25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

ODS se zbláznila

Přesněji zbláznil se přinejmenším člen její výkonné rady, senátor Přemysl Sobotka. Patrně mu při pohledu na klesající preference strany přeskočilo. Pojal totiž úmysl navrhnout grémiu ODS, aby vyzvalo odstupujícího premiéra Petra Nečase k omluvě voličům.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Bok 3.7.2013 19:29

Re: Už jsme tu měli Svobodné zednáře, Ilumináty, Protokoly sionských mudrců

Jsem moc rád, že jste pochopila, že jsem to nemyslel nijak zle. Prostě to tak je. A Pravdolásky atd.  taky podle toho chovají. Je to druh obrany, v té vesnici určitě,  nebo také útoku proti druhým. To druhé bývá velmi nebezpečné. Končí to tím, že nám zakazují říkat co si o jejich jednání myslíme, ovšem o nich to samozřejmě neplatí.

M. Martinovská 3.7.2013 19:56

Jo, to jsou ty konce. Časem to však pochopíme, to je nadějné.

Jo ták. Pravdoláska je odmítání přistěhovalců.

A navíc - Pravdoláska zakazuje někomu říkat, co si myslí. Zakazuje vám to do levého ucha nebo do pravého? A dělá to často?

J. Kombercová 3.7.2013 20:53

Re: Jo, to jsou ty konce. Časem to však pochopíme, to je nadějné.

Pan Bok bývá trošku roztěkaný... jak vidno i z mého neporozumění. :)

J. Ryba 3.7.2013 19:01

je to primitivní propagandistka

J. Václavíková 3.7.2013 19:04

Re: je to primitivní propagandistka

Stejně primitivní modus operandi, jako ocejchování židů. Nabídni jednoduchý návod, někteří na to skočí :-)))

M. Martinovská 3.7.2013 20:04

Re: je to primitivní propagandistka

A je zajímavé, kolik lidí na to skočí. Kdybychom brali Psa jako jakýsi vzorek obyvatelstva, tak  tu věří na pravdolásku možná i 4 lidi, což je na procenta dost.

M. Berka 3.7.2013 19:14

Zásadní otázka

Teze č.1

"Buď jde o život nebo jde o hovno."

Teze č.2

"O život nejde skoro nikdy..."

Tolik k vašim problémům.

P. Pavlovský 3.7.2013 18:22

Konečně důsledně apolitická osobnost

František Lukl - sdružení nestraníků.

Takoví by ovšem v té  "úřednické" vládě měli být všichni, s premiérem v čele.

Lukl se účastí nijak neznemožní - zjevně nemá politické ambice.

Doma bude slavný a po ukončení vlády bude opět v pohodě působit v komunální "politice".

M. Varadinková 3.7.2013 18:08

Rezignační dopis Vesecké Pospíšilovi, kde mu vytýká obrat o 180 stupňů

V době mého působení na pozici nejvyšší státní zástupkyně a Vašeho jako ministra spravedlnosti, středem zájmu a kritiky státního zastupitelství byla tzv. kauza Čunek. Jako ministr spravedlnosti jste kroky k tomu, abyste zjistil skutečný stav věci, učinil nikoli ze své iniciativy, ale až na základě mé výzvy k posouzení zákonnosti vlastního rozhodnutí Nejvyššího státního zastupitelství, ale i k posouzení zákonnosti postupů všech státních zástupců Nejvyššího státního zastupitelství. Vaše závěry jasně potvrdily zákonnost postupů i rozhodnutí, a to včetně správnosti mého chování v této kauze. Na základě toho jste Vy osobně rozhodl i o odvolání JUDr. Ištvána z pozice vrchního státního zástupce v Olomouci.

......

Přestože je Vám, pane ministře, známo, že zákonnost postupu Nejvyššího státního zastupitelství a naopak porušení zákona ze strany státních zastupitelství severní Moravy v tzv. kauze Čunek vedle Vás potvrdil svým rozsudkem i Nejvyšší soud České republiky, napomáháte tomu, aby v soustavě státního zastupitelství se zpět do vedoucích funkcí dostávaly osoby, které se na nezákonnosti podílely

http://aktualne.centrum.cz/analyzy-a-specialy/clanek.phtml?id=692508

Pospíšil byl zkrátka v mezidobí zkonvertován pravdoláskou (proto je teď také v médiích prezentován jako "ten čistý", což je v případě odeesáka krajně neobvyklé). Vesecká odešla, ištváni zvítězili a teď nám předvádějí, co dovedou.

J. Ryba 3.7.2013 18:11

takže zkonvertován.... :-))))

M. Varadinková 3.7.2013 18:15

Re: takže zkonvertován.... :-))))

No jistě. Klasická pravdolásková metoda, jak rozložit nenáviděnou politickou stranu zevnitř. Prostě si zkonvertovat vybrané lidi.

Co jiného by mohlo být příčinou toho jeho obratu? Co jiného by mohlo být příčinou, že pravdolásková média Pospíšila oslavují?

V. Bok 3.7.2013 18:22

Re: takže zkonvertován.... :-))))

Pospíšil je členem úplně jiné mafie, pa. Varadínková. Shodou okolností též hojně zastoupené v médiích. Jejím členem je např. i Moravec, i když ten je, podle mě,  ještě poměrně přijatelný.

M. Varadinková 3.7.2013 18:27

Re: takže zkonvertován.... :-))))

Jiná mafie, hojně zastoupená v médiích? Jestli myslíte tu čtyřprocentní, tak to se přece s pravdoláskovostí nikterak nevylučuje, ba právě naopak. Ideje homosexualismu prosazuje přece nejvíc právě pravdoláska.

V. Bok 3.7.2013 18:53

Re: takže zkonvertován.... :-))))

Myslím. A samozřejmě, někdy se dost prolíná, viz p.Putna. Ale tady je to myslím dost čisté.

P. Han 3.7.2013 18:28

Re: takže zkonvertován.... :-))))

To jsou ti, jak se vedle nich Dušek bál ohnout pro tužku? Ale to se navzájem nevylučuje, tyhle mafie si nekonkurují.

J. Ryba 3.7.2013 18:28

Re: takže zkonvertován.... :-))))

co jiného? Neudržitelný "mediální obraz" justiční mafie vytvořený Zemanovou Benešovou :-)

M. Varadinková 3.7.2013 18:32

Re: takže zkonvertován.... :-))))

Takže už ne veverky, ale "neudržitelný obraz"? No vida. Ale Benešová sama, i kdyby se stavěla na hlavu a odrážela ušima, neměla na vytvoření neudržitelného "mediálního obrazu". K tomu potřebovala přece ta média. Nebo spíš ta média potřebovala ji, protože se jim její kecy hodily do kampaně proti Vesecké.

J. Ryba 3.7.2013 18:40

Re: takže zkonvertován.... :-))))

veverky pro veverky, mediální obraz pro celou vládu vč. Pospíšila, ten ji ještě v říjnu tlačil na krajskou zástupkyni...Benešová "justiční mafii" vymyslela i zpropagovala, zejména když se dotčení obrátili na soud, čímž dali dostatek prostoru i motivace, aby se jejich schůzky rozsáhle monitorovaly...

M. Varadinková 3.7.2013 18:55

Re: takže zkonvertován.... :-))))

Benešová sama by nic nezpropagovala, zpropagovala to pravdolásková média. A z jejich strany nešlo o žádné "monitorování" , ale o jednostrannou propagandistickou kampaň proti Vesecké a "justiční mafii".

Já ale po celou dobu tvrdím, dlouho před tím, než nastal ten ištvánovský puč, že tu "justiční mafii" vidím na opačné straně. A ten ištvánovský puč mi to jenom potvrdil. Nikoliv Vesecká a spol, ale "ti čistí" ištvánovci jsou ve skutečnosti tou justiční mafií.

J. Ryba 3.7.2013 18:59

jistě, cenzurovat Benešovou měli, i mikrofony ve sněmovně vypínat.... :-))))

M. Varadinková 3.7.2013 19:03

Re: jistě, cenzurovat Benešovou měli, i mikrofony ve sněmovně vypínat.... :-))))

Ne, stačilo by bohatě, kdyby informovali objektivně a nestranně.

J. Ryba 3.7.2013 19:21

Re: jistě, cenzurovat Benešovou měli, i mikrofony ve sněmovně vypínat.... :-))))

nestranné informování je, že i Benešové poskytnete prostor, že informujete, co kde řekla...

M. Varadinková 3.7.2013 19:30

Re: jistě, cenzurovat Benešovou měli, i mikrofony ve sněmovně vypínat.... :-))))

99% Benešové (plus spousta souhlasných komentářů), 1% Vesecké (plus spousta nesouhlasných komentářů a negativních reportáží), plus předtím celá čunkiáda, která navodila ve veřejnosti dojem, že Čunek  je lump a kdo se ho zastane, je taky lump.

Kdyby se ho Vesecká nezastala a šla ištvánovcům na ruku, tak možná mohla být dodnes ve funkci. A ona se ho vlastně ani nezastala v pravém slova smyslu, pouze to předala k posouzení jinému státnímu zástupci, kterého považovala za nestranného v té kauze. Už tím ale zkřížila ištvánovcům plány, že.

J. Ryba 3.7.2013 21:18

Re: jistě, cenzurovat Benešovou měli, i mikrofony ve sněmovně vypínat.... :-))))

kecy, Vesecká byla jak v tisku, tak v tv, pečená vařená...

plány ištvánovců na co? Že dostanou xenofoba na onanismus? :-) až tak šly daleko?

M. Varadinková 3.7.2013 18:35

Re: takže zkonvertován.... :-))))

A ministr spravedlnosti by neměl měnit své právní názory podle "mediálního obrazu". Nebo měl? Buď se ištváni v kauze Čunek dopustili nezákonností (Nejvyšší soud konstatoval, že ano) a pak byla Vesecká v právu a ministr ji měl proti médiím bránit.

J. Ryba 3.7.2013 18:43

Re: takže zkonvertován.... :-))))

nicméně může měnit, protože je to i politik....a nesouvisí to s konvertováním, se kterým jste okamžitě hotova :-))))

J. Ryba 3.7.2013 18:15

Veseckou, kterou sice beru, odvolala JEDNOMYSLNĚ vláda, nejvíc a nejdéle naléhaly VV (zkonvertované do PaL?) :-) ....a soudcovská unie.....unie stát. zástupců ji kritizovala ve zcela jiném případě (Liberecké zastupitelství)

M. Varadinková 3.7.2013 18:18

Re: Veseckou, kterou sice beru, odvolala JEDNOMYSLNĚ vláda, nejvíc a nejdéle naléhaly VV (zkonvertované do PaL?) :-) ....a soudcovská unie.....unie stát. zástupců ji kritizovala ve zcela jiném případě (Liberecké zastupitelství)

To Liberecké zastupitelství nebyl jiný případ, ale ten samý. Stále šlo o kauzu Čunek a postoj k ní.

Na pražské vrchní zastupitelství přichází člověk, který se nebál otevřeně mluvit o poměrech v justici. Lenka Bradáčová si za svého náměstka vybrala 36letého Adama Bašného, který v minulosti vedl libereckou pobočku státního zastupitelství, ale byl odvolán za kritiku v kauze Jiřího Čunka. Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/namestkem-bradacove-bude-adam-basny-dus-/domaci.aspx?c=A120814_153043_domaci_cen

M. Varadinková 3.7.2013 18:20

Re: Veseckou, kterou sice beru, odvolala JEDNOMYSLNĚ vláda, nejvíc a nejdéle naléhaly VV (zkonvertované do PaL?) :-) ....a soudcovská unie.....unie stát. zástupců ji kritizovala ve zcela jiném případě (Liberecké zastupitelství)

A veverky do toho pořád nemotejte, ty se k té bitvě přichomejtly jak slepý k houslím.

J. Ryba 3.7.2013 18:37

vy jste jedna souvislá řada renonsů... :-)

jo vony se přichomejtly.... :-) 5. 9. 2010 - Všichni čtyři ministři Věcí veřejných požadují odvolání nejvyšší státní zástupkyně Renaty Vesecké do komunálních voleb....Vesecká skončila na začátku roku příštího...

5. 9. 2010 - Předseda Věcí veřejných a ministr vnitra Radek John také řekl, že jeho strana požaduje odvolání nejvyšší státní zástupkyně Renaty Vesecké, ...Vláda nakonec jednomyslně Veseckou odvolala až 27. října 2010 s tím, že ve funkci setrvá do konce roku 2010....Věci veřejné se chtějí zbavit Vesecké. Ještě do voleb 6. 9. 2010 - Véčka“ stupňují tlak na odvolání nejvyšší státní zástupkyně Renaty Vesecké, a to ještě před říjnovými komunálními volbami. John vyhrožuje: VV jdou z vlády, pokud Vesecká neskončí 3.10.2010 Ministr Pospíšil: Vesecká by mohla být opět krajskou žalobkyní ... VV proti