24.4.2024 | Svátek má Jiří


Diskuse k článku

Krysy v kanálech

Také patřím k těm, kteří citově vnímají silněji srpen 1969 než ten z osmašedesátého. Byl jsem tehdy mimo Prahu ve společnosti přátel a někdo přiběhl, že na Prahu míří kolona tanků. Co se zase zbláznili, znělo kolem stolu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Jirkovský 20.8.2022 8:51

Nemá, lže a vy si dočtěte ten text dál: "

Havel by byl asi zvolen ve třetím kole. Navíc Ústavní soud později potvrdil, že volba byla platná i bez Sládka.

Zdroj: https://www.lidovky.cz/domov/havlovi-pomohl-zavreny-sladek.A080201_000017_ln_noviny_sko

A. Renjascu 20.8.2022 9:04

...asi...a to je ten problém. Zavření Sládka bylo účelové, to si snad z té doby ještě pamatovat můžete. A ÚS, ten soudí na politickou objednávku již od svého zrodu a nejkrásnější to bylo u posuzování ústavnosti LS, kterou jim během noční návštěvy pomohl posoudit německý velvyslanec...

P. Jirkovský 20.8.2022 9:35

Kecy, kecy, kecy. Já jsem to jen ocitoval, to "asi" bych nikdy nenapsal, protože jen trouba si může myslet, že podle pravidel pro třetí kolo by Havel nebyl zvolenej. A ty vaše lži o ÚS - to uje mimo komentář. Kolik jste přečet rozhdnutí ÚS? Ani jedno, na to bych vsadil krk.

A. Renjascu 20.8.2022 9:52

To, zda by byl zvolenej by ukázala až praxe a nikoliv váš či kohokoliv jiného dojem. A rozsudky jsem US, ale i NSS občas výjimečně četl (LS, Volební zákon oba výnosy, zákaz vstupu respektive omezení RJ do ubytovacího zařízení, legálnost neplacených přesčasů pro PBS...), ale zde jsem předně zmiňoval onu slavnou a tajnou návštěvu německého velvyslanece v předvečer rozhodnutí o ústavnosti LS

I. Semrád 20.8.2022 8:31

Další blouznivec.

P. Manda 20.8.2022 8:33

A jaká vláda by se vám, tedy právě vám líbila ?

V. Mokrý 20.8.2022 8:40

!!

[>-]R^

J. Černý 20.8.2022 8:21

Aston souzní s Rakušanem. Aston má své krysy v kanálech a Rakušan proruské šváby. Dobrá dvojka.

R. Franz 20.8.2022 8:24

Nejlepší sou krysy na NP, kterým sedí za krkem ruský čech, ...pardon ruský šváb.

M. Kanda 20.8.2022 8:32

Pořád je lepší Rakušan než Rusák.

M. Vaněk 20.8.2022 8:35

Jakože hitlera byste raději než Tolstého...? ;-D

M. Kanda 20.8.2022 9:00

Má váš dotaz nějaký skrytý smysl? Žádný viditelný tam totiž není.

M. Vaněk 20.8.2022 19:38

Když nevidíte, to co je, může se vám stát, že vidíte i to, co není... :-)

R. Franz 20.8.2022 8:14

Němci sé s krizí vyrovnají a ještě svoji energetiku a ekonomiku dál zmodernizují. Češi mohou totéž s tím, že k modernizaci toho mají ještě víc (začali později a s méně prostredky) a nebo budou fňukat,jak to s ruskýma jaderkama a severočeským uhlím za RVHP, které jim nastavilo stále z naprosté většiny dnešní enrgetický mix, skvěle fungovalo a jak jsou všichni blbí.

J. Hrdlička 20.8.2022 8:16

Jasně a proto teď v Německu na poslední chvíli zkorigovali svoje šílené rozhodnutí a hodlají ponechat v činnosti svoje poslední tři jaderky.

Vaše tupá germanofilie je až podezřelá, jestli náhodou nechcete v Německo a EU ostatním znechutit ve prospěch....?

R. Franz 20.8.2022 8:19

Putin selhal, tak ponechají jště chvíli jádro. V čem je problém? Nebo snad je sympatie k rozumu, efektivnosti, rozvážnosti a hlaně promyšlenosti jen tupá germanofilie?;-D

J. Hrdlička 20.8.2022 8:25

Akorát, že je to naprosto nedostatečné opatření, protože svoje ostatní nesmyslně ideologicky vypnuté jaderky už nenahodí. Dobrovolně se stali závislými na Rusku, nepočkali s vypnutím jaderek, dokud nebudou mít spolehlivou náhradu.

To je tupost a nesmysl, který vy tady tupě obhajujete.

J. Vala 20.8.2022 8:19

musite vice cist. Zadne rozhodnuti o ponechani JE v provozu v Nemecku nepadlo, pouze si jej vymyslela idnes na zaklade nejakeho americkeho clanku o...........Jinak tech 6% proudu, co v Nemecku jeste JE vyrabeji, neni zase zadna katastrofa

J. Černý 20.8.2022 8:23

Jasně, když další pricenta vyrábějí plynové elektrárny;-D

J. Vala 20.8.2022 8:26

Ano. V nemeckem energetickem mixu je zhruba 24% proudu vyrobeneho z plynu. Ale v CR mixu je taky 10 % proudu z plynu. pokud by nebyl zadny plyn z RF ma nemecko stale > 55% dodavatelu plynu odjinud. CR ma 0% dodavatelu odjinud

J. Hrdlička 20.8.2022 8:30

dodavatele odjinud má teoreticky každý, jde o to, kam se až teď vyšroubují ceny plynu. I díky tomu, že EU vypnutím německých jaderek přišla o část svých energetických zdrojů.

J. Vala 20.8.2022 8:33

tsk do ted Nemecko vice proud vyvyazelo nez dovazelo. Jinak Ty JE jedou az do konce roku podle planu, pokud se nic nezmeni

J. Hrdlička 20.8.2022 8:36

"vyváželo" přebytky vzniklé nárazovými vlnami větru a slunečního svitu, čímž destabilizovalo i okolní energetickou síť.

J. Vala 20.8.2022 8:46

nikoli. Nemecko vyvazelo elektrinu do Francie, aby nahradilo vypadky vyroby francouzska elektriny diky nestabilnim francouzskym JE

J. Vala 20.8.2022 8:38

CR nema dodavatele plynu odjinud ani teoreticky, ani prakticky

J. Hrdlička 20.8.2022 8:42

Tehle věta vás ze seriozní diskuse diskvalifikuje.

J. Vala 20.8.2022 8:51

prosim, prosim, napiste sem, od kolika ne-ruskych firem ma CR nasmlouvany plyn , nebo alespon v %

J. Vala 20.8.2022 8:31

blba chyba, sorry : Nemecko 14 % proudu z plynu, CR 10%

J. Černý 20.8.2022 8:38

To už vypadá jinak.

R. Franz 20.8.2022 8:31

Česko má hlavně zastaralý a jen uboze modernizovaný energetický park postavený na odsiřovaném uhlí a modernizovaných ruských jaderkách. To je ale v 21.století už zase málo.