25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

Djokovičův případ

Je asi málo Čechů, kteří by neměli názor na případ srbského tenisty, t.č. nejlepšího hráče světa, kterého vyhodili z Austrálie, protože odporuje podmínce býti očkován. Nejsem výjimkou, i já mám názor, možná dva, možná tři a snad by se našel ještě nějaký dodatečný.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Hájková 17.1.2022 6:05

Co nedopadne dobře? Snad ne to, že zákony platí pro všechny stejně? I pro takovou hvězdu jako je tento tenista? To je ale blaf!

R. Langer 17.1.2022 8:03

Ano, U vás platili ještě celkem nedávno pro Židy podobné zákony, Herdekbabo. Ne pro všechny. Jistě ještě dodnes lituješ, že je zrušili, co, zrůdičko? :-P

H. Rybnická 17.1.2022 1:19

Pane autore Váš komentář k panu Farskému je nenávistný a primitivní. Máte to zapotřebí?

L. Brázdil 17.1.2022 2:09

Poměrně často s Astonem nesouhlasím, ale tentokrát se jej musím zastat. Dle mého názoru prostě jen syrovým způsobem popsal skutečnost.

T. Kohout 17.1.2022 2:16

Farský je křivák. Co víc chcete k tomu dodávat?

R. Langer 17.1.2022 5:27

Vrána k vráně sedá, křivý křivého si hledá... ;-D

M. Varadinková 17.1.2022 0:54

Narozdíl od srbofobního Astona bych do toho netahala srbskou národnost.

Každá země má právo si stanovit pravidla, koho do země vpustí a koho ne. Djokovič je antivaxer, který se pokusil "přečůrat" platná pravidla lhaním, do kterého se pak sám zapletl. Není sebemenší důvod, proč by pro někoho ta pravidla platit neměla jenom proto, že je to tenisová primadona.

J. Vintr 17.1.2022 1:23

Napadnel vás nějaký racionální důvod, proč se lidi rozdělují na "vaxery" a "antivaxery"?

J. Hruška 17.1.2022 5:55

Racionální to není, ale je to stejný důvod jako dělit lidi na černé a bílé přesto, že jsou tři. Je to podle principu: rozděl a panuj.! Jak chutná moc?

R. Langer 17.1.2022 5:18

Není sebemenší důvod, aby vůbec nějaká taková "pravidla" platila. Ale ano, v diktaturách takováto pravidla platí běžně. :-P

V. Hájková 17.1.2022 5:45

Je to neuvěřitelné ale dnes s Vámi a vašim 2 odstavcem souhlasím! R^

R. Langer 17.1.2022 5:56

Tak jistě, jak bys mohla nesouhlasit, Herdekbabo když jde o něčí buzeraci. ;-D

M. Grundmann 17.1.2022 0:51

Názor autora je příkladem zvláštního lidského uvažování, které nejsem schopen pochopit. Někdo si stanoví sám svévolně nějaká pravidla. Budiž. Ale pokud pak rozhodne podle těchto pravidel, která si sám stanovil a která může jakkoliv svévolně měnit, jeho rozhodnutí jsou najednou většinou lidí akceptována. Jenom proto, že si někdo svou vlastní vůli napsal na papír. A kdyby si svou vlastní vůli nenapsal, nezveřejnil a rozhodoval přitom úplně stejně, byl by obrovský kravál ....

Z dlouhé životní zkušenosti nyní vím, že to výborně funguje. I dnes stíháme komunisty ne za jejich chování, ale za to, zda jednali v souladu s pravidly, která si svévolně stanovili. Ale protože oni své chování obvykle dobře popsali písemně, snažíme se je chytit tak, že hledáme takový výklad jimi sepsanými pravidly, který má jiný význam než jaký měli tehdejší autoři a který se nám dnes hodí.

J. Vintr 17.1.2022 0:28

Djokoviče nevyhodili proto, že by se báli, že někoho nakazí nějakým imaginárním virem, ale proto, že by byl špatným příkladem pro covidfašistickým řežimem zpracované australské občany.

J. Kovaříček 17.1.2022 1:55

Naprostý souhlas! Celý ten projekt zvaný covid už přináší žádané výsledky. Tak třeba: očkovat, očkovat a ještě jednou očkovat! Čím víc se očkuje tím více případů pozitivních testů na covid nám hlásí. Nějak to soudruhům nepracuje? Ale ano, přesně podle zadaného úkolu, jak zde už pan Vintr naznačil. Lidé nepřemýšlejí, ale drží hubu i krok. Toho srbského chlapce taky s chutí podsekli, jak už je v Austrálii zvykem (tall poppy syndrom!) Jednou někomu vízum dají, potom jim ho seberou, to soud zruší, tak vízum vezmou znovu a tentokráte už to soud potvrdí. Není divu, oni ti antivaxeři jsou divní lidé, určitě trhají mouchám křidélka. A nemyslí to dobře s pracujícím lidem.

S. Sedlák 17.1.2022 0:28

Zásadním problémem opatření je to, že se nedodržují a tak se přijímají další a další. Tím, že se akceptují všelijaké vyjímky, klesá autorita toho, kdo je zodpovědný za řízení státu.

J. Vintr 17.1.2022 1:22

Jasně, pořádek a disciplína musí být. Rozkazy se musí dodržovat, i když jsou úplně nesmyslné. Jinak ten totalitní stát nevybudujeme....

S. Sedlák 17.1.2022 18:59

Demagogu. Anarchie nikdy nepřinesla nic dobrého.

R. Langer 17.1.2022 5:20

Tak tak. To u Židů se žádné výjimky netolerovali, a jak to pěkně fungovalo! ;-€

L. Beneš 17.1.2022 8:38

Vy ovšem, jak patrno výše, "své" výjimky z českého pravopisu resp. gramatiky velkoryse tolerujete.

S. Sedlák 17.1.2022 19:01

Srovnávat tyto dvě věci může jen blbeček, což je ovšem vaše standardní parketa.

K. Zelený 17.1.2022 0:25

Jestli je na světě národ, který k dokonalosti dovedl mučednický komplex, jsou to Srbové.

Zbytek, výstižný zbytek, zde: https://www.irozhlas.cz/komentare/novak-djokovic-australian-open-2022-australie-srbsko_2201151850_ern

P. Diviš 17.1.2022 0:20

Nakaženej, nenakaženej, prostě lhal. Navíc tak blbě, že se na to rychle přišlo. Nemá cenu v tom hledat něco víc.

J. Horálek 17.1.2022 2:05

Vláda ani soud ho neviní ze lži. Podle vlády je "rizikem pro společnost", protože se stal "ikonou odpůrců očkování".

A. Holík 17.1.2022 0:15

Jsem presvedceny, ze Djokovic zadny pozitivni test nemel.

1) Jak si predstavoval, ze se tam dostane, kdyz by neonemocnel ?

2) Jaktoze onemocnel zrovna na svatky, presne tak, aby se uzdravil tak akorat pred odletem ?