25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

ANO na sestupu

Podle posledního výzkumu agentury Kantar klesly preference ANO pod hranici 25 procent. Jarní legenda o vládním úspěchu se rozplývá a přepis z tiskové konference začíná formovat pohled na Babišův leadership: V březnu někdo přišel s tím matematickým modelem a v srpnu někdo sice byl to ten stejný člověk, ale už přišel v nějakém čase a ty, který měli přijít, nepřišli.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Krobot 19.10.2020 7:20

Podpásovka slaměný panák je opravdu zákeřná, udělá z člověka naprostého blba s minimální možností se bránit. Sám jsem to už parkrát zažil, proto vždyck zbystřím když někdo něco takového dělá. Udivuje mě u pana Neffa že to použil, určitě by našel spoustu férových argumentů na obhajobu svého názoru.

R. Nováček 19.10.2020 7:19

samotná rouška není 3R

J. Anděl 19.10.2020 7:19

Docenství, Mudrctví ani PhDctví nezaručuje, že oponentům přiřazuje správně používání slova "rýmička".

J. Vala 19.10.2020 7:18

nizka umrtnost na Covod-19 neni nijak zasluhou CR (alespon zatim), nebot ta umrtnost neni nizka, ale normalni a pohybujese okolo 1 procenta nakazenych ( v pripade nadbytku JIP a plicnich ventilatoru. Nasledne po zaplneni luzek stoupa dale 3x-6x. Pocet mrtvych se zatim da odhadnout z poctu nove nakazenych z doby zhruba pred 3 tydny, protoze mezi nakazenim a umrtim je jisty casovy odstup, zhruba tak 3 tydny.

Z toho duvodu je dneska nejdulezitejsim parametrem ne pocet nakazenych, ale pocet jeste volnych plicnich ventilatoru

J. Anděl 19.10.2020 7:18

Z tohoto hlediska je dezinformační server i youtube. I když se chudáček strašně snaží, aby nebyl.

R. Nováček 19.10.2020 7:18

doc.MUDr. Vladimír Koblížek Ph.D.

z PLICNÍ kliniky ví o čem mluví

P. Vychodil 19.10.2020 7:18

pane Holíku, zmínil evropské země, USA je jednak jiný kontinent, jednak už zasahuje do jiného podnebního pásma, tam to má jinou dynamiku

když se podíváte na časové grafy úmrtí u evropských, u mnohých vidíte typickou křivku prudkého nárustu, následovaný poklesem. v Belgii konec epidemie v červnu. Díle můžete tuto křivku pozorovat v mnoha dalších zemích, např: IT,E,F,GB,S,D,NL...také vidíte, že se odehrává v intervalu 3-4 měsíce, a vše skoničlo před prázdninami.

my jsme, za 500 mld, zavřeli zemi s vírou že se tomu vyhneme. Takže teď vidíme začátek křivky počtu úmrtí, jejíž tvar bude podobný, možná, díky drastickým opatřením, trochu placatější. No, z premiantů jsme se stali poškoláci, velký úkol je teprve před námi...u nás, jak jsem odvodil z evropských dat bude počet obětí cca 4-6 tis.

s tou imunitou máte pravdu. ono to nakonec dopadne tak, že kovid se zařadí do skupiny chřipkových sezonních epidemií, a některá úmrtí, která dříve byla na chřipku, budou na covid

J. Anděl 19.10.2020 7:17

Ano hezky to ukazuje, kam může dospět boj s dezinformacemi.

Nebo spíš kam spěje. A kam už dospěl.

NP je "dezinformační server" proto, že se tu zvědavý čtenář může seznámit třeba s tím, co si o tom myslí Klaus. A my všichni jsme tím úplně nejen dezinformovaní, ale i dezorientovaní a jak třtiny ve větru vlajeme směrem, jakým nám diktuje manipulátor Neff/Klaus.

Ha. Ha. Ha.

:-/

K. Oldřich 19.10.2020 7:16

Ti pozitivní po testu, onemocnělí s průběhem mírným, těžkým, nebo dokonce fatálním, roušky nosili, nebo ne? Jestliže ano, jak je to možné?

R. Nováček 19.10.2020 7:15

Ne,

naše rodina 3R dodržuje, navíc pracujeme doma a objednáváme on-line na rohlik.cz

a věříme, že to ochrání

R. Franz 19.10.2020 7:15

Neff a nevědecká konspirace? To se autorům sci-fi, kteří se vrátili do reality snadno přihodí.:-)

J. Anděl 19.10.2020 7:14

Několikrát jste zopakoval, že pan Koblížek je přesvědčen, že dotyční to nazývají chřipečkou. Na to vám někdo opakovaně napsal, že nic takového nedělají.

Obdivuhodná vytrvalost na obou stranách.

J. Nevrkla 19.10.2020 7:12

Nosím roušku, kde třeba, ale realnosti ani účinnosti 3R až tolik nevěřím. Křivky nakažení kolisaji všude na světě bez zretelneho ohledu na opatreni.

M. Džmuráň 19.10.2020 7:12

Očekávat od Cempera omluvu je naivní. Vše posuzuje ideologicky a co mu do ideologie nepasuje, je dezinformace. On sám je větší manipulátor než Aeronet, Sputnik a jim podobní dohromady. Názor tzv. Hlídacího psa nemůže brát rozumný člověk vážně.

J. Krobot 19.10.2020 7:11

Ve svém skrovném příspěvku jsem se vůbec nepokušel řešit problematiku viru, pouze jsem chtěl poukázat na argumentační fauly, kterých se bohužel dopouštějí obě strany.

P. Selinger 19.10.2020 7:10

Pane Nefe, běžte raději psát scifi, to umíte !

R. Nováček 19.10.2020 7:08

Ne,

každý za sebe může dodržet 3R

R. Nováček 19.10.2020 7:05

Fatální chybu s pozváním migrantů

Mekelová už udělala

R. Nováček 19.10.2020 7:03

Jak to ten hlídací web pozná?

R. Nováček 19.10.2020 7:01

Babiš na jaře uvěřil až pojišťovákovi

tajemný muž s grafama

M. Mařák 19.10.2020 6:59

Charakteristika Neviditelného psa na onom hlídacím webu:

"V rozsáhlém spektru názorů lze nalézt i články autorů šířících konspirační teorie a články popírající vědecká fakta o změnách klimatu."

R. Franz 19.10.2020 6:55

Tím méně Babiš a Zeman.

R. Franz 19.10.2020 6:54

To co tu píše Neff není politický komentář, ale snůška výmluv, proč jeho chlebodárce se svou vládou udělal špatné rozhodnutí, které už stálo zemi stovky životů. Vláda si může nechat radit třeba od baby Vangy. Za chybu, kterou při tom udělá, ale neplatí baba Vanga, tedy nežijeme ve feudalismu, ale vláda. To je demokracie. Fatální chyby vůči národu , kterému vládnou či vládli, si bez následků pro svou osobu mohou dovolit jen lidi jako Stalin nebo Kim. Ne Merkelová nebo Trump.

J. Nevrkla 19.10.2020 6:53

Pandemie je jaká je a přiznejme si, že s tím moc neuděláme.

R. Nováček 19.10.2020 6:52

"Jsou to velmi inteligentní lidé, ale asi se nechali svést tím, že si myslí, že o virových infekcích horních dýchacích cest všechno víme z lékařské fakulty. Ale to já si nemyslím. Podle mě by o tom měli mluvit virologové, protože to chřipečka není v žádném případě." idnes

J. Krobot 19.10.2020 6:49

Ne slovo 'rýmička' z úst těchto lidí nikdy nezaznělo. Toto slovo má jediný účel znevážit argumety lidí kteří mají obavy že opatření přinesou větší škody než užitek. Obdobně je to se slovem 'panikář' to zase používá druhá strana k znevážení argumetů lidí kteří se domnívají že jediná cesta je zavést přísná opatření. prostě to jsou typické argumentační podpásovky.

R. Nováček 19.10.2020 6:48

Nešahat pod deky.

R. Nováček 19.10.2020 6:45

Ne,

musel si vzít dovolenou, když pořád nespí. Navíc "tajemný muž" s novejma grafama nepřišel.

M. Němec 19.10.2020 6:44

Navrhuju po plukovníkovi pani Boublíkovou.

Rozezná falešnou a nefalešnou informaci o covidu.

M. Němec 19.10.2020 6:40

...vo funkcii...lebo funkcia...