20.4.2024 | Svátek má Marcela


Diskuse k článku

Od daleka k blízku

. I kdyby došlo k tomu, co by bylo rozumné a prospěšné a perspektivní a státotvorné (naprosto nesplnitelné podmínky) a vláda se dohodla s opozicí na řešení, které by vedlo k upevnění financí a nezruinovalo rozpočet, pak asi by opozice neměla důvod podávat k Ústavnímu soudu stížnost.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Odložil 23.3.2023 20:56

Zítra si budeme povídat o tom, jak německý Scholz dostal ve Washingtonu pokyny, jak má podpořit dezinformace o výbuchu plynovodů NordStream !!

Pro dnešek vám to asi již stačilo ?? .....kucky.

J. Urban 23.3.2023 21:02

aha, tak prejta platěj jen do 21:00

Z. Linda 23.3.2023 22:30

Jo,ale v rublech z r.1775 a zlatých.

A. Renjascu 23.3.2023 21:38

Tak Rusko se teď snaží prosadit zřízení nezávislé vyšetřovací komise OSN kvůli výbuchu nord streamu a USA se snaží sehnat dostatek hlasů, aby toho vyšetřování zablokovala. Zřejmě proto, že mají křišťálově čisté svědomí jako křišťálově čistej Standa

P. Diviš 23.3.2023 21:49

Nezávislá vyšetřovací komise OSN ... :-P

A. Renjascu 23.3.2023 22:05

A vy s tím máte problém? Když OSN odsuzovala Rusko, tak jste problém neměl. Jinak ono by v pohodě stačilo, kdyby země, které vyšetřují výbuch NS povolili přítomnost ruských pozorovatelů. Rusové by nemuseli nic dělat, jen se koukat. Takto je vidět, kdo má co skrývat. I to he třeba důvod proč Malajsie nikdy neuznala vyšetřování MH17, protože jí vyšetřovatelé odmítli pustit k vyšetřování a odmítli jí vrátit černou skříňku... Tolik asi k transparentností západu, která ukazuje kam se západ za posledních třicet let posunul.

P. Diviš 23.3.2023 22:15

Já z toho mám srandu.

Žádná komise OSN nikdy nic nevyšetřila ani nevyřešila.

Pokud má někdo nějaký problém, tak leda vy (a Rusáci).

L. Novák 23.3.2023 22:27

Rusáci jako potenciální pachatelé (ponorková základna Kaliningrad) přístup dostat nemohou z jasného důvodu. Nedá se jim věřit ano slovo.

A. Renjascu 23.3.2023 22:41

Hm vy jste pane hlava...tu vyšetřovací komisi by nevedl rusák a přizvání rusáků k pozorování také neznamená, že budou vyšetřovat či si něco odvezou. Jste obyčejnej rusofob, kterého váíce zajímá ideologie než pravda.ů Pokud západ nemá co skrývat, tak může bez obav dovolit rusákům podívat se na to co našli a jaké jsou prozatimní výsledky vyšetřování, zvláště proto, že rusáci jsou hlavním poškozeným.

L. Novák 23.3.2023 23:08

Přerušení (po předchozím omezení) dodávek plynu bylo válečnou strategií Ruska, jak poškodit EU, která podporuje Ukrajinu v odporu proti ruské okupaci a vraždění.

Ruský dezinformátor A. Renjascu pro mě není důvěryhodným účastníkem komentářů na NP. :-P

P. Diviš 23.3.2023 22:48

Potenciálních pachatelů je jak nasráno. Nějak si nedovedu představit, kdo by mohl sestavit nestrannou komisi. A ohlídat její nestrannost.

To není jako komise, která kdysi vyšetřovala Katyň. Tam byli pachatelé jasní.

A. Renjascu 23.3.2023 23:00

Asi jste si splet politiku s fanděním na fotbale... takovej alibistickej nesmysl jsem už dlouho nečetl a že jich na NP už bylo. Proastě a jednoduše stačí přizvat rusko jako pozorovatel a ukázat co se zatím našlo a poku ne, tak zemí, které by to mohly vyšetřovat je hromada (celá jižní a střední amerika, Afrika, Asie). Vlastně mimo EU, Severní ameriky, Australie a Nového Zelandu a Ruska to může být kdokoliv.

L. Novák 23.3.2023 23:12

Rusko je ZLOČINECKÝ TERORISTICKÝ STÁT a jeho požadované přizvání k vyšetřování je za takové situace naprosto směšné.

Netuším, co by Putinovi prolhanci mohli při vyšetřování dělat užitečného. Rv

A. Renjascu 23.3.2023 23:18

A já zase netuším co západ tak tají, že se o výsledky vyšetřování nechce podělit. Ale nechte to bejt, pro vás je to stejně tbytečná informace...

P. Diviš 23.3.2023 23:23

Co asi, mást případné stopy.

A. Renjascu 23.3.2023 23:36

Jako pozorovatelé? Hm a na to jste přišel sám? Tak to jo...

P. Diviš 23.3.2023 23:21

Buďto jste idealista (nebo blázen, což je skoro totéž), nebo propagátor Ruska (opět, z blbosti, nebo za peníze).

Vyšetřovatel čehokoliv musí mít autoritu, podepřenou nějakou mocí. Představa, že nějaká země "třetího světa" něco takového má, nebo že to má OSN, je taková pitomost, že ji těžko vysvětlit naivitou.

Vyšetřovat jen tak, mravenčí prací z otevřených zdrojů, umí třeba Belling cat. Jen to tvá dlouho, jako třeba MH 17 nebo Skripalovi. Třeba se časem dočkáme i vypátrání viníka výbuchů na NS, ale rychle to nebude.

A. Renjascu 23.3.2023 23:50

Skripalovi? Tak zrovna nedávno to bylo pět let a já stále čekám, kdy ty výsledky vyšetřování budou zveřejněny. A MH 17? Tak to se zkuste zeptat v Malajsii co si o tom myslí a jak s jejich týmem během vyšetřování zacházeli. Asi to nemá cenu, protože těžko přesvědčit někoh, kdo není ani na okamžik schopen si představit jinou variantu než tu, která je mu servírovaná. Tam, kde je absence jakékoliv pochybnosti, tam není diskuze možná, protože vy už svou pravdu máte.

P. Diviš 23.3.2023 23:56

Pěkně jste se popsal.

A. Renjascu 23.3.2023 23:58

Hm

A. Renjascu 23.3.2023 22:29

Potom není důvod bránit jejímu vytvoření. A já problém nemám, Rusko asi ano, ale to by měl každý stát, který by byl poškozen a vyšetřující strana by odmítala sdělit co vlastně vyšetřila či zjistila... Prostě obyčejněj podvod.

P. Diviš 23.3.2023 23:24

Vraňjo nebo gosvraňjo.

P. Odložil 23.3.2023 20:53

Zatímco Petr NATO Pavel v Německu tento týden perlil, až se z toho Čechům musel zvedat žaludek......USA přiznaly, že ohroženo je u nich dalších šest bank v režimu MRIA !! ....no toto.

P. Odložil 23.3.2023 20:49

Před 78lety bombardovali barbarští Amerikánci Kralupy nad Vltavou., Zemřelo 245 lidí.

Cíle prej měly být místní rafinérie ?? .....nedoloženo !!

V. Petr 23.3.2023 21:06

Víte, že při operaci Cobra (průlom z Normandie) zabily americké bomby přes 500 vlastních vojáků. Tehdejší bombardovaní přesností právě nevynikalo...

A. Mohela 23.3.2023 20:46

Zítra zajdu na jeden hřbitov zapatrat po pochovanych legionářich. Ač nejsem republikán, ale monarchista, tak mají tito lidé můj obdiv, narozdil od vás, Banderovci.

S. Lazárek 23.3.2023 20:52

Zajděte.

M. Ilsner 23.3.2023 20:56

jo ;-D

A. Mohela 23.3.2023 20:56

Slabochu.

J. Urban 23.3.2023 20:43

Von tenhle Bandera byl nácky vězněn v Buchenwaldu. Von holt náckům vadil - a vadí furt, tentokrát těm ruSSáckým a ruSSofilním. Jinak sám Bandera měl s banderovci společné asi tolik, jako Jan Hus s husitama. Ale kam s fakty na ruSSáckou naci-faši-propagandu!!