23.4.2024 | Svátek má Vojtěch


Diskuse k článku

Co je podstatné

Web Českého rozhlasu zveřejnil odtajněné usnesení Městského státního zastupitelství v Praze konstatující, že Čapák není trestným činem. Vcelku zde není nic, co bychom už nevěděli – a co Neviditelný pes na tomto místě hlásal po celou dobu aféry, pravda, ve formě pochybnosti, nyní je to potvrzeno: dotace na Čapák byl podfuk od samého začátku, ale s ohledem na české zákony není možné tento podfuk klasifikovat jako trestný čin.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Pavelka 20.9.2019 15:28

Údržba něco stojí ,nastavěno je dost?

J. Fialová 20.9.2019 14:07

Hmm, bojovníci za lepší klima v Německu dnes blokují křižovatky, mosty, atd.

Aby auta co nejvíce smrděla v těch dopravních zácpách? To nevymyslíš :))

M. Varadinková 20.9.2019 14:16

Dnes už z aut žádný kouř nevychází, napsal včera pan Prokop. Tak jak by mohla smrdět?;-)

F. Doušek 20.9.2019 14:28

Já jel v týdnu za voňavým trabantem.

J. Vobr 20.9.2019 14:52

A v USA nemají spotřební daň ... to také napsal Prokop !!!

;-D;-D;-D

L. Kolman 20.9.2019 15:14

A navíc se jim tam žije hůř než nám. A to Lazárek s Prokopem a Omarem se tam nedávno chystali přestěhovat. Nejspíš ale do nějaké milionářské čtvrti na Floridě nebo v Kalifornii, tam se ještě žije docela slušně.

R. Sorge 20.9.2019 14:00

Srovnávání s totalitou je nevhodné, ale chování radního pro školství je nepřijatelné.

R. Sorge 20.9.2019 14:03

Patří dolů, pod pana Anděla.

J. Anděl 20.9.2019 14:09

Nejsem si jistý použitím slov "nevhodné" a "nepřijatelné", ale zjednodušíme-li to na + a -, na 0 a 1, pak souhlasím.

Nereagoval jsem na to jen tak pro nic za nic. Podle mě některá média, spolky a skupiny činí svému tématu psí službu, když takhle přehánějí. Já chápu, ti rozvášnění už na slabší řeči možná nebudou reagovat a na tento způsob komunikace jsou zvyklí. Ale mě to odrazuje.

R. Sorge 20.9.2019 14:20

Mně to přirovnání k jedinému správnému světovému názoru nepřijde od věci.

J. Anděl 20.9.2019 14:54

Není od věci. Problém nevidím v tom, že by to bylo úplně mimo, jen že je to často a vytrvale přehnané.

Jako kritika Zemana. Je za co ho kritizovat, ale není důvod hledat satana v absolutně čemkoliv, co kde řekne. Pak chybí mágy, když řekne či udělá něco opravdu zlého.

Nepřipadá vám, že takhle se ta společenská debata vine? Samí andělé a satani.

R. Sorge 20.9.2019 15:33

Jiná věc je hned mluvit o totalitě, Hitlerovi nebo Stalinovi a jiná věc je odmítnout vnucování jediného správného ideologického názoru do školství.

Společenská debata je poznamenána především tím, že se vytratil nebo je potlačován respekt k pluralitě názorů.

M. Varadinková 20.9.2019 15:50

Jenže právě to je předstupeň té totality. Napřed je potřeba dotlačit lidi ke "správnému" ideologickému názoru. Ty nezkušené a naivní zmasírovat tou "správnou" ideologií už na školách, lidi s opačným názorem umlčet (vytlačit z veřejné diskuse, pomluvit, dehonestovat, zastrašit je i jejich zaměstnavatele - ať zalezou někam do kotelny a nelezou ani na web, disidenti jedni).

R. Sorge 20.9.2019 16:37

Ano, je předstupeň totality.

M. Ilsner 20.9.2019 13:58

zemanoidi a babišoidi... jen se to jimi tady hemží ;-€ fuj jim, třikrát fuj :-/

J. Franke 20.9.2019 14:04

Většinou jedno jsou. Kromě ryzích Zemanoidů, jimž je Babiš odporný či naopak.

V. Chrastina 20.9.2019 14:49

:-) Je minimálně úsměvné, když člověk, pane Ilsnere, který neuspěl se svým hlasem ve volbách, zlobně dupá jako malé dítě, kterému vzali jeho hračku. Nemějte strach, vážený, oni vám ji zase v příštích volbách vrátí, půjde jen o to, nevhodit do urny nesprávnou kandidátku, abyste znovu nemusel dupat zlostí, že vám to opět nevyšlo. Tož tak!!

K. Berka 20.9.2019 13:30

„V České republice je 130 tisíc neziskových organizací. Do spousty z nich plynou velké peníze na jejich provoz. Nejdiskutovanější z nich se zabývají integrací Romů, uprchlíků nebo bojujících za práva žen.

Vice tady : http://6b.cz/f4IG

J. Anděl 20.9.2019 13:35

Jojo. A ty nejméně diskutované se zabývají třeba fotbalem. Což je pro mě více než udivující.

D. Mach 20.9.2019 13:53

nemáte pravdu. nejdiskutovanějšími příspěvkovými organizacemi jsou nejrůznější sportovní svazy, kde mizí miliony korun v nenávratnu.

V. Chrastina 20.9.2019 14:58

Rv A těch prorómských je dokonce několik tisíc. Když už je musíme platit z našich daní, tak by snad jedna stačila.

Tož tak!!

V. Pavelka 20.9.2019 15:12

Jsme v pasti sociálna ,"to se nám to sociální cítění a právo pro všechy krásně bojuje když nám na to ti opravdově pracující ,zaplatí.:-)[>-]EU:-);-D;-D,jak dlouho ještě.

M. Varadinková 20.9.2019 13:06

Další Pirát předvedl své bolševické smýšlení:

...„Lidem, kteří dobu jediného správného, totiž vědeckého světového, názoru zažili, se dělá nevolno,“ okomentovala pedagogická komora dopis, ve kterém pirátský zastupitel a pražský radní pro školství Vít Šimral v rámci klimatické stávky, tedy páteční akce hnutí Fridays for Future, žádá ředitele a učitele českých škol o vstřícnost při omlouvání studentek a studentů za účelem účasti na stávce...

https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Omlouvejte-detem-stavkove-patky-a-jeste-vice-ucte-o-zelenych-tematech-Z-dopisu-prazskeho-radniho-skolam-se-nekterym-ucitelu-dela-nevolno-596693

P. Vandas 20.9.2019 13:29

No jo no. Neuniknem. Není kam unikat. :-):-):-)

J. Anděl 20.9.2019 13:35

Přečetl jsem si článek i ten dopis. Jakkoliv nejsem fanouškem ekobláznění, dopis na mě opravdu nedýchl totalitními časy a metodami. Je to tohleto "drobné přehánění", které mě bezpečně drží dál od podpory eko i anti-eko (multikulti a anti-multikulti.........) spolků a názorů.

Pedagogická komora je každopádně zajímavý spolek, díky za vytažení na světlo.

R. Sorge 20.9.2019 13:49

Školství by mělo být pokud možno apolitické. Tak jaké omlouvání studentů z výuky kvůli politické (ideologické) akci ? Radní by se měl starat o řádnou výuku a ne naopak.

J. Anděl 20.9.2019 13:55

S tím jednoznačně souhlasím. Naprosto.

Když se ukáže, že nějaký ředitel žákům absenci neomluvil a šel za to na kobereček či rovnou škola přijde o nějaké dotace, nebo toho ředitele vyhoděj apod., pak i na mě dýchnou totalitní časy.

Takhle mi to ale přijde jako "drobné přehánění". K jeho zájmu mám výhrady, ale srovnávání s totalitou je inflační.

M. Varadinková 20.9.2019 14:13

Až dýchnou i na Vás, tak to už bude dost pozdě. V mnoha zemích už pozdě je.

Nepůjde ještě na kobereček. Bude jen šikanován a dehonestován médii. Zatím. Pak si sám řekne, jestli to má zapotřebí, a začne jim ty absence omlouvat, aby měl klid. Nevyčnívat, neupozorňovat na sebe, nejít proti proudu, držet hubu a krok.

V. Chrastina 20.9.2019 15:10

:-( Ano, paní Varadinková, v tom je ten zakopaný pes, že se totiž vracejí nepříliš vzdálené doby, kdy bylo lépe držet hubu a krok. Právě z toho na mne osobně dýchá nová EU totalita. Tož tak!!

M. Varadinková 20.9.2019 14:01

Tak si představte, že třeba Okamura napíše do škol podobný dopis, jen ten "axiom" a ty demonstrace, za které mají být studenti ve škole omluveni, se budou týkat zastavení vpádu migrantů do Evropy.

Pořád na Vás nic nedýchá?

Tak ještě jinak: komunista Filip napíše do škol dopis, že tím "axiomem" je boj za práva všech chudých a utlačovaných. A že studenti mají ze školy být omluveni, když se účastní komunistické demonstrace.

Ještě pořád v poho?