25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

Před rozuzlením

Případ vraždy Jána Kuciaka a Martiny Kušnírové se zřejmě blíží k rozuzlení. Slovenskem vibrují mnohé spekulace a jinak tomu ani být nemůže.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
H. Omar 1.10.2018 13:47

Zde s Klasem ml. musím souhlasit...

https://www.novinky.cz/komentare/484742-komentar-propaganda-na-detske-statni-televizi-vaclav-klaus-ml.html

J. Jurax 1.10.2018 13:47

Ano, to máte pravdu.

J. Fridrich 1.10.2018 13:42

Re: Čo bolo to bolo

A vy jste zamrzl kdy ? Za Jean-Paula Sartra a mnoha dalších obdivovatelů na tehdejším meziválečném Západě, nebo až za našich pomatenců typu Klementa Gottwalda, Grebeníčka, Kováčika, Semelové - tedy těch do naší doby obdivovatelů šílené Říše Zla - Ruska-SSSR, která se pod agentem FSB V.V. Put'ky Prvního vůbec nezměnila..

M. Varadinková 1.10.2018 13:42

Re:

Sám si odporujete, protože dokazujete, že volby mohou něco změnit. Uvádíte příklady, že k horšímu. Ale určitě existují i příklady, že k lepšímu.

Že se demokracie může demokraticky zrušit? I Vy sám přece můžete spáchat sebevraždu. Jakou volbu si lidé vyberou, takové pak ponesou následky. Je to pořád lepší, než kdyby to za ně rozhodoval někdo dosazený někým jiným.

J. Jurax 1.10.2018 13:42

Jistě je to důležité. Ale tady je řeč o většině.

F. Doušek 1.10.2018 13:41

Re: Čecháčkovství jede

I jeho bratři podepsali hanebný mír o neútočení s Hitlerem a pak bezostyšně zaútočili.

J. Jurax 1.10.2018 13:40

Vládnout si sami jistě, nicméně proč autokraticky? Poučte se se na wiki - cs.m.wikipedia.org/wiki/Autokracie - co to je.

A jinak po mém soudu eurohujersky kecáte. Přínos těch furt omílaných dotací je sporný i u tzv. čistých příjemců.

K. Janyška 1.10.2018 13:38

Re: KSČM JE PRO MNE ZLOČINECKOU ORGANIZACÍ STEJNOU,

Spontánní řád lidského světa, jako jediná možná řídící truktura, umožňuje svým prvkům, tedy jednotlivcům a jejich organizacím, včetně národních států, se adaptovat, tedy přizpůsobovat se, na prostředí, na situaci a na budoucímu neznámé jejich vlastními, tedy co možná nejefektivnějšími prostředky a zásobami tak, by mohli sledovat nekonečný počet svých cílů a účelů jednání a přitom nenarážet do ostatních, kteří dělají totéž. Tento mumraj umožňuje jen sledování evolučně vyvinutých pravidel chování spontánního řádu, ne lidský rozum. Ten na takovou složitost nemá. Je jejím produktem, ne autorem.

Jsme vedeni spontánním řádem lidského světa a ne svým rozumem. Ten je jen k tomu, aby nám v osobních věcech napovídal, co se smí a co ne a organizačními pravidly nám dovolil konstruovat konstruovatelné.Tedy ne lidský svět !!!

Soukromé právo, jediné právo pravé, které máme v myslích nás dokonce řídí svými zákazy 24 hodin denně... Dzp.

P. Hofman 1.10.2018 13:38

Re: Čecháčkovství jede

Ten otazník za tím hloupým obviněním o vás říká víc, než jste schopen domyslet.

A. Nový 1.10.2018 13:38

Re: máme kliku, protože Rusáci neumějí udělat ani budík!

Tak propagujte kazačok a častušky. :-))

K. Janyška 1.10.2018 13:38

KSČM JE PRO MNE ZLOČINECKOU ORGANIZACÍ STEJNOU,

JAKO JINÉ SOCIALISTICKÉ STRANY SVĚTA.

KSČM je pro mne stejně jako jakákoliv jiná socialistická politická strana, například fašisté, nacisté, sociální demokraté, zelení, včetně černých socialistů, kteří od roku v 1931 pěstují v kostelích morální středobod socialismu, tzv. sociální spravedlnost, ve skutečnosti však vrchol nespravedlnosti lidstva na sobě samém a v případě náboženských fanatiků dokonce pohrdání božím dílem, stranou zločineckou.

Prostě proto, že všichni socialité napadají schopnost a možnost lidstva vůbec existovat, tedy jeho spontánní řád, v samotném jeho jádru. Chtějí lidský svět zorganizovat.To je však nemožné. Z jednoho zásadního důvodu.

K. Janyška 1.10.2018 13:36

Re: Čecháčkovství jede

Nácku ? Dzp.

J. Holíček 1.10.2018 13:34

Re: máme kliku, protože Rusáci neumějí udělat ani budík!

Už proto bych jim ty třístovky do rukou nedával, mohli by sestřelit sami sebe. :-))

J. Jurax 1.10.2018 13:32

Nejsem lePicka, natož blbá, takže mi třeba odpovíte - nuže, je po Vašem soudu v EU dostatečně chráněno právo Katalánců na sebeurčení?

V. Novák 1.10.2018 13:30

Re:

Jenže Slovensko byl neskrývaný spojenec Německa a ty vojáky tam Tiso prostě navelel.

Španělsko bylo neutrální a celá divize se skládala z dobrovolníků, jimž Franco pouze nezabránil v účasti.

P. Hofman 1.10.2018 13:29

Re: Čecháčkovství jede

Ty, co chtějí, aby tady na Psu člověk lupou pohledal.

H. Omar 1.10.2018 13:27

Re: Čecháčkovství jede

Pravda. Nebyli s námi ovšem v jednom vojenském paktu a nenapadli nás jako vaši bratři.

V. Novák 1.10.2018 13:26

Re: máme kliku, protože Rusáci neumějí udělat ani budík!

A rozhodně nic s obsluhou arabskou...

J. Jurax 1.10.2018 13:25

Ano. U Vás jistě.

H. Omar 1.10.2018 13:25

Re: Čecháčkovství jede

No kdo chce ví a kdo ne, tak tam je to stejně jedno....

V. Novák 1.10.2018 13:24

Re: Čecháčkovství jede

Mnichov byl těžký podraz a ukázka, jak zacházely velké státy s malými.

Státy, které podepsaly hanebný nemír s Hitlerem, jsou dnes s námi v NATO a EU - a tehdy byly s námi ve SN. A s Francií jsme měli dokonce smlouvu o vzájemné pomoci v případě napadení...

H. Omar 1.10.2018 13:24

Re: Čo bolo to bolo

A bude to stačit?

M. Moravcová 1.10.2018 13:22

Re: Čecháčkovství jede

http://zbrojnice.com/2018/09/29/vyroci-80-let-od-zahajeni-nemecko-ceskoslovenske-valky-i/

J. Jurax 1.10.2018 13:21

No, vzhledem k počtu obyvatel Španělska by bylo přesnější někteří. Španělsko poslalo do boje proti SSSR jedinou divizi -División Azul - dobrovolníků čítající cca 18 000 vojáků.

To i mnohem menší Slovensko nasadilo na východní frontě přes 50 000 vojáků.

M. Moravcová 1.10.2018 13:21

Re: Čecháčkovství jede

http://zbrojnice.com/2018/09/30/vyroci-80-let-od-zahajeni-nemecko-ceskoslovenske-valky-ii/

M. Moravcová 1.10.2018 13:18

Re:

Demokracie není Eunijní totalita a EUnijní lhaní. EU sama nejvíc porušuje své smlouvy a zákony. Například ochranu Schengenských hranic - nejdůležitější zákon Evropské unie.

P. Hofman 1.10.2018 13:17

Čecháčkovství jede

Mnichov leckomu stále slouží jako těžký argument o podrazáctví Západu vůči malým státům. Ba víc. Jak se vyostřují spory v Evropské unii, slouží jako paušální argument proti EU (jejími pilíři jsou signatářské státy z Mnichova). Na domácí půdě je to šikovné alibi pro různé kiksy, nedostatečnosti či pasivity české politiky. Tak šikovné, že se ani moc nepřipomíná rozdíl mezi konkrétními vládami, které před 80 lety podepsaly hanebný mír, a státy, které jsou teď našimi spojenci v NATO či EU.

Zbyněk Petráček

H. Omar 1.10.2018 13:16

Re: máme kliku, protože Rusáci neumějí udělat ani budík!

A mají i MáTušku?

M. Moravcová 1.10.2018 13:12

Re:

Myslíte Václavíkovou?

J. Holíček 1.10.2018 13:09

Re: máme kliku, protože Rusáci neumějí udělat ani budík!

Kdybych si měl vybrat zbraně (s obsluhou), tak raději izraelské. :-))