25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

Mlok pana Povondry

Každý asi zná ten obraz, závěr Čapkovy Války s Mloky, kdy se panu Povondrovi vynoří před přídí jeho lodičky někde z hlubin Vltavy u Národního divadla Mlok.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
gerontusinza 15.10.2007 9:53

Pan Al Gore není vědec a ani se za vědce nevydává. Re: Re: Aston právě mluvil o své neschopnosti.

Pravdou je že to nebyl ani Schliemann když objevil -neobjevil Troju.  Přesto byl uznáván a nenáviděn v době kdy žil. Až dnes se zjistilo že přínosy byly větší než jeho jiná konání.  Pan Gore má pravdu v jednom, lidské mraveniště (nechci říci civilizace- protože většina civilizované není) ničí svým způsobem vlastní životní prostředí  ve svém okolí. Je nezbytné přijímat opatření na národních úrovních ale globálně je tak jak je předváděno "globální oteplování"  se jasně jedná o pouhý humbuk.... Ten kdo zná historii země (a to nemusí být historik a geolog) a její teplotní změny kontinentů za posledních 4000 let ví, že známe tak málo, že podobné katastrofické výlevy jsou stejný nesmysl jako prognózované konce světa u různých přiblblých sekt.

Skybird 15.10.2007 8:57

Mlátíme prázdnou slámu....

příroda nám platnost či neplatnost ohledně nebezpečí klimatických změn asi sama velmi rychle prokáže. Pro ty, kteří chtějí vidět a slyšet to již docela zřetelně prokazuje samozřejmě ve prospěch hypotéz o významném lidském vlivu na jejich dynamiku.

Ti, co nyní tak hlasitě bojují za bezbřehou svobodu člověka budou prvým, kteří se před zhoubnými vlivy klimatických změn začnou zachraňovat na úkor ostatních.

Jen tak pouze na okraj, jest porušování pravidla o jízdě vpravo či jednosměrnou úsilí projevem neomezené lidské svobody či velmi významného hazardu a suma sumárum lidské blbosti ?:-D

libero 15.10.2007 8:59

Re: Mlátíme prázdnou slámu....

Polemizujete pěkně, ale sám se sebou. Slovo bezbřehou jste si k té svobodě dodal sám.

clay 15.10.2007 9:00

Re: Mlátíme prázdnou slámu....

fanoušek katastrofických filmů?;-)

clay 15.10.2007 9:15

Re: Re: Mlátíme prázdnou slámu....

...autor se již zřejmě vidí na motorce s kojencem na zádech, jak kličkuje na motorce mezi zablokovanými automobily mířícími na horu Říp...;-D

Frank 15.10.2007 8:56

Téma

Aston našel nové téma a narazil to na mloka pana Povondry. Každý si vybavuje něco jiného. Já třeba uslintanou křivou hubu pana Vondry.

libero 15.10.2007 8:57

Re: Téma

Což nejlépe ilustruje rčení, že "každý cikán hádá dle své kobyly".

AndyO 15.10.2007 8:58

Re: Téma

;-D strávil jste s ním noc  nebo co ? Takhle po ránu, zajímavé vybavováníR^

Real 15.10.2007 9:23

Re: Téma

To nemá Aston ze své hlavy.je to ,jak jinak, plagiátJe to z Práva ,sobota 13.října strana 6.sloupek Jiřího Hanáka --Povondra a Gore.Ovšem tam je to jinak.Tam je na Povondrovi z Čapkových Válka mloků dokumentována bohorovnost Povondry na poplašné bubnování,upozornující na klimatickou ,totiž mločí hrozbu .Že by Mloci, totiž klima ohrozilo zemi. To je nesmyslná fikce.

Haf 15.10.2007 8:54

Mloci jsou pořád kolem nás

Diskuze vo Al Gorovi je jen zastírání našich problémů - Protože tady žádná revoluce nebyla, jen jiná varianta r. 68, tak taky Komanče nikdo nevodsoudil (vyjma bezzubýho zákona vo zavrženíhodnosti), ani plošně, ani jako jednotlivce (vyjma Štěpána), ale dokonce ani velezráce, zvací sem ruský a jiný vojska. Ale 1) nebyly po 89 zajištěny a zveřejněny archivy - členů KSČ, řídících kádrů StB, KGB a zejména, nedostala KSČ STOP ve veřejném sektoru, ve volbách, v řídících funkcích. 2) Proto došlo jen k přeměně moci politický na ekonomickou....A proto ten mravní marasmus musíme a budeme žrát až do smrti. Režii měli a maj dosud v rukách. Tu jim může vyrazit jen přímá demokracie, vo který nechtěj politici ani slyšet. Systém voleb je jejich nástroj a pokud se ten nezmění, nezmění se nic !!!:-( Všechno vostatní vokolo je jen vodvádění pozornosti vod zásadního problému společnosti - vovládání vdrtivé většiny skupinkou VyVolenejch . ;-O

Mňau 15.10.2007 8:56

Re: Mloci jsou pořád kolem nás

Domníváte-li se, že ti ex a komouši nejsou schopni zneužít i přímou demokracii, systém mající jen jiné nevýhody než ta zastupitelská, jste pozoruhodný idealista.

clay 15.10.2007 9:04

Re: Mloci jsou pořád kolem nás

tou přímou demokracií bych si nebyl tak jist. A když už píšete o Vyvvolenejch, zkuste si představit, že tam daj někoho normálního. Jak asi dopadne?

NoName 15.10.2007 8:47

Myslím, že Václav Klaus,netvrdí, že se neotepluje, jenom položil otázky jako:

-jak velmi se otepluje ?

-může za tohle případné oteplování člověk ?

-má případné oteplení jenom negativní dopady ?

-kdo bude platit "opatření" v "boji proti globálnímu oteplení"  a jaký reálný vliv tato opatření budou mít?

Podle mne jsou to rozumné otázky.

libero 15.10.2007 8:53

Re: Myslím, že Václav Klaus,netvrdí, že se neotepluje, jenom položil otázky jako:

A hlavně: Je nutnou podmínkou "boje proti oteplování" zvyšovat zásahy státu a potlačovat svobodné rozhodování?

tomas 15.10.2007 8:56

Re: Myslím, že Václav Klaus,netvrdí, že se neotepluje, jenom položil otázky jako:

priznavam, ze to nesleduji tak do hloubky, ale opravdu silne pochybuji, ze si tyto otazky nepolozily take vedci, kteri se celym problemem zabyvaji, nezlobte se na mne jejichg zavery jsou pro mne verohodnejsi nez nazory bankovniho urednika, v souvislosti s astonovym clankem a s tvrzenim, ze je strasne ocenovat nekoho, kdo lze, by bylo jiste zajimave podrobit zkoumani jeho vyroku, recenze jeho knihu je na internetu k dispozici, podrobit recenzi jim propagovany film a pokud by se ukazalo, ze vaclav klaus nemluvi pravdu, polozit si stejnou otazku, zda neni strasne volit prezidentem cloveka, ktery lze

jenom male poznamka k relevanci neviditelneho psa, pripominam bemovu himalajskou vypravu a opakovane trvrzeni z prazske kancelare, ze bem v himalajicj neni, neni na everestu, je ve svycarske lecebne atd....

libero 15.10.2007 9:03

Re: Re: Myslím, že Václav Klaus,netvrdí, že se neotepluje, jenom položil otázky jako:

Možná položili, ale je to spíš otázka souvislostí. Tohle bude k mání až po dvanácté, ale zodpovídá to mnohé z vašich myšlenek.

http://www.lidovky.cz/panelu-cena-patri-o-goreovi-pochybuji-d81-/ln_noviny.asp?c=A071015_000004_ln_noviny_sko&klic=221915&mes=071015_0

NoName 15.10.2007 9:03

Re: Re: Myslím, že Václav Klaus,netvrdí, že se neotepluje, jenom položil otázky jako:

Já to taky nezkoumám do hloubky, ale dal jsem si tu práci a přečetl jak díla Alberta Gora, tak Václava Klause (na toto téma)

Klaus je možná tendenční, ale MÁ NÁZOR. Gore je ideolog a spasitel.

A co se týče názoru vědců, kolik z nich ještě před 20 lety dokazovalo, že se vrací doba ledová ? I vědci jsou jenom lidé a je lepší dostat každý rok grant a projet se po světě, než si dovolit plavat proti proudu bez grantu ...

tomas 15.10.2007 9:11

Re: Re: Re: Myslím, že Václav Klaus,netvrdí, že se neotepluje, jenom položil otázky jako:

pokud se vas ta hrubka dotkla, tak omluva, to vite chatovani v praci, nastesti ve sve a za sve, ale nepletu se, ze gore tu cenu nedostal sam, ze, a nepletu se, ze vetsinova vedecka obec s jeho nazory souhlasi, byt je prezentuje jako kazatel, ale lze to v dnesni dobe delat jinak? jsem ochoten verit tomu, ze jeho umyslu nejsou krystalicky nezistne, ale muzete neco takoveho rict i o tech, kteri zastavaji jine nazory? shrnuto, mluvi li nekdo o tom, ze clovek by mel byt opatrnejsi ve vztahu k prirode, je mi blizsi nez ten, kdo tvrdi, ze se nic nedeje, jenom maly dotaz - vy jste v knize vaclava klause nenasel zadne omyly, nepravdy a lzi>

Michal 15.10.2007 8:41

Jára da Gore soudci

"No tak jsem si trochu zapřeháněl!" ;-D

libero 15.10.2007 8:54

Re: Jára da Gore soudci

Ale v prospěch dobré věci, svého osobního blaha.:-P

Pozorovatel 15.10.2007 8:39

Lhát za radar je také strašné?

Aston píše, že je strašné oceňovat někoho kdo lže. USA prokazatelně lhaly, když zdůvodňovaly vojenské obsazení Iráku. Vážený Astone není strašné, že takový stát má mít na našem území svůj radar a své  vojáky?

libero 15.10.2007 8:54

Re: Lhát za radar je také strašné?

Není.

Ladislav N. 15.10.2007 8:57

Re: Pozorovatel IP: 80.188.121.xxx

Zase komunistickej blábol...Rv;-(

Souhlasím! 15.10.2007 8:39

Včerejší článek také ukazoval tuhle pravdu .Naprosto souhlasím.

Když vezmete adepty na Nobelovu cenu, tak kromě Arafata, který "byl realizován" nedošlo na nominovaného Adolfa v roce 1938, možná dojde na nominaci Usámy bin Ládina, ale to nejdřív musí Irán s Usámou humanitárně obsadit Irák a zavést "pořádek" a zmírnit počet obětí na "únosnou míru"...pak se dočkáme. Dětinštění a senilita členů, kteří rozhodují o Nobelově ceně graduje.Pilsfree...No... přeji dobrý den, neblokujte, prosím ! Možná jsem ostřejší a sarkastický, ale....

čtenář zdrojů 15.10.2007 8:39

Astone, nějak v té svobodě máš zmatek

Al Gore není vůběc usvědčený lhář. To jen jistý britský bojovník za "svobodu projevu" typu Aston požadoval soudní zákaz vysílat tento Goreho film. Soud pak rozhodl, že ten film je v několika místech nepřesný a je vhodné při promítání (ve školách) asistence vědce, který by to vysvětlil přesně.

To jiný film o tom, že se vůbec neotepluje a který v Česku uvedl sám velký Klaus, je prolhaný od začátku do konce. Zfalšované grafy bijí do očí. Jenže film se nepromítá ve školách a nenašel se jediný klimatolog, který by požadoval soudní zákaz tento blud vysílat. Oni ti klimatologové nemají narozdíl od klimakeptiků a Astona pocit že je nutné požadovat soudní zákazy něčeho, co se jim nelíbí;-P.

Astone, ty jen v praxi svobodu předvádíš tak, jak ji definoval Paroubek.

No... 15.10.2007 8:44

Aston MÁ krutou pravdu !

Mimochodem, ze slunce dostáváme desettisíckrát víc energie, než sami spotřebováváme a vyrábíme .Takže máme vliv 0,00001 : 1 (slunce). Obrovský vliv, že, přímo nepatrný.Možná je to jedna z kapek v niagaře, nepopírám , že nějaký vliv to má, ale to, co předvádá zelení a spolek kolem, je neodůvodněná hysterie a hazard s lidskou budoucností. Přečtěte si , prosí, fakta a nenadávejte Astonovi, má- bohužel- pravdu !

čtenář zdrojů 15.10.2007 8:58

milé No...

Slunce září konstantně. Jeho 11-leté cykly mní jeho zářivý výkon minimálně. Změny klimatu tedy rozhodně nepůsobí Slunce. V třetihorách bylo na Zemi v průměru o 12°C tepleji než dnes. Slunce ale svítilo stejně. Tehdejší klima bylo jiné proto, že tehdybylo vatmosféře mnohem více skleníkových plynů a proto, že kontinety byly trochu jinak rozložené po zemeském glóbu. Proto je potřeba sledovat ty veličiny, co se dnes mění a nesvádět všechno na Slunce, protože Slunce je konstanta a nikoli proměnná.

Ladislav N. 15.10.2007 9:05

Re: čtenář - ignorant zdrojů IP: 88.146.47.xxx

Nejvyšší soud shledal, že film byl zavádějící v devíti ohledech a že průvodní poznámky navržené poradci  ministra školství  sloužily jen ke zvýšení politické propagandy ve filmu. Aby mohl být film promítán, vláda musí nejprve opravit směrnice (průvodní poznámky) určené učitelům a objasnit, že

1.) Tento film je politický výtvor a propaguje jen jednu stranu polemiky.

2.) Pokud učitelé předvedou tento film bez tohoto objasnění, poruší paragraf 406 Zákona o vzdělání z r.1996 a budou shledáni vinnými z politické indoktrinace.

3.) Na devět nepřesností musí být v ý s l o v n ě upozorněna školní mládež. ....

čtenář zdrojů 15.10.2007 9:33

Ladislave, na něco jste zapomněl

zapomněl jste napsat, že soud označil film za v celku vědecky správný.

Ladislav N. :-))) 15.10.2007 9:40

Re: Ladislave, na něco jste zapomněl

Jasně, "v globále"... ;-D To už jme tady měli za komunistické totality. Jenom nikdo nevěděl, kde ten "globál" sídlí....