25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

Klimaticky nuzná Praha 7

K parlamentu Velké Británii se přidala Praha 7 vedená Janem Čižinským a vyhlásila stav klimatické nouze. Sousední Praha 8 obratem nabídla pomoc humanitárním uprchlíkům z klimatem postižené městské části.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Hejna 25.5.2019 9:30

Re: Vytáhnu to nahoru

"Astonův úvodník je tak stupidní, že nestojí za to ušpinit se jeho kritikou."

Kritikou pana Hofmana také nestojí za to se ušpinit.

J. Havelka 25.5.2019 7:07

https://globe24.cz/domov/67853-jakub-voracek-krouti-hlavou-p

No Kubo, kdyby ona dvojice, pro zvýšení popularity, příšla "fandit" na finále s CCCP, mušku máš dobrou, ránu taky, tak kdybys náhodou "minul branku" a ještě jsme vyhráli... :-))

D. Švik 25.5.2019 7:05

Útok v Lyonu

Nastražená hřebíková bomba v centru města a ty globalistické svině neví jestli se jednalo o terorismus? To se mi snad zdá. Macron mluví o "útoku", nikoli teroristickém útoku. Policajti mají záběry chlapa, který bombu položil. Proč je nezveřejní? Mohlo by se ukázat, že to byl negr, nebo Arab a jako obvykle, že to s islámem nemá , ale vůůůbec nic společného?! Hnus.

V. Hájková 25.5.2019 7:02

Co jsme

to za národ- že jsme ochotni trpět v čele státu ty dva do slova patologické lháře a stále je volit! To je prostě HNUS!!!!!!!!!!!

https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/zdenek-sarapatka-milos-zeman-tv-barrandov-prezident-neschopnost-soud-spor-omluva.A190523_091215_domaci_iri

V. Kotas 25.5.2019 7:35

Re: Co jsme

Co si budem povídat, víme jak to chodilo/chodí. Zeman ho vyrazil, ale pro klid " v rodině ", odešel Šarapatka " po vzájemné dohodě ".

P. Rajman 25.5.2019 7:00

Kdo se chce svést elektromobilem?

Může vyrazit do Drážďan. Tam jej rádi svezou a ještě mu ukáží, jak se takové elektrické lidové vozítko vyrábí.

J. Anděl 25.5.2019 7:53

Re: Kdo se chce svést elektromobilem?

Na koho bych se tam měl s požadavkem na předvedení obrátit? A kolik to tak stojí? Jestli se to po přičtení nákladů na dopravu do Drážďan (nějakým neekologickým prostředkem, nejspíš, takže započíst ještě uhlíkovou stopu) vyplatí.

D. Švik 25.5.2019 6:59

Mayová je globalistická svině,

jejímž úkolem bylo brexit co nejvíce podělat. Udělala to dokonale. Astonovy kydy jsou směšné.

O. Uživatel 25.5.2019 7:03

Uživatel požádal o vymazání
D. Švik 25.5.2019 7:06

Re: Mayová je globalistická svině,

Stejné neofašistické svině, které řídí islamizaci Evropy.

O. Uživatel 25.5.2019 7:07

Uživatel požádal o vymazání
D. Švik 25.5.2019 7:10

Re: Mayová je globalistická svině,

Co to melete?

V. Hájková 25.5.2019 7:03

Re: Mayová je globalistická svině,

A Vy jste dobytku co?????????????????????

P. Rajman 25.5.2019 7:04

Re: Mayová je globalistická svině,

Vy budete taky pěkný zvíře, jen na druhém konci politického spektra. Typoval bych nějakého hodně zhrzeného bolševika, co má vždycky vysvětlení a oběť po ruce.

P. Chládek 25.5.2019 6:53

Zrovna u Astona, coby propagátora digitální fotografie, mě jeho přístup k elektroautům překvapuje. Když jsem si před 20 lety koupil první digiťák, měl rozlišení 1,3Mpx a kámoš fotograf tvrdil, že to se nikdy neujme. Není to s elektroauty podobná situace?

V. Kotas 25.5.2019 6:59

Re:

Zajisté ujme, ale jen jako určitá část dopravy a bude to ještě chvíli trvat. Nikdy však ne absolutní.

J. Anděl 25.5.2019 7:17

Re:

Takhle - ano, taky mi Astonův postoj, vyjádřený v dnešním úvodníku, úplně nesedí. Může to být i tím, že osobně proti myšlence elektromobilu jako potenciální zákazník do budoucna nic podstatného nemám a je to v mém případě čistě otázka toho, co si budu moci dovolit. Kdybych e-mobil dostal darem, pokryl by stroj v dnešní technologické úrovni 95% mých potřeb, které v oblasti mobility nejsou moc velké.

Když jste však použil jako příklad digitální fotografie, tam bych poznamenal, že šlo o vývoj, který nebyl podepřen ideologickými direktivami z institucí. Neexistovala žádná kampaň o škodlivosti fotofilmu. Tedy - alespoň si nic takového nepamatuji, abych byl přesný.

Považuji za chybu soustředit se v argumentaci na to, že jsou elektromobily technologicky nedostatečné. Chtě nechtě tím člověk přistupuje na tezi, že je možné takové direktivy vydávat, takovýmto způsobem řídit trh, a jen mu vadí, že ty direktivy neodpovídají jeho vidění světa.

Za poměrně dobrý argument považuji v této kategorii připomenutí, že automobilky vyrábějí elektroauta mimo jiné z toho důvodu, že musejí splnit nějaké emisní limity, které celá jejich produkce může generovat, ovšem nezapočítávají se do toho zřejmě emise, vzniklé při výrobě spotřebované elektřiny. To je obecně problém centrálního řízení a ekonomiky s různými hromádkami peněz, kdy řídící pracovník potom řeší jen tu svou hromádku, (terou navíc osobně nevydělal, ale to jen na okraj) a nezajímá ho celek.

Ale nemám mentální instrumentárium na to, abych tento argument dokázal věcně ohodnotit na stupnici závažnosti.

J. Schořík 25.5.2019 9:03

Re:

Netuším kdo přišel na to, že elektroauto má nahradit to se spalovacím moterem vždy a všude.. Popravdě myslkím že do města je správnou cestou opustit zcela čtyřmístná rozežraná auta a přejít buď na hromadnou nebo individuální dopravu (kola, elektrokola, malé motorky atd.).

J. Anděl 25.5.2019 9:30

Moci si ve městě půjčit elektroauto jako dnes kolo či koloběžku, neřeším spoustu věcí. Kdyby mělo dětské autosedačky, šlo s tím odvézt odpad do sběrného dvora a bylo k dispozici vždy, tedy i cestou zpátky po vyřízení náležitostí na cílovém místě... :-)

Ke koupi je pro mě nyní drahé.

P. Rajman 25.5.2019 6:49

Babiš - český Bič boží

říká, že z Evropy nám nic nehrozí, neříká ale zda jeho stupiditami neohrožují Češi Evropu.

O. Uživatel 25.5.2019 7:02

Uživatel požádal o vymazání
P. Rajman 25.5.2019 7:18

Re: Babiš - český Bič boží

To nelze oddělit. Dnes vládne menšina, ale volební systém který tu zavedl Samolibý a Domýšlivý je u nás takový, že jim umožňuje vydávat se za většinu.

O. Uživatel 25.5.2019 7:34

Uživatel požádal o vymazání
J. Anděl 25.5.2019 7:34

Re: Babiš - český Bič boží

Otázka "viny" je dost složitá. Může mít subjekt bez osobní identity, bez osobnosti, vědomí a svědomí "vinu"? "Češi" nejsou osoba, jsou národ, občané, státní příslušníci - spousta jednotlivců. Každý jeden z nich má vědomí a svědomí a může být "vinen", ale Češi jako skupina?

Naproti tomu konkrétní politik, tak jako každý konkrétní člověk, je vždy finální kontrolní jednotkou, stojící mezi myšlenkou a činem. Má ono svědomí a může vyhodnocovat, jaký dopad jeho činy mohou mít. Lze tedy u něj operovat s pojmem "vina", zcela jednoznačně. Na pilátovské mytí rukou, že Lid to tak chtěl, sere pes.

J. Anděl 25.5.2019 7:37

Re: Babiš - český Bič boží

Ale tím pádem vlastně souhlasím s tím, že "politici" coby skupina nejsou o nic více vinni, než "Češi".

S. Šnajberg 25.5.2019 6:46

dobře pro nás

v rámci, od dětství implantovaného, pocitu jedinečnosti a nadřazenosti si Američané, reprezentovaní Trumpem docela slušně zavařili, když Číňanům odepřeli Android a snad i Windows. Co se asi stane? No Číňani si to samozřejmě napíšou sami a upřímně - pro svět to bude dobře. Microsoft (Google) si hodně zvykl na svoje neotřesitelné postavení a výsledek tomu odpovídá. Navíc většina hardwarových komponent se vyrábí v Číně, to bude mazec, když se Číňani rozhodnou k odvetě. Mimochodem, dokážete si představit kdyby se producent operačních systémů rozhodl mít v OS časovou pojistku, která by znemožnila používání počítačů? To by byla válka a svět by se zastavil...

Elektromobil používám pro městský a příměstský provoz a je to úžasný. Podle mne se ale elektromobily pro dlouhé vzdálenosti nikdy masově používat nebudou.

P. Chládek 25.5.2019 10:21

Zavařenou máš akorát palici, podřadnej Šnajtrotle...

J. Vobr 25.5.2019 6:43

ŠOJDROVÁ UŽ PLÁNUJE PŘIJETÍ SIROTKŮ !!!

:-)))

:-)))

P. Kučera 25.5.2019 6:40

Elektroauta u nás a duo May-Juncker

Možná to někoho překvapí, ale my doma koupili elektroauto už před víc než 30 lety. Bylo krásné, nízké, sportovní a vydrželo jezdit na jedno nabití dost rychle celý den. Vážilo asi čtvrt kila a byla to svého času nejoblíbenější synkova hračka. A protože se nic na světě neztratí, tak dnes už velký kluk jezdí vlastně v podobně krásném autě - Peugeot 307 CC 2,0 HDI. Protože je ale rozumný, tak už není na baterku, ale na naftu. Ke kráse (kupé-kabrio) je nejen dost rychlé, ale i úsporné. Na baterku ale jen startuje a otevírá pozoruhodným způsobem pevnou střechu.

Letos odejde nejen Mayová (už za 14 dnů a s potleskem rozumných Eropanů), ale I J.C. Juncker, který se nikdy na svoji židli usednout neměl. Co vůbec uměl? Uměl "v tom chodit". Dnes vidíme, že to bylo trestuhodně málo.

Dobrý den.

P. Rajman 25.5.2019 6:44

Re: Elektroauta u nás a duo May-Juncker

Hezká pohádka, ale buď na elektromobil nemáte, jako většina z nás, nebo jste v něm nikdy nejel.