Předseda socialistů sice hned v pátek dopoledne vystartoval a snažil se Petra Nečase úkolovat, ale bylo mu to houby platné. Chtěl jenom dokázat svou akceschopnost, protože musel vědět, že Nečas se jeho podmínkám vysměje. Můžeme předpokládat, že i další Paroubkovy útoky budou stejně bezzubé. Na Nečase svou demagogii nasadit nemůže, obvinit jej nemá z čeho, a tak se bude muset rozhlížet po jiných objektech. Jenže, a to je právě ten problém, celou svou kampaň tím rozmělní. Už nebude moci soustředit pozornost svých voličů jen na jednoho člověka, a personifikovat tak "zlo pravice" v osobě Mirka Topolánka. Dnes je navíc v podstatě jedno, zda ODS povede do voleb ještě Topolánek, nebo zda jej zastoupí David Vodrážka. Budou-li totiž občanští demokraté chytří, nechají v popředí pouze Nečase, zatímco ostatní se ukryjí v závětří a nebudou příliš vystrkovat hlavy. Nějaké Paroubkovy útoky na nejasné postavy za volebním lídrem pak velmi rychle přestanou být pro voliče atraktivní a Paroubek bude muset hledat jiný cíl. Uvidíme, zda se mu to podaří, protože zatím se v té mlze jen bezradně otáčí.
Pravicového voliče pak může těšit ještě něco: pomyšlení na obrovské částky, které Paroubek vyhodil oknem, když předvolební kampaň koncentroval na Mirka Topolánka. Jenom těch inzerátů, na kterých je předseda občanských demokratů nelichotivě vyobrazen! Všechny přijdou vniveč! A to se navíc šušká, že už v pondělí přikázal Paroubek vyrobit množství plakátů, které měly šéfa ODS dehonestovat v souvislosti s jeho výroky pro časopis Lui. Paroubek tak prodělal další peníze - storno objednávky totiž taky není zadarmo.