18.4.2024 | Svátek má Valérie


Diskuse k článku

Je tu bezpečno

Podle žebříčku světové bezpečnosti je Česko na desátém místě na světě. Nejbezpečnější je Island, za námi třeba Norsko, které odhadujeme za hodně klidnou zemi. Je to žebříček Světového mírového indexu, přičemž i to je potěšující, že celkově se 86 zemí zlepšilo a 76 zhoršilo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Václavíková 16.6.2019 12:59

Re: Tady se indukuje ,,paranoidita" :-))))))

Jestli ono nestačilo napsat ,,paranoia".

R. Brzák 16.6.2019 13:05

Re: Tady se indukuje ,,paranoidita" :-))))))

ano, tak bych to psal já - ale paranoia je okamžitý stav u jedince, zatímco paranoidita je onemocnění...

R. Brzák 16.6.2019 13:05

Re: Tady se indukuje ,,paranoidita" :-))))))

pokud to chápu správně...

P. Boublíková 16.6.2019 13:07

Re: Tady se indukuje ,,paranoidita" :-))))))

Zřejmě je to docela jedno... https://slovnik-cizich-slov.abz.cz/web.php/slovo/paranoidita

P. Boublíková 16.6.2019 13:08

Re: Tady se indukuje ,,paranoidita" :-))))))

Ono už to tady je od pana Brzáka. Omlouvám se.

V. Kotas 16.6.2019 12:11

Sochu Radetzkého nebude problém vrátit

na původní místo, jen co odtamtud vystěhujeme politiky, kteří si to tam celé zabrali a tím vlastně " zabili ", celou Malou Stranu. Vystěhovat někam k pražskému okruhu, aby měli dobrou dostupnost a dost parkovacích míst, atd..

P. Jirkovský 16.6.2019 12:14

Re: Sochu Radetzkého nebude problém vrátit

Kdy jdete na to stěhování? Že bych se přijel podívat.

V. Kotas 16.6.2019 12:39

Re: Sochu Radetzkého nebude problém vrátit

Když v těch místech mohou být velkosklady, tak se tam někam vejde parlament i senát. Když má být úřednické městečko, tak by ne i parlamentní.

P. Jirkovský 16.6.2019 12:55

Re: Sochu Radetzkého nebude problém vrátit

To nevím, ale já jsem se ptal, kdy na to půjdete?

J. Matuška 16.6.2019 11:56

Elity nejsou paranoidní.

Paranoiditu chtějí indukovat ve veřejnosti

"Globalizační "elity" se snaží vytvářet ve veřejnosti pocit ohrožení tak, aby ho mohly použít jako záminku k potlačení svobody slova a ovládnutí společnosti," napsal ve svém komentáři na webu Novarepublika.cz eurokomisař Ivan David, který nazval Dezinformační hra Evropské komise.

... "Klíčový faktem totiž je, že to, co nazývají "desinformace" není falešná informace, ale pouze názor, který se jim nehodí do krámu. Ostatně sami ho označují jako "narativ", tedy jakési sdělení či "vyprávnění", nikoli "informace", ale vyjádření názoru. Rádi by totiž, kdybychom věřili jejich sdělením a "vyprávěním". Jak to hezky formulovala jedna ideální posluchačka která se v kvízu dovolala do vysílání ČRo Východní Čechy, a na otázku, zda v jistém zemědělském podniku pěstují sumečka afrického, odpověděla: "Nic o tom nevím, takže vám věřím." Jejich ideálem je, aby veškerá veřejnost věděla jen to, co nám budou vyprávět oni a proto "věřila" ... " konstatuje europoslanec David.

http://jdem.cz/e8q4x9

P. Jirkovský 16.6.2019 12:09

Re: Elity nejsou paranoidní.

Pěstuje se šnytlík za voknem, sumečkové by se chovali. To by měl pan europoslanec, při svém vzdělání, vědět.

J. Schořík 16.6.2019 12:19

Re: Elity nejsou paranoidní.

Ano. SKutečně odpovídající Váš representant. Gratuluji :).

Novarepublika.cz :).

E. Derat 16.6.2019 12:20

Re: Elity nejsou paranoidní.

Počatý v lůně ČSSD.

E. Derat 16.6.2019 12:21

Re: Elity nejsou paranoidní.

Oprava : pocházející z lůna ČSSD.

J. Schořík 16.6.2019 12:23

Re: Elity nejsou paranoidní.

Pocházející od Miloše a sním i z ČSSD odcházející..

E. Derat 16.6.2019 12:25

Re: Elity nejsou paranoidní.

Ale, Miloš je stále symbolem ČSSD, jako Klaus ODS. Prostě tátové zakladatelé (tedy v případě Miloše, obrození).

J. Schořík 16.6.2019 12:27

Re: Elity nejsou paranoidní.

Pro Vás. Ani ODS ani ČSSD by s tím nesouhlasily. :)

P. Jirkovský 16.6.2019 12:33

Re: Elity nejsou paranoidní.

Von ten Miloš byl spíš uchvatitel, než obroditel. A že je "duší sociální demokrat" nebo vůbec demokrat, si může dneska myslet jen úplnej magor.

E. Derat 16.6.2019 12:33

Re: Elity nejsou paranoidní.

Tomu věřím, ale kdo vstoupí do nějáké strany, tak se neoprostí od její minulosti. Jako když se ožení se ženou pochybné minulosti, tak tím její minulost také nezmizí, a ten muž musí tedy počítat s tím, že mu bude někdy připomínána.

J. Schořík 16.6.2019 12:34

Re: Elity nejsou paranoidní.

To ne, ale David vystoupil, takže nám ho už nepřišijete :). Je Váš, jen Váš pane Derate. Teda napůl s Matuškou..

P. Jirkovský 16.6.2019 12:36

Re: Elity nejsou paranoidní.

Teď jste ranil pana Čermáka a Kotase, měl jste líp dělit Zemana!

J. Schořík 16.6.2019 12:37

Re: Elity nejsou paranoidní.

Dělím Davida :). U Čermáka nevím jestli nevolil ANO a u Kotase raději nevím nic :).

P. Jirkovský 16.6.2019 12:57

Re: Elity nejsou paranoidní.

T je fakt, to jsem se upísk. David je dělitelnej jinak, než Zeman.

E. Derat 16.6.2019 12:40

Re: Elity nejsou paranoidní.

No, můj není SPD nevolím. Tím, že se s vámi manželka pochybné pověsti rozvede se jí nezbavýte, stále budete ten co měl za manželku ..........

E. Derat 16.6.2019 12:41

Re: Elity nejsou paranoidní.

nezbavíte

J. Schořík 16.6.2019 12:45

Re: Elity nejsou paranoidní.

Psal jste tady vcelku jasně že mu to hodíte, aby byla sranda. Myslel jsem že jst to skutečně udělal.

E. Derat 16.6.2019 12:49

Re: Elity nejsou paranoidní.

Ne, neudělal, ani jsem nebyl volit, protože minule jsem volil SSO, a pan Mach hodil ručník do ringu, tak jsem ho hodil také. Domníval jsem, se že jste pochopil, že žertuji, když jsem o něm psal jako o tom nejlepším synkovi z ČR atd.

J. Schořík 16.6.2019 12:52

Re: Elity nejsou paranoidní.

Naopak jsem považoval Váš koncept rozbití EU pomocí navolení co největších trotlů do EP za racionální a do určité míry účinný postup. Zrovna ten David je vážně bomba..

J. Matuška 16.6.2019 11:45

Klaus ml. má pravdu. A Babiš není Nečas,

Václavák ho odejít nedonutí. Senátor Zeman po odchodu z ODS říká, co přijde

ROZHOVOR „Babiš není Nečas. Prohřešek Nečase byl banální dětská historka. Přesto Nečas svoji vládu neudržel. To není případ Babiše. Myslím, že Babiše demonstrace nedonutí odstoupit z pozice premiéra,“ konstatuje v rozhovoru pro PL.cz senátor za Jablonecko Jaroslav Zeman, který poslal zdravici novému politickému uskupení Trikolóra. „Je viditelný. Určitě oslovuje své fanoušky. Je lepší když politici i někoho třeba naštvou, nebo je donutí přemýšlet, než když jim ti politici nic neříkají a ani neví, že někoho tam ve sněmovně čtyři roky měli,“ hodnotí Václava Klause mladšího. „Má pravdu v tom, co do toho programu napsal,“ dodává.

http://jdem.cz/e8qyr2

Škoda, že v ODS není více Zemanů...

O. Uživatel 16.6.2019 11:50

Uživatel požádal o vymazání