29.3.2024 | Svátek má Taťána


Diskuse k článku

Hra na zbabělce

Andrej Babiš se v televizi vyjádřil o Miroslavovi Pochem, že na ministerstvu zahraničí působí negativně. K tomu dodejme, že zahraniční agendu viditelně vede Babiš sám.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Kotas 3.9.2018 19:39

Re: ČSSD si stranickou demokrací

No jó, ale to bylo na Slovensku. A Kiska je miláčkem zdejších pisálků.

K. Zelený 3.9.2018 19:08

Pes jitrničku sežral, …

https://www.youtube.com/watch?v=qgpHUGiHhyo

https://www.youtube.com/watch?v=GD_ZdP79O84

https://www.youtube.com/watch?v=KUv3moibKzY

Už jsem to sem dal, bez jakékoliv reakce znalců prostých Chemnitzkých pracujících a jejich zraněných duší. Kua máte to i s vobrázkama, furt chcete zapírat, že tam náckové byli a jsou, že i ti prostí Chemnitzčtí pracující proti nim protestovali a že je noviny a politici nemůžou ignorovat ?

No teď bych prosil ty odkazy jak jsou všichni ti prostí Chemnitzané házeni do jednoho hnědého pytle a šmahem všichni zváni extremisty.

J. Kombercová 3.9.2018 19:12

Re: Pes jitrničku sežral, …

Jasně, že tam byli náckové (a byla tam i extrémní levice Antifa, ale ta je hýčkaná), včera měli svoje shromáždění, přítomných podle tisku a čt 1 500 kousků, z nichž část se pak připojila k tichému pochodu.

K. Zelený 3.9.2018 19:26

Re: Pes jitrničku sežral, …

A ty odkazy co po nich bažím ?

R. Brzák 3.9.2018 19:16

Re: Pes jitrničku sežral, …

Já jsem na Vás reagoval - i když vlastně pod někým jiným, to se omlouvám. Tak teď jen doplním - nemyslím si, že bych byl chytřejší, nebo snad vzdělanější, než Vy. Jen se domnívám, že jsem pravděpodobně více odolávající svému strachu. A proto vnímám přítomnost nácků na těchto demonstracích jako logickou (jakkoliv nepříjemnou) a zároveň marginální, zatímco reakce mediálního mainstreamu a politiků je na tuto část situace v Saské Kamenici zaměřena téměř výhradně - z čehož ale jednoznačně bude rezultovat zvětšující se naštvání těch obyčejných naštvaných lidí, kteří jsou takto pocitově dáváni do stejné roviny s extremisty, protože jejich obavy a případné požadavky jsou mainstreamem přehlíženy. Což je logické - protože zprávy prodává spíše hajlující přiblblý plešoun, než matka, která má jen obavy o své dítko ve škole...

K. Zelený 3.9.2018 19:29

Re: Pes jitrničku sežral, …

Ciwe kolikrát vám mám opakovat že když budu chtít psychologické nebo sociologické zdůvodnění nějakého jevu najdu si ho v příslušné odborné literatuře a ne u vás v kuchyni !?

Jinak dtto Kombercová - ty odkazy máte ?

R. Brzák 3.9.2018 19:34

Re: Pes jitrničku sežral, …

Já nejsem povinován Vám je shánět - neb jsem nikde netvrdil, že média hovoří konkrétně jen o nacionalistech - zato tvrdím, že hovoří hlavně o nacionalistech - z důvodů vyplývajících z mediálního trhu.

Vaše odkazy jsem shlédl a neshledal na nich nic překvapivého.

K. Zelený 3.9.2018 20:20

Re: Pes jitrničku sežral, …

Jistěže nejste. O těch médiích - ten starý bonmont, že zpráva není, že pes pokousal člověka, ale vice versa znáte ? Pokud ano nechápu, proč na převažujících informacích o extrémistech tak rajtujete. Připomínáte tím trochu rudoprávní novináře vytýkající západnímu tisku, že nereferuje o všedním životě pracujícího dělnictva a rolnictva v socialistických zemí.

J. Kombercová 3.9.2018 19:45

Re: Pes jitrničku sežral, …

Ani já nemám tu povinnost. Úkolujte si svoji maminu.

K. Zelený 3.9.2018 20:07

Re: Pes jitrničku sežral, …

To víte, že nemáte. Bohužel z toho, že nemáte (ne povinnost ale odkazy) plyne, že nemáte svá tvrzení o co opřít a čím doložit. Už jsem vám to jednou psal - vaše dojmologie versus fakta. Jistě, zdaleka v tom nejste sama, je vás na té lodi nepěkný nával a vesměs to není můj šálek čaje, sorry jako.

F. Šimek 3.9.2018 18:35

Prej- budoucí papež...

https://danielsolis.cz/halik-odhalen-coby-podvodnik/

J. Anděl 3.9.2018 18:56

Re: Prej- budoucí papež...

Ne, oni ho vážně odhalili?

Tak to je konec všeho :-) A od teď bude všechno jinak.

F. Šimek 3.9.2018 18:59

Re: Prej- budoucí papež...

náš pan farář nevěří, že Halík podváděl. Určitě to na něj musel narafičit Babiš společně se Zemanem....!!!

S. Netzer 3.9.2018 18:58

Re: Prej- budoucí papež...

Co "odhalí" ten magor Solis příště?

Že je Monsignore Halík muslim?

F. Šimek 3.9.2018 19:02

Re: Prej- budoucí papež...

to ne, ale "odhalil", že Halík je furt poctivá starší dáma....:-)))

M. Kolář 3.9.2018 19:02

Re: Prej- budoucí papež...

Vypřádat se intelektuálně s Halíkem není žádná sranda... Tak se to zkouší aspoň přes takovéto podlé žvásty ....

F. Šimek 3.9.2018 19:04

Re: Prej- budoucí papež...

AMEN...!

S. Netzer 3.9.2018 19:05

Re: Prej- budoucí papež...

Vy byste to určitě zvládl!

R. Brzák 3.9.2018 19:18

Re: Prej- budoucí papež...

S Mosigneurem Halíkem není třeba se utkávat - neb nekonzistencí svých různých rolí se odpaluje celkem dlouhodobě a spolehlivě sám.

M. Kolář 3.9.2018 19:35

Re: Prej- budoucí papež...

To by muselo být konkrétněji probráno..

Mezi jeho kněžstvím a přesahem do dalších oblastí jistě nějaké napětí je... Ale to nemusí být na škodu , pokud ona osobnost se s tím popasuje...

P. Rajman 3.9.2018 18:28

Ať na Mauriciu, Madagaskaru nebo třeba na Maltě

Podle Zemana vyhynul po právu. Což je a zůstane nejapná domýšlivost (nebo nedomyšlenost?) páně prezidenta.

R. Brzák 3.9.2018 18:39

Re: Ať na Mauriciu, Madagaskaru nebo třeba na Maltě

Abych věděl, jestli Zeman skutečně považuje vyhynutí nějakého živočišného druhu za záležitost hodnotitelná z hlediska práva, nebo jestli zase zkouší šroubovat nějaký ze svých megavtipných bonmotů tak, aby mohl zasáhnout jím nemilované novináře, musel bych mu položit kontrolní otázku...tedy, pokud by mi na tom záleželo, nebo pokud bych nebyl předem přesvědčen za a) že je Zeman imbecil, či za b) že je Zeman milius...

V. Čermák 3.9.2018 18:43

Re: Ať na Mauriciu, Madagaskaru nebo třeba na Maltě

V tom vašem příspěvku cítím velký Strach, že má Zeman v mnoha věcech pravdu. Dokonce i v tom nepodstatném Madagaskaru. Takže odklon doprava, úklon doleva.....

M. Prokop 3.9.2018 18:46

Re: Ať na Mauriciu, Madagaskaru nebo třeba na Maltě

Zemanovy pravdy (vpravo dole) skutečně není nutno se obávat.

Pokud už ji náhodou někdy má (třeba s Izraelem), spolehlivě to zabije podáním.

M. Kolář 3.9.2018 18:47

Re: Ať na Mauriciu, Madagaskaru nebo třeba na Maltě

Zeman se zapíše do dějin našeho republikánského prezidentství asi jako Caligulova kobyla v Senátu .... ::::)))) Trapnost, šílenství, megalomanie,tragédie .... Nic víc ...

R. Brzák 3.9.2018 18:53

Re: Ať na Mauriciu, Madagaskaru nebo třeba na Maltě

Právě naopak . Váš strach, že bych snad zase mohl napadat Vašeho milce pana prezidenta, Vám zabránil rozpoznat, že jsem se v tomto svém příspěvku Zemana zastal - a v tom níže, který pana Rajmana vyprovokoval k výpadu proti Zemanovi, jsem psal s potřebou celou situaci trochu odlehčit...přečtěte si ho.

P. Boublíková 3.9.2018 18:52

Re: Ať na Mauriciu, Madagaskaru nebo třeba na Maltě

Rozumím tomu tak, že kdo je blbě a nejapně důvěřivý vůči svým nepřátelům, právem přírody na to dojede. Ono to přírodní právo silnějšího je dost kruté a nelidskoprávní :-)

R. Brzák 3.9.2018 18:55

Re: Ať na Mauriciu, Madagaskaru nebo třeba na Maltě

já to prostě nevidím jako právo, ale zákonitost v přírodě běžnou - a z tohoto hlediska by se tedy dalo Zemanovi vytknout, že špatně volí slova. Jenže on je šroubuje obvykle s nějakým svým supervtipným záměrem...

V. Novák 3.9.2018 19:09

Re: Ať na Mauriciu, Madagaskaru nebo třeba na Maltě

Když se řekne, že někdo dostal právem přes hubu, neznamená to, že by mu přeshuba byla uložena v souladu s právním řádem, je to jen jiné vyjádření toho, že si o přeshubu koledoval (a to zase neznamená, že pobíhal s pomlázkou) - a určitě se dá najít i několik dalších výrazů s obdobným významem, ovšem nikoli doslovným.

Dodo mauricijský byl prostě důvěřivý - a na svou důvěřivost doplatil. Zda byl i hloupý, těžko říct - ale taková důvěřivost a hlavně neschopnost se jí po špatných zkušenostech zbavit, o veliké chytrosti nesvědčí. Když někdo popáté vloží peníze do Ponziho schématu, taky o něm řekneme, že je hlupák.

A vymlácen byl na Mauriciu I na Madagaskaru.

M. Varadinková 3.9.2018 19:08

Re: Ať na Mauriciu, Madagaskaru nebo třeba na Maltě

Blbě a nejapně důvěřivý vůči svým nepřátelům - to je přece výstižná charakteristika naivního sluníčkáře.