Sobota 8. února 2025, svátek má Milada
  • Premium

    Získejte všechny články
    jen za 89 Kč/měsíc

  • schránka
  • Přihlásit Můj účet

První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996

Diskuze

To se dalo čekat

Výzkum veřejného mínění přinesl fakta o tom, jak se občané dívají na převrat a na zavedení nových poměrů. Jak se dalo čekat, skoro polovina oplakává staré časy a dvacet procent jich je absolutně proti.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

neobelhaný

27. 11. 2007 11:51
Staré časy nikdo neoplakává

Vážený pane Astone, to není pravda. Staré časy nikdo neoplakává, ale jsem přesvědčen , že více než 80% lidí jsou nespokojení se současným stavem působení a neschopnosti politických stran, které politikaří v neprospěch státu a všech v něm žijících. To, co pol. scéna za 17 let předvedla je paskvil.Je to krok zpět.Politici nás denně přesvědčují, že parlamentní demokracie založená na činnosti pol. stran je to nejhorší co si lidé (zatím) volí. Jinak se mnohé, díky demokracii v celé zemi přirozeně k lepšímu změnilo, politici jsou však brzdou přeměn.Celkově jsme však státem lepším a lidi se po nejednoduchém přechodu od kom. k dem.nemají tak špatně jak si naříkají. 

0 0
možnosti

Abdéřan

20. 11. 2007 20:38
Vážený pane autore,

pokud se alespoň maličko zbavíte své politické předpodjatosti, musíte alespoň sám sobě v skrytu duše příznat, že "nespokojenost se stavem přítomným" má u mnoha lidí (všech věkových kategorií, snad kromě novorozenců) velice reálné základy i opodstatněné důvody. A pokud to takhle půjde dál, dočkáme se velice krušných dob.Škoda, před osmnácti lety "to" vypadalo velice nadějně...;-( 

0 0
možnosti

neobelhaný

27. 11. 2007 12:11
Re: Vážený pane autore,

Souhlasím.Redaktor nadstranický u nás ani není. Je však jedno, jaké straně se podbízí. U zpráv typu - vnuk zabil dědečka, třináctiletý znásilnil osmdesátnici,dvojčata vypadla z okna a v závěru aby se neřeklo- krávě se narodilo tele, nebo celebrita jí k večeři čočku....... je vlastně jedno jaké pol. příslušnosti je nakloněn. Vlastně, redaktora dnes může dělat každý a ani nemusí studovat.

0 0
možnosti

honza

19. 11. 2007 8:33
Mladá fronta - třeba připomínat

Jo, lidé jsou nepřející, ani zlodějům jako je Neff nepřejí to, co si nakradli

0 0
možnosti

nnn

18. 11. 2007 23:17
astone, opět jsi vedle

lidé neoplakávají komunismus, jenom říkají, že nechtějí tento náš smradlavý postkomunismus, chtějí opravdovou svobodu.

0 0
možnosti

Haf

18. 11. 2007 23:28
Re: astone, opět jsi vedle

Nechtějí zlo, přetvářku, lži, podvody a zlodějiny, chtějí, aby platilo vyřčené, natož psané, aby platilo právo a obnovila se západní morálka.

Proto chtějí změnit volební systémy, které by dostaly do čela ty nejlepší z nás a ne partajní řiťolezce, Fafo.

0 0
možnosti

zběsilá@dohoda

18. 11. 2007 22:32
Vědecká studie EU o chování socanů :-) Pohyb švábů dokáže řídit nový vůdce: robot

Evropští vědci dokázali dát švábům nové vůdce, které mohou následovat: roboty. Zkoumají tak chování hmyzu a současně ověřují využitelnost robotů O svých poznatcích belgicko-francouzsko-švýcarský tým informoval v článku otištěném v pátečním čísle vědeckého časopisu Science.

Dřívější studie, kterou tým uskutečnil, ukázala, že švábi jsou rovnostářští živočichové bez jasného vůdce. Shlukují se v důsledku jakési "skupinové inteligence", jež ovšem vychází ze součinnosti celé skupiny.

A teď přichází to podstatné: Robotičtí švábi dokážou svým chováním strhnout živé jedince i k chování, které jim není vlastní.

0 0
možnosti

tich@dohoda

18. 11. 2007 22:13
Otazka byla, jestli pili a pracovitosti muze zbohatnout aspon nekdo. Fafo :-)

to mi pripomina kamarada, ma firmu v CR na nabytek, cca 20 zamestnancu, na vetsi akce bere brigadniky. Ten se jako pilny poctivec potacel roky okolo bankrotu. Potom mu jeden znamy dohodil kseft pro dum jednoho radniho a soucasne mu naznacil, ze by cena mela byt "prizniva" . No a potom se mu konecne "pile a pracovitost" vyplatily, zakazky interieru pro banky, fin. urad, urad prace atd. Je to kamarad, je to pracant , pilny a pracovity, dela kvalitu. Ale bez tech kontaktu si tu pili a pracovitost muze strcit za klobouk. Predpokladam, ze ve tve branzi to bude podobne, v me to plati na 100 %. Cau :-)

0 0
možnosti

jasan

18. 11. 2007 22:16
Re: Otazka byla, jestli pili a pracovitosti muze zbohatnout aspon nekdo. Fafo :-)

koukam, ze Vy jste asi pili a pracovitosti nezbohatl... tak tvrdite ze to nejde. nic noveho.

0 0
možnosti

fany

18. 11. 2007 21:47
To jsou mi věci. Zase asi nějaký podvrh. Vždyť přece jsou u nás lidé jen nespokojeni.....

Jste spokojeni s polistopadovým vývojem? - více

VELMI (1061)

SPÍŠE ANO (6361)

SPÍŠE NE (2833)

VŮBEC (1476)

0 0
možnosti

jerry

18. 11. 2007 22:00
Re: To jsou mi věci. Zase asi nějaký podvrh. Vždyť přece jsou u nás lidé jen nespokojeni.....

Taky spíše ano.:-)

0 0
možnosti

tich@dohoda

18. 11. 2007 21:47
"bohatství" někdy také "důchod" je v ekonomii analytický (hodnotově neutrální) termín, který vyjadřuje množství statků, které si můžete pořídit za svoji "práci".

ku*x*wa  ptaku vy jste skutecny salonni tlachal, jakobych slysel ty horlivce za normalizace, co na vse meli hbitou odpoved nabusenou z Marxe a Lenina. Problem byl, ze to jaksi v praxi nefungovalo. Takova "kuponovka" ta byla teoreticky taky "vybrousena" do detailu , jen v praxi nam "pravicovi" soudruzi nekde udelali chybu. Cest :-)

0 0
možnosti

fany

18. 11. 2007 21:53
Re: "bohatství" někdy také "důchod" je v ekonomii analytický (hodnotově neutrální) termín, který vyjadřuje množství statků, které si můžete pořídit za svoji "práci".

Nerad vám soudruhu vstupuji do vašeho rudého tlachání, ale kuponovka nebyla vybroušená. Byla to jedna z možných variant privatizace, která se nakonec ukázala, jako nejlepší. To, že na ni někdo prodělal a nebo že se nepovedly nějaké fondy je pravda, ale na věci to nic nemění. Žádná jiná metoda, která byla tehdy na stole, by nebyla tak rychlá a úspěšná.  Dnes je samozřejmě tolik "generálů po bitvě", že mezi ně lehce zapadnete.....;-)

0 0
možnosti

tich@dohoda

18. 11. 2007 21:39
Taková nešťastná dušička vůbec nezná píly a pracovitost. Do nejdelší smrti se bude užírat vlastní neschopností, kterou bude svádět na jiné.

zrejme jste se zrovna vratil z vyplachu/skoleni Modry ptaku :-) . Chcete nam snad naznacit, ze takovy soustruznik, pokud bude pilny a pracovity, dopracuje se jednou honoraru soudruha Jagra, tedy ze mu za mistrne provedeny obrobek daji treba cilovou premii 10K USD /jako treba za vitezny gol/ . Nedavne sazkarske podvody v tenisu hovori o tom, ze hrac z druhe stovky ATP si vydela vice, kdyz za prachy pusti zapas, nez kdyby vyhral cely turnaj. Pravdepodobne to bude ta "pile a pracovitost" kterou jste mel na mysli . Cest :-)

0 0
možnosti

jasan

18. 11. 2007 21:42
Re: Taková nešťastná dušička vůbec nezná píly a pracovitost. Do nejdelší smrti se bude užírat vlastní neschopností, kterou bude svádět na jiné.

toz to skuste sam...  kdyz je to tak snadne a bezpracne.

0 0
možnosti

tich@dohoda

18. 11. 2007 21:26
Tak to mi reknete, cim treba zbohatli profesionalni sportovci?

ahoj Fafo: no zrovna ti profesionalni sportovci, to tedy nevim . Ne ze bych jim ty penize zavidel, ovsem zejmena u tech spicek, kdyz jsi zminil Jagra. Kdyz vezmes rozdily mezi TOP 50 v NHL,NBA a potom platy radovych hracu, kde na jedne strane jsou desitky milionu USD a u nosicu vody par set tisic USD. Na hristi casto mezi temi hraci neni vetsiho rozdilu, ovsem na vyplatni pasce poradny. Platit nekomu stovky milionu dolaru jen proto, ze umi golfovou holi dobre napalit micek a trefit jamku je idiocie, tim mam na mysli profesionalni sport obecne a nejen golf. Pritom jsem sportovni fanda, ovsem to co se ze sportu udelalo za poslednich cca 30 let je tragedie. Sport je predevsim zabava, dnes je to tragikomicke divadlo plne pletich , korupce, podvodu a honby za prachama. Jak byla v CR ta afera s temi rozhodcimi ve fotbale, nejak se provalilo, ze se uplacelo i v okresnim preboru, proboha o co muze jit kopalistum v okresnim preboru . Cest :-)

0 0
možnosti

Fafa

18. 11. 2007 21:47
Ahoj Dohodo:

Ja se nepoustim do debat o tom, jestli je 250 milionu $ primerena cena za deset let v MLB. Tezko ale popirat, ze panove Jagr, Woods nebo Kurt Warner zbohatli. A tezko hledat nejaky vhodny zlocin, ktereho se urcite dopustili. Takze to vypada, ze zbohatli vlastni pili a schopnostmi. Urcite to jde i v jinych oborech.  Ale pro CC jsem vybral sportovce, tam mi to zbohatnuti pili a schopnostmi pripada velmi instruktivni. Pokud CC nepochopi tohle, tak jak mu chcete vysvetlit, ze pile a schopnosti muzou byt uzitecne treba i v bankovnictvi.

Jo, ten priklad s okrenim preborem je docela zajimavy. Tam neslo o prachy. Takze to vypada, ze lide byli ochotni uplacet jenom pro dobry pocit z porazky protivnika.

0 0
možnosti

Vyhledávání

TIRÁŽ NEVIDITELNÉHO PSA

Toto je DENÍK. Do sítě jde obvykle nejpozději do 8.00 hod. aktuálního dne. Pokud zaspím, opiji se, zešílím nebo se zastřelím, patřičně na to upozorním - neboť jen v takovém případě vyjde Pes jindy, eventuálně nikdy. Šéfredaktor Ondřej Neff (nickname Aston). Příspěvky laskavě posílejte na adresu redakce.

ondrejneff@gmail.com

Rubriku Zvířetník vede Lika.

zviretnik.lika@gmail.com

HYENA

Tradiční verze Neviditelného psa. Sestává ze sekce Stručně a z článků Ondřeje Neffa - Politický cirkus a Jak život jde. Vychází od pondělka do pátku.

https://www.hyena.cz