25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

Pirát žaluje v Bruselu na hlasování v parlamentu

Europoslanec za Piráty Marcel Kolaja si pospíšil a žaloval v Bruselu, že Parlament České republiky zvolil tři nové členy do Rady České televize. Zatím tu informaci máme jenom z jeho vítězného výkřiku na Twitteru, takže těžko soudit. Situaci charakterizuje jako volbu členů rady ČT v režii ANO.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Roubal 30.5.2020 6:45

Máte sice naprostou pravdu, nicméně tohle kobliháři nepochopí.

R. Franz 30.5.2020 6:48

Většina NE, ale pár ANO.

V. Církva 30.5.2020 6:33

K Halíkovi. Jeho úvahy mi nepřipadají jako popis skutečnosti,reality a dokonce ani nezištné. Jsou takové dogmaticky liberálně demokratické. Jako by Bůh byl zaměněn za modernismus pod pojmem liberální demokracie. Připadá mi jako typický manipulátor (to dělají sekty nebo i neomarxisti = náboženství bez Boha). Sem tam prskne něco co je pravda i křesťanské. Třeba že nás bombarduje ruská propaganda, nebo že Zeman otvírá vrátka Číně. A pak z tohu dělá závěry, že to je to je příčina všech problémů co ničí jedinou správnou liberálně-demokratickou politickou kulturu. Vždyť to je jak z Rudého Práva jen změnou některých pojmů. Jako by EU neměla dost chyb kterými se ničí sama.

Pak se vztekle otírá jednou o Duku, pak ANO, SPD a Trikolóru, které prý posouvají politiku někam do diktatury. Používá extremní slova jako skandální volba, kde jde prostě o demokratickou volbu, která se mu nehodí. Prostě chová se divně.

Zatrhněte co je správně: 1)Někdo na něj něco ví 2) Nebo se nějak jinak zapletl se zednáři. Pak ale nechápu co z toho má, když nemůže užívat bohatství a baby. Možná není na sex, tak mu k živitu stačí sláva 3)Nebo je to šílenec.

Prostě že nesouhlasím s názory jiných je normální. Ale alespoň tam chápu motivaci. Že někomu ublížili komunisté, že je někdo homosexuální, nebo že někdo papouškuje dogmata, protože nemá dostatek invence. Možná pan Halík není taková myslivna za jakou se pokládá, ale jako pitomec nepůsobí.

V. Roubal 30.5.2020 6:53

O kousek níže jste napsal: "Jenže demokracie je právě souboj názorů."

Tak už se konečně toho držte a smiřte s existencí názorů jiných než těch, které Vám jsou milé.

V. Církva 30.5.2020 8:21

Původně jsem chtěl nakonec ještě napsat odstavec. Tak to přece jen dopíšu aby i vy jste to mohl pochopit.

Je v pořádku, že lidé mají různé názory i když s některými nesouhlasím. Že třeba člověk kterému komunisti ublížili bude propagovat Mašíny, což je na mne moc mrtvých. Nebo že jiný obdivuje Čínu tak se jí zastává a nemá rád USA. Ale většinou je tam nějaký důvod logika. Protože tu u Halíkových názorů postrádám, tak zůstávají jen možnosti zmíněné.

V. Roubal 30.5.2020 6:31

Lipovská nemá konzervativní názory, ty by mi ostatně nevadily. Ta paní má názory vyloženě hloupé, viz její srovnání okupace z roku 68 a naším členstvím v EU.

Svojí podporou této dámy Aston opět potvrzuje z jakého hnízda vyletěl. Starého psa a komunistického novináře prostě novým kouskům nenaučíš.

V. Církva 30.5.2020 6:39

Tak nevím to kamarádství s Bobošíkovou a některé názory taky nesdílím. Ten 68 a EU byl předpokládám záměrně provokativní. Ale EU třeba s vnucováním migrantů okopaci připomíná. Jenže demokracie je právě souboj názorů. Takže z nějaké totality jste jednoznačně a evidentně vyletěl vy.

V. Roubal 30.5.2020 6:43

I vy jeden popleto. EU sem žádné uprchlíky necpala násilím za pomocí tanků, to provedli předchůdci těch, které dnes soudružka lipovská tolik obdivuje. Takže se raději ukázněte a začněte přemýšlet o tom rozdílu mezi zakazováním názorů a diskusí o nich.

V. Církva 30.5.2020 8:48

Modernisti jako ty, si zařídili cenzuru, tak tě nemohu pravdivě otitulovat. Jen naprostý ignorant (to snad cenzurou projde) nechápe, že komunismus se ještě nějak mírumilovně z naší země odstranit dal, ale s Islámem je to bez mnoha mrtvých téměř nemožné (alespoň dle 1000 reality).

Ty jako každý povrchní člověk se zaměřuješ na povrch. Jestli nás někdo donutil tanky ke komunismu, ale pak za 20 let odešel, je to hnus, ale pokud někdo zaviní věc s horšími důsledky politickými, a ekonomickými prostředky, vypadá to neškodně ale podstatné jsou důsledky.

Uprchlíky nám přivedli tvoji souvěrci neomarxisti a ostatní modernisté. To na Lipovskou nehodíš.

A ty bys chtěl někoho ukázňovat? Tak to ses celkem odkopal. Čí styl je cenzura, udávání, to se celkem ví, jen na to lidi zapomínají. Od KLDR přes Antifu po Piráty. Jen jiný nátěr, ale pod ním to smrdí.

P. Han 30.5.2020 7:25

Srovnání okupace z roku 68 a naším členstvím v EU? Máte zdroj?

R. Vacek 30.5.2020 6:20

Pirát žaluje? No ale to naši piráti dělají velmi často. Možná proto, že je to strana plná mládí, jejíž členové ještě neodvykli zvyku žalovat každou křivdu rodičům, nebo jiné autoritě ze světa dospělých.

F. Žůrek 30.5.2020 6:19

Jen připomenu, jak dopadl pan senátor Jiří Čunek, když byl ve vládě. Byl nepřijatelný pro českou veřejnost. Byl nakonec na podruhé vyhnán z vlády Mirka Topolánka. Bylo to v roce 2009, musel odejít 12. ledna 2009 z této vlády.

A mimo jiné: 24. března 2009 padla česká vláda Mirka Topolánka a to zásluhou členů ODS (Tlustý, Pohanka). A Česká republika byla tehdy v čele EU! Ano, tak tomu bylo! A je to celkem nedávná historie. Zdař Bůh! a také Nazdar!

R. Franz 30.5.2020 6:11

Některým voličům se stýská po "the winner takes all" (vítěz bere vše) tak, jak si to užívali jejich předci po válce, kterou jim vyhráli druzí, a pak ještě jednou v roce 1948, kdy si to jejich dědi pohnojili ve spolupráci Beneše s komunisty. Teď, když už není, nad kým by mohli vyhrát, tak se to se Zemanem v čele snaží natřít aspoň opozici. ...Aby nebyl jejich šovinismus příliš okatý, zvolili si do čela zkompromitovaného Slováka, který jim za tučnou odměnu dělá nového tatíčka. Aston se těmhle bastardům nechal najmout za politického komentátora.

V. Mokrý 30.5.2020 6:19

No, vítěz bere vše funguje v mnoha státech světa a některé jsou přesto brány jako vrchol demokracie.

R. Franz 30.5.2020 6:30

Ano, ve většinovém systému vítěz "bere vše", tedy sestavuje vládu. Ale opozice není ukrácena ani o jeden hlas při kontrole. To, aby při sebemenším zaváhání vítěze mohla snadno převzít moc. Ergo přečti si co píši ještě jednou burlagu.

V. Mokrý 30.5.2020 6:36

Tady snad někdo braní opozici, která má takovou podporu médií, v kontrole ?

Moc převezme hned, jak vyhraje volby.

J. Havelka 30.5.2020 6:04

"Tak jako neslavíme naši okupaci CCCP a ostatních přátel v 1968, tak nebudeme slavit 2016, vstup do EU."

Nová členka Rady Lipovská.

Kde se ty GRÉTY berou?

V. Církva 30.5.2020 5:52

Tak jsem rád, že Aston dělá to, co by novinář měl dělat. Teda v normálním světě (v tom modernistickém je novinář údernou pěstí pokroku).

Odkrývá, co jsou "Piráti" zač. Já to samozřejmě vím dávno. Podle vzhledu, kradení s/w boržoastům - pirátství, fotek s antifou, jejich vyjádření a programu, který skrytě odkazoval na vítací stránky, kde se odkazuje na mezinárodní dohody, které jak známo zcela paralyzují vlastní politiku Západu. Kejhalo to černorudě. Takže udávání "do Bruselu", Mekky modernistů (a vlastně i druhé Mekky) stejně jako nesmyslné pruhy pro sebevrahy na kolech v Praze jsem předpokládal.

Jen by se to mělo hodně presentovat v médiích, kde se píše o Pirátech jako středové straně (z hlediska redaktorů je to možná tak) a už přestalo psat, jak se udávalo za komunistů i národních socialistů. Špinavé prádlo se ale pere doma. A komunistické udavačství bylo, je a bude udávání. Zloděj křičí "chyťte zloděje (STBáckého udavače)".

V. Mokrý 30.5.2020 5:49

Astone, když není možnost odvolávat poslance ( to už dlouho navrhuje SPD/Okamura ), tak budou tihle exoti=Piráti v politice vždy celé volební období. A těžko bude někdo žalovat v Bruseli na piráty, že ohrožují demokracii v ČR tím, že neuznávají ( jako mnozí jiní ) výsledky voleb - svobodných demokratických.

K. Lilibínský 30.5.2020 5:11

Není on ten pirát odpůrce demokracie? Tedy popíraě hlasování svobodně zvoleného parlamentu?

A co na to BIS? Ta má v popisu práce ochranu Ústavy a demokracie.

J. Vobr 30.5.2020 4:16

HALÍK PREJ NAHLÁSIL DUKU PAPEŽI !!!

_________________________

Kůůůrwa bere to "šfunky" !!!

:-)))

V. Církva 30.5.2020 5:31

Tak jak říkají komunisti (=Piráti), udávat to ne, ale hlásit se to musí!

J. Kovaříček 30.5.2020 3:37

J. Kovaříček 30.5.2020 3:36

Pirátství - toť vzor statečného občanství. Inu jaké blbce si voliči zvolí, takové mají. V tom je síla a krása demokracie.

P. Götze 30.5.2020 1:27

rozdil mezi starokomunisty a novokomunisty je jediny, jedni lezou do zadku moskve, druzi bruselu. ideologie ale shodna.

J. Novák 30.5.2020 0:27

Bonzáci tu byli za každého režimu. Tedy především za těch totalitních, pro které je udavačatví součástí metody vládnutí. Pavlík Morozov, který byl v sovětském svazu glorifikován za to, že udal své rodiče, je modlou všech bonzáků a práskčů světa, kterým dnes začala díky progresivistickým neoliberálům a neomarxistům opět 'pšenka kvést'.

J. Pokorný 30.5.2020 0:20

Piráti se odkopávají čím dál více. Není to nic jiného než banda ukřivděných žalobníčků.

K. Lilibínský 30.5.2020 5:13

prostě frustráti.

F. Sojka 30.5.2020 5:40

Správně Krombožinče! :-))