24.4.2024 | Svátek má Jiří


Diskuse k článku

Národní plán obnovy

Řešíme detektivy, kteří v rámci boje s organizovaným zločinem zkoumají cestu Jana Hamáčka do Moskvy – ono se nakonec ukáže, že nezdanil darovanou kabelku od Versace, jak je u nás zvykem, když se NCOZ do něčeho obuje. Ale absolutně mimo veřejný zájem proplula informace, že vláda schválila Národní plán obnovy

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Ilsner 18.5.2021 17:11

;-D ;-D ;-D

S. Lazárek 18.5.2021 16:57

Pak je ovšem dle vaší neprůstřelné logiky vaše tvrzení na úrovni tvrzení BISky o vrbětických výbuších, není-liž?

M. Varadinková 18.5.2021 17:14

Já na základě svých tvrzení nepožaduju žádné vykazování diplomatů ani žádnou jinou akci. Nicméně to, co říkám, jsem slyšela v rádiu na vlastní uši a na tom trvám. Prostě si to pamatuju. Každý, kdo v té době žil, sledoval to a neztratil paměť, tak ví, že Havel to bombardování Srbska velmi podporoval. Zatímco vláda se dost ošívala, bylo jim to dost proti mysli, i když to nakonec odkývali.

S. Lazárek 18.5.2021 17:41

To si trvejte na čem chcete, leč doložit své tvrzení neumíte.

E. Vím 18.5.2021 16:46

Všechno se dá najít

J. Polesny 18.5.2021 16:47

Když by mohli oni, tak určitě i vy můžete. Ale nechcete, že? ;-D;-D

M. Varadinková 18.5.2021 17:02

Já nemám přístup k archivu Českého rozhlasu.

V. Sember 18.5.2021 16:47

Václav Havel bývá také kritizován za podporu bombardování Jugoslávie, při kterém mu je falešně přisuzováno použití pojmu bombardování ve spojitosti se slovem „humanitární“[134]. Toto spojení vzniklo na základě Havlova rozhovoru pro deník Le Monde ze dne 29. dubna 1999, v němž Havel sdělil: „Ze všeho nejdůležitější se mi zdá být přítomnost mírových sborů, která samozřejmě by bylo nejlépe, kdyby tam byla za souhlasu Jugoslávie, aby tam nebyly jako okupanti nebo jako válčící strana. Neboť ta přítomnost mírových sborů je přesně tím instrumentem, který může znamenat klíč ke všemu ostatnímu. I k tomu zastavení toho vyvražďování a vyhánění lidí z domovů i k eventuálním – vytvořit jakýsi prostor pro eventuální další politická jednání, k zabránění té katastrofě humanitární, jak se to nazývá, k té humanitární asistenci.“ Slova „bombardování“ a „nálety“ v doslovném přepisu rozhovoru vůbec nejsou[135]. Později tento popis označil Richard Falbr za „humanitární bombardování“, který bývá připisován právě Václavu Havlovi, jenž však odmítal, že by byl jeho autorem.[136] Havel později podpořil i americkou invazi do Iráku v roce 2003. V té době řada politiků, včetně českého premiéra Špidly, s invazí nesouhlasila.

https://cs.wikipedia.org/wiki/V%C3%A1clav_Havel

E. Vím 18.5.2021 16:49

Se čuba posere

K. Nový 18.5.2021 16:49

https://www.reflex.cz/clanek/komentare/60479/jan-jandourek-myty-o-tom-jak-chtel-havel-humanitarne-bombardovat.html

áclav Havel poskytl v roce 1999 před svou cestou do USA agentuře Reuters rozhovor, kde řekl: "Domnívám se, že během zásahu NATO v Kosovu existuje jeden činitel, o kterém nikdo nemůže pochybovat: nálety, bomby, nejsou vyvolány hmotným zájmem. Jejich povaha je výlučně humanitární: to, co je zde ve hře, jsou principy, lidská práva, jimž je dána taková priorita, která překračuje i státní suverenitu. A to poskytuje útoku na Jugoslávskou federaci legitimitu i bez mandátu Spojených národů. Ale na základě své osobní zkušenosti jsem stejně silně přesvědčen, že jen čas dovolí objektivně zhodnotit to, co se děje v těchto dnech v Jugoslávii a dopad na NATO."

M. Varadinková 18.5.2021 16:55

Nikdo soudný nepochybuje o tom, že Havel tehdy to bombardování podporoval. Někteří se přou výhradně o to, zda použil slova "humanitární bombardování". (opravdu použil, ale pak to zapíral a s ním to zapírají i všichni havlisté).

Na slovíčkách ale nezáleží, podstatné je, že to bombardování podporoval a to nerozporuje ani on sám. To rozporují pouze dnešní havlisté, kteří postrádají vlastní paměť.

F. Sojka 18.5.2021 17:01

Samozřejmě, jak sám Havel razil pravdu a lásku, tak i homohumo. :-P

R. Toman 18.5.2021 16:53

Ano, Havel poslední den svého presidentského mandátu podepsal výzvu tzv. osmi presidentů, která podporovala invazi do Iráku bez mandátu OSN. Invaze se nezúčastnilo Německo a Francie.

E. Vím 18.5.2021 16:56

A neměl pravdu ?

R. Toman 18.5.2021 17:02

A co dobrého ta invaze a okupace tamnímu obyvatelstvu přinesla, a co přinesla nám kromě tisíců uprchlíků, Islamského státu atd.

M. Varadinková 18.5.2021 17:00

Havel podporoval všechny války, které rozpoutalo NATO. Protože jeho politika byla lézt Američanům do zadku. Jeho pohrobci to ostatně dělají dodnes. Jen na samém počátku svého prezidentování chtěl Havel NATO rozpustit, stejně jako Varšavskou smlouvu. Potom obrátil o 180 stupňů a stal se z něho největší válečný štváč.

F. Doušek 18.5.2021 17:01

Lhářko -https://cs.wikipedia.org/wiki/Humanit%C3%A1rn%C3%AD_bombardov%C3%A1n%C3%AD

F. Sojka 18.5.2021 17:04

Nenadávejte na Wikinu, nemůže za to, vytvářejí ji stejní nedoukové. ;-D

J. Havelka 18.5.2021 16:42

Vyjednáváním v Moskvě by se Hamáček dopustil vlastizrady a napomáhání velezradě, páč by plnil zadání z Hradu! Jinak to být nemohlo i když zmrtvých stání ČSSD a pokus o ukojení vlastního ega, tentokrát bez červené mikiny, byl asi přidanou hodnotou...

J. Polesny 18.5.2021 16:42

Tak ministerstvo už se nepotřebuje radit s odborníky. Má Arenbergra a to je borec. Tedy přes nemovitosti a daňová přiznání.;-D;-D

E. Vím 18.5.2021 16:41

Emanovi nachčiju na hrob

J. Havelka 18.5.2021 16:35

Za hackutím Národní knihovny vidím Kolmana s Kotazem!

To nemůže dělat žádnej blbec!:-(

J. Polesny 18.5.2021 16:38

Oprava- oba tam hekali. Jen se neví kdo byl vzadu.;-D

J. Havelka 18.5.2021 16:44

Jezuskote, co bude s Kolmanovým c.v.?

J. Matuška 18.5.2021 16:27

Tak ne v Praze, ale ve Švýcarsku se potkají Biden a Putin

R. Toman 18.5.2021 16:33

Jo, tak to vypadá na válku, mírové rozhovory na neutrální půdě ve Švýcarsku.

M. Kolář 18.5.2021 16:35

Tak to je jedině dobře.. Ruského nácka tady nechcem ..

R. Toman 18.5.2021 16:41

Ano, to je velmi dobře. Jsem rád, že to tady nebude vypadat jako o manévrech při Obamově návštěvě. Různí exoti sem přijíždí i tak, Noční vlci, Prague Pride atd.

V. Mokrý 18.5.2021 16:16

Astone, kolik na to vsadíš, že bude ta nynější " demokratická " opozice po volbách vládnout ?

No !

P. Milan 18.5.2021 16:17

Pravděpodobnost je celkem vysoká. Otázka je spíš, JAK bude vládnout.