24.4.2024 | Svátek má Jiří


Diskuse k článku

Až do hořkého konce

Je ovšem otázka, zda konec bude tak hořký, jak hořce vypadá a jak to všechno dopadne. Jde o angažmá ČSSD ve vládě Andreje Babiše. V neděli se k tomu v televizi vyjádřil místopředseda strany Roman Onderka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Jirkovský 17.6.2019 16:56

Re: Je neuvěřitelné

:-)

J. Anděl 17.6.2019 16:53

Re: Je neuvěřitelné

"Záškoláctví" glorifikovaly podzimní studenstké demonstrace v roce 1939, respektive pak 17. listopad 1989 ;-).

Pokud vám rodičě něco "vštěpovali", pak vás de facto indoktrinovali. Ale taky preferuji, když mohou indoktrinovat rodiče dřív, než se děcka dostanou do pařátů systému. Což se nakonec dostanou vždycky. Proto pánbůh vymyslel pubertu.

P. Jirkovský 17.6.2019 16:53

Re: Je neuvěřitelné

Jak vy to všechno víte, to je úžasný ....

P. Vandas 17.6.2019 16:50

Dělat z nějaké fanatické Grety osobnost je hloupost.

Natož ji dávat za vzor mým dětem. :-):-):-)

J. Schořík 17.6.2019 16:50

Re:

To nehrozí, je to jen gesto.

J. Schořík 17.6.2019 16:48

Re: Je neuvěřitelné

Sídliště nevychovalo a kamarádi taky nevychovali. Standardní varadinkovská manipulace (tohle je pro Vás typické a po mém soudu skutečně nemocné).

A o žádnou indoktrinaci nejde :). Ale je fakt, že s tím co máte asi toho rodiče moc dokázat nemohli. Třeba se i snažili.

J. Schořík 17.6.2019 16:45

Re: Je neuvěřitelné

Ano. Chápu že to znáte dobře. A stejně dobře i u chlapů, dětí, dokonce mentálně retardovaných. Ale nezoufejte. Blahoslaveni chudí v duchu, neboť i jejich je království nebeské..

M. Varadinková 17.6.2019 16:44

Re: Je neuvěřitelné

Ano, vidíme názorně, jak moji rodiče vychovali mně a jak Vaši rodiče (k Vaší smůle) vychovali Vás. Nebo spíš nevychovali, vychovalo Vás sídliště, jak jste tady nedávno sám napsal. A kámoši z Antify, co na tom byli podobně jako Vy. Je to vidět v každém Vašem projevu.

Indoktrinaci nevnímáte a ani vnímat nemůžete, když jste jí sám podlehl. Zřejmě jste v mládí taky chodil často za školu, takže teď nejste dost vybaven na to, abyste jí sám dokázal odolávat.

V. Čermák 17.6.2019 16:42

Re: Je neuvěřitelné

No je to blbý, když je ženská chytřejší....

J. Schořík 17.6.2019 16:42

Re:

Protože se na mne lepíte? A nad Vámi není důvod se povyšovat, málokdo by mohl být pod Vaší úrovní a je to vidět z každé Vaší reakce.

V. Čermák 17.6.2019 16:41

Re:

Tak proč pořád reagujete povyšující se nekňubo?

J. Schořík 17.6.2019 16:40

Re: Je neuvěřitelné

Vaše hodnocení mne skutečně velmi bolí Čermáku :). Ještě něco přidejte.

V. Čermák 17.6.2019 16:39

Re: Je neuvěřitelné

Na paní Varadínkovou nemáte, logicky ani argumentačně, světoobčane, rád se povyšující....

J. Kouk 17.6.2019 16:39

Presne takove, jako vy, povazuji za zhoubu, vseho dobrého.... Doufam, ze lidi vas znaji.

V. Čermák 17.6.2019 16:37

Re: Je neuvěřitelné

No, právě ty děti, o kterých píšete to nakonec nikam nedotáhnou. Jako řvouny je snad někdo zneužije a pokud nebudou sloužit někde v neziskovce, nikdo normální je nezaměstná, protože nic použitelného nebudou umět....

J. Kouk 17.6.2019 16:35

Klidně tam jdete a preji, aby jste tim neco dobreho dokázal.

J. Schořík 17.6.2019 16:35

Re:

To je mi srdečně jedno levný úplatný "slušný člověče" :).

J. Schořík 17.6.2019 16:34

Re: Je neuvěřitelné

To jak Vás rodiče vychovali tady vidíme každý den :). Děkuji nechci. A já v tom žádnou indoktrinaci nevidím, prostě je tam článek o tom co dokázala šestnáctiletá holka. A dokázala vážně velkou věc.

Je zcela jedno jestli s ní souhlasím nebo ne, před tím co se jí povedlo klobouk dolů. A ne záškoláctví není hrdelní zločin a nemyslím že by ho někdo propagoval.

A to stačí. Abych nebyl zase za hlupáka. Jedna reakce snad není tak jasné přiznání se pane Brzáku?

V. Čermák 17.6.2019 16:33

Re:

Já nikde nepochodovat nepotřebuji, myslím si, co uznám za vhodné a volím si také koho uznám za vhodného....

M. Němec 17.6.2019 16:32

Re:

Bravo blbsteine.

M. Varadinková 17.6.2019 16:31

Je neuvěřitelné

kolika lidem vůbec nevadí, že jejich dětem je jako vzor a cesta k úspěchu a slávě prezentováno záškoláctví a fanatismus.

Nám rodiče vždycky vštěpovali, že je důležité chodit řádně do školy a dobře se učit. I když pak třeba museli doma uvádět na pravou míru všechny ty komunistické indoktrinace, nikdy nepodporovali chození za školu.

Dnes všelicí Schoříci tleskají nejen té indoktrinaci, která je ještě intenzivnější, než byla ta komunistická, ale dokonce jim nevadí ani to, že záškoláctví je glorifikováno jako vzor pro jejich děti. A to zdaleka nejen v té Mateřídoušce.

V. Čermák 17.6.2019 16:30

Re: No, Astone, všechno má svůj konec a voličům je

Oba....

M. Němec 17.6.2019 16:30

Holíčku

přiď na Letnou, dostaneš na pamětnou.

Dostav se na Václavák, a dostaneš na sosák.

A když přijdeš na Lišku, tak dostaneš na držku.

Tak si vyber, kopulující blbsteine.

:o)))))))))))))))))))))

J. Kouk 17.6.2019 16:30

Kdyz bude Babis odsouzeny za Capi hnízdo, ja ho litovat nebudu. Udelal kus práce ve vlade. ... No a? Nemel podvádět. Slušnost ma kazdy clovek jen jednu a lehce o ni muze prijit.

J. Venc 17.6.2019 16:29

Re: Tak jsem mrknul na tu Mateřídoušku

Však ano. Relativizovat zjevný vliv přemnoženého živočišného druhu považuji za projev opačného extremismu. A i mnohem nebezpečnějšího, nežli jsou klimatičtí alarmisté.

:-)

J. Schořík 17.6.2019 16:28

Re:

A Vy Adama Bartoše a Vandase až zase budete vy "slušní lidé" někde řešit problémy pochodováním..

V. Čermák 17.6.2019 16:27

Re:

Tak tam pozdravujte Chvojku a Dolínka....

J. Venc 17.6.2019 16:25

"Gretenismus" šíří IVK a spol.

neb zásadní a důležitější témata už tam odpracovali a "vyřešili".

Dětský alarmismus ještě nikoli a kdo jiný (nežli ti nejlepší z nás) by si troufnul utkávat se opakovaně s děckem.

:-)

P. Jirkovský 17.6.2019 16:23

Re: Tak jsem mrknul na tu Mateřídoušku

Jo. Dokonce dynamický systémy ve vícedimenzionálních statistickejch podprostorech, byly to popisy pravděpodobnýho chování prvků systémů s neznámým počtem intervenujících proměnných.

J. Schořík 17.6.2019 16:22

Re: Tak jsem mrknul na tu Mateřídoušku

Nejsem protistátní rebel za kařdou cenu. Nedělá mi dobře proakzovat svou "inteligenci" tím, že za každou cenu hledám alternativní teorie. Navíc to nemá žádný smysl, jen to podkopává stát..