24.4.2024 | Svátek má Jiří


Diskuse k článku

Osma zpátky na plac

Dámy na sál, volala bordelmutr, když se slečny zakecaly u kafe. Internetové sdružení CZ.NIC podle své tiskové zprávy by mohlo na konci měsíce přestat blokovat osm webů, zabanovaných od začátku války Ruska proti sousedovi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Václavíková 13.5.2022 9:52

Čínský velvyslanec hodnotí ruské šance snad ještě příkřeji než západní média:

https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/clanek/rusko-smeruje-k-definitivni-porazce-prekvapil-byvaly-cinsky-velvyslanec-na-ukrajine-40396836#source=hp&seq_no=7&utm_campaign=abtest197_AAsid_test_varBB&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz

L. Gudas 13.5.2022 9:56

Václavko, příště si musíte přivstat. Toto už je ze včerejška a jedná se o naprosto okrajový názor z Hongkongu ....aha ?!! ....tak zase někdy !!

P. Jirkovský 13.5.2022 9:57

https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/clanek/rusko-smeruje-k-definitivni-porazce-prekvapil-byvaly-cinsky-velvyslanec-na-ukrajine-40396836

stačí.

J. Václavíková 13.5.2022 10:00

Jo, byla jsem líná to zkrátit :-) Jen mě to zaujalo, protože jsem na to narazila už včera na FB u jednoho autora, který komentuje válečné události.

R. Nešpůrek 13.5.2022 9:57

To už tu bylo. Ale opakování je matka moudrosti ...

L. Gudas 13.5.2022 10:00

zvláště, když jde o Hovínka.cz ....to mají rádi.

L. Gudas 13.5.2022 9:47

správce českých domén firma CZ-NIC oznámila, že do konce května otevře všechny zablokované weby.

Případné další úzávěry provede jen na základě rozsudku příslušného soudu .....a hele ???

L. Beneš 13.5.2022 9:48

Další velké vítězství našich politicky korektních politiků.

R. Sorge 13.5.2022 9:49

Asi dostali strach z žalob ...

J. Pšenička 13.5.2022 9:52

Přesně tak. Teď to bude chtít trochu odvahy, protože Fijalka je v tom nechá. Dobře jim tak.

R. Sorge 13.5.2022 9:57

Doufám, že budou platit jak mourovatý ...

J. Rybník 13.5.2022 9:59

Jo, ale z eráru. Takže to zacálujem my všichni.

R. Sorge 13.5.2022 10:02

Z eráru to nebude ...

"CZ.NIC z.s.p.o. je zájmové sdružení právnických osob založené předními poskytovateli internetových služeb v roce 1998, které má v současné době přes sto členů."

J. Rybník 13.5.2022 10:04

Tak se tomu bude říkat grant, dotace, subvence... I ten na špinavou práci musí dostat svoje šekely.

S. Lazárek 13.5.2022 9:44

Snažím si představit situaci, kdyby třeba na Trafalgar sq. promítala v roce 41 Leni Reifenstahlová své dílo Triumf vůle, co by tomu asi tak místní government říkal:-)

Je jedno jestli tyhle weby pro mě z jiného světa jedou nebo jsou vypnuty, nedostatek informací z Protiproudu nebo Aeronetu mi rýhu na duši fakt neudělá. Mmch, jednou jsem si psal s panem Pokorným a na jeho Skrytou pravdu jsem si dovolil napsat slušný, nicméně kritický komentář. Vydržel tam cca hodinu? Asi tak nějak.....

L. Beneš 13.5.2022 9:47

I hodina je úspěch. Jinde se komentář jako nekorektní třeba ani neobjeví podobně, jako se neobjeví zprávy - byť pravdivé - které se nehodí do právě politkorektně přípustného "narativu". ;-D;-D

S. Lazárek 13.5.2022 9:51

U autentického milovníka svobody slova pana Pokorného je hodina úspěch? Hmm, to bude asi něco podobnýho jako doba pobytu kritických příspěvků na profila dalšího autentickýho milovníka svobody slova Okamury. Ten prý dokonce v rámci téhle jeho nehynoucí lásky ke svobodě slova blokuje pritické přispěvatele.

J. Anděl 13.5.2022 9:55

Ano. Tohle je vidět i na Facebooku a pro mě to byl jeden z důvodů - ba hlavní důvod - proč jsem Facebook zrušil. Protože když jsem se s kýmsi pustil do diskuze a on mi napsal, že mé příspěvky smaže ze své zdi, pochopil jsem, že na jednu stranu na to má právo - ano, je to jeho zeď a ano, taková je základní funkce FB -, ale na druhou stranu je to v takovém případě naprosto nepoužitelné médium pro diskuzi. A sdílet fotky dětí a jídla jsem nechtěl.

P. Jirkovský 13.5.2022 9:58

Ani fotky dětí u jídla nebo jídla na dětech? Jste divnej .... ;-D

J. Anděl 13.5.2022 10:02

Aby mě pak za třicet let žalovaly za újmu na cti, zneužití a doživotní trauma? Zbláznil jste se?

:)

J. Venc 13.5.2022 10:07

Narážíte na přebal desky Nevermind?

Zajímavá kausa.

:-)

J. Anděl 13.5.2022 10:09

Přesně tak :)

P. Jirkovský 13.5.2022 9:54

Vždycky je to otázka nastavení. Porno jo, dětský porno už ne. Ale kde je ta hranice? V samotným zobrazení? Blbej Okamura (+ jeho souputníci) vyprovokoval ubohýho dědka Baldu až ke kácení stromů na koleje. A tvářil se úspěšně, že von nic, a zaklínal se svobodou projevu. Nasrat.

J. Pšenička 13.5.2022 9:37

Aston obhajuje cenzuru skutečností, že část lidí je hloupá a nedokáže si informace vyhodnotit. Takže kvůli menšině hloupých budeme cenzurovat i ty ostatní? To snad ne. Nedůvěru v politický systém nezpůsobují (podstatným způsobem) žádné fejkňůsy, ale zločinecká a vlastizrádná činnost vlády. Již delší dobu (a neříkám to rád) sleduji změnu v názorech Astona. Z konzervativce opřeného o znalost (alespoň to předpokládám) filosofických a společenských děl významných autorů se stává režimem vystrašený podporovatel těch správných a schválených hodnot. Domníval jsem se, že jako zajištěný člověk nemá důvod se hrbit.

J. Anděl 13.5.2022 9:43

Neobhajuje. Polemizuje, zjednodušeně řečeno, s názorem, že dospělé lidi nelze uvést v omyl.

Co se týče té obhajoby, píše, řekl bych, že nemá silný názor, uvádí pro a proti. Včetně toho, že cenzura nabíjí zbytečně munici debilům a navíc je vytrhává z jejich prostředí a oni pak smrděj jinde.

Což je pro mě silný argument proti cenzuře.

J. Anděl 13.5.2022 9:44

Oprava: polemizuje s tvrzením, že dospělé lidi nelze uvést v omyl.

E. Pawlica 13.5.2022 9:45

Vnímám to stejně. R^

S. Lazárek 13.5.2022 9:54

Cenzura je v moci státu, tohle je asi něco jiného, nicméně tyhle psychedelické weby svým obsahem škodí bezpečnosti státu zanedbatelně, na druhou stranu když novináři zjistí, že třeba Hájkovi ty jeho pitomosti platí (Bělo)rus, pak si říkám, proč do toho tolik investuje, zřejmě za to cosi očekává.

Vlastně nevím a slovy klasika: jsem už tak starý, abych na některé věci neměl žádný názor.

J. Anděl 13.5.2022 9:59

A pak Hájek napíše, že by chtěl u nás zakázat neziskovky financované ze zahraničí?

No, ne, že bych tam čekal nějakou konzistenci...

Nicméně zablokovat zrovna Protiproud, mám k tomu rozporuplné pocity. To je takový bizár, že by to podle mě mělo chránit Unesco.

:-)

S. Lazárek 13.5.2022 10:03

Jo, pocitově to bylo špatně, ale jinak je mi to fakt fuk, ale kdo ke svýmu životu potřebu Protiproud, měl by vrátit řidičák.