Neviditelný pes

Chytrý tah

diskuse (2387)
Je vidět, že sociálnědemokratickou kampaň dělají chytří lidé, zatímco kampaň ODS pitomci, slogan " řešení místo strašení" je odstrašující, ale jistě nikoli řešení. Trik s čokoládovými vajíčky odvádí pozornost od "neškodného atentátu", naznačuje smysl pro humor, otupuje ostří. Velmi dobrý výkon, zaslouží potlesk! Na nic obdobně vychytralého se ODS nezmohla.
Ovšem ODS není sama. K vrcholným výkonům v oboru debility je předvolební klip zelených s Bursíkem a kohoutem Václavem, na nějž si zelení brousí sekyru. Zelení si mohou brousit co chtějí, ale na Václava Klause nedosáhnou. Budou moc rádi, když se proplazí s odřenými zády do parlamentu. Jisté to není, jelikož - pokud se opět ve výzkumech veřejného mínění objeví náhlý vzestup z tříprocentních na desetiprocentní preference, obyvatelstvo se bude jistě smát hlasitěji a srdečněji než nad tím ptačím klipem - ten naznačuje jen ptačí velikost mozku, který ho vymyslel. Věřme, že nikoli Bursík sám, jakkoli je na pováženou, že se Bursík uvolil v klipu vystupovat.

Toto ovšem je náhled zvenčí. Rozhodne volič. A ten může překvapit. Nejpopulárnější lídr, jak ukazuje STEM, v eurovolbách je Jana Bobošíková. Ta, která na billboardech ujišťuje, že za nás bojuje a vybojuje národní suverenitu - zřejmě proti uzurpátorské, násilnické Unii. Když zvolíme Bobošíkovou, ona se odebéře do Bruselu a obrátí ho naruby a národní zájmy Čechů a Moravanů budou vybojovány.
Zatím tedy nevíme, jaké to jsou, ale ví to Jana Bobošíková a ona to vybojuje, čemuž věří, věřme STEMu, významná část voličů.

zpět na článek