Neděle 21. července 2024, svátek má Vítězslav
  • Premium

    Získejte všechny články
    jen za 89 Kč/měsíc

  • schránka
  • Přihlásit Můj účet

První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JB

Kresinka

22. 12. 2009 4:50
no ČD

nebo Pražský DP, řekla bych, že to vyjde nastejno

0 0
možnosti

Jan

22. 12. 2009 3:52
Úvaha pěkná, leč nereálná

Stačí trochu počítat. Uvažujete interval vlaků po patnácti minutách. Pak ovšem nestačí, aby se vlaky "minuly v Dejvicích", ale budete křižovat jak v Ruzyni, tak ve Veleslavíně, Dejvicích a Bubnech a vlastně i v obou koncových stanicích. To Vám potvrdí jednoduchý grafikon, který si třeba na Excelu jednoduše zhotovíte. Upozorňuji, že budete-li mít trať na 80 km/h, tak touto rychlostí pojedete vždy jen pár set metrů (vlak se Vám z místa nerozjede ani "na místě" nezastaví).  I za použití toho nemodernějšího zabezpečovacího zařízení pak na každé křižování potřebujete cca 2 minuty času, v koncových stanicích více (úplná obměna cestujících).  Dosáhnete-li tak průměrnou cestovní rychlost kolem 40 km/h, bude to malý zázrak. A je jasné, že nebudete mít v jízdních dobách žádnou "vatu" na řešení jakékoli mimořádnosti, takže jeden zpožděný vlak v ranní špičce se bude v jízdních časech projevovat ještě večer.

To vše za předpokladu jednokolejné elektrifikované  tratě. Podaří-li se překonat odpor různých iniciativ a občanských sdružení, které sice nemají jakoukoliv odpovědnost, ale mají právo do všeho kecat. A dovedu si představit jejich řev, až zjistí, že kvůli elektrifikaci bude nutno "otevřít" tunel Stromovka, jímž již dnes ne všechna vozidla projedou (má malý průřez).

0 0
možnosti

Qak

22. 12. 2009 3:19
A co lanovka?

Ta je nejlacinější a zabere nejméně místa. Z kabinek je pěkný rozhled.:-)

0 0
možnosti

Realista

22. 12. 2009 2:11
Navrhoval bych koňku

Vlak by měl začínat až na konci prodlouženého metra někde v Ruzyni. Takže bych zrušil od Dejvic do Ruzyně vlaky, vrátil bych tam koňku, možná by byla rychlejší než slavná MHD. Taky by to přitáhlo turisty a bylo by to ekologické (Bursíci by určitě na to dali ekoprogram za miliardy). Stáje by zas byly tam co za Rakouska, dům ještě stojí za kolejemi (hmmm - bydlela v něm léta moje teta a strejda). Nádraží Dejvice by bylo ideální potom pro filmaře, tedy zase prašule pro Prahu. Celé by to bylo idylické a zušlechtilo by to okolí Hradu a Střešovic. Akorát ten beton by se musel lejt jinam. Ale Praha je velká a on náš magistrátní horolezec pro ty své kluky zas něco najde...

0 0
možnosti

nosál

22. 12. 2009 0:43
Pane Lukeši

obdivuji vídeňskou příměstskou dráhu , ale nápad na VLAK   u nás považuji za šílenství. Ta strašlivá banda nemakačenků a líných úředníků zvaná ČD , jen těm nedat nic do ruky!!Proboha NE ! Ostatně, jestli se konečně dostaví dálnice na Berlín, kašlu na Ruzyň. taxíkem tam jedu od nás víc než hodinu, cena je pomalu větší  než cena letenky.... Z taxíku mne vyženou jak uličníka, aby nemusel taxikář platit parkovné-já ho chápu ale štve mne to... Na nějaký vlak , jedno zda pomalý a nedo rychlý kašlu. Nebudu pořád tahat kufry sem a tam, přebíhat od nádraží na metro a nebo autobus... na to vám s.re  pes. Buď tam povede metro a nebo si tu Ruzyň nacpete do kecek.

0 0
možnosti

Vyhledávání

TIRÁŽ NEVIDITELNÉHO PSA

Toto je DENÍK. Do sítě jde obvykle nejpozději do 8.00 hod. aktuálního dne. Pokud zaspím, opiji se, zešílím nebo se zastřelím, patřičně na to upozorním - neboť jen v takovém případě vyjde Pes jindy, eventuálně nikdy. Šéfredaktor Ondřej Neff (nickname Aston). Příspěvky laskavě posílejte na adresu redakce.

ondrejneff@gmail.com

Rubriku Zvířetník vede Lika.

zviretnik.lika@gmail.com

HYENA

Tradiční verze Neviditelného psa. Sestává ze sekce Stručně a z článků Ondřeje Neffa - Politický cirkus a Jak život jde. Vychází od pondělka do pátku.

https://www.hyena.cz