24.4.2024 | Svátek má Jiří


Diskuse k článku

Opozice narazila na rudý val

Dalo se to předvídat, hlasovací mašina ANO, socialistů, komunistů s dodatkem okamurovců má ve sněmovně převahu, a tak opozice neměla šanci si vládu podat kvůli neradostným výsledkům její práce. Nejde o to, že by opozice byla nejednotná. Má prostě ve sněmovně míň hlasů než síly Babiše podporující. A tak může Babiš v klidu vyjednávat v Bratislavě a nechat události postupovat samospádem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Holíček 29.4.2019 13:29

Re: Komentář těžký k diskusi

Když argument je, tak se mlčí. :-))

M. Moravcová 28.4.2019 13:54

Klaus není ohrožením demokracie, říká Foldyna.

Klaus říká:

„Že nic není zadarmo, že muž a žena jsou rovnoprávní, že rovnoprávnost neznamená stejnost, že národ není prázdný pojem, že národní zájmy nejsou prázdný pojem, že svoboda není prázdný pojem, že vlast není prázdný pojem, že o naši bezpečnost se musíme postarat my sami, protože nikdo jiný to za nás neudělá, že o naši prosperitu se musíme postarat my sami, protože nikdo jiný to za nás neudělá, že už vůbec to neudělá současná EU, že Evropa je společným domovem svébytných evropských národů, že evropské národy mají právo bránit svoji národní identitu a své území jakýmikoliv prostředky, že se evropské národy nemají starat o osud celého světa, ale především o osud evropských národů,“ připomněl další slova Klause mladšího Foldyna.

„Že Evropa neznamená EU, že racionální uvažování je mnohem lepší než fanatismus, že mimo lidských práv existují i povinnosti, že Rusko není ďábel ani anděl, že USA nejsou anděl ani ďábel, že Putin není Brežněv, že Trump je lepší než Obama, že evropský pas z Afričana neudělá Evropana, že chlast z Junckera neudělá Churchilla, že politická korektnost je jen jiné slovo pro lež...“ uzavřel výčet Foldyna.

J. Matuška 27.4.2019 11:40

Re: Projev Jiřího Paroubka na konferenci v Pekingu

Bémovi a Paroubkovi jsem vděčný, že v neuvěřitelné krátké době "vybudovali" protipovodňové bariery v Praze. /Nedovedu si představit, jak dlouho by se v dnešní době ve výběrovém řízení hledala potřebná firma.../

M. Prokop 26.4.2019 23:26

Re: Zeman v Číně velebil novou Hedvábnou stezku,

"Do partnerských zemí zase přináší peníze a pracovní příležitosti."

Tomu nevěří ani ten hradní čučkař, to je určeno pro Matušky.

M. Prokop 26.4.2019 23:25

Re: Projev Jiřího Paroubka na konferenci v Pekingu

Copak TOmu tlustému šmejdovi šlo někdy o něco slušného?

P. Jirkovský 26.4.2019 23:08

Re: Astone potěšte nás radostnými výsledky práce

Tak to jsme na to byli stejně, já jsem špekuloval na slabou účast, a Kožený mě dokonale nas ....

P. Jirkovský 26.4.2019 23:06

Re: Důvod Euroskepticismu v ČR

Nojo, máte pravdu, takhle to vypadá ještě hůř.

J. Matuška 26.4.2019 23:01

Projev Jiřího Paroubka na konferenci v Pekingu

... V závěru mého vystoupení mi dovolte říci, že nevidím žádný problém v klidné koexistenci dvou modelů ekonomického a společenského rozvoje, tedy toho západního a čínského. Neruší mě vůbec představa, že pro část zemí třetího světa bude ten čínský model, který ukázal za čtyřicet let svou velkou životaschopnost a úspěšnost příkladem hodným následování.

Tento projekt může pomoci rozvoji světové ekonomiky, ale také mírové stabilitě světa

http://vasevec.parlamentnilisty.cz/ekonomika/projev-jiriho-paroubka-na-konferenci-v-pekingu

Jiří Paroubku, a co lidská práva a Tibet?

R. Brzák 26.4.2019 22:56

Re: Důvod Euroskepticismu v ČR

Ano, i u Američanů se projevuje vzrůstající vliv strachu - ale protože je Amerika nejsvobodnější zemí světa, tento trend ještě nepřevážil a stále ještě je to země s nejlepším režimem, jaký na zemi je.

Američani se rovněž obávají o svou velikost - jakožto země-zdroje demokracie, která porazila několik totalitních ohrožení světa a podpořila růst svobody a demokracie v mnoha zemích. Ovšem právě proto, že jsou největší a nejmocnější, strach ze změny tohoto stavu (v jejich očích by znamenal ohrožení jak bezpečnosti jejich, tak bezpečnosti všech států s rozvinutou demokracií a významnou rolí svobody ve společnosti) je vede k chybným rozhodnutím - intervenují až příliš často, aby zachraňovali - a to nejen lidi a země v nouzi, ale bohužel i svůj vliv...

Naštěstí je to země demokratická a plná svobody milovných lidí - a ti mohou prostřednictvím volby nových vůdců učinit změnu, dát najevo svému vedení, že s ním nesouhlasí - a vyhnat ho z Bílého domu, nebo kongresu...a také to dělají.

V. Čermák 26.4.2019 22:55

Re: Vaše mysli, amatéři, ustavené kulturní evolucí, jako

To sotva....

S. Lazárek 26.4.2019 22:54

Re: paradox...

Ropa je strategická surovina, takže stát tyhle věci řešit má a to tak že hodně, když za ně ještě platí a Witowskou jsem při orgasmu neviděl. Gratuluju pane inženýre.

V. Fenzel 26.4.2019 22:53

Re: Důvod Euroskepticismu v ČR

Zdrcne, pane Jirkovský, zdrcne!

V. Čermák 26.4.2019 22:48

Re: Důvod Euroskepticismu v ČR

Nemohl byste rozebrat také, z čeho mají Strach Američané, jen tak pro zajímavost?

P. Jirkovský 26.4.2019 22:43

Re: Zeman v Číně velebil novou Hedvábnou stezku,

Jo. A ve Kbelích se má postavit zbrusu nová zastávka s čínským vechtrem.

R. Brzák 26.4.2019 22:43

Re: Důvod Euroskepticismu v ČR

To, že Rusové mají strach o přežití matičky Rusy (a jsou jím snadno manipulovatelní směrem k podpoře velké moci nad sebou) samozřejmě neznamená, že zároveň Rusové nemají strach i ze své vlády. Rusko se ale stává postupně méně významnou zemí, než je její potenciál, protože velká moc (a její socialistické koncepce řízení) prostě dělá velké chyby. Prostě, pokud by v Rusku byla svoboda, pak podobně jako USA by bylo Rusko mimořádně bohatou zemí. JAkmile by se Rusové na svobodu aklimatizovali...což taky trvá generace...

J. Matuška 26.4.2019 22:39

Zeman v Číně velebil novou Hedvábnou stezku,

další země jsou k čínským miliardám zdrženlivější

Nová Hedvábná stezka

Jedná se o ambiciózní čínský plán, který má posílit obchodní vztahy Číny s Evropou. Čínský prezident Si Ťin-pching je jeho velkým propagátorem. - Součástí plánu je budování silnic, železnic, přístavů a další infrastruktury na trase někdejší Hedvábné stezky. - Investice se mají vyšplhat ke 100 miliardám dolarů. - V Evropě je do projektu vedle Česka zapojeno 15 zemí. Proto je na starém kontinentu také známý jako iniciativa 16 plus 1. - Pro Čínu jde o možnost, jak posílit politický i ekonomický vliv. Do partnerských zemí zase přináší peníze a pracovní příležitosti. - Český prezident Miloš Zeman čínské státní televizi řekl, že novou Hedvábnou stezku považuje za největší infrastrukturní projekt v moderních dějinách.

https://ct24.ceskatelevize.cz/svet/2798540-zeman-v-cine-velebil-novou-hedvabnou-stezku-dalsi-zeme-jsou-k-cinskym-miliardam

M. Kolář 26.4.2019 22:39

Re: Důvod Euroskepticismu v ČR

Jo. To se přesně děje..

J. Laurin, Ing. 26.4.2019 22:39

Re: paradox...

..ano.. souhlasím, ale když vidím WITOWSKOU, jak během UK dostala několikanásobný orgasmus tak je to úsměvné... je to kšeft jako každý jiný, je to věc firem a stát se do toho nemá srát... natož paní Witowská....

M. Prokop 26.4.2019 22:38

Re: Astone potěšte nás radostnými výsledky práce

A jako obvykle měl pravdu, protože až Koženého slib nahnal do kupon ovky masy. Klaus byl asi politicky rád, že tam jsou (stejně ale pak kverulovaly), já nerad, protože se to naředilo.

M. Prokop 26.4.2019 22:35

Re: Astone potěšte nás radostnými výsledky práce

A jako obvykle měl pravdu, protože až Koženého slib nahnal do kuponovky masy. Klaus byl asi politicky rád, že tam jsou (stejně ale pak kverulovaly), já nerad, protože se to naředilo.

M. Prokop 26.4.2019 22:33

Re: Důvod Euroskepticismu v ČR

Pokud by se ruský strach naplňoval viditelně, tak by to musel být strach z Ruska samého (a jeho vlády).

P. Jirkovský 26.4.2019 22:32

Re: Důvod Euroskepticismu v ČR

Jestli se mně sdrcne svíčková z toho strachu a moci, tak mě máte na svědomí.

R. Brzák 26.4.2019 22:30

Re: Důvod Euroskepticismu v ČR

Moc si nás idealizujete. Rusové či Němci jsou národy, které jsou zvyklé na velkou moc (ve svých rukách jako národ, nad sebou i nad světem). To právě Rusy (a v minulosti i Němce) manipuluje směrem k udržování či zvětšování moci (je za tím strach ze ztráty velikosti a moci). My jsme národ malý - svou mocí a možnostmi moci nad světem. Máme také své strachy - jiné, než Rusové či Němci. Máme strach z velkých zemí kolem sebe a z možného ukončení existence našeho státu vlivem cizích rozhodnutí. I tento strach je přehnaný, i ten nás manipuluje. Avšak každý strach skutečně upozorňuje na existující riziko (i ten ruský, který se dokonce naplňuje celkem viditelně, i ten německý, který se historicky naplnil). Tak i ten náš strach, který nás žene do kverulanství, má své částečné opodstatnění. A žijeme naštěstí v mimořádně příznivé době (po rozpadu druhého našeho osudového souseda/Nemesis - říše Ruskosovětské). Díky tomu, že jsme v NATO, není náš strach až příliš silný a zavádějící - a tak můžeme být i v té zoufalé EU přínosem svým skepticismem malého národa, aniž bychom si doma zaváděli totalitní moc, či hledali záchranu zas u nějaké jiné velké moci (byť k tomu máme tendenci se myšlenkově upínat - tu k Rusku,tu k USA apod). Ovšem, EU tohle neocení - neboť i ona je velkou mocí - se všemi devastujícími vlivy velké moci na své držitele, a na jejich soudnost...

P. Jirkovský 26.4.2019 22:29

Re: Astone potěšte nás radostnými výsledky práce

Nojo, no, když von si ho tak chválil, tak to jeden neodolá.

P. Jirkovský 26.4.2019 22:24

Re: paradox...

Všude snd znamená i zde, co to blábolíte, výrone.

P. Jirkovský 26.4.2019 22:23

Re: Důvod Euroskepticismu v ČR

..tím..

P. Jirkovský 26.4.2019 22:23

Re: Důvod Euroskepticismu v ČR

Prokristovydrahýrány další teoretik. Jestli je to tí počasím ....

M. Prokop 26.4.2019 22:20

Re: Astone potěšte nás radostnými výsledky práce

Má kliku na období růstu kolem nás. A to už pomalu končí, takže i Bureš začíná mít s rozdáváním problémy. Za pár let to snad pochopí (ale nepřizná) i jaroušek.

M. Prokop 26.4.2019 22:18

Re: Astone potěšte nás radostnými výsledky práce

Ten Klaus taky všude vykoukne, jako u komoušů antisemitismus a závist.

S. Lazárek 26.4.2019 22:17

Re: paradox...

Platíme Rusovi za ropu a on sem posílá nějakou zaprasenou kejdu. To je taky pěknej demobordel.