Dálnice budou jiné
Takže čtu:
„Na obchvatu Plzně je tunel Valík. Ten stál 1,8 miliardy, a přitom vůbec nemusel vzniknout. Stačilo jen posunout dálnici o sto metrů jižněji a ušetřili bychom stamiliony.“ To říká mluvčí Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD) Martina Vápeníková.
Můj ty smutku a zármutku, to je mi objev! Případ Valík, to je osobní odpovědnost hrstky ekologistických fanatiků, kteří využili všech legálních prostředků, aby této ztráty dosáhli. Totéž se ostatně stalo kolem tunelu Mrázovka, který v Praze ohromně ulehčil dopravní situaci v pátém obvodu.
Ale abychom všechno neházeli jen na ekologisty.
Z ekologistických obstrukcí těží a) stavební firmy, které mají větší zisky, b) úplatní úředníci, kteří jim jdou na ruku. Značná ta část ekologistického snažení tedy jde do kapes padouchům, kteří si podmazáním získali státní zakázky. S obrovským gustem stavějí přechody pro losy. Proč by nestavěli? Mají radost, když se rozhodnutím soudu stavba zastaví. Prachy tečou dál.
Jestli si někdo myslí, že toto neplatí o dálnici D8 mezi Ústím a Prahou, jistě se krutě mýlí.
Ale domnívám se, že si to nikdo soudný nemyslí.
Takže je nám tvrzeno, že to bude jiné.
Ale domnívám se, že si to nikdo soudný nemyslí.