25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

Ach, ti starostliví hejtmani

Je v lidské přirozenosti kvůli uznání druhých vytahovat se svými úspěchy a vítězstvími. Platí to odedávna a dvojnásob to platí o politicích, takže jsme nepřetržitě informováni o zahájení stavby či o jejím dokončení, o otevření nového domu, instituce, mostu, dalšího kilometru dálnice nebo cyklostezky...

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Václavíková 7.5.2012 12:32

Re: Spíš takhle, ne?

To  je  PRČA-    jak   Prokop   -  cudně   zapoměl  ,  zmínit   formy uplácení kmotrů z veřejných financí. (Copyright Hájková)

M. Prokop 7.5.2012 12:36

Re: Spíš takhle, ne?

Ano, díky za připomenutí. Tomu se zmíněná socdem věnovala v nemalé míře.

J. Václavíková 7.5.2012 12:38

Re: Spíš takhle, ne?

I Vy chudinko, nepajdáte na jednu nohu? Virtuálně to tak vypadá.

M. Prokop 7.5.2012 12:40

Re: Spíš takhle, ne?

I vy chudinko, když předřečník zmíní socdem, pokračuji o socdem.

Pokud vám chybí rituální plivnutí na ODS či Klause, doplňte si sama.

J. Václavíková 7.5.2012 12:42

Re: Spíš takhle, ne?

Aha. Takže kulháte. Dík za odpověď.

M. Prokop 7.5.2012 12:44

Re: Spíš takhle, ne?

To je pouze vaše pokulhávající logika, lze-li tomu vůbec logika říkat.

M. Ilsner 7.5.2012 12:49

Re: Spíš takhle, ne?

kulháte, to je zřejmé z každého vašeho komentáře

M. Prokop 7.5.2012 13:23

Re: Spíš takhle, ne?

Pokud by to vám a ministrantce Václavíkové tak nepřipadalo, musel bych se nad sebou vážně zamyslet.

Jako indikátor jste velmi spolehliví.

J. Ryba 7.5.2012 13:36

Re: Spíš takhle, ne?

nad čím? Že jste snad příliš objektivní? :-))

J. Kombercová 7.5.2012 13:02

Re: Spíš takhle, ne?

Předřeční, pravděpodobně míníte pana Prunera, zmínil obě strany. Na to reagoval vtipně pan Vandas. Každému jsou zřetelné dvě strany, jen vám, pane Prokope, zase ti černoši.

J. Ryba 7.5.2012 13:23

Re: Spíš takhle, ne?

ještě melouni....ještě eurofašisti...ještě....

nemůžete říct, že je jednostrannej....:-))))

M. Prokop 7.5.2012 13:26

Re: Spíš takhle, ne?

Při troše myšlení (možno-li alespoň u vás) se to klidně dá vykládat tak, že jsem navrhl opravu pouze tam, kde jsem mírně nesouhlasil.

Kde jsem celkem souhlasil, opravu nenavrhuji.

Divné, ve zdejším spolku, kde za vše může ODS a Klaus, že?

J. Kombercová 7.5.2012 13:39

Re: Spíš takhle, ne?

Ano, vy jste nestranný a nadstranický. :) Celej Klaus.

M. Ilsner 7.5.2012 12:31

Re: odpovědný volič to nemá jednoduché

Naopak současná vláda na voliče v mezidobí víceméně kašle a "podplácení" směřuje do jiných kapes. Jinak řečeno, boj proti korupci je nulový.

D. Švik 7.5.2012 13:01

Re: odpovědný volič to nemá jednoduché

Populismus sociálů není jejich neštěstím, ale podstatou

M. Prokop 7.5.2012 13:27

Re: odpovědný volič to nemá jednoduché

Jo, to jsem napsal také, ale místní eurosocialistickou buňku to nějak nabudilo.

:-P

V. Hajková 7.5.2012 12:01

Je usměvné

Jak  tu   JÍLEK   vyšiluje    s  břdličným   plynem   a   se   starými   informacemi    o technologiích   jeho   těžby!   Hlavně   mně  uniká  duvod   jeho  rozčilování   nad  něčím,   co  se  nás    netýká.   Právě  tak  nechápu  -  zákaz   zkušebních   vrtu  u  nás-    což   v  žádném  případě  neznamenalo-   že  by  se  plyn i  těžil.  A  co  je  nejzajímavěší  - tyto  zkušební  vrty  by  ani  stát  neplatil! 

M. Ilsner 7.5.2012 12:04

Re: Je usměvné

Doporučil jsem všem známým četbu vašich "diskusních" příspěvků všem známým, při volných chvílích jako odreagování a pobavení.

Smích též posiluje zdraví a imunitu, že paní Brabencová? :-)

V. Hajková 7.5.2012 12:07

Re: Je usměvné

JEMINE  -   nazdar   p.  BRABENEC   :-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

J. Ryba 7.5.2012 13:11

Re: Je usměvné

máte pravdu, dokud jsou pokusné střelnice na území USA, jsem relativně v klidu. Tím pádem se ani nerozčiluju. Dokud nebude jasno, není tu žádný důvod pro nějaké nadbytečné "zkušební vrty" jen proto, aby se vyloučily úvahy o použití stávajících technologií...je otázka, zda je u nás vhodná lokalita, která by ve výsledku měla vypadat takto http://img.ihned.cz/attachment.php/200/32645200/ot58CEGHLMNjl6PQWbegrxy01T29ARVn/Wyoming.jpg

J. Tolman 7.5.2012 11:45

Těžba břidličného plynu v Británii dostala zelenou

April 24, 2012 Britská studie uvádí, že existuje pouze malé nebezpečí znečištění podzemních vod z těžby břidlicového plynu. Existuje pouze malé riziko znečištění podzemních vod touto technikou, pokud jsou vrty dostatečně hluboké, říká zpráva z výzkumu provedeném britskou Durham University. 

Těžba břidličného plynu v Británii dostala zelenou. Britská vláda scvhálila povolení těžby přidličného plynu, která již změnila trh s plynem v USA .Odborná studie uskutečněná na žádost vlády říká, že metoda je bezpečná, ale je třeba přísnějších pravidel pro komntrolu vrtů a možné seismické aktivity.

Britské zásoby břidličného plynu se odhadují na 200 trilionů kubickýc stop, čímž se Británie dostává  a stejnou úroveň s Čínou a Argentinou, které měly doposud největší známé rezervy.  I když nejsou známa přesná čísla, tyto zásoby stačí na to, aby se z Británie stala energetická velmoc.

M. Prokop 7.5.2012 12:22

Re: Těžba břidličného plynu v Británii dostala zelenou

Tak doufejme že tu těžbu rozjedou a nebude kolem toho žádný průser.

J. Tolman 7.5.2012 12:27

Re: Těžba břidličného plynu v Británii dostala zelenou

První už byl, při pokusné těžbě se podařilo vyvolat sice malé, nicméně zemětřesení. Ale právě  provedená studie tvrdí, že se tomu dá pečlivým monitoringem předejít. Já si myslím, že problémů bude hafo, není možné aby nebyly. Nesmí to být ale katastrofa a nesmí převážit zisk. A ten zisk (ne nutně finanční) je tak obrovský, že si nikdo zatím neumí přestavit, jaká by to musela být katastrofa, aby ho převážila.  

M. Prokop 7.5.2012 12:32

Re: Těžba břidličného plynu v Británii dostala zelenou

Co to je "nesmí převážit zisk"?

Se ztrátou to nikdo doufám dělat nebude, to dokonale obstarávají OZE. Tedy, se ztrátou, provozovatelé vydělávají, tratí spotřebitelé.

J. Václavíková 7.5.2012 12:34

Re: Těžba břidličného plynu v Británii dostala zelenou

Vidíte to, co vidět chcete. Problémy nesmí převážit nad ziskem.

M. Prokop 7.5.2012 12:37

Re: Těžba břidličného plynu v Británii dostala zelenou

Vy čtete, co jsem nenapsal. Jako obvykle.

J. Václavíková 7.5.2012 12:38

Re: Těžba břidličného plynu v Británii dostala zelenou

Opět nepochopil, nevadí.

M. Prokop 7.5.2012 12:41

Re: Těžba břidličného plynu v Británii dostala zelenou

Není co chápat. Prskáte bez důvodu.

J. Václavíková 7.5.2012 12:51

Re: Těžba břidličného plynu v Británii dostala zelenou

Chybí Vám úchopové instrumentárium. To je evidentní.

D. Švik 7.5.2012 13:25

Re: Těžba břidličného plynu v Británii dostala zelenou

úchopové instrumentárium...? To jste musela vymýšlet asi dlouho.