25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

Kontroly českých řidičů v Německu

Pražský řidič má smůlu v Brně. I jinde. Vzpomínám, jak jsem jednou dostal botičku jako jediné auto v dlouhé řadě v Plzni - jediný Pražák. Nevím, zdali Brňáci a Plzeňáci dostávají pokuty v Praze, nedivil bych se, kdyby ano. No a nás stírají Rakušáci a Němci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
jarda 15.6.2009 7:19

Re: A aby se to nepletlo, tak......

v čem je problém? .. pro mě jsou zase Němci méně :-))

zíralek 15.6.2009 6:06

To zas někdo zjevil Ameriku.

Co naši policajti a strážníci? Špatně parkující Němčour je pro ně mana z nebes a opravdu u nich nehrozí, že by si léčili nějaké komplexy;-D

Rýpal 15.6.2009 6:20

Re: To zas někdo zjevil Ameriku.

R^ Můj strýc je emigrant jezdící do ČR v autě s německou SPZ. Mohl by vyprávět...

Mistr Jan Hus 15.6.2009 6:02

To si zase pleteš, Astone, nejen Bavorsko, ale z kterékoliv strany přijedeli Čech

do Německa, je mu věnována slušná pozornost. :-)

VL 15.6.2009 5:43

Nejenom s Bavorskem

Sousedíme také se Spolkovou zemí Sasko a právě Ossis jsou největší debilové. Prostě trpaslík, co najednou vyrostl. Navíc trpí zvlášť vyvinutým komplexem méněcenostia proti "starým" spolkovým zemí a během posledních dvou let, kdy se díky změně kurzu koruny stali oblíbeným nákupním místem  pro celé severní Čechy a kdy si Češi začali pořizovat rekreační chalupy v Německu, případně v pohraničních městech levnější byty, tak jí trpí i vůči občanům ČR.

Podobně jako všude jdou k policii spíše méně intelektuálně vybavení jedinci, mnozí z nich s potřebou vyléčit si nějaký komplex z dětství nebo z toho, že se má soused líp. Na Gennoseho si vyskakovat nemůže, tak to zkusí na Čecha.

fany 15.6.2009 5:59

S Rakouskem je to to samé.

Haškovec 15.6.2009 5:18

Hurá do EU!

Budete mít volný pohyb a, buzeraci. Jako v RVHP.;-D

Mistr Jan Hus 15.6.2009 6:04

Re: Hurá do EU!

RVHP nezakázala např. RUM, nenařizovala kolil máme mít vinic, nezlikvidovala cukrovary a tak bych mohl pokračovat. :-)

Sumo 15.6.2009 6:31

Re: Hurá do EU!

EU nezakázala RUM, jenom řekla, že jako RUM se bude označovat jenom to, co ¨RUM opravdu je. To je naprosto v pořádku. Když je na něčem napsané máslo, má tam být máslo, a ne margarín. S rumem je to stejné. A jak vidno. tuzemák se vyrábí dál a na popularitě mu to neubralo.

Jenda 15.6.2009 13:18

Re: Hurá do EU!

Jasne a tudiz "marmelada" je nejaka 5racka z pomerancovych slupek, protoze tomu se rika marmelada nekde kdesi v Britanii. Ze by neco takovyho tady nikdo nevzal do huby, ze se tady V CESTINE rika marmelada necemu jinymu, to je jedno. Budeme svetovi!

Jeste by to chtelo projet zbytek cestiny, jestli tam nahodou nejsou slova, ktera znamenaji neco jineho v nemcine, franine nebo anglictine a naridit zmenu jejich vyznamu.

jirkammm 15.6.2009 7:10

Re: Hurá do EU!

RUM možná nezakázala, ale díky RVHP jsme vyráběli jenom dýchavičné stodvacítky, auta s větším objemem si nechali sovětští soudruzi pro sebe

V 15.6.2009 7:34

Re: Hurá do EU!

no a jak myslis ze to dopada ted s EU, ekologicka auta pro kmany a ti bohati si jiste nekde ten korab silnic sezenou a lid utre hubu, secvakne podpatky a bude to. RVHP byl jen jiny socialismus.

Mistr Jan Hus 15.6.2009 7:36

Re: Hurá do EU!

A nyní vyrábíme co? 8-o A kdy dosáhne německá škodovka na MS stejných úspěchů jako dýchavičná škodovka? :-)

VL 15.6.2009 7:46

Re: Hurá do EU!

V tom okamžiku, když bude mít auto nasazené na MS se seriovou škodovkou společného tolik, co škody 110 L a 130 RS ;-P. Vzhledem k tomu, že to současné technické předpisy neumožňují, tak asi nikdy.

Zdenek 15.6.2009 4:46

Češi mají obrovskou výhodu

Jsou na buzeraci zvyklí !!

Emil 15.6.2009 5:16

Re: Češi mají obrovskou výhodu

Rekl bych, ze ji primo nadbihaji, nejaka forma masochismu, ci co.

Haf 15.6.2009 3:44

Je to asi národní sport, trestat cizí RZ

Prasáci poliši mi odtahli auto, i když u žlutý čáry, který jsem si nevšiml ( vyjelo auto, tak jsem do díry fouknul své) stály z obou stran auta pražská.

divana 15.6.2009 4:07

Re: Je to asi národní sport, trestat cizí RZ

a my pražští v praze? pro změnu musíme mít parkovačku za peníze, aby obec chudá nebyla. a když v širém okolí, kde je modrá čára, kde s parkovačkou smíme stát, stojí auta bez a my to dáme vedle, že přesahujem o ždibec (do půl metru) konec čáry, hádejte, koho odtáhnou?

J.G. Pašek 15.6.2009 3:22

Furt někdo křivdí svatouškům Čechům v Plzni a cizině . . .

!!

divana 15.6.2009 3:33

Re: Furt někdo křivdí svatouškům Čechům v Plzni a cizině . . .

?

Haf 15.6.2009 3:46

Re: Furt někdo křivdí svatouškům Čechům v Plzni a cizině . . .

Pašíku, voni polyši křivděj nejen svatouškům. Těm druhejm snad i víc ;-D;-)

Emil 15.6.2009 3:14

NEMCI NEPOVAZUJI CECHY ZA SOBE ROVNOCENE

Nemci povazuji Francouze za narod, ktery je jim kulturne rovnoceny, Cechy nepovazuji za sobe rovnocene. Nejake valky v minulosti nejsou tak dulezite. Cesi si ziskaji casem respekt, pokud si budou vybirat politiky jako je Klaus. Topolanka a Paroubka povazuji Nemci za Svejky, ktere mohou vyuzit, kteri se daji koupit. Cesi ziskaji respekt, az nebudou krast, podvadet na vysokych skolach. Az se o svoje zuby, uces a obleceni budou starat jako o sve auto. Obavam se, ze si budeme muset jeste dlouho pockat nez se k nam bude nemecky policista chovat jako k Nemcovi. 

Haf 15.6.2009 3:37

Re: NEMCI NEPOVAZUJI CECHY ZA SOBE ROVNOCENE

Emilo, jen tím to není. Je to taky v rozdílu parity měny - oni vědí, že k nim jedeme jako chudý příbuzný...

David 15.6.2009 3:48

Re: NEMCI NEPOVAZUJI CECHY ZA SOBE ROVNOCENE

Souhlasím, ale je to takové to německé nadčlověk a podčlověk, soudě podle kvality německých výrobků to tak vždycky bude. Nemám němce rád, ale když auto, tak německé, prostě dokonalost při jízdě a ještě větší při občasné opravě (BMW radost z jízdy ) :-) Německý národ má v sobě řád a disciplínu a kam se ostatní hrabou. Čěši jezdí po silnicích jako prasata a chovají se mezi sebou taky tak.

Medvídek 15.6.2009 9:42

Re: NEMCI NEPOVAZUJI CECHY ZA SOBE ROVNOCENE

Re: Německý národ má v sobě řád a disciplínu a kam se ostatní hrabou.

To jsem viděl nedávno v klášteře v Teplé. Cedule které zakazují fotit či natáčet interiéry  jsou tam všude možně a to i v němčině. Přesto účastníci zájezdu (německého) vesele fotili i natáčeli a napomínání průvodkyně okázale ignorovali, nestačilo jim že jim klášter vyšel vstříc a výklad byl veden v němčině, přestože Čechů tam byla dobrá polovina. Takže kdybychom s kolegy předstírali že nejsem Češi, asi by nám také focení prošlo, ale rozhodli jsme se že se nebudeme chovat po vzoru účastníků německého zájezdu, tedy jako křupani, a zápověď jsme respektovali. (toto je pouze komentář k citované větě, k ostatnímu se nevyjadřuji, s německými policisty zkušenosti nemám).

Forstmeister 15.6.2009 1:48

Úroveň buzerace

Nevím jak v Německu, ale v Rakousku jsou "cajti" velmi korektní. Ať policajti či četníci. V "české kotlině" jsou místo četníků ale obecní vechtři, což obvykle (až na výjímky) bývá  ozbrojená a buzerující verbež "non plus ultra". Buzerující proto, aby plnili městskou či obecní kešeň. Mohu se mýlit, ale ochranu veřejného pořádku vnímám jinak, než buzeraci motoristů v intravilánu. To, že mi nějaký loupežník ukradne kolo, je jim "u hýždí", ale stávám se "inkasním přestupníkem", když mi na kolo vozidla navlečou "botičku", či mne změří "laserem". Můj případ: Ano, pochybil jsem při parkování, přiznávám, ale aby mne nějaká hrma (dáma s brigadýrkou MP a s "ČZ 75 BD Luger" na pánvi) buzerovala a požadovala "pětikilo", že jsem o půl metru zasahoval do zóny zákazu zastavení, mi připadá jako zvrhlost (značka zákaz zastavení s dodatkovou tabulkou "šipka zpětně" 15 m). Baby od MP si to změřili pásmem a zapíchli si tam kontrolní kolík a číhaly. To se to pak buzeruje. Jiný případ. Do revíru za ranního kuropění jezdím přes les v majetku městských lesů (mám oprávnění). Obvykle tam chrápe automobilní hlídka MP. Nedá mi to a občas jim zabouchám na kapotu. "Vstávat, jde se do práce". To je pak "hukot" a i bývala snaha o perlustraci (marná). Od doby, kdy si je vyblejsknu foťákem (vozím si ho k dokumentaci kopytnatců a škod na porostech), jsou pak jak "miliusové" (sice bývají dva, někdy i erosenka je s nimi), ale obvykle na pleci mám ručnici a v kapsáři 1911A1. Tak drží hubu a krok, protože nejsem bonzák a ... Toť z mého pohledu obraz městských vechtrů. Rád se nechám ale poučit. Můj názor.         

David 15.6.2009 3:36

Re: Úroveň buzerace

Musím potvrdit - nevím jak v Německu, v Rakousku se chovají korektně, pokud se člověk též chová korektně. Ať mně zastavili na překročení rychylosti nebo "jen tak", tak když jsem nepyskoval a choval se slušně, i oni byli slušný. U českých hranic dokonce zkouší lámanou češtinu, byť po nabídce angličtiny se jim viditelně uleví. Ve Vídni i dál na jih angličtina. Pokud někdy někoho šoupli do lochu atd. - tak si o to musel prostě říct. A třeba na hranici se Slovinskem jsme viděl, že rozhodně nejedou po SPZ "vychodňárů". Tak jak vyřídili předchozí auto, brali rovnou další přijíždějící auto, nic si nevybírali.

hermik 15.6.2009 1:16

Souhlasím s odvetným opatřením

Sám mám s německou policií špatnou zkušenost. Loni po návratu z Holandska jsme u Norimberku míjeli na dálnici benzínku, u které stálo policejní auto německých celníků. Po pár minutách nás dojelo a museli jsme zastavit na odpočívadle. Prohledali nám celé auto, dokonce jsme museli sundat kalhoty, jestli nemáme nějaký kontraband ve spodním prádle. Po kontrole mojí peněženku mi ji policista položil na kapotu auta a já na ni pak zapomněl a když jsem si po pár minutách na ni vzpomněl, tak už tam nebyla

Emil 15.6.2009 1:43

Re: Souhlasím s odvetným opatřením

Policista je povinen vam vratit penezenku do ruky ne ji polozit ji na kapotu, podejte stiznost na nase Ministersvo vnitra a pozadejte at predaji kolegum v Nemecku k vysetreni.

Paul Sulc 15.6.2009 1:11

Zase zvanite, Astone

Nemecko trikrate napadlo Francii. No, ve druhe valce snad vyhlasila Francie valku Nemecku, ne?: Jestli si racite precist nejake knihy co treba vydala Akademia, doctete se ze na prvni valce mely mocnosti podil v podstate stejny a ze k valce malem doslo trikrate pred tim - anexe Bosny, marocka krise a balkanska valka, dve. A v roce 1870 vypovedela valku Nemecku opet Francie, meli lepsi jehlovky a domnivali se ze to staci, blbci. Nevedeli ze nastroje nedelaji mistra. Predpokladal bych, ze clovek vasi urovne nebyde opakovat stale to pitome klise o Nemcich, to nechte potroublim Cechackum, kteri jen travi cas u piva a fotbalu.