vůbec k ničemu. Známý se vrátil jako řidič kamionu z Calais v době, kdy tam probíhala ona stávka. Vezl nábytek a každou chvíli obcházel auto a kontroloval plomby. Uslyšel bouchnutí z uvnitř auta, znovu zkontroloval plomby a zámky, všechno bylo OK, přesto zavolal policii. Když hoši přijeli a rozpečetili auto, uvnitř bylo 15 mladých hochů. Jestli něčím trpěli, pak jen tím, že byli objeveni. Ať byl v tom autě kdokoliv, určitě to nebyli hladoví a zoufalí běženci a rozhodně si uměli poradit s plombami na autě, což by pro humanitárního běžence byl asi poměrně zásadní, ba-li nepřekonatelný problém.

H. Balzám 14.7.2015 10:01

Re: A chceme vůbec něco chránit?

Zní to asi divně, ale pořád víc se modlím za to, abych neměl pravdu a ti lidé neměli zvláštní průpravu a výcvik...

S. Lazárek 14.7.2015 10:08

Re: A chceme vůbec něco chránit?

Jistěže to nelze paušalizovat, ale co si myslet zrovna o tomhle "nákladu". Dát taky najíst, napít a pofoukat  odřená kolena? No jak myslíme.....

J. Jílek 14.7.2015 10:21

Re: A chceme vůbec něco chránit?

najíst, napít, ošetřit a vrátit...pokud to jde. Já sám si nejsem jist. Švýcaři to už dělají roky, ale že by to byla procházka růžovým sadem, na to to nevypadalo

P. Boublíková 14.7.2015 11:02

Re: A chceme vůbec něco chránit?

No vida, jak jsou šikovní. Určité by se naučili pracovat na soustruhu!

K. Janyška 14.7.2015 9:05

Už v Justiniánově sepsání stojí, že jen dobré ploty

dělají dobré přátele. A není to rudočerná politická deklarace. Je to instinktivní reakce mašich předků na to, že lidský svět je spontánním řádem lidské interakce a že jednotlivci a jejich státy jsou jeho prvky, které ovládá... Dzp.

P. Vandas 14.7.2015 9:09

Re: Už v Justiniánově sepsání stojí, že jen dobré ploty

Na plotech nic spontánního není. :-):-):-) To je činnost ryze organizační, že. Když lidský svět organizovat nelze, tak nelze tudíž stavět ploty, že. :-):-):-)

J. Tolman 14.7.2015 9:15

Re: Už v Justiniánově sepsání stojí, že jen dobré ploty

Plot má smysl pouze tehdy, existuje-li zákon zakazující vniknutí na oplocené území. Musí být také k dispozici síla, která takový zákon uvede v život. Předpokládá to určitou úroveň lidské organizace.

P. Vandas 14.7.2015 9:20

Re: Už v Justiniánově sepsání stojí, že jen dobré ploty

Ani střelba a hrozba smrtí příchozí nezastaví. Kdo si to vezme na svědomí? :-):-):-) Proti aktivní hrozbě je jediná možná obrana utvořit aktivní obranu. :-)

J. Tolman 14.7.2015 9:23

Re: Už v Justiniánově sepsání stojí, že jen dobré ploty

Součástí aktivní obrany je i plot. Ukrajinci právě jeden takový staví.

H. Balzám 14.7.2015 9:31

Re: Už v Justiniánově sepsání stojí, že jen dobré ploty

Ani střelba a hrozba smrti je nezastaví především ve chvíli, kdy na ně za plotem čeká zcela zdarma a bezpracně taková životní úroveň, o které se může doma v Africe zdát jenom těm nejbohatším...

P. Vandas 14.7.2015 9:34

Re: Už v Justiniánově sepsání stojí, že jen dobré ploty

Je to prostší. Po týdnu v lese o hladu a vodě se i z člověka stává predátor.

H. Balzám 14.7.2015 9:39

Re: Už v Justiniánově sepsání stojí, že jen dobré ploty

Na Predátora platí jedině Švarcík, bohužel, ten náš Švarcík bojuje na jejich straně :-)

P. Vandas 14.7.2015 9:46

Re: Už v Justiniánově sepsání stojí, že jen dobré ploty

Schwarzenbergové se proslavili v boji s Turkem. Ten náš se k tomu nějak nemá. :-):-)

H. Balzám 14.7.2015 9:47

Re: Už v Justiniánově sepsání stojí, že jen dobré ploty

Vždyť je přece adoptovanej :-) :-)

P. Vandas 14.7.2015 9:49

Re: Už v Justiniánově sepsání stojí, že jen dobré ploty

Tím to nejspíš bude. :-):-)

J. Jílek 14.7.2015 9:57

Re: Už v Justiniánově sepsání stojí, že jen dobré ploty

člověka od civilizace dělí dvě teplá jídla

K. Janyška 14.7.2015 9:22

Re: Už v Justiniánově sepsání stojí, že jen dobré ploty

Od té doby se ploty, ty skutečné i ty abstraktní,  staly základem kodifikovaného soukromého práva. Doména svobody  není ničím jiným, než plotem, postaveným kolem jednotlivce zákazovými, tedy negativními, pravidly soukromého práva,  aby ho chránil. Nic jiného a nikdo jiný to neumí... Dzp.

P. Vandas 14.7.2015 9:24

Re: Už v Justiniánově sepsání stojí, že jen dobré ploty

Umí. Stačí dodržovat pravidla i bez plotů. :-)

K. Janyška 14.7.2015 9:31

Re: Už v Justiniánově sepsání stojí, že jen dobré ploty

Ano, stačí, ale lidé jsou nádoby hříšné, taže to, co říkáte, neplatí. Zejména  u málo civilizovaných. A že jich je. Včetně vás... Dzp.

P. Vandas 14.7.2015 9:33

Re: Už v Justiniánově sepsání stojí, že jen dobré ploty

Takže ke spontánnímu chování je nejlépe lidi dohnat klackem? Rozumím vám dobře? :-):-):-)

V. Novák 14.7.2015 9:38

Re: Už v Justiniánově sepsání stojí, že jen dobré ploty

Oni se totiž lidi jinak chovají každý jak ho napadne - a nikoho nenapadne chovat se spontánně...

Klacek musí být!

Ovšem řádně spontánně interagující!!

P. Vandas 14.7.2015 9:45

Re: Už v Justiniánově sepsání stojí, že jen dobré ploty

Vy to schytáte. Je zjevné, že kompozitivní teorii ani SŘLI neovládáte a tak nemůžete relevantně diskutovat o šuplíku. :-):-):-)