24.3.2023 | Svátek má Gabriel


Diskuse k článku

Rusko je teroristický stát

Aktuální bombardování Kyjeva je jasný akt teroru. Násilnými prostředky se tu napadá civilní obyvatelstvo, zřejmě v naději, že zoufalí Ukrajinci začnou tlačit na vládu, aby vyjednala konec utrpení. Za jakou cenu? Tady je volné pole k fantazii.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
S. Lazárek 24.11.2022 10:22

Vás bych chtěl mít doma.....

V. Kuhaj 24.11.2022 10:26

Já bych vás doma mít nechtěl.

A. Nový 24.11.2022 10:23

To jsou jen vaše žvásty. Ukrajinci na to mají jiný názor. byli přepadeni a tak se brání.

P. Diviš 24.11.2022 10:39

Zatím to ale nešlo. Rusáci dílem nechtěli, dílem měli nepřijatelné požadavky.

P. Diviš 24.11.2022 10:24

Je.

Názorná ukázka: Finové bojovali proti přesile. Sice byli donuceni k míru, sověti jim ukradli území, ale po válce nebyli zbolševizováni jako my, ale uchovali si alespoň ekonomickou suverenitu. Sověti věděli, že na ně nesmí tlačit příliš. To se zde nepodařilo, pro stručnost vynechávám, proč jsme neměli vládu, která by se o to alespoň snažila.

J. Polesny 24.11.2022 9:38

Krym, Doněck,.. patří Russku a Sudety Německu....

P. Jirkovský 24.11.2022 9:43

Rajchu, Německo je nechce.

A. Renjascu 24.11.2022 9:47

Oni Sudety někdy patřily Německu? Nepletete si národnostní složení s územní příslušností? Česko má více než tisíciletou historii více méně neměnného území, kdy každej v Evropě věděl, kde se nachází české země a odkud až kam leží jejich území. Nic z toho Ukrajina nemá a Novorusko, Podkarpatská Rus, Bukovina, Halič, Volyň byly ještě nedávno součástí zcela jiných států než to těm státům bolševici ukradli a přilepili k území zvanému původně malorusko a nyní Ukrajina.

A. Nový 24.11.2022 10:01

Metelesku blesku.

A. Renjascu 24.11.2022 10:14

eréš piklóš neméči, huňár scépeň kámoš

J. Franke 24.11.2022 9:36

Dobré ráno ze zatažené Svobodné Republiky Králický Sněžník

Jak tak koukám na diskusi, nezbývá nic jiného než obvyklé:

RUSOMRDI VŠECH ZEMÍ, VYLIŽTE SI PRDEL!

J. Polesny 24.11.2022 9:39

R^R^R^

A. Renjascu 24.11.2022 9:34

Ach jo a je to tady zase...

https://odysee.com/@alinacenarodnichsil:b/za-valku-v-ukrajine-mohou-americani:1#1

https://m.youtube.com/watch?v=9_44TPMw7TU

https://nastub.cz/w/63J5j2f6npSJNiXcLCUCQB

https://m.youtube.com/watch?v=FiiIlOkL7TE

https://m.youtube.com/watch?v=QeLu_yyz3tc

https://nastub.cz/w/ph37vcGio6PadbFthRqDFj

V. Kuhaj 24.11.2022 9:37

Děkuji.R^!

A. Renjascu 24.11.2022 9:56

Není zač. Je dobré si občas připomenout určitá historická fakta a třeba i to jaké jsou pohledy na současnou situaci na západě, který ani zdaleka nemluví tak unisono jako ČR či Polsko. Samozřejmě je to užitečné jen pro ty co hledají fakta, pro ostatní by to nemělo význam ani kdyby to zaznělo z Bidenovo úst i když i on v těch videích vystupuje a mluví

J. Anděl 24.11.2022 10:00

Už jen tvrzení, že ČR mluví unisono, je zjevná lež. Tak proč se zabývat zbytkem?

V. Kuhaj 24.11.2022 10:05

Pane Anděl, zjevným lhaním, mimo jiné o bojových úspěších Ukrajiny nebo skutečné ruské palebné síle nás tady zásobuje statečně naše nejsinější veřejnoprávní médium. A i když je čím dál jasnější, že to bylo účelové, ideologické blábolení, stejně se nikdo nenamáhá přiznat barvu. Já chápu, že za takových okolností je třeba volat že lžou ti druzí, ale jste čím dál trapnější, nezlobte se.

J. Anděl 24.11.2022 10:10

"Nikdo nenamáhá"? Vy se namáháte. Renjascu se namáhá. SPD se namáhá. Spousta médií, kritiků, osobností se namáhá. Kdovíkolik lidí na Václaváku se už několikrát namáhalo.

Kdo je tedy "nikdo"? ČT? No a? Tu já nesleduju.

Sorry jako.

:-)

P. Kmoníček 24.11.2022 12:43

Kuhaji, Rusko 24.2.2022 napadlo vojensky svobodný a suverénní stát a to lež není !

A. Renjascu 24.11.2022 10:08

V české TV by si nikdo to co je na těch videích nikdy nedovolil, protože by věděl, že je to jeho poslední vystoupení v televizi. Zde převládá zcela jednostranné zpravodajství. Trochu se liší jen Prima CNN a proto jí zařadili mezi konspirační TV

V. Kuhaj 24.11.2022 10:17

Naprosto souhlasím.

J. Anděl 24.11.2022 10:20

"ONI" jí zařadili :-).

Tzn. Prima CNN je jiná (a není jediným médiem, ale budiž, třeba je jedinou zpravodajskou televizí), ale vy budete tvrdit, že se tu mluví UNISONO.

Ještě přidejte tu pohádku o cenzuře.

V. Kuhaj 24.11.2022 10:28

Unisono znamená, že vládnoucí politici, tedy oficiální státní politika, jde UNISONO ideologicky ve prospěch eskalace toho konfliktu. Bohužel.

A. Renjascu 24.11.2022 10:28

Vy nevíte, že existuje vrchní vládní cenzor Klíma? Vy nevíte, že existuje oficiální vládní web, který vyzývá občany k udávání? Vy nevíte, že někteří lidé, kteří kdysi běžné vystupovali v TV jsou na Black listu? Vy nevíte, že ministerstvo vnitra připravuje nahubkovy zákon? Vy nevíte, že sociální sítě cenzurují výhradně jeden typ názorů? Vy nevíte, že vláda ČR vypnula desítky webů a to dokonce mnohem rychleji a s větším rozsahem než Rusko? Kde to chlape vlastně žijete? Máte pocit, že když vy sám nejste cenzurován, tak je to tak všude? Tušíte, že NP je jedno z mála diskuzních webů, kde lze relativně svobodně diskutovat, ale ve většině už lidé za svobodnou diskuzi dostávají ban?

J. Anděl 24.11.2022 10:37

O třetině těch věcí jsem opravdu neslyšel. Protože podporuju hnutí spoz, jsem si vědom rizik pro svobodu slova. Života v sociálních sítích se neúčastním, protože mi v principu připadají zrůdné, ale co vím, určitě tam nejsou plně cenzurované všechny jiné než "oficiální" názory, spíš tam panuje neustálá bitva primitivů, kdo koho nahlásí a aktivisticky zajistí vybanování. Vypnutí webů jsem kritizoval a už zase vypnuté nejsou.

Ve svobodném prostředí je normální, že média mají určitý hlas, určitou barvu, kloní se k určitému názoru. Ať jsou takzvaně veřejnoprávní nebo soukromá.

Ano, ze své pozice přístupu k internetu a znalosti angličtiny si nepřipadám nijak omezen v přístupu k jakýmkoliv informacím.

Vzhledem k úrovním diskuzí pod články očekávám jako relativně pravděpodobné, že diskuze pod články budou jednoduše časem zrušeny. A nevnímám to jako cenzuru, neexistuje právo diskuze pod články. To je svým způsobem jen parazitování na atraktivitě média. Můžete si založit vlastní web a usilovat o získání pozornosti.

To, co se odehrává tady na NP, je DISKUZE jen zcela výjimečně. Možná teď tato naše výměna má trochu charakter diskuze.

P. Černý 24.11.2022 10:46

Možná je to úplně naopak. Takové v podstatě blogy, jako je ten Astonuv, bez doprovodné diskuze postrádají smysl. Kdo na čem parazituje, je v tomto případě poměrně sporné.

Nebo si skutečně myslíte, že by ty názorově nevyrovnané a obvykle myšlenkově plytké úvodníky někdo vůbec četl, kdyby pod nimi nemohl něco sám publikovat?

J. Anděl 24.11.2022 10:59

To je dobrá připomínka, je to možné.

Ale řadu článků tady čtu, aniž bych měl potřebu pod nimi diskutovat - minimálně do větší míry, než že napíšu "souhlas, jako vždy skvělé" - což je případ třeba článků pana Kechlibara.

Takže já si myslím, že já bych na NP chodil i tak.

A. Renjascu 24.11.2022 11:35

Do určité míry souhlasím i když se naše debaty dost vzdálila od původního tématu, ale žel cenzura existuje a i když není absolutní, tak vývoj v této oblasti je spíše znepokojivý než naopak. Barevnost masmédií zde docela chybí a osobně bych uvítal, kdyby si média včetně ČT nehrála na vyváženost a raději se otevřeně definovala za jakým názorovým proudem stojí. Do oblasti médií by to tak vneslo určitý přehled i konkurenci názorů a idejí

J. Anděl 24.11.2022 11:42

OK, to beru.

Proč se na to asi dívám jinak: televizi, a to včetně ČT, vnímám jako postupně vymírajícího dinosaura. A budoucí "cenzura" bude méně řízená nařízeními autorit, a více umělou inteligencí a algoritmy platforem.

Dále: nevěřím na argument, že svoboda slova buď je, nebo není - vždy je určitý dynamický proces, vždy jsou určitá tabu, vždy je do nějaké míry regulováno, co se smí a co ne, existují srozumitelně a pochopitelně definované trestné činy slova (například podvod, šíření poplašné zprávy, pomluva). Nemám problém s tím, že jsou pravidla, chci, aby byla srozumitelná, spolehlivá.

J. Anděl 24.11.2022 10:41

Oprava zkratky: sosp