Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
Malá a velká politika
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
![]() |
H. Kotaz 31.8.2021 10:13
|
![]() |
I. Břízová 31.8.2021 10:15Chvíli ho poslouchám. To je teda něco. |
![]() |
J. Drobný 31.8.2021 10:30Už vymyslel a prozradil, jak porazí Babiše? |
![]() |
I. Břízová 31.8.2021 10:49Se semknou. |
![]() |
H. Kotaz 31.8.2021 10:14A musíme ? |
![]() |
I. Břízová 31.8.2021 10:17Já jsem ta poslední, která by lidi k něčemu nutila. |
![]() |
J. Černý 31.8.2021 10:47Chlubil se jak starostoval v Kolíně ? Jako zastupitel ve Stč kraji měl hlavni starost jaké dostane služební auto. Ojetá Octavie mu pod fousy vůbec nešla |
![]() |
H. Kotaz 31.8.2021 9:57Jak to mají nyní v těch " králíkárnách " s dálkovým topením ? |
![]() |
J. Vaníček 31.8.2021 9:56Třicítku bych si dal |
![]() |
J. Fridrich 31.8.2021 10:10Pochvala - krásná ironie, ale nyní blížící se realitě... |
![]() |
T. Hamet 31.8.2021 9:48Třicítku plánujou i v Olomouci, určitě to radikálně přispěje k plynulosti dopravy. Taky tam plánujou třikrát zdražit daň z nemovitostí. K bydlení, rekreaci i podnikání. Velmi progresivní. Asi nějaká posedlost trojkou. Jsem zvědav, jestli to šílenství doputuje i do naší konzervativní pevný hráze socialismu a míru. |
![]() |
H. Kotaz 31.8.2021 9:54No, jestli to zavedou průtahem od kruháku od Mohelnice k dálnici na Ostravu, místo zelené vlny, tak to je spíše na defenestraci na radnici. |
![]() |
S. Lazárek 31.8.2021 9:57Olomouc je velmi specifické město, má kruhový objezd s dvěma výjezdy a taky další kruhový, který ušetřený čas jízdou po obchvatu vezme zpět. Asi bych spíš řešil podobné pitomosti než 30km v městech, což mi kromě opravdového centra přijde málo. |
![]() |
H. Kotaz 31.8.2021 10:01jo, ten vlastně na dálnici/obchvat + směr na Mohelnici, to je doopravdy kauf - něco jako ty přechody pro chodce v Praze na dálnicích/D4, D7 a nic s tím neudělají i když se zvětšuje provoz na Hr. Králové a zpět |
![]() |
S. Lazárek 31.8.2021 10:04Něco tak zprasenýho jako kruháč na konci Olmiku se fakt jen tak nevidí. |
![]() |
H. Kotaz 31.8.2021 10:29a jak to tam bude asi tak vypadat, až začne fungovat celá dálnice od Hr. Králové |
![]() |
J. Fridrich 31.8.2021 10:30Když jedete třicítkou, tak máte pocit, že vás předbíhají chodci... Cyklisté určitě. Ten Macron je exot v mnoha věcech, ale toto mu asi pošeptala do ouška ta jeho babička při tom jejich gerentosexu... |
![]() |
M. 6S6. 31.8.2021 9:31V Praze jsem nebyl 4 měsíce a je mi úplně jedno, zda-li pokrokový primátor v součinnosti s odborem dopravy nařídí také třicítku a nebo bude pokrokovější a na počest Vítězného února nařídí pětadvacítku. |
![]() |
L. Harvánek 31.8.2021 9:42Jenže každé snížení rychlosti povede k zahuštění dopravy. Nehledě na to, že při nízké rychosti motor pracuje nehospodárně a produkuje více emisí uhlíku a dusíku. |
![]() |
D. Mach 31.8.2021 9:53Opak je pravdou. Snížení rychlosti zvýší kapacitu průjezdné dopravy. Emise se sníží, protože doprava je plynulejší. Auta se rozjíždí na nižší rychlost. Ale hlavně se sníží hluk. |
![]() |
H. Kotaz 31.8.2021 9:56plynulejší doprava je/bude při 30 nebo 50, jen v případě, že to umí řidiči i s rozjezdy od semaforů |
![]() |
M. Ilsner 31.8.2021 10:15to jako že při rozjíždění z nuly bude rozdíl |
![]() |
H. Kotaz 31.8.2021 10:27nás učili v autoškole profesionálové s praxí náklaďáků, autobusů - od semaforu co nejrychleji |
![]() |
P. Milan 31.8.2021 10:13Vy neřídíte auto, že ne, husáčku? Chvilka praxe tyhle teorie spolehlivě eliminuje. |
![]() |
D. Mach 31.8.2021 10:33Vidím, že jako vždy víte prd, a v tomto ohledu vám nepomůže ani vaše husička Lipovská. Tak pokud vím nemá ani ten řidičák, což z ní stejně odbornici neudělá. |
![]() |
L. Harvánek 31.8.2021 10:47Myslím, že nemáte pravdu. Vezměme to ad absurdum a nařídíme jízdu krokem. To pak bude plynulá doprava! |
![]() |
D. Mach 31.8.2021 11:14Jak jsem tu psal, tak ta třicítka je vyzkoušená a v Sasku nebo v Rakousku ji mají na průjezdu obcemi už léta. Ne všude, ale je značená. A funguje to. |
![]() |
K. Zelený 31.8.2021 9:28Božínku, to jsou zase kyselé venkovské pindy! Opravovat se musí antož bolševik na to házel bobek, jelikož si nedokázal představit, že někdy půjde od válu a lidi pak zbohatnou a začnou kupovat auta jako vzteklí páč si to budou moct dovolit a těma autama budou jezdit jako vzteklí a ty fórový silnice po bolševikovi tak budou fofrem ruinovat. No a kdy nejlépe opravovat než tehdy, kdy jsou polovenkovani na chajdách a chalupách jako ten strejc, co se jednou projel po Strakonický a hned si šel stěžovat na Astonovu lampárnu. Mmch kolem Strakonický jezdím často na kole a strejce kecá, maká se tam furt až do pěti či šesti, akorát tam holt není tolik lidí a strojů jak by si strejc představoval - jednak by se jich tam o moc víc nevešlo pokud musí zůstat zachován provoz ve dvou pruzích a jednak to holt není jako za krále klacka kdy se na jedinou stavbu ve městě či království nahnaly tisíce mravenců co to zmákli sofort. Masochistům co na Strakonickou a jiný podobný pastě ve špičce denně pouští doporučuji vlak či bus ale pokud jim to jejich sociální status nedovoluje, tak ať si to holt vyžerou. |
![]() |
P. Milan 31.8.2021 9:32Ciwe, ani za socíku nebyly nahnány tisíce mravenců. Že je lepší krátká intenzivní práce na jednom místě a potom totéž na druhém dá každá logika, s vyjímkou zelené, korupční, nebo zeleně korupční. |
![]() |
K. Zelený 31.8.2021 9:35Jako že by Strakonickou na pár týdnů zavřeli?! Ciwe... Ale s tou korupcí, případně zelenou - tak třeba kdo, zelený či jiný, za tu Strakonickou dostal jaký úplatek? |

