23.4.2024 | Svátek má Vojtěch


Diskuse k článku

A co Obst?

Kauza Čunek - aspoň ta původní - je, zdá se, ukončena a zatímco opoziční politici zuří a novináři nešetří slovy o pachuti v ústech či politické manipulaci, vláda Mirka Topolánka má slovy premiérovy tiskové mluvčí konečně nám tak dobře známý "klid na práci".

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
vendelín 10.8.2007 5:58

Když to máte těžké. Soudruh Obst je jako soudruh poslanec Vondruška, který říká:

Jak se můžeme podívat do očí politickým vězňům, kteří zažili velké útrapy, když neženeme k odpovědnosti odpovědné osoby minulého režimu?

 

Proč bych se měl vyrovnávat s komunistickou minulostí? Já jsem s ní vyrovnaný, já jsem komunistou nadále.

jarda 10.8.2007 5:57

Re: Re: nerozumím ?

tak, tak ... a ti straníci jsou poslanci ... paní má zřejmě rozsvícenu modrou zářivku :-))

jarda 10.8.2007 5:55

Re: nevibirat tresinky,

... spíše to druhé - ta pomsta ... ale přijde mi divné, když srovnám případy Hučín a Čunek, že v případě Hučína NSZ nechal vše běžet bez zásahu (?) ... a to se Hučínův případ táhl snad přes deset let - a Čunek necelý rok ... něco v té naší demokracii smrdí :-((   ... zřejmě jsou si někteří pořád rovnější než jiní ...

Žulový Aston 10.8.2007 5:54

Re: nevibirat tresinky,

Podle přesně stejných kriterií jako Vy vybírala STB své spolupracovníky z řad bývalých nacistických kolaborantů....Blahopřeji, nikdo to lépe neinzeroval než Vy....děkuji....

Ivan Nový 10.8.2007 5:38

kacire,

to paroubka také a všechny komunisty s ním.

Ivan Nový 10.8.2007 5:35

nevibirat tresinky,

to jistě, ale někteří z nich se aktivně snaží vrátit poměry zpět, nebo se alespoň pomstít za porážku.

Ivan Nový 10.8.2007 5:34

Ano, ale

myslíte, že upocené TK přidávají voliče ČSSD?

kacir 10.8.2007 5:05

Tam nahoře

Cunka ceka stejne Posledni soud...............

Jap 10.8.2007 5:04

ZADNE STAROSTI NA OBSTA DOJDE TAKE.

Ale musi to jit po poradku. Predne Vesecka by mela odmitnout k pripadu vypovidat   ve snemovne , dokud setreni neskonci. Socani by to chteli udelat  co nejrychleji, protoze vedi, ze to setreni pro  Obsta nedopadne dobre.  Setreni ukaze, ze  prerovsky vysetrovatel Sosovicka, Obstuv podrizeny   soustavne  porusoval predpisy a bude vyhozen.  A muze byt i obzalovan a muze zacit  "zpivat, "  vysetrovatelum z inspekce a to bude pro  jeho sefa Obsta velice neprijemne .  A teprve potom, bude cas jit po  Obstovi. Je na nej  nekolik  stiznosti, muze to znovu otevrit pripad Hucin, bude se mluvit o tom, ze Obst zastavil nejake setreni, nejakou revizi , ktera jak se nyni ukazuje byla opravnena ,  no a Obst pujde ke dnu.  To ze podal  Obst protistiznost proti Salichovovi, to je detail, to je zoufaly pokus na tema , nejlepsi obrana je utok,  ale jak pripad  proti nemu pokroci tak se budou dukazy proti nemu mnozit, je to jen otazka casu. Pripad je uz  v podstate nastartovany a rozbiha se a nabira rychlost.  

PetrH 10.8.2007 4:58

Re: Re: Kanuku,

Kdybyste si přečetl link, viděl byste, že pro pana Obsta přebíral doklady pro cesty do zahraničí příslušník StB.

Kanuk 10.8.2007 4:47

Re: Re: zda je... Mgr. Radim Obst skutečně vhodným člověkem ...

Milej zlatej, vy byste vyházel všechny soudce, prokurátory a já nevím koho ještě, kteří sloužili za komančů, a nahradil je kýmkoliv, kdo by momentně měl modrý kabát. Tak blbí nebyli ani komunisti, kteří přišli na to, že nemůžou všude dosadit svoje partajníky, z nichž mnozí vynikali blbostí nad průměr.

Kanuk 10.8.2007 4:37

Re: Kanuku,

O kanadskou politiku se moc nezajímám, ale pokud vím, tak se lidé posuzují podle toho, co dělali oni a ne příslušníci jejich rodiny. Ještě takhle manžel/ka může dělat ostudu, ale ne podstatnou.  Kromě toho, na koho se vztahovaly ty "doklady přebírané příslušníky Abwehru"? Podle mých počtů je víc než 60 let od konce války.

Martin 10.8.2007 4:27

Re: Re: Re: Re: Re: duveryhodnost Salichova

chytry bolsevicky pravnik se zpoustou zkusenosti jak nicit chartisty /ale ty klaus nema rad tudiz jsou v poradku/

muzete mi rici, kde jste zjistil, ze cilem bylo poskodit cunka a ne napriklad pravni povinnost pristupu k svym zdravotnim udajum ? asi jste jen tak spekuloval, ze ?

navic opakuji znova, salichov prohlasil, ze krome obhajce a obvineneho nema pravo spis nikdo videt. je naprosto jasne, ze to neni pravda, pravo mela i pani urbanova

Jap 10.8.2007 4:23

Re: Re: Re: Re: duveryhodnost Salichova

Opravdovy duvod proc ji dal nahlednout do spisu bylo poskodit Cunka, ovlivnit  svedka Urbanovou. A dale Salichov jasne referoval ke konkretnimu pripadu  a tvrdit, ze se jeho komentar netykal konkretniho pripadu ale zakona jako takoveho ve vsech pripadech je nesmysl.  Proc by Salichov v takovem pripade citil potrebu komentovat a vykladat ceske pravo. On jasne myslel a mluvil jen o pripadu Cunek a pokud by myslel neco jineho, tak by na to specificky upozornil. Pripada mi jako chytry pravnik se spoustou zkusenosti. A pani Vesecka , kdyz  rozhodla pripad Prerovu odebrat, tak urcite hledala zkuseneho  prokuratora a ne nejakeho zelenace. 

Minutus 160.218.195 10.8.2007 3:56

Re: nerozumím ?

státní zastupitelstvo, jak již z názvu vyplývá, není moc soudní, paní Marie. Jde o součást exekutivy.

Fafa 10.8.2007 2:56

Kanuku,

myslite si, ze u Vas v Kanade by mohl funkci Crown attorney vykonavat clovek, jehoz rodina mela zrejme nadstandardni styky s NSDAP a ktery cestoval na doklady prebirane prislusniky abwehru?

http://www.jaromirstetina.cz/media/duben-2007/spolupracoval-radim-obst-s-stb.html

 

nevybirat tresinky 10.8.2007 2:56

Salichov, Obst i Vesecka byli soucasti stejneho totalitniho aparatu

Salichov, Obst i Vesecka byli soucasti stejneho totalitniho aparatu - byli jim prvne provereni a pak se stali jeho spolehlivou soucasti. Nema smysl stavet Salichova proti Obstovi jako vzor moralni zachovalosti. I v partaji nakonec byli vsichni tri.

mimo jine 10.8.2007 2:53

Urbanova ma pravo nahlizet do znaleckeho posudku o sobe

Psychologicky posudek ma postaveni zdravotni dokumentace, a do sve zdravotni dokumentace ma obcan pravo nahlizet, neb se ho tyka, a musi mit pravo korigovat, pokud by tam byly nesmysly. Urbanova si v tom svem posudku cist mohla, neb se vyrazne dotykal jejich prav.

Fafa 10.8.2007 2:48

Jendo,

na druhou stranu, kdyby nebyl v politice, tak by si na nej asi jeho byvala sekreterka nevzpomnela. A i kdyby si vzpomnela, tak by rozhodne nemela dost penez na zaplaceni palmare advokatovi z kancelare Broz, Sokol a Novak. Ti si zrejme za hodinu prace budou uctovat tak zhruba tydenni plat vsetinske sekretarky, nemyslite?

Fafa 10.8.2007 2:44

Re: odvolaci proces

Takze statni zastupce rozhodl o tom, ze proti panu Cunkovi neexistuji dukazy a ted se bude odvolavat svedkyne pro haraseni a vysetrovatel pro pomluvu. Ja tedy nemam o trestnim radu velke iluze, ale TOHLE snad neni mozne. Je tu nekde pravnik?

Marie 10.8.2007 2:43

nerozumím ?

" Protože si paní Veseckou opět hodlá předvolat poslanecký klub ČSSD,".co to má znamenat - jestli jsem to dobře pochopila, tak se "sejde pár straníků" a předvolají si moc soudní a vysvětlí jí jak se to v té které kauze má ? a co by ji eventuelně čekalo, kdyby se zachovala jinak ? ale to jsou totalitní praktiky a tady je snad ještě demokracie ?

hobbo 10.8.2007 2:33

Re: Re: Re: Re: Re: Doufám, že přes všechny snahy zamést tento případ pod koberec, skončí Cunek tam, kam patří, totiž v kriminále!

Buvol je MAGOR a Tri je sedum;-D

Mell 10.8.2007 2:29

Re: zda je... Mgr. Radim Obst skutečně vhodným člověkem ...

Pokud by se to udělalo hned v roce 1989, tak by problém se staronovou státní správou, nezůstal jako kostlivec ve skříni.

Kanuk 10.8.2007 2:23

zda je... Mgr. Radim Obst skutečně vhodným člověkem ...

pro práci na státním zastupitelství.

Hm. To vypadá tak, že se bude přijímat a vyhazovat podle stranické příslušnosti. Nic nového pod sluncem, ale do demokracie to má dost daleko.

bohuš 10.8.2007 2:21

Re: Re: duveryhodnost Salichova

Vy jste studoval práva. Pokud ano, tak co přesně.

Martin 10.8.2007 1:45

Re: Re: Re: duveryhodnost Salichova

znate oduvodneni proc ji bylo umozneno nahlednout do sveho posudku ? ja ne a predpokladam, ze vy take ne, tak proc si myslite, ze pravdu ma salichov, ktery naprosto nepresne tvrdil, ze nahlizeni do spisu je nepripustne, ackoliv zakon jasne stanovi, ze za urcitych podminek je pripustne

opakuji, salichov nezpochybnil zduvodneni, ale zpochybnil samotnou moznost a to je nesmysl

Juror 10.8.2007 1:44

Obst and his boys

http://tinyurl.com/ypve6n

Jap 10.8.2007 1:40

Re: Re: duveryhodnost Salichova

Placate nesmysly Martine a dobre to vite.  Zakone ustanoveni o nahlizeni do spisu, ma v umyslu justici pomahat ale nama v umyslu pomahat svedkum na zaklade vypovedi jineho svedka  si korigovat vypovedi a chovat se  tak aby byli vice verohodni.  Pani Urbanova si mohla do posudku klidne nahlednout po ukonceni Cunkova pripadu.  Takovy krok  totiz jasne nici  hodnotu svedectvi znalce, a i hodnotu svedectvi svedkyne Urbanove.  Tady nebyl zadny duvod Urbanove dokument ukazovat, byl to podraz na verohodnost procesu a hrube poruseni povinnosti, to byla se strany vysetrovatele sabotaz a mel by byt vyhozen a obzalovan. 

Martin 10.8.2007 1:39

Re: Re: Re: Re: duveryhodnost Salichova

spravny odeesak polozi zivot za komunistickyho prokuratora Salichova, prece on pracoval skvele a pronasledoval ty hnusny chartisty co se tak hnusej cestnymu

omaha 10.8.2007 1:37

Re: ad kauza Hucin

Ano, mne se soudruzi též snažili léta zvyklat, abych měl klid a pokoj na práci s lopatou!

P.S.: Když už dáváš link, tak pořádně.