23.4.2024 | Svátek má Vojtěch


Diskuse k článku

Gubernátorův nový švindl

David Rath si ve své samolibosti nedá s porušováním zákona pokoj - i kdyby se na ministerstvu vnitra či v Evropské komisi na hlavu postavili.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Slanina 28.7.2010 13:24

Re: Bože, bože...

Protože tam už je diskuze "demograticky"  dávno zatržena.

J. Slanina 28.7.2010 13:18

Re: pro pamětníky neregistrovaných diskuzí

BTW: Dovolím si dokonce pochybovat, zda-li máš maturitu  ty. To "KDYBY JSTE" o jejím absolvování příliš nesvědčí. V kontextu s tím je velice úsměvná pochvala pana Sedláčka, že si už SVŮJ pravopis vylepšil.

J. Slanina 28.7.2010 13:13

Re: pro pamětníky neregistrovaných diskuzí

Jak už jsem jednou napsal. Tak výrazný typ psychopata jako jsi ty pozná i absolvent zvláštní školy. Já jsem si jenom dovolil odhadnout diagnózu, při čemž netvrdím, že by se mnou doc. Chocholoušek souhlasil. Pravděpodobně by v tvém chování shledal i něco daleko horšího.

J. Franke 28.7.2010 13:10

Bože, bože...

Co to sem leze za socanské blbce? Proč se nevykvákají v rudých plátcích?

R. Janoš 28.7.2010 13:06

Re: Soudruhu Blažku . . .

Ale Gerone, pokud chodíte 2x měsičně k lékáři a dostáváte šestero léků, tak je prostě Vaše udržování velice nákladné a musíte připlácet, aby jste si malinko uvědomil, že to něco stojí. Že jste celý život platil pojistné??? No a co. Vemte si jeden večer kalkulačku spočítejte si kolik jste za svůj život zaplatil na pojistném a pak si to porovnejte např. s částkou za jeden den na JIPCE a pak pochopíte, že to vaše celoživotní pojistné stačí tak max na operaci slepého střeva.......... Prostě zdravotnictví stojí peníze, které Vy nedokážete pochopit, takže když se vytáhnou peníze od lidí přes poplatky nebo přes daně nebo přes desátky, tak to už je jenom technika věci...... Peníze budete solit, ať se Vám to líbí nebo ne.  P.S. Raději se nebudu ptát, kolik ročně necháte za večeře v restauracích, dovolený a dávání peněz dětem atd.

J. Slanina 28.7.2010 13:05

Re: Ale, ale JAGu ....

Veliký omyl, jedno totiž podmiňuje druhé.

J. Slanina 28.7.2010 12:59

Re: Pane Blažku,"bohatsví je zločin"

Ale mně se vůbec nejedná ani o posouvání, ani o podsouvání, ale o fakt, že slečnu Lukešovou z něho obviňujete, aniž bych vlastně tušil z čeho a při tom mně podsouváte příslušnost k jakémusi zbohatlickému rodu, vysmívajícímu se "obyčejným" lidem . Už to zapálilo?

J. Blažek 28.7.2010 12:56

Re: zvláštní logika

Nikoliv všichni bohatí lidé, mnozí bohatí mají i sociální cítění. Nemyslím si to však o některých lidech ze současné vlády bohatých, mezi nimiž je předseda vlády nejchudším členem. Konkrétně si třeba nemyslím, že by M.Kalousek byl charakterní člověk se sociálním cítěním.

P. Fryš 28.7.2010 12:54

Re: Nechte prosím hádání

Idole nechceš se někam projít ? Třeba do prdele. Jsi otravný, málem jako Kmotr Drobek.

J. Blažek 28.7.2010 12:52

Re: Zákon je zákon,

A třeba Václav Havel, morální vzor,  říkal: ....

Již nikdy do žádného paktu nepůjdeme. Podlé mého mínění nesmí náš stát šetřit na investicích do školství a kultury. Také náš mnohokrát deklarovaný úmysl provést reformu tak, aby nevedla k velkým otřesům, velké inflaci, nebo dokonce ke ztrátám základních sociálních jistot, musí naši ekonomové přijmout prosté jako úkol, který jim byl zadán. Zde neplatí žádné: NEJDE TO."

Komunisté vás budou strašit nezaměstnaností, není to pravda, ničeho se nebojte. Dvacet let tvrdila oficiální propaganda, ze jsem nepřítelem socialismu, že chci v naší zemi obnovit kapitalismus, že jsem ve službách imperialismu, od něhož přijímám tučné výslužky, že chci být majitelem různých podniků...  atd. ....

 

J. Blažek 28.7.2010 12:47

Re: neuvěřitelné!

Že by dnes byly 30-krát vyšší platy a důchody ?? To je vskutku neuvěřitelné.

J. Blažek 28.7.2010 12:45

Re: Ale, ale JAGu ....

Ten odkaz ministerstva zdravotnictví je velmi nepřehledný, nejasný a neprůkazný. Materiál ministerstva bych si představoval na vyšší úrovni.

R. Sedláček 28.7.2010 12:42

Re: Ale, ale JAGu ....

Takže až bude diskuze o státním dluhu, tak odkaz na stránky ministerstva financí je vlastně hovadina. NO ASI MÁ VĚTŠÍ VÁHU VAŠE SLOVO, NEŽ MINISTERSKÁ ZPRÁVA

J. Blažek 28.7.2010 12:42

Re: Soudruhu Blažku . . .

Ale Bureši, naučte se věcně diskuovat a nepoužívat nadávek, podsouvání a osočování. ... Já diskuzi s takovým sprosťákem končím, věren radě klasika Miroslava Horníčka:

 NIKDY SE NEPŘI S BLBCEM, NĚKDO BY SI NEMUSEL VŠIMNOUT, ŽE JE MEZI VÁMI ROZDÍL.

Howgh (domluvil jsem).

J. Blažek 28.7.2010 12:38

Re: Pane Blažku,"bohatsví je zločin"

To je můj překlep, patří ... podsouvání... . Opravuji a omlouvám se, i když jsem si myslel, že vnímavý čtenář slovo pochopí i s překlepem.

J. Blažek 28.7.2010 12:36

Re: Ale, ale JAGu ....

No z těch materiálů v odkazu ten tzv. regulační efekt vůbec není patrný. Navíc jedná se o materiál ministerstva zdravotnictví, nikoliv o žádný materiál nezávislé instituce. A co asi jiného bude tvrdit pravicové ministerstvo zdravotnictví? .... Jinak Vám, jako uvědomělému invalidovi, přeji pevné zdraví a další uvědomělý optimismus a i tu obětavou doktorku. ... I já jsem invalida, chodím často k lékařům, platím jak mourovatý a uvědomělý nejsem. Nemohu také poslechnout vaší rady na změnu lékaře, neboť takového, který by nevybíral (vlastně protizákonně) poplatky, prostě neznám,

Z. Bureš 28.7.2010 12:27

Re: Soudruhu Blažku . . .

Z Vašeho blábolu je zřejmé, že se bavím s člověkem - tělem i duší komunistou, který o smyslu regulačních poplatků ví pouze od s. Filipa a od s.bratra Paroubka !!!

A to je, soudruhu Blažku - žalostně málo !!! A tudíž diskutovat s Vámi o poplatcích je "házení perel sviním" !!!

P.S. Bolševik se, soudruhu Blažku, pozná podle způsobu myšlení !!! A já jsem naprosto přesvědčen, že Vás by soudruh Jakeš . . . bral všema deseti !!!

V. Pavel 28.7.2010 12:25

Re: pro pamětníky neregistrovaných diskuzí

Slanino - i kdyby jste měl maturit třeba 10 - nemáze žádnou kvalifikaci v určování lékařských diagnos! Aspoň to byste měl být schopen pochopit, jako maturant!

J. Kulheim 28.7.2010 12:24

Re: Pane V. Pavle, obdivuji Vaši odvahu.

Čím delší souběh sstátního vlastnictví a soukromého, tím větší zlodějina. Pokud je volná tvorba cen tak, ředitel státního podniku nebo bývalého JZD s kamarábem, soukromníkem uděla smlouvu ne prode obilí za nízkou cenu, prodá ho kamarádovu soukrmnikovi a ten ho prodá draze kumpánovi do výkupu, taky podniku,  který je ve vlastnictví státu, trak mají legální peníze. Jak chcete prokázat podvod? Rycholst byla podle mého názoru nejdůležitější. Soudní protahování privatizace je jednoduché. Stálé odvolávání. protahování řešení na soudech není problém.

P/okud se týká kradení, např. přihrávání  státní půdy za pár korun je věcí orgánů činných v trestním řízení. A ani takoé na první pojled jasné kauzy nikdo nedošetřil, jako trestný čin. Vše bylo děláno v dobré vůli.

Vycházejme z reálných možností. To co bychom si přáli je vvěc jiná.

J. Slanina 28.7.2010 12:21

Re: Pane Blažku,"bohatsví je zločin"

Jo, to už jsem četl. Ale co to "posouvání"?

J. Blažek 28.7.2010 12:20

Re: Soudruhu Blažku . . .

Asi jste se zmýlil. Slovem "soudruh" se oslovují členové KSČM, pokud tam jste, tak vám pane-soudruhu Bureši musím sdělit, že já ne. .... Ale k věci: Smyslem regulačních poplatků u lékaře (ne v nemocnici či v lékárně) podle Cikrta bylo, aby babky nechdily drbat do lékařských čekáren. Jejich smyslem nebylo, aby jedni nemocní platili operace jiným, více nemocným lidem. ... A pro regulační poplatky nejvíc horují mladí, krásní, zdraví, pravicoví, kteří jako vy, čas od času zajdou k lékaři. K těm já již bohužel nepatřím, neboť chodím k lékaři nejméně 2-krát měsíčně, dostanu recept na šestero léků a občas jsem dokonce poslán do nemocnice. Pokud jsem byl mlád a zdráv, bylo mně poctivě strháváno zdravotní pojištění a vůbec jsem jej tehdy nevyužil.

J. Slanina 28.7.2010 12:20

Re: Ale, ale JAGu ....

Jasně. F200 jak z praku.

V. Pavel 28.7.2010 12:18

Re: Ale, ale JAGu ....

Pane Blažku - pro některé diskutéry to zde ale je o snaze urážet druhého za každou cenu. Ať napíšete cokoliv. Pokud jde o mne - samozřejmě, že "nemít rád" a "závidět", jsou dvě odlišné věci.

V. Plocek 28.7.2010 12:15

Giubernátorový švi¨ndl

Co jsme si zvolili to máme.  Po pí. Bobošíkové, p. Železnému,  Špidlovi v EU a dalších. Lidé, kteří by mohli při volbách výsledek zvrátit k nim nejdou a tak se dostanou k rozhodování ti, co nevědí a nerozpoznají která bije. Vezměme si z toho ponaučení při podzimních volbách. Nenechme se opít rohlíkem, použijme novinku kroužkování, která přece jen výsledek měla a konejme. Jak jednoduché.

Nebo nekonejme a potom neplačme.

V. Pavel 28.7.2010 12:15

Re: Ale, ale JAGu ....

Slanino, kdybyste se bůhví proč neptal Idola, ale zeptal se mne - odkázal bych vás na svou odpověď zde k přečtení, kterou u Idola poptáváte.

R. Sedláček 28.7.2010 12:15

Re: Ale, ale JAGu ....

8:7 je platné rozhodnutí. Formu hrazení poplatků převzal Rath  z Plzeňska před měsícem a i Plzeňský kraj poplatky přestává hradit kvůli konfliktu s EU. Regulační efekt je naopak velmi zřetelný a prokazatelný Co přinesly poplatky?

I to ostatní je blaf. Jsem plný invalida, který je v nemocnici a v různých ambulancích dost často. Mohu to posoudit osobně. Zmnte lékaře. Má doktorka ke mně zajede domů např. na odběr krve atd. a ještě nikdy jsem jí neplatil žádných třicet korun. A zaplatil bych rád

J. Blažek 28.7.2010 12:12

Re: Pane Blažku,"bohatsví je zločin"

Bohatství samo o sobě není zločin. Zločinem je, že k tomu bohatsví mnoho lidí přišlo nezákonným způsobem a určitá část z nich, jak jistě víte, byla za ten zločin nezákonného získání majetku i odsouzena. .... Kontrolní otázka: Myslíte si, že všichni?

V. Pavel 28.7.2010 12:11

Re: Nechte prosím hádání

Vandasi - raději než vaše osobní "dobré rozmyšlení" se poraďte s někým, kdo smlouvám rozumí! Třeba s někým, kdo má aspoň maturitu, ale nejlépe s opravdovým právníkem. A houby si užijte! ;-)

J. Blažek 28.7.2010 12:09

Re: Ale, ale JAGu ....

Mnou se vůbec netrapte co jsem. Slovo parchant se mi však nelíbí a to ani pro zbohatlíka, a toto slovo není z mého slovníku. A zda jsem obyčejný člověk nebo zbohatlík? Dám vám hádat: patřím k té většině.

R. Tesařík 28.7.2010 12:08

Re: Pane Blažku,"bohatsví je zločin"

ale napsal, a už mockrát.