23.4.2024 | Svátek má Vojtěch


Diskuse k článku

Pomátl se snad Macron?

V televizi TF1 řekl francouzský prezident Macron, že je třeba se zabývat obavami Ruska z toho, že NATO chce přijít k jeho dveřím a že bude třeba mu dát bezpečnostní záruky. Teze o „NATO u dveří‟ souhlasí se základem Putinovy teze, že přepadení Ukrajiny je cosi jako prevence před hrozícím útokem ze strany Západu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Adler 6.12.2022 2:58

pane machu, vase odpoved ma jednu chybicku: to byste mi musel rici, co vy mate za pravdu, a pak bychom si mohli povidat o duvodech, proc verit te ci one pravde ...

napsat mi, ze lzu bez jedineho dukazu je hodne stary pristup, jako z rudeho prava, abych pouzil vaseho primeru ...

D. Mach 6.12.2022 2:42

Kdo velel vojskúm Varšavské smlouvy? Poláci snad?

D. Mach 6.12.2022 2:39

Ten Němec se ale jmenoval Kein a ne Kain.

D. Mach 6.12.2022 2:36

Temelín jede na soláry?

D. Mach 6.12.2022 2:35

Díky russkému ostřelování Záporoží, kde žijí převážně Russové, zemřeli dva lidé. Proč Russáci na obranů Russů žijících na Ukrajině zabíjejí Russy žijící na Ukrajině? Nikdo ze zdejších russofilcek už asi neodpoví, co?

D. Mach 6.12.2022 2:33

Lžete, jak když Rudé Právo tisklo, soudruhu Adlere. To, co se snažíte předestřít jako skutečnost, je stokrát vyvrácená lež!

P. Adler 6.12.2022 2:27

vy jste babicka?

J. Václavíková 6.12.2022 2:22

A na to jste přišel čím?

J. Václavíková 6.12.2022 2:21

Pohádky ovčí babičky. Zato úporně tradované.

P. Adler 6.12.2022 2:13

no, snad by stalo za to si udelat domaci cviceni, pane kolego:

americky president ujistil mtehdejsiho sefa sssr (gorbacova), ze se nato za hranici reky odry neposune, i kdyby padaly trakare ...

pritom se melo stat neco jineho: vzapeti po rozpusteni varsavske smlouvy melo skoncit nato ...

nejsa zastancem putina, musim dodat, ze kdyz soveti pritahli rakety pod nos americanum, byl z toho skandal snad jeste hlucnejsi nez to, ceho jsme svedky dnes ...

to je to stare quod licet iovi, non licet bovi ...

J. Vintr 6.12.2022 1:50

V srpnu 1968 tady údajně nebyli žádní vojáci ruské národnosti. Bylo tady jen pár Rusů jako novináři. Vojáci byli buď z Ukrajiny, nebo ze zakavkazkých oblastí. I okupační armádu až do roku 1990 tvořili převážně Ukrajinci ....

J. Sedlář 6.12.2022 0:42

Nevím, na základě čeho jste získala pocit, že mám ten pocit? Píšu "měřme", protože to mnozí nedělají. Obzvlášt ten, na něhož reaguji.

J. Václavíková 6.12.2022 0:24

https://www.facebook.com/viktor.janis.5/posts/pfbid0X2dmVHxv6frRPMK8N4Dwqb3ubtTVAN1gmQTjGBZDxYeeZSdhfwMghVjqksMMeQuRl

J. Václavíková 6.12.2022 0:19

Ne. Naprostá většina Ukrajinců je bilingvinních.

O. Seliger 6.12.2022 0:18

Kecy o tom, že se za komančů nepodnikalo a nebylo tržní prostředí vypovídá o nedostatku info. Plno šikovných JZD a statků mělo tzv.přidruženou výrobu, kde iniciativně vyráběly to, co bylo potřeba a na trhu scházelo, nehledě na různá profesní družstva. Každopádně většinu potřeb a výrobků měla zn. Made in CZ. Nyní jsme v globálu, kde rozhoduje zisk, značnou část potřeb produkuje východ a jak sdělil ministr zdraví neumíme vyrobit ani to C. Mimo zlodějských solárů, byla postavena jediná nová elektrárna a to v Turecku a je nefunkční. I když jak říkají kecalové máme se jak prasata v žitě. Hlavně se zadařilo lichvě, ty statisíce zadlužených, to byl byznis, to rostly zisky, to rostlo HDP....

P. Sura 6.12.2022 0:09

Pozítří roztaženo....

R. Toman 5.12.2022 23:59

Lépe národním jazykem, mateřským jazykem mnoha Ukrajinců je ruština. Ukrajinštinu se naučil např. Zelenský,Porošenko,Tymošenková, Kličko atd. až v dospělosti po roce 2014.

J. Rejzek 5.12.2022 23:55

A není to málo Antone Machoviči?

P. Han 5.12.2022 23:51

Myslíte, že něčí právo hovořit vlastním mateřským jazykem vás (tj. asi rodinu Kolmanů) ohrožuje?

R. Toman 5.12.2022 23:47

Britové se sem nijak nehrnou.

E. Novotny 5.12.2022 23:46

Tak.

P. Han 5.12.2022 23:45

https://www.novinky.cz/clanek/domaci-koneva-nahradil-hajlujici-skret-s-tvari-putina-40416479

J. Václavíková 5.12.2022 23:44

Co si koupíte, tím se krmíte. Jestli kupujete levný odpad, váš problém.

J. Václavíková 5.12.2022 23:42

Rovní a rovnější se tomu říkalo. Čuba patřil mezi ty extra privilegované.

J. Václavíková 5.12.2022 23:40

Jestli chcete pochopit, jak je tvořena cena elektřiny, obzvláště v souvislosti se závěrnými elektrárnami, dám vám odkaz. Tedy pokud vůbec vládnete potřebným úchopovým instrumentáriem. To ovšem ani zdaleka neznamená, že jakkoliv dotujeme Němcům ceny. Naopak. ČEZ ji Německu prodává s obrovským ziskem. Ale to vy stejně nepoberete.

https://faktaoklimatu.cz/explainery/cena-elektriny-na-trhu?fbclid

J. Majzlík 5.12.2022 23:40

V době přestavby se na téma naší připravenosti na očekávané radikální změny vyslovil na str. Svobodného slova tuším Antonín Přidal. Jeho posouzení stavu věcí bylo pravdivé a skličující. Vzal to, pokud si pamatuji poněkud opisem. Na příkladu příznivých ohlasů na filmy typu "Kamarád do deště" či "Láska z pasáže" demonstroval nízkou až mizivou schopnost naší divácké veřejnosti odmítnout, nikoliv s pochopením přijmout darebáctví hlavních mladických "hrdinů". Domnívám se, že více poctivosti by bylo možno nalézt ve filmu "Bony a klid". Takže z takového podhoubí se pomalu vytvářel náš myšlenkový a hospodářský přerod po roce 1989. Pro tehdejší poměry bylo příznačné, že se nedostávalo národohosp. generálů, dnes je jich všude nadbytek. Svalme společně naše omyly a krádeže z minulosti i z dneška na Václava Klause a všechny těžkosti se tím automaticky vyřeší.

S. Lazárek 5.12.2022 23:33

O tom si tu pokecejte s Varadinkovou, ta vám k tomu dá jistě vyfutrovanej komentář. Přece.

E. Novotny 5.12.2022 23:32

Ano, podnikalo se, kdyz se nepodnikalo. To je presne. Stat ve state. Podnikalo jen par - mozna jen jeden nebo velmi malo - s estebackym spozehnanim.

P. Černý 5.12.2022 23:30

Rozdíl mezi podnikatelem Čubou a transformačním ekonomem Klausem byl právě v tom, že Čuba nebyl vekslák. Klaus vyvolal měnovou krizi (vysoká inflace a úroky 18% p.a. ) mimo jiné tím, že svévolně zavedl směnitelnost české koruny v téměř fixnim kurzu k německé marce stanoveném na úrovni kurzu, který používali čeští veksláci při směně valut na ulici.

S. Lazárek 5.12.2022 23:24

Di do hajzlu ty pošahanej pitmoče.