20.4.2024 | Svátek má Marcela


Diskuse k článku

Proti levicovému populismu

Razantní nástup sociální demokracie do předvolební kampaně – přitom volby by se měly konat koncem druhé dekády příštího října, ale termín vyhlášen není – vyburcoval občanské demokraty k činnosti a vyhlásili v tento čas adventní taktéž razantní slogan. Tentokrát to už není mobilizace proti komunistům, kde ty loňské sněhy jsou. Má to být antibyrokratická revoluce a kampaň proti koblihám.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
F. Doušek 14.12.2016 7:51

Re: Od Fialy jsem zatím slyšel jenom fráze.

Od Sobotky jste slyšel někdy něco jiného?

P. Kmoníček 14.12.2016 8:49

Re: Od Fialy jsem zatím slyšel jenom fráze.

Polanský,tak o těch 'frázích' zkuste zapřemýšlet.

A. Bocek 14.12.2016 6:44

Babiš to má vyhrané,

po rozhovoru s několika zástupci střední třídy z okruhu mých známých jsem se nestačil divit : MEŘO - nevadí , zdravotnictví - nevadí, tendrů-lesy nevadí, EET - nevadí, Čapí hnízdo-nevadí a ná závěr "Konečně někdo dělá pořádek " ...... ?

D. Polanský 14.12.2016 7:04

Re: Babiš to má vyhrané,

Určitá poptávka po udělání pořádku zde je a Babiš toho mistrně využívá. To je jenom důkaz, že je v obraze. Když střední třída slyší kecy Sobotky nebo Fialy či Kalouska, tak se nedivím, že Babiš má navrch.

P. Burda 14.12.2016 7:07

Re: Babiš to má vyhrané,

Otázka je

P. Burda 14.12.2016 7:08

Re: Babiš to má vyhrané,

Omlouvám se

otázka je: Je Babiš jiný? Nemá jen "jiné kecy"?

P. Hlosta 14.12.2016 7:25

Re: Babiš to má vyhrané,

Babiš je jednoduše svými sliby i skutky pravicovější, než pravice dřívější v ODS i TOP 09 a střední vrstva to vímá. Rozhodně poctivě člen střední vrstvy nemůže být levicově názorově zaměřený, protože to by bylo schizofrenní. Kdo se tak proklamuje z té vrstvy, pak je to jen snaha o mimikry, ve skutečnosti nutně vyznává pravicový názor a možná i extrémní.

J. Pospíšil 14.12.2016 14:51

Re: Babiš to má vyhrané,

Babiš není ani trochu poctivým členem střední vrstvy. Ani poctivým a už vůbec ne střední vrstvy. Ani výchovou, ani předchozí praxi. Vždy byl protekčním frockem. A jeho současné působení je zjevně korporativistické, tedy také ne pravicové. Babiš o poctivost neměl během svého života dětství, toho co viděl doma, kam chodil do školy, kde pracoval a s kým spolupracoval, jak se pak "propracoval" ve svazku i s těmi z vysokého státního úřednictva, kteří se tak nějak opakovaně nepřidali k navýšení základního jmění za stát v polostátních organizacích, ani příležitost zavadit. Například Čapí hnízdo mu nepřijde ani trochu nepoctivé. On vůbec neví, co to poctivost je.

A bláhová naděje, že Babiš už nepotřebuje krást, že už má dost je asi tak chytrá, jako tvrzení, že tlustý člověk už nebude jíst. Že už jedl dost.

J. Schwarz 14.12.2016 6:42

Sobotka volá pod své

prapory všechny vyžírky a příživníky - všem chce přidat, ale hlavně státním zaměstnancům, jejichž řady by navíc dál rád rozmnožil. Dost podstatná část obyvatel ze služeb státu poptává hlavně vyšší míru bezpečnosti, na tu ale pan Sobotka v čele svého sboru poraděnků kašle a raději jde na ruku Frau Merkel. Do armády pořád zdaleka nedáváme slibovaná 2%, ale v časech nebývalé prosperity zatínáme další sekeru ve výši 60 miliard. Socan by za urdžení se u koryta zaprodal republiku třeba i čertu.

J. Fridrich 14.12.2016 6:28

No a k Rakousku jsem po jejich volbách před pár

No a k Rakousku jsem po jejich volbách před pár dna napsal :

Velká chyba autora tohoto příspěvku když píše - Vítěz voleb Alexander Van der Bellen nabídl Rakušanům „klid a pořádek“. To si pan Bartoň opravdu myslí, že u našich sousedů v Rakousku bude při dalším vpouštění-přijímání nepřátelských, barbarských islámských okupantů BEZPEČNĚJI a že u nich bude " klid a pořádek ?" To si přece nemůže opravdu myslet, to bychom museli pochybovat o jeho zdravém rozumu a jeho příčetnosti...

Naopak Italům těch cca 200 000 inženýrů a doktorů evidentně stačí....

F. Matousek 14.12.2016 6:53

Re: No a k Rakousku jsem po jejich volbách před pár

prehlízíte, ze migranti Evropu obohacují. A to nejenom svym vzdeláním, ale svymi zvyky a kulturou.

Obohacenym jídelníckem bez nezdravého veprového masa, svojí povestnou pílí vzít jakoukoliv práci. Jsou vzorem ve vztahu k zenám viz zenská obrízka a ochrání nás také od prezilych a jednostrannych nábozenskych symbolú, jako jsou kríze a vánocní stromky....

P. Burda 14.12.2016 7:06

Re: No a k Rakousku jsem po jejich volbách před pár

Jsou migranti a migranti.

První sou tací, co doma přišli o všechno. Otec hlídá zamilované pole z kozího chlívku a ženu s dětmi poslal do Evropy, než se uklidní situace a postaví nový dům. Děti chodí do škol a žena opravdu hledá práci.

Druzí přišli nafasovat poslední model i-Phone, k němu i-Pad, hadry od Armaniho a používat ženy zdarma.

Problém je, že na procentuální zápis tech prvních je nutná inženýrská notace. Na jiné diskuzi se "hádám",jestli je těch prvních 50, nebo 49. Ti ostatní, co si zaslouží naši pomoc, se do Evropy nedostaly a nedostanou.

J. Fridrich 14.12.2016 8:54

Re: No a k Rakousku jsem po jejich volbách před pár

Ano, ode zdi ke zdi.. Dříve, po staletí, byly menšiny utiskovány - a to ( pokud ovšem nebyly agresívní a nebezpečné pro tehdejší společnost ) nebylo jistě v pořádku. Nyní upadl západní svět ( pod taktovkou levičáckých-multi-kulti šílených experimentátorů ) do opačného extrému - menšiny jakéhokoliv typu jsou nekriticky UPŘEDNOSTŇOVÁNY.. To je patrné i v justici - zločinec je chráněn více než poškozený. Toto není v pořádku a musí se změnit k vyváženému stavu.

Je zajímavé - a je to REÁLNÁ SKUTEČNOST, že s některými etniky přicházejícími na Západ ( myšlena Evropa, Amerika, Austrálie - tedy křest'anská, Euro-Atlantická část světa ) - nebyl, není a patrně ani nebude problém.. Víme, že sem patří Židé, Vietnamci, Číňané, Indové.. Víme také, že s některými etniky byly, jsou a jistě i budou problémy - a to velké - hlavně s arabskými a africkými islamisty různých národů, s Cigány-Romy a pod.. Západní svět si musí uvědomit, že tyto zcela jiné civilizační okruhy je třeba nechat ODDĚLENÉ, můžeme se respektovat, ale NEMÍSIT. A na tom přece není nic špatného.

J. Pospíšil 14.12.2016 14:23

Re: No a k Rakousku jsem po jejich volbách před pár

Nestačí, kdyby stačilo, nevozili by si je na lodích italského námořnictva a s pomocí neziskovek až od libyjských břehů. Klasická kyvadlová přeprava.

J. Švarda 14.12.2016 6:24

Islamismus do Evropy nepatří.Rakousko má pravdu

Reakce Rakouska na nesmyslnou povolnost vedení EU vůči prudkému odklonu Erdogana od zásad EU a ultimata k příjetí jsou oprávněné. Rakousko už nezobe z ruky moudra Frau Merkel. Angola si zvykla na úlohu diktátorky a určovatelky postupu celé EU.

F. Matousek 14.12.2016 6:56

Re: Islamismus do Evropy nepatří.Rakousko má pravdu

Angolou máte na mysli tu kanclérku Angolu Makrelu ?

J. Fridrich 14.12.2016 6:21

Ano, Bohoušek rozdává a rozdává.. Ostatní jsou

Ano, Bohoušek rozdává a rozdává.. Ostatní jsou podle něj POPULISTI, on ale ne - on je socdemák a tuší, že jeho nynější preference nižší o cca 10 % proti jeho " úhlavnímu koaličnímu partnerovi " jsou jaksi " proklatě " málo. On jako levičák nikdy nepochopí to, co se stalo v 80tých létech 20tého století po příchodu Rudým Právem hojně posmívaného R. Reagana do čela Amerky - on snížil daně a vybral VÍC.. Postavil Ameriku opět na nohy - po " Řádění " slabých presidentů Cartera a Forda - a ještě mu zbylo na uzbrojení ŘÍŠE ZLA....

D. Polanský 14.12.2016 7:07

Re: Ano, Bohoušek rozdává a rozdává.. Ostatní jsou

Vemte si statistickou ročenku. Za Reagana narostl státní dluh do značné výše. Když něco uvedu, chce to doložit fakty.

M. Drašner 14.12.2016 8:24

Re: k údajům p. Polanského:

Vážený příspěvateli, ověřil bych si fakta: Tak

například podle Johna Hawkinse, http://townhall.com/columnists/johnhawkins/2016,

Dec 03, 2016 12:01 AM “once

he got into office, Obama added more debt than all previous presidents combined

(which even the liberals at Politifact admit is true).

L. Písařík 14.12.2016 16:04

Re: k údajům p. Polanského:

Ta adresa není k nalezení , google to nezná.

J. Jurax 14.12.2016 20:29

Re: k údajům p. Polanského:

Ale zná http://townhall.com/columnists/johnhawkins/

J. Pospíšil 14.12.2016 1:42

Mě spíš zaráží,

že odvážné Rakousko, tedy jeho ministr zahraničí, musí přicházet s tím, že Turecko tedy ne, když to byla právě EU, která donutila Turecko, aby ve jménu "demokracie", potlačila armádu jako garanta sekulárního vývoje Turecka. A tak na druhý pokus islamisti vyhráli a od té doby, ne až po posledním (velmi podezřelém) upevňuje Erdogan moc a táhne zemi k islamistické diktatuře.

Že bych byl už poslední, kdo si to pamatuje, že to byla právě EU, kdo prosazováním "lidských práv" zničilo evropský kurs Turecka? To se mi nechce věřit.

A tak evropskému státu, Rakousku (budiž mu za to sláva) vadí důsledek toho, co způsobila EU, jak si kladla podmínky pro sbližování, asociaci Turecka s EU a taky jak Turky hnalo do náruče islamistů to, jak desítky let marně a poníženě implementovali a furt nic. EU mezitím vzala nás, vzala kdekoho, vzala i Kypr, to je naštvalo fest, Rumuny a Bulhary. I ti Turky předběhli a nakonec i Chorvaty. A implementace tam, v zemi, kde většina lidí jsou muslimové, vedla uražené Turky rovnou k vládě radikálnějšího islámu.

P. Dvořák 14.12.2016 2:06

Mě už nezaráží nic.

Kam Evropa posledních 150 let hrábne, tam se to posere. Bitva u Hradce Králové 1866 a následné sjednocení Německa 1871 je de facto začátek konec evropské civilizace. Následovaly dvě totální civilizační sebevraždy 1914, 1939 a koneckonců i toho Lenina do Ruska poslali Němci.

Korunu všemu dala obamo-merkelovská klika.

Tipuji to na další revoluci, ne dřív jak kolem roku 2080-2100, kdy se evropští muslimové vzbouří proti islámu. On tady vlastně v té době už nikdo jiný nebude.

J. Kanioková 14.12.2016 5:52

Re: Mě spíš zaráží,

Výchova dětí k podpoře trestu smrti - https://twitter.com/wszewko/status/808616270920880128

M. Drašner 14.12.2016 8:19

Re: Mě spíš zaráží,

Takže (bohužel jen tichý) nesouhlas EU s invazí na Kypr a potlačování práv Kurdů (coby občanů druhé kategorie) "vedlo uražené Turky rovnou k vládě radikálnějšího islámu". Až na to, že se s tím Erdogan dlouhodobě nijak netajil (a ten tzv. nevydařený pokus o puč byl nejspíš jen hrou tajných služeb s naivnějšími armádními prvky). Kde já to jen slyšel, že "Demokracie je jako tramvaj, která nás zaveze, kam potřebujeme. A tam vystoupíme??

J. Pospíšil 14.12.2016 14:18

Re: Mě spíš zaráží,

Drašnere, EU trvalo na potlačení vlivu armády dávno před tím, než se stal Erdogan předsedou vlády. Zejména byl ten tlak enormní, když vojáci odstranili předchozí islamistickou vládu, co vyhrála volby. Pod tlakem EU vojáci ustoupili a další islamistickou vládu už nechali být. Tam se stal předsedou vlády Erdogan. Ten s chutí vyhověl požadavkům EU, v armádě udělal několik čístek, implementoval něco předpisů a bylo.

Poslední "převrat" už byla jen tečka.

J. Jurax 14.12.2016 20:33

Re: Mě spíš zaráží,

Jeden z mnoha důkazů skutečnosti, že na co čacká zelenorudá lidskoprávní EU šáhne, to poséře ...

P. Sulc 14.12.2016 0:39

Zde je cim dale , tim vice jasnejsi,

ze rozbiti habsburske monarchie, ma kterem mel lvi podil pan Taticek, byl neuvazeny a hloupy cin, ktery vedl jedine k upaDKU a valce. A ted se Evropane budou kamaradit s Turky, protoze to Brusel naridi?

S. Sedlák 14.12.2016 1:04

Re: Zde je cim dale , tim vice jasnejsi,

RU skončilo, protože se stalo podobně životaschopný útvar jako SSSR, případně současná EU. Franc Josef I. byl možná v určitém věku užitečný, ale ke konci? Ostatně kde v Evropě je monarchie rakouského střihu?

P. Sulc 14.12.2016 1:29

Re: Zde je cim dale , tim vice jasnejsi,

blby argument. Za sto let se lecos zmenilo, ne? A vsechny monarchie maji , stejne jako RU parlament, to vam asi uteklo. A cisar karel predpokladal reformy. A prirovnavat RU a SSSR to muze jen naprosty hlupak.