18.4.2024 | Svátek má Valérie


Diskuse k článku

Krysy v kanálech

Také patřím k těm, kteří citově vnímají silněji srpen 1969 než ten z osmašedesátého. Byl jsem tehdy mimo Prahu ve společnosti přátel a někdo přiběhl, že na Prahu míří kolona tanků. Co se zase zbláznili, znělo kolem stolu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Polesny 20.8.2022 8:57

To nepochopí....

R. Polášek 20.8.2022 9:02

Tehdy by nás russáci, tedy ještě sověti plus vojska okolních sovětských satelitů v pohodě smetli. Sověti byli tehdy mnohem silnější než dnešní russáci a jejich generálové ještě osobně zažili druhou světovou válku a využili by své zkušenosti. Navíc určitě ještě upřednostňovali aspoň základní bojeschopnost před rozkrádáním armády. Navíc tehdy ještě platila železná opona dohodnutá mezi Stalinem a Spojenci tuším v Postupimi, tehdejší Ćeskoslovensko podle dohody patřilo Sovětskému Svazu. Západ by kromě "poštěkávání" novinářů a politiků nedělal nic, neposílal by nám žádné zbraně jako je nyní posíláme my na Ukrajinu ani nás jinak nepodporoval. Maximálně by poslali nějaké agenty, ,aby v zmatku těžili nějaké zpravodajské informace pro Západ. A přijímali běžěnce, jako že to skutečně dělali.

R. Franz 20.8.2022 8:41

Největší problém Čechů už od 15 století je, že si víc zakládají na tom, že nejsou Němci než aby se od Němců něco pořádného přiučili. To raději vlezou do řiti Rusovi a pak se diví, že se jim prohání po Václaváku tankem. ...A propo, že se Neffa invaze 1968 dotkla méně než reakce Čechů v roce 1969 svědčí o jediném. Neff nechápe souvislosti. To měli Češi povstat až když už Rusové byli rozlezlí po všech kasárnách. A nebo ho překvapuje, že jsou vítači z roku 1945 stále stejné svině? I v roce 2022.

J. Hrdlička 20.8.2022 8:46

Z logiky vašeho výroku jasně vyplývá, že něco "přiučit se" znamená stát se Němci. Což od vás nepřekvapí.

Další část vašeho přispěvku už je humus opravdový. Náklonnost - bláhová - k Rusům tady byla po zkušenostech z pkupace 1939-1945. Měli se tehdy Češi dle přiučit nacismu a jeho praktikám;-€?A jestliže jsou vítači z roku 1945!!!! pro vás špatní, tak to už jste se zase jednou odkopal.

P.S. samozřejmě, že se podněty, technické, ekonomické i kulturní z Německa průběžně přijímaly, to nebyl problém. Ale ty dobré.

J. Černý 20.8.2022 8:46

Němci zde za Protektorát zavraždili vedle Židů desitky tisic Čechů a k tomu Lidice,Lezaky, Javoříčko, Ploština...

A co Rusáci-Ukrajinci ? V tanku na Václaváku se zcela jistě proháněli Ukrajinci.

A. Renjascu 20.8.2022 8:59

Tak Němci během šestileté okupace zavraždili přes 360.000 občanů Československa. Rusové, přesněji řečeno Sověti - hlavní okupační silou v Československu byli vojáci ukrajinského původu, kteří sloužili v sovětské armádě - během dvacetileté okupace zavraždili cca 2.000 občanů Československa. Takže jde z hlediska obětí skutečně o nesouměřitelné skutky.

D. Mach 20.8.2022 9:23

To je fakt peeečovina ze všech peeečovin ta nejpeečovitější. V Rudé armádě nebyl ani jeden Russák. Bože vy jste debil! ;-€

A. Renjascu 20.8.2022 9:47

Opakovaně zde prokazujete svou neschopnost pochopit psaný text a opakovaně do cizích textů projektujete své představy s kterými potom polemizujete

D. Mach 20.8.2022 9:13

Russáci? No přece Buča, Mariupol ... neznáte?

R. Langer 20.8.2022 8:52

Díky, ale to poslední, co bych si přál, je naučit se něco od Němců. Sebevražedné sklony opravdu nemám. :-P

V. Pavelka 20.8.2022 9:04

Rusi nebo Němci !Kdo je silnější zrovna, tak se prohání ? Němci nám to dali za války sežrat fest a Rusi byli celou dobu zalezlí v kasárnách ?A do praktického života se nám ani moc nepletli ! Takže jen přejezdy na cvičení ! To západ nás vychovává , přikazuje , pokutuje ,nařizuje vydírá ? No kdo nás vlastně víc okupuje ?! Musím říci že Rusové dokážou machrovat ? Ale vždy se k nám chovali bez přezírání , na rozdíl od Bruselu !!EU[>-]EU

V. Mokrý 20.8.2022 8:37

Pořádáte zábavu nebo slavnosti, kde se prodává alkohl.

Musíte to nahlásit celnímu úřadu

PODNIKATEL.cz

V. Mokrý 20.8.2022 8:37

alkohol

M. Valenta 20.8.2022 8:36

Kolaborantské krysy se místo v kanálech prohánějí dnes po sítích.

J. Černý 20.8.2022 8:41

A ve Steakovce se prohání co ?

J. Černý 20.8.2022 8:42

...Strakovce....

J. Polesny 20.8.2022 8:54

Demokraticky zvolená vláda Drobku.;-D

R. Langer 20.8.2022 8:53

Ano, kolaborantských bolševiků z Brusele, jako jsi ty, je plný internet, soudruhu. :-P

V. Patrik 20.8.2022 8:35

Nejpovedenější jsou ti putinčíci, co tady hlasitě ukazují na Brusel, Fialu, atd., a přitom netuší, že ten Astonův článek je o nich. Co naplat, ani ti Biľakové a Jakešové si nemysleli , že jsou jenom zrádné krysy.

J. Černý 20.8.2022 8:40

Vás měli jmenovat misto Mlejnka.!!

S. Lazárek 20.8.2022 8:40

Ale to víte že to tuší, dokonce to dobře ví, proto je tu s nimi už od rána taková zábava, zítra to bude navíc “vyšperkováno” výročím, kdy Kreml spustil speciální vojenskou operaci u nás.

P. Jirkovský 20.8.2022 8:43

Vzhledem k průběhu to spíš bylo mírový cvičení s nácvikem boje proti kontrarevoluci.

S. Lazárek 20.8.2022 8:49

Proti Ukrajině to byl jen čajíček, to je pravda.

J. Černý 20.8.2022 8:51

Věřím, že zítra nám badatelé hrdě oznámí, ze Ukrajinci se toho vpádu vůbec neúčastnili;-D

S. Lazárek 20.8.2022 8:55

Jistěže zúčastnili, stejně jako Poláci a jiní. Ze stejné logiky jste ovšem i vy střílel na české kluky na čáře, posílali lidi do lágrů a popravil Miladu Horákovou. To jsme totiž udělali my Čechoslováci a taky za to dodnes neseme svojí zodpovědnost, ne?

L. Beneš 20.8.2022 9:05

Cítíte-li za to nějakou zodpovědnost, je to jen na vás.

S. Lazárek 20.8.2022 9:13

Nejste moc bystrý.

P. Hering 20.8.2022 8:34

Pravda, pravda. Toto je skutečná a historicky ověřená skutečnost. Bylo to tak vždy a bude o ty v budoucnosti. Konec konců, vidíme ty naše místní poklopy, otevřené "kolektivním" Západem. A jak krásně fungují. Jenom by bylo lepší, kdyby se objevili nějací ti dobří lidé, kteří nečekají na to, až se otevře ten správný poklop, aby poté vylezli na povrch. A místo toho by sami třeba jednali bezpoklopově.

V. Pavelka 20.8.2022 11:46

Pravda , je privátní problém a idividuální anarchie !A všechno co je idividuální nás neobolševiky z Bruselu ho..o zajímá !

P. Pepax 20.8.2022 8:34

Hloupá agitka.