18.9.2019 | Svátek má Kryštof


Diskuse k článku

Nevýhra pro Jourovou

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Vandas 11.9.2019 20:53

Jo už zase? :-):-):-)

P. Vandas 11.9.2019 20:47

Protestuji! :-):-):-)

H. Kotaz 11.9.2019 20:53

Bohužel je to to jediné, co můžeme dělat, pokud nechceme z NP odejít.

A. Čepek 11.9.2019 20:41

Sledujete někdo ČT 24?

A. Čepek 11.9.2019 20:50

Ruský ministr kultury se v žádném případě omlouvat nebude. Takže si tímto koleduji zákaz vstupu do diskuze: je to zasranej Rusák, Rusáci mají dodnes u moci stejné šmejdy, kteří nás okupovali v roce 1968 a radi by to tu šéfovali znovu a po svém. Pochopitelně za nimi stojí naši komouši a koneckonců i socani.

J. Kombercová 11.9.2019 20:52

Souhlas. Ale to i Čéňani...

M. Ilsner 11.9.2019 20:53

a všichni zemanoidi !!

K. Berka 11.9.2019 20:55

Zaspal jste dobu, v r.68 nás obsadil SSSR, Polsko, Maďarsko, Bulharsko a NDR.

A. Čepek 11.9.2019 21:01

Mýlíte se, osobně jsem jim naši okupaci dokázal odpustit, ale po té co okupovali Krym mě přesvědčili, že jsou to stejní Rusáci a jiní nebudou. Nevím, jestli to pochopíte, ale nemluvím o Rusech.

E. Derat 11.9.2019 21:08

Já,osobně jsem neodpustil Němcům zavraždění cca 350 tis. Ćechů, ale ani tzv. rusákům cca 500 lidí. Akorát, že rusáka chápu stejně jako v roce 68 atd. Tedy všechny následnické státy bývalého SSSR jsou okupanté. Rus, Ukrajinec, Gruzínec atd. stejná okupační svoloč.

A. Čepek 11.9.2019 21:11

Čechům, kteří v padesátých letech vraždili Čechy jste odpustil? To douvám ne.

E. Derat 11.9.2019 21:29

Samozřejmě, že ne. Ale, je to složité,když Arnošt Lustig, Ota Pavel a Ludvík Aškenházi podepsali pamflet pro justiční vraždu M.Horákové, a jak pan Lustig řekl později, zcela dobrovolně, věřili jsme, že zradila vlast. Tak co s tím dnes.

A. Čepek 11.9.2019 22:05

Brát historii jako historii a pokud možno chyby neopakovat.

M. Prokop 11.9.2019 22:21

Pokud možno. Prakticky bohužel spíš nemožno.

M. Prokop 11.9.2019 21:24

To není zase až tak jednoduché. Ukrajinci i Gruzínci atd. byli Ruskem taktéž okupováni, jen o něco dříve, ještě za cara. S Rusy někteří z nich spolupracovali, jiní zase ne.

M. Ilsner 11.9.2019 21:44

To jsou zase moudra, óóó :-/

M. Prokop 11.9.2019 21:47

Nechte to koňovi, jestli je to (pro vás) příliš složité.

M. Ilsner 11.9.2019 21:50

Chápu, že je to pro vás příliš složité.

A. Trick 11.9.2019 21:13

Do pěti let bude Krym uznán jako součást RF. USA má větší problémy s Čínou než s Ruskem a nehodí se jim příklon Ruska k Číně.

Doufám, že to přežijete.

A. Čepek 11.9.2019 21:19

Přežil jsem i jejich okupaci, takže nemějte péči.

M. Prokop 11.9.2019 21:28

Okupace nějakého území Ruskem, SSSR, zase Ruskem, je něco tak běžného, že už si všichni zvykli (i na nedodržování závazků, viz Budapešťské memorandum). Jen sem tam někdo vyhlásí sankce, aby se neřeklo. Prostě, Rusáci.

K. Berka 11.9.2019 21:19

Co bylo ukradeno (Chruščovem) bylo vráceno.

A Kosovo jistí Krym.

M. Prokop 11.9.2019 21:22

Nepochopí. Buďto nesmí, nebo nemůže.

F. Nekolný 11.9.2019 21:01

Jó to víte, když dáte někomu po tlamě, tak se nedivte, že vám to vrátí. Přitom stačilo informovat rusáky, že chcete na tom místě vybudovat garáže a pomník přemístit na jiné místo. A s Čínou si začli pražáci a domachrovali ! Čemyšlovat ! :-P

A. Čepek 11.9.2019 21:04

Ano, v takových případech jako je tento, jsem hrdý na to, že jsem Pražák, i když jen náplava.

M. Ilsner 11.9.2019 21:13

Pražan prosím, Pražan.

A. Čepek 11.9.2019 21:17

http://nase-rec.ujc.cas.cz/archiv.php?lang=en&art=7688

M. Ilsner 11.9.2019 21:24

Jistě. Ale vzdělanec používá výraz Pražan a oslovuje 5.pádem...:-)

M. Prokop 11.9.2019 21:32

Za praŽáka se označoval Žák Jaroslav, Rada a Žák.

Jinak je to úplně jedno, většina lidí chápe, o koho jde. Jeden ne, ale co s tím, to nevím.

M. Ilsner 11.9.2019 21:39

Vy toho nevíte víc, ale s tímto se nezatěžujte, to je mimo váš intelektuální rozsah.