28.3.2024 | Svátek má Soňa


Diskuse k článku

BREXIT: Příležitost pro Babiše

Dění ve Velké Británií je dobrou učebnicí ničemnosti politických elit. No elit, holomků, kteří nejprve voličům naslibují hory doly, věrnost britským tradicím, zájmům a hlasu lidu atd., prostě bla bla bla jako před každými volbami nejméně posledních 40 let.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
D. Mach 12.9.2019 18:28

Pane Holásku, jestli poměru hlasování 52:48 říkáte "řekli s převahou své Leave“, pak vaše komentáře patří spíše na facebook populistických stran než do normální diskuse, kde by se mělo pracovat s fakty.;-(

V. Kain 12.9.2019 19:36

Machu nekrmte nas nás tady tou vaší propagandou.Kdyby ten poměr byl obrácený,tak byste psal a to se vsadím pravý opak.

D. Mach 12.9.2019 20:46

Kaine, matika se jen tak zmanipulovat nedá. S češtinou to ale někteří budou zkoušet neustále. Těsné vítězství by to bylo na obě strany, tak mi laskavě nic neposouvejte.

M. Prokop 12.9.2019 21:42

Máte příklad nějakého výraznějšího rozdílu?

K. Salajka 12.9.2019 15:01

Zajímavé to bude, až Johnson žádost o odklad nepodá, nemá to totiž smysl jestliže EU řekla, že jednat nebude. Jediný trest, který Johnsonovi hrozí, je vyslovení nedůvěry od sněmovny , která mu ji právě vyslovila. Jinou vládu těžko Toryové sestaví, takže proč nevypsat nové volby?

V. Němec 12.9.2019 13:03

EU je pozlacený chomout.

P. Zinga 12.9.2019 13:02

"Bylo naivní, když mnozí ve Velké Británii věřili, že opravdové vystoupení z EU je možné. "Úspěch " EU spočívá v tom, že soustavně nastoluje nový faktický stav, který dělá z postupné centralizace téměř nevyhnutnost a zároveň dělá zbytečnou explicitní demokratickou legitimizaci této centralizace, protože se žádná legitimizace nekoná. Občané v EU nebyli doopravdy nikdy dotázáni, , jestli plíživou redukci národních států na status pouhých provincií opravdu chtějí či ne. Právě to byla jednou z příčin britského povstání proti EU." achgut.com

I. Štípek 12.9.2019 12:22

Souhlas s autorem.

M. Krátký 12.9.2019 12:03

Sice od Druhé světové války již uplynula značná doba - ale Britové dokázali vzdorovat Hitlerovi úplně sami a celým světem opuštění značnou dobu a to bojovali na šíleně velkém území jak vlastních ostrovů tak i v severní Africe, celém Středozemním moři, Atlantiku i dál ve východních mořích a nikdy se nevzdali. Tak snad i nyní si s těmi magory a zločinci z ÚV EU poradí a odejdou z toho zlodějského spolku a celému světu se vysmějí a ostatním státům v EU nasadí brouka do hlavy jak z toho spolku odejít - bude to bolet ale Britové a my s nimi to přežijeme. Hezký den R^

S. Sidlichovsky 12.9.2019 13:01

Po tom nekončícím seriálu urážek Britů zde pravidelně vysílaném, těmi, kteří zapomněli, že by ty svoje bláboly zřejmě psali z Madagaskaru nebo Patagonie (Adolf nestihl rozhodnout), díky Vám, že to připomínáte.

M. Krátký 12.9.2019 17:42

Děkuji za pochopení situace :-):-):-)

I. Semrád 12.9.2019 11:10

Také si myslím, že Boris Johnson je ničema.

J. Chaloupka 12.9.2019 11:08

Jó kde jsou ty časy, kdy kapitán na potápějícím se Titanicu řekl: buďte Brity a všichni věděli, jak se mají chovat.

M. Valenta 12.9.2019 9:37

EUTeče nám do bot a tak se Holáskovi najednou hodí i ty "havlovské" ideály, že. A kdože tu nasliboval hory doly? Podle právě uniklé vládní zprávy (jedné z jejich možných variant) jsou Brexitem ohroženy právě ti nejslabší, ti co se nechali opít brexitářskými bohatě obloženými rohlíky. A tak to zkrátka na tomhle světě chodí. Jeden slíbí a druhý to zbaští i s navijákem a tak pořád dokola[>-]

P. Lenc 12.9.2019 9:42

Ne

V. Církva 12.9.2019 9:13

Tentokrát s panem Holáskě nesouhlasím. Britové si e zvolili Brexit ale nejsem si jist že by to zopakovali. I kdyby, stejně se zase do vlády docpou politici kteří vlastně Brexit nechtějí. A tak by nám pěkně za Babišův neodklad Brexitu vyspílala i budoucí vláda po volbách. Nakonec i "probrexit" občané Británie by to mohli brát osobně. I kdyby ne, takoví už dávno politiku nerozhodují.

P. Lenc 12.9.2019 9:44

Já s panem Holáskem naprosto souhlasím.

P. Kmoníček 12.9.2019 9:02

Pane Holásku, mám takový dojem, že Vám někdo nafackoval, protože poslední dva články na Psu už mají logiku. Děkuji.

F. Kusák 12.9.2019 8:51

Moc bych si přál, aby se k pohnutkám Britů, opustit EU, nevyjadřovali ti, kteří o Britech a GB nic nevědí, a hlavně, dlouhodobě tam nežili. Utvářet si své názory na základě našeho, ale i evropského mainstreamu, nemá žádný smysl. Trápíte se tím, že v EU není Norsko? A k podobnému postavení, po těch peripetiích, Británie dospěje. Nic se neděje a po přechodných trablech se věci uklidní.

M. Malovec 12.9.2019 8:43

Máte, pane Holásku, opět pravdu a budete tudíž diskutéry zhusta napadán a urážen, namísto přesvědčován o jiné pravdě.

V. Církva 12.9.2019 9:22

Pravdu možná jen částečně. Tady nejste na iDnes. Uráží možná je ty co napíšou naprosté bláboly. Holáskův názor logiku má, jen si myslím že podcenil že politici v Británii se až tak moc od ostatních na Západě neliší a naopak jsou mimo logiku a názory rozumných občanů. Po posledních volbách so EU jsem pak pochopil, že především na Západě dnes blbnou i mladí lidé. Politici pak jen trochu postraší ty ostatní, pomluví opozici v novinách, zvolí do za komisaře kamarády socialisty které už nikdo nevolí, protože svazáci přeci volí Zelené komunisty a na palubě (nejen EU ale i GB) se bude dál tancovat, než se to célé utopí.

F. Navrátil 12.9.2019 8:25

Až nám bude opět nějaký chytrolín prezentovat Velkou Británii jako příklad těch nejlepších parlamentních tradic, můžeme se mu právem vysmát.

V. Povolný 12.9.2019 8:02

Moje řeč. Babiše bych ale nepřeceňoval.

L. Písařík 12.9.2019 5:56

Holásku, není lepší se zeptat Babiše, co by udělal než vaše dohady?

P. Dvořák 12.9.2019 7:52

Nějak mně uniklo, že jde o rozhovor.

L. Písařík 12.9.2019 8:30

Neuniklo, dost jste pochopil.

P. Han 12.9.2019 17:59

A už jste se ho tedy ptal?

L. Písařík 12.9.2019 18:31

Neptal, zatím mi stačí, co se dovídám z medií, to Holásek se cítí být jeho mluvčím. Hodně zdaru.

I. Hendrych 12.9.2019 1:05

Franz Josef Straus byl mimo jiné taky zcela logicky zastáncem Sudetských Němců...budiž mu to ke cti.

Co vy na to pane autore ?;-D

S. Sedlák 12.9.2019 1:02

Začal jste pěkně demagogicky z prostředku, Holásku. Ostatně jak je vaším zvykem.

Prolhaná kampaň před referendem přinesla těsný výsledek. Navíc VB není tak úplně homogenní. Skotsko a k tomu Severní Irsko. Přitom prosťáčkům stačí jednoduché odpovědi na složité otázky.

Dovolávat se výsledků cinknutého hlasování, navíc stěží aktuálního, vyžaduje prázdnou hlavu.