25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

Postřehy z cest

Už jsem se tu zmiňoval, že jsem glosoval poměry v našem Absurdistánu z ciziny, konkrétně z azorského ostrova Sao Miguel. Jsem zase zpátky, tak tedy pár postřehů o cestování.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
S. Lazárek 24.7.2021 13:40

Budeš mít v pondělí odpo čas? U Hiltonu máme zaparkovaný kamion se zajímavým cajkem uvnitř, asi to neuvidíš každý den. Přijď, ukážu ti mašinky, pokecáme o referendu, Vesmíru a tak vůbec:-)

https://www.zdravezpravy.cz/2021/07/22/ge-healthcare-privazi-do-ceska-nejnovejsi-technologie/

M. Mařák 24.7.2021 13:38

Už zase létají letadla s turisty a tak. No nazdar, asi zase končí čtyři roční období a zima se sněhem.

S. Lazárek 24.7.2021 13:37

Takže nic. Psal jsem že Britům přeji všechno dobré a ani v tom co jsem napsal, jsem nic podobného nezachytil. Takže.....takže nic.

S. Lazárek 24.7.2021 13:36

Možná si to neuvědomují, ale ti všichni slovutní, chytří a velmoudří starci s bílou bradkou do toho na rozdíl od těch nezkušených eurosvazáků (pokud si tohle myslíte o svých vlastních dětech....hmm) nelezou, ti už lezou ven, pokud už nevylezli, takže bych to nechal na těch, kterých se to týká a to jsou ti mladí, nezkušení eurosvazáci.

M. Kolář 24.7.2021 13:36

Relevantní poznámka..

J. Anděl 24.7.2021 13:35

Aha chápu. Ne, to se prostě rozhodlo.

J. Jurax 24.7.2021 13:34

No, přečtěte si ho ... :-)

J. Anděl 24.7.2021 13:33

Ano, myslel bych i na potomky, pochopitelně.

Protože nějaké mám.

M. Kolář 24.7.2021 13:33

Je demokratická a bude i v budoucnu.. Spíše mám obavu o demokracii u některých národních států..

J. Jurax 24.7.2021 13:32

Že pro brexit volili objektivně hlavně starší ročníky, pravíte.

Lze to ovšem interpretovat taky tak, že pro brexit byli ti životem zmoudřelí a zkušenější. V kontrastu proti nezkušeným, leč nadšeným eurosvazákům, co si neuvědomují, do čeho lezou. :-)

J. Anděl 24.7.2021 13:32

Z toho hlediska je lepší maximálně decentralizované řízení. Vítězný projekt má dopad na míň lidí.

A. Dudík 24.7.2021 13:29

Nazdááár KRASAVČE !!! ;-D;-D;-D

S. Lazárek 24.7.2021 13:27

A v něm konkrétně?

A. Dudík 24.7.2021 13:27

To mám taky rád !!!:-P

S. Lazárek 24.7.2021 13:27

Protikladné tábory vznikly, ale v tom jednom nikdo pro dodržení povinných kvót pro uprchlíků nestávkoval, pokud mi tedy paměť slouží. V tom antivax to na ulicích vře docela pravidelně.

J. Jurax 24.7.2021 13:26

Váš příspěvek 24.7.2021 ve 12:59 v tomto vlákně ... :-)

P. Jirkovský 24.7.2021 13:25

Na pětiletý dítě slušnej výkon.

J. Jurax 24.7.2021 13:23

Jistě.

Nicméně tohle je častý argument, když ti co vyhráli začnou realizovat své představy, které těm prohravším nejdou pod nos.

S. Lazárek 24.7.2021 13:22

Volby v referendu a Vesmír? Ok, proč ne. Nevkládej mi do úst něco, co jsem nikdy neřekl ani nenapsal, navíc když to víš:-)

Píšu o tom, že pro brexit volili objektivně hlavně starší ročníky a z mého pohledu se pramálo staraly o to, kdo pak jejich volbu tak ňák "zafinancuje", proto píšu, že bych tohle svým dětem nikdy neudělal a ať si o brexitu hlasuje klidně kdokoliv, ale nad tímhle by se zamyslet mohl. Hlasoval jsem pro EU, jsem v EU i když někdy je jejich bod varu z jeho byrokracie stejný jako u těch úředníků pražkých (v čem bychom si tedy v tomto směru pomohli, že?) a mě to, jaké bude EU za třicet fakt už zajímat nebude, moje děti ale ještě jo, proto správu věcí budoucích vložím do jejich rukou a pokud by bylo další refendum, volil by pro setrvání. Vím že je to nekonečný řetěz a to samé si časem můžou říct moje děti, ale to ať už si v sobě vyřeší ony, já to mám takhle:-)

Pokud u nás bude další refendum o pobytu v EU a v jedném jediném padne rozhodnutí pro vystoupení, pak bude na dlouhá léta poslední a mi na tom aktu kromě jakéhosi pofidérního pocitu národní hrdostí a konečném vítězství nad "čtvrtou říší" nic nezískáme, o tom jsem přesvědčen.

J. Anděl 24.7.2021 13:20

A jinak možná jsem nepochopil správně, co myslíš tím, že nikde nestávkují pro povinné kvóty

R. Rampas 24.7.2021 13:18

Hovězí jazyk s křenovou omáčkou. Takové laciné, ale šmakézní papání. :-)

J. Anděl 24.7.2021 13:17

Páku zkusil ten italský premiér, co na něj dali žalobu, ne?

J. Anděl 24.7.2021 13:15

Zatím jsou oba (a nejen tyto dva) trendy. Co z toho vykrystalizuje, to uvidíme. "Závod" ještě neskončil.

S. Lazárek 24.7.2021 13:14

Konkrétně?

J. Matuška 24.7.2021 13:14

Paní Komberová, asi si stojím na kabelu. Já vám nerozumím, aspoň mi naznačte o co jde a nestyďte se!;-)

J. Anděl 24.7.2021 13:12

Cokoliv udělají starší, má pak dopad i na mladší. To je fyzikální vlastnost vesmíru, daná lidským vnímáním směru toku času.

V kolika bys lidem odebral právo volit? V důchodu? To může být pozdě. Ideálně tak ve 30ti.

Ale kdo by pak propagoval očkování? To propagují téměř samí starci. Našeho věku a starší.

PS vím, že bys neodebral. To je řečnická otázka k uchopení problému vlivu starců na život mladých.

J. Jurax 24.7.2021 13:12

Ano, přání bývá často otcem myšlenky. Ani Vám se to nevyhýbá ... :-)

J. Jurax 24.7.2021 13:10

No, vesměs neslavné a servilní konání našich politiků v bruseli je jiná věc. A otevírat otázky jistě lze, ale valného smyslu to nemá. Skutečně palčivé otázky si nikdo pokládat ani nedovolí.

S. Lazárek 24.7.2021 13:09

Přání bývá často otcem myšlenky a já nic špatného Britům nepřeju, jen mi je trochu líto mladých Britů, že ze svého financují sen svých rodičů či prarodičů. Já bych tohle svým dětem neudělal.

EU jako čtvrtá říše? Zajímavý příměr.

J. Anděl 24.7.2021 13:05

Ta diskuze je těžká, pokud diskutují ti, kteří v dané zemi někdy jen o pár procent zvítězí ve volbách. Pak totiž ta dělící čára opravdu vypadá jako mezi západní a postkomunistickou částí.

Mají totiž "pocit", že když vyhráli, není už o čem diskutovat. Že mají mandát "od lidu".

Rychle zapomenou, že ho mají od nějakých cca 30 procent aktivních voličů.