25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

Dobrá zpráva z Ankary

Podmínky známé nejsou. Víme, že Turecko dělalo potíže pod záminkou, že severské země podporují teroristické organizace. Skutečnost je nejspíš taková, že slušné demokratické země severu Evropy odmítají pronásledovat politické odpůrce diktátora Erdogana.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Brecík 29.6.2022 22:10

Nový majitel Ukrajiny !!?Zastavení třetiny plynových dodávek z Ukrajiny má na svědomí americký Pentagon, který podmínil souhlas Kongresu s mamutí válečnou půjčkou zastavením transportu ruského plynu do Evropy! Toto je válečný čin USA proti Evropě!

Pokud Kyjev nezastaví alespoň část ruského plynu do Evropy, tak americký kongres neschválí, případně výrazně omezí disponibilitu s obrovskou válečnou půjčkou ve výši 40 miliard amerických dolarů. A protože Kyjev půjčku nutně potřebuje, Kyjev na toto vydírání musel v úterý přistoupit, i když tím přijde o miliardy dolarů za tranzit ruského plynu do Evropy. Úvěr je ale zajímavě koncipovaný, protože věřitelem úvěru není americká vláda, jak by se dalo předpokládat, ale přímo Federal Reserve, tedy americká centrální banka. Jinými slovy, za tento úvěr nebude Kyjev dlužit Washingtonu a jeho vládě, ale bude dlužit FEDu. A to znamená, že bude dlužit Domu Rothschild napřímo.

No, a je to venku. Ukrajina nebude dlužit za půjčku americké vládě ale přímo FEDu! Co to bude znamenat?

P. Brecík 29.6.2022 22:12

Žádné štráchy, prostě židovský prezident Ukrajiny zadlužil zemi u sionistických Rothschildů. Svůj svému. A teď už naivní Ukrajinci mohou sobě rovnou vystrojit funus. Protože z tohoto dluhu už se nevyhrabou. A ani to není cílem. Zelenský byl do funkce dosazen právě proto, aby předložil Rothschildům celou Ukrajinu na talíři. Jednoduché, že? Kdyby nevypukla válka, musel by půjčku schvalovat ukrajinský parlament. A tak obrovské zadlužení by jistě narazilo na odpor opozice. Ale ve válečném stavu? V tom drží veškerou a neomezenou moc jen prezident jako vrchní velitel a činnost parlamentu je suspendována...Takže stačí Zelenskému podmazat, strčit mu kokain pod nos (obrazně i doslova), prachy na účet ve Swissu, v Panamě, v Belize, a je to! Zelenský, který figuruje ve svodkách Pandora Papers , je zkorumpovatelný tak snadno, že snadnější to už být nemůže. Ukrajina je tak Rothschildů!

V. Zadák 29.6.2022 22:18

A to se ukrajinskému vůdci Zelenskému vyplatí!!!

P. Jirkovský 29.6.2022 22:24

Nic mně do toho samozřejmě není, ale nezneužíval vás v dětství váš pionýrskej vedoucí?

P. Brecík 29.6.2022 22:29

Jirkovskej, já chodil do Sokola a do Skauta. Tam hned po r. 1968 To ty máš podobné vlhké sny jako UA ombudsmanka. Ta toužila po znásilňování a tak o něm psala. ty také píšeš o svých snech - to je jasné. Komentuj fakta = Půjčku. Zda byla odsouhlasena a zda je skutečně od FEDu = rodinné banky židů Rotschildů. To je podstata. Svoje touhy sem netahej.

P. Jirkovský 29.6.2022 22:34

Netykat, bolševický hovado. Z mojí praxe vím, že takový divný představy o světě a okolnostech vždycky pramení z nějakejch traumat z dětství. Tykání je pro profesionální komouše typický, stejně jako bláboly o židovstvu. Takže se třeba posserte, Berecíku, ale jste jasnej.

J. Venc 29.6.2022 22:40

Mohlo by to bejt i náhlou potřebou sounáležitosti pramenící z osobní samoty. Aha.

:-)

P. Jirkovský 29.6.2022 22:44

Může bejt. Taková náhlá potřeba je kolikrát horší, než apendicitida nebo podebraná pata. Zvláš u narušenejch jedinců s traumatickým zážitkem se skautským vedoucím. Vono v lese nemusí bejt vždycky hezky ...

J. Venc 29.6.2022 22:51

Neserte, pane Jirkovský.

Skautské hnutí i pohnutí i zahnutí totiž neskauti a nezasvěcení nepochopěj nikdy. V lese jest dycinky hezky, nejde to jinak.

:-)

P. Jirkovský 29.6.2022 22:56

Se mnou nehnete, ale chápu, že pro někoho mohlo bejt takový to organizovaný výletnictví spolu s tak trochu syntetickou náhražkou mezilidskejch vztahů znamenat hodně. Ale já jsem v tomhle směru nepoužitelnej, vždyť jsem ani jako dítě nečet Foglara a jako větší dítě jsem z něj měl srandu. Teda pokud jsem něco dočet.

J. Venc 29.6.2022 23:03

Však v pořádku.

Nebyl sem pionýr a víc k tomu nic. Socialistickej autisto.

:-)

P. Jirkovský 29.6.2022 23:12

Jo, to jste trefil, teda s tím soci(álním)alistickým autistou. Jako dítě jsem chvílema tak nějak chtěl mít taky uniformu, vypadat stejně jako ostatní, chodit s nima ve dvoustupu ... Vždycky se to někde posralo (někde jsem to posral) a tak mě svět a hlavně pravidla zase vrátila mezi ty syčáky na ulici. Takovej už je svět.

P. Diviš 29.6.2022 23:14

Jo, stejnokroj jsme ve skautu měli (domadělný), dvojstup ne.

P. Jirkovský 29.6.2022 23:18

Myslel jsem, že zrovna vy byste moh pochopit, že jsem moh napsat třeba čtyřstup. A že kolik je jedinců v řadě či zástupu je naprosto lhostejný.

P. Diviš 29.6.2022 23:27

No já chápu, že určitá kázeň neškodí, hlavně když je dobrovolná. A skaut dobrovolný byl. Možná to s tou kázní někde přeháněli, v tom oddíle, kde jsem tehdy byl, ne. Taky mi v době zrušení bylo 15, nejspíš bych stejně asi skončil u trampů, ale zase z vlastní vůle. Bolševík to urychlil a vděčný jsem mu nebyl a nejsem.

J. Venc 29.6.2022 23:53

Oddíl? Předpokládám, že pod TOMíkem , moc toho za komoušů poschovávanýho nebylo.

:-)

J. Venc 29.6.2022 23:17

Nezpůsobilej jedinec, no (v každé dekádě?)

Na skauta mi nesahejte, zjevně nevíte - uniforma a dvojstup (?)

Absurdní.

:-)

P. Jirkovský 29.6.2022 23:20

Na nic vám nesahám, to bych si nedovolil. Vy se zase smiřte s tím, že si svoje dětství ponechám takový, jaký bylo. Teda takový, jaký si ho pamatuju. Nebo tak nějak.

J. Venc 29.6.2022 23:26

Však ano. Nerejpejte nicméně do (skautskýho) všehomíra, kterej ste nezažil.

:-)

P. Diviš 29.6.2022 23:22

Na "slávu" jsme stejnokroj měli.

Živě si vzpomínám, jak jsme v skautském kroji připluli na nákup do Frymburka, před krámem fronta, jak bylo tehdy obvyklé. S námi zároveň tam přišli i pionýři s rudými šátky. Lidi ve frontě nám řekli, ať jdeme dopředu, pionýry nechali na konci. Poděkovali jsme a počkali ve frontě a dobře se bavili. Má to jisté výhody, vědět "who is who".

P. Jirkovský 29.6.2022 23:25

Hm. Já jako drban bez stejnokroje bych si stopro neškrt. Ověřeno v praxi. Takže jste vyhrál, lidi vás milovali.

P. Diviš 29.6.2022 23:31

Počkal byste v té frontě také. Ovšem bez toho pocitu, že místní rozeznají skauta a pionýra.

J. Venc 29.6.2022 23:28

Ano.

Byly to maličkosti. Milé maličkosti.

:-)

J. Krejčová 29.6.2022 23:04

Taky jsem byla neorganizovatelné dítě. Dodnes je mi proti srsti sdružování stejně myslících, stejně mluvících, stejnému věřících.

P. Diviš 29.6.2022 23:10

Tak holt fandíte naciRusákům.

J. Krejčová 29.6.2022 23:15

Ne. Nic nechápete.

P. Diviš 29.6.2022 23:18

To máte pravdu. Podporovatele (podporovatelky) svinské agrese, kteří (které) to ani na plnou hubu či klábosnici nepřiznají, jsem nechápal už od dětství.

E. Novotny 29.6.2022 23:26

Tak organizovany vyletnictvi nemel rad nikdo. Tam slo uplne jine veci pokud se tyka pravovovernych trampu...prave tihle lidi nemaji a nikdy nemeli radi orgnizovanost...

J. Venc 29.6.2022 22:45

I když tenhle zmetek do skauta nechodil. Anebo ano (krátce) a byl odejit.

A tak co já vím.

:-)

P. Jirkovský 29.6.2022 22:50

My, tím myslím zcela neorganizovaný děti, nazývaný zhusta syčáci, parchanti mizerný a podobně, jsme měli ze skautů či junáků srandu. Hlavně z těch kolen, který zvedali, když pochodovali. Tak jsme je častovali heslem "Hubte škauty, serou v lese".