28.3.2024 | Svátek má Soňa


Diskuse k článku

AKTIVISMUS: Netolerancí za toleranci

Aktivisté lobující za práva i „práva“ sexuálních menšin a prosazující co nejliberálnější přístup k potratům se často dovolávají tolerance od ostatních lidí. Sami jsou přitom často ukázkovým příkladem netolerance k názorům jiných.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Valenta 23.5.2022 12:30

Paní Lhotské možná uniklo, že někteří liberálové se snaží své oponenty vystrnadit od zdrojů, což je špatně, přesto i pochopitelné neboť fundamentalisté (včetně těch sedících ve vládách) chtějí "provinilce" vsadit rovnou do želez.

J. Pokoutný 23.5.2022 10:29

Myslím, že aktivisté všech barev a odstínů dělají komunitám, za které si dovolují lobovat, medvědí službu. Škoda, že členové těch komunit, kteří s nimi nesouhlasí, mlčí.

J. Pavelka 23.5.2022 12:49

No nikdo nechce takříkajíc "kálet do vlastního hnízda" když tím zas nahrává jaksi druhé straně a způsobuje rozbroje u svých ...

K. Křivan 21.5.2022 21:14

Nejlepší řešení je donosit, porodit a předat k adopci. Výhody:

1) dítě může žít,

2) adoptivním rodičům se splní jejich životní sen,

3) matka dítěte nebude mít trauma z vraždy.

J. Jurax 21.5.2022 21:52

Já bych to fakt nechal na té ženě, ať si rozhodne sama ...

P. Diviš 21.5.2022 22:13

Já taky, ale já se obecně nějak nepletu do života jiným. Holt liberál ....

D. Laurencikova 22.5.2022 9:41

To je od vas hezke, ze se tem nenarozenym nepletete do jejich zivota. ;-)

S. Lazárek 22.5.2022 10:16

Je to věc matky, je to její tělo. Mmch je zajímavé, že největší odborníci na ženské dělohy jsou tu hlavně muži.

D. Laurencikova 22.5.2022 13:30

"Mein Bauch gehört mir"!, rikaji pokrokove, levicove feministky... "Moje bricho patri mne"! To je sice do jiste miry pravda, ale dite v tom brise ji nepatri. To uz je jina bytost. ;-)

P. Diviš 22.5.2022 14:55

Názory se liší pouze v tom, od kdy.

S. Lazárek 22.5.2022 15:56

Ne, to říkají ženy, které mají pocit, že se o jejich dělohy starají lidé, kterým po tom nic není, viz neuvěřitelná situace v Polsku nebo nyní v USA a já se jim nedivím.

Dítě je s matkou jedno tělo do porodu a pokud se chceme bavit o tom, jaké vědomí má dítě pár dní či týdnů po početí, tak to můžeme až do zítra.

Pomohla by ta houkadla, to je cesta......

D. Laurencikova 22.5.2022 17:35

Dite neni s matkou jedno telo, dite ma vlastni telo a vlastni organy, je pouze spojeno s matcinym telem. Je to presto samostatna bytost, ktera uz od 24. tydne tehotenstvi je schopna prezit mimo matcino telo. Vubec nenarazim na situaci v Polsku nebo "nyni v USA" (vite, ze nekde v USA, v New Yorku napr.), jsou povoleny interupce az do 9. mesice? Totez chteji mlade socialistky prosadit i v Nemecku. To se da jiste jeste stupnovat. Kdo vi, mozna ze si feministky nekdy prosadi i "interupce" do deviti mesicu po porodu?

S. Lazárek 22.5.2022 18:04

Naštěstí jsou lidi jako vy už v menšině, ale trvalo to.....

D. Laurencikova 22.5.2022 18:49

Vy jste typicky priklad zmateneho tvora dnesni doby. Ti slusni, kteri chteji zivot chranit, jsou podle vas ti zli. Jednou jsem cetla zajimavy nazor jedne doktorky, ktera by si prala, aby se verejnosti jednou ukazalo, jak takovy potrat probiha. Jak dite v materskem lune uhyba pred vrazednymi instrumenty, ... dalsi popis vam usetrim. Mozna ze byste potom svuj hloupy, povrchni nazor take znovu promyslel.

S. Lazárek 22.5.2022 19:01

Nikoliv, podle mě jste jen bigotní pomatenci z minulého století, kteří mají péči o ty, kteří si to nepřejí. Starejte se o svojí dělohu paní Laurenčíková, přesně tam totiž končí vaše kompetence.

D. Laurencikova 22.5.2022 19:36

Vy povazujete lidi, kteri nechteji bez okolku zabijet ty nejbezbrannejsi, za zaostale, bigotni pomatence? Tim vypovidate cosi o sobe, ne o tech druhych. Zacinam mit dojem, ze vy sam jste nositelem delohy. Zrejme patrite k tem dnesnim modernim "menstruujicim muzum?" Nebojte se, nehodlam se do vasi delohy plest, pane Lazarku, nalozte si s ni, jak sam uznate za vhodne ;-).

S. Lazárek 22.5.2022 19:46

Ano, napsal jsem to snad jasně, pokud ho chrání v jiném než ve svém vlastním těle, houno je jim totiž po tom cizím.

I v tom se pletete paní Laurenčíková a pak kdo z nás dvou je tu zmatenej tvor:-)

K. Křivan 22.5.2022 19:52

Lazárku, ty máš kliku, že tě tvoje máma nepotratila. To se ti teď kecá, co ? :-(

S. Lazárek 22.5.2022 19:53

To mám ty kreténe, to máš pravdu.

R. Langer 23.5.2022 7:38

Jo, a má pravdu. :-P

D. Laurencikova 22.5.2022 20:13

Vy jste ten "zmatenej tvor", pane Lazarku. Z hlediska vyssiho principu neni dite ve vasem tele vasim majetkem. Krome toho nic nechranim, necinim zakony, dovoluji si pouze mit na veci svuj nazor, ktery pro nikoho neni zavazny. Tomu se rika "demokraticka debata", nic vic a nic min. Nalozte se svym tehotenstvim - kteremu jste nebyl pres vsechny moznosti schopen zabranit - jak sam uznate za vhodne. Alles klar?

S. Lazárek 22.5.2022 20:18

Mluvit o dítěti jako o majetku, to je samo o sobě dost divný, nemyslíte? Kdo o něm tedy rozhoduje místo matky, v čím je tedy "majetku"? Tvl to je diskuze....

Pokud se z demokratické debaty stane realita jako v Polsku, naše salónní pindy se mění ve středověkou realitu.

Pište prosím česky Kláro, německy neumím.

D. Laurencikova 22.5.2022 20:23

No vy prece tvrdite, ze dite v matcine lune nema zadna prava, ze to ani neni clovek, ze podleha ciste rozhodnuti dotycne zeny, ta ze o nem tedy rozhodne jako o svem majetku.... Nebo jste rekl neco jineho? Neverim, ze zakaz interupci v Polsku je vysledkem demokraticke debaty. Tusim za tim spis demagogy, jako jste vy. Alles klar? Je to jasne?

S. Lazárek 22.5.2022 20:27

Nikoliv, já jen tvrdím že práva cizího dítěte v cizí děloze nespravujete vy, ale jeho matka. Je to jasné Kláro?

D. Laurencikova 22.5.2022 20:37

Ne, spravuje je zakon. Alles klar, Lazare?

P. Diviš 22.5.2022 22:30

No a zákon určuje jak a odkdy. V různých zemích různě.

D. Laurencikova 23.5.2022 8:59

Heureka!

D. Laurencikova 23.5.2022 9:14

Zakon to spravuje od sameho zacatku. Jak, to je v ruznych zemich ruzne, tak jste to chtel rict.

R. Langer 23.5.2022 7:39

Jako třeba ten o tom, že Židé jsou podlidé? Prima zákon. :-P

D. Laurencikova 23.5.2022 8:58

Jak jste prisel na souvislost paragrafu, ktere dnes upravuji moznost preruseni tehotenstvi s nacistickymi zakony pred 80 lety? Jinak vam chutna?