20.4.2024 | Svátek má Marcela


Diskuse k článku

SVĚT: „Uctívači Velikonoc“

Řádění teroristů na Srí Lance jasně dokazuje, že nenávist ke křesťanům nezná mezí. Velmi závažné je ale i to, jak stupidně někteří politici a média na útok reagují.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Petr 30.4.2019 13:11

Kdyby se o to středověcí křesťané snažili více, už by

to křesťanství nebylo!

Č. Berka 30.4.2019 13:21

Re: nebyl to útok na křesťany

jenže ti katolíci na Srí Lance nebyli sebevrazi! Katechismus, paragraf 852 Cesty misie. „Duch svatý je opravdu hlavní osobou pro celé poslání církve.“ Je to on, který vede církev po cestách misie. Tato je „pokračováním a dějinným rozvíjením poslání samého Krista, který byl poslán hlásat radostnou zvěst chudým. Proto církev musí jít pod vedením Ducha svatého stejnou cestou, jakou šel Kristus, totiž cestou chudoby, poslušnosti, služby a sebeobětování až k smrti, nad kterou Pán zvítězil svým zmrtvýchvstáním.“ Tak se stává „krev mučedníků semenem křesťanů“.

J. Poživil 30.4.2019 10:41

Máte hezké články a názory...

...ale ptám se, proč jste teda hlasoval v Bruselu pro ten afrofilní canc z března? Nebo proč jste podpořil první verzi migračních kvót z roku 2015?

https://naoosp.cz/wp-content/uploads/2019/03/EP_Volby_2019.jpg

D. Polanský 30.4.2019 12:04

Re: Máte hezké články a názory...

Takové hloupé otázky, autor se již polepšil, blíží se volby, tak se jde roztrhnout! To je už pro něho jenom detail, že se ani neomluvil za kvóty a vítání migrantů. Bezcharakter, co ani neví, co je elementární křesťanská slušnost.

V. Církva 30.4.2019 12:30

Re: Máte hezké články a názory...

Tak chyba bylo obojí. Zdechovský vysvětloval důvody. Přiznám se že s nimi souhlasím jen minimálně. Každý dělá chyby, ale pravda je, že jako politik by si měl dávat na takové kiksy pozor.

I. Širůček 30.4.2019 14:34

Re: Máte hezké články a názory...

Měl by se jako správný kajícník veřejně zbičovat.

I. Štípek 30.4.2019 9:26

Stejně vás nevolím

a znovu opakuji, že byste napřed musel shodit své černokabátnické okovy a nebýt dál v partě se Šojdrovou a Svobodou.

K. Janyška 30.4.2019 9:08

Na náboženský fanatismus všech druhů každému kašlu.

Velikonoce jsou však krásným kulturním dědictvím... Dzp.

P. Grigar 30.4.2019 8:54

V historii lze najít..

.. dějové linie a jejich body, ve kterých jedním prostým rozhodnutím bylo možno odvrátit blížící se katastrofu. Takovou možností budou květnové volby do EP. Pro mě bude rozhodující zpětný pohled na dosavadní postoje našich zástupců v EP, co všechno dokázali podpořit svými hlasy. Bilance je to velmi smutná.

Hlasování v EP probíhá dle jednotlivých frakcí. Nezbývá než doufat, že se nám svými hlasy podaří posílit pozici frakce ENF. Další šanci nám už nedají, ofenzíva proti národním stranám začala, jednou z taktických variant je rozptýlení nespokojených voličů do stran, které náhle tak trochu prozřely a nabízejí smířlivé varianty "vlk se nažere, ale koza zůstane celá". Pastýřské listy českých biskupů tu i tam nesouhlasí s politikou EU, ale europoslanci KDU jsou jiného názoru a hlasují tu i tam po svém, ve vzácné shodě s komunisty, socialisty a profesionálními politickými turisty, kteří mají ve skříni pěknou sbírku dresů týmů, za které už "kopali".

J. Vintr 30.4.2019 10:08

Re: V historii lze najít..

Nebuďte směšný. Volby do EP nemůžou změnit vůbec nic. Celý EP je jen pro srandu králíkům.

K. Salajka 30.4.2019 11:33

Re: V historii lze najít..

Nemáte pravdu I neúspěch s dvojí kvalitou potravin vytvořil dobré podmínky, aby nám nenadávali, až v tuzemsku dvojí kvalitu zakážeme. Kdyby volby do EP nic změnit nemohli, tolik by kolem toho ti eunuchové nekopali.

J. Jurax 30.4.2019 12:00

Ano.

Kdyby mohly, EU by je už dávno modifikovala tak, aby nemohly. Nebo je rovnou zrušila.

Ten putovní cirkus má - kromě schvalování hovadin od eurokomisařů prýštících - jediný úkol, totiž vytvářet ZDÁNÍ demokracie.

S. Netzer 30.4.2019 12:14

Re:

Bolševika na vás.

Nic lepšího si vy entity nezasloužíte.

P. Han 30.4.2019 12:33

Re:

Ano. Ten bolševik ve vás se stále vnucuje.

P. Grigar 30.4.2019 13:01

Re:

.. jak kdysi hlásali prvorepublikoví komunisté: netřeba se bát německého dělníka, soudruha v uniformě Wehrmacht.

V. Církva 30.4.2019 12:35

Re: V historii lze najít..

Tak nic velkého se konat zatím ještě nebude. Ale nejsem poraženec, který strká hlavu do písku. Něco dělat musíme a to jsou teď volby do EU. Jen škoda, že to mladý Klaus nestihnul.

P. Grigar 30.4.2019 12:44

Re: V historii lze najít..

.. květnové volby jsou naše i jejich poslední šance na smírné řešení. Jako v každém jiném sporu i zde mají jednotlivé kroky obou stran jistou posloupnost. Skončit to může občanskou neposlušností, bez ohledu na hranice států.

Praemonitus praemunitus.

M. Krátký 30.4.2019 8:50

Velvyslanec Islámského státu Barack Obama

se s přispěním zblblých demokratů ( omylem ) stal prezidentem USA - a 2x - tak nad čím pláčete ?!?!?!

F. Houžňák 30.4.2019 8:32

Jak se teď dostalo na veřejnost, při nedávné vraždě

Němce dvěma muslimy v Chemnitzu německá policie "opomněla" uvést do protokolu, že zadržený Arab měl celé ruce od krve, krev byla i na jeho šatech a botách. Samozřejmě se tím pádem neprovedla žádná zkouška, čí je to krev, a arabský vrah bude nejspíš s omluvou a finančním odškodněním propuštěn na svobodu, aby mohl dále vraždit. Bližší v novinách: https://bit.ly/2V5Sx86

J. Kombercová 30.4.2019 9:00

Re: Jak se teď dostalo na veřejnost, při nedávné vraždě

Zcela nedávno jsem v čt zaslechla povídání o "údajne" vraždě v Chemnitz...

P. Grigar 30.4.2019 9:02

Re: Jak se teď dostalo na veřejnost, při nedávné vraždě

.. německá policie jaksi měkne, stává se laxní v postupech vyšetřování. Při nahlášení vykradené sklepní kóje položili majitelce dotaz: chcete to vyšetřovat a řešit, nebo vám stačí doklad pro pojišťovnu?(Weimar,2018).

V. Student 30.4.2019 8:20

Termín "uctívači Velikonoc"

je nesmyslný. Vznikl jen proto, že útok proběhl o Velikonocích. Až do nás půjdou bombami o vánocích, budeme pro Clintonovou uctívači vánoc? A když o Dušičkách, budeme uctívači dušiček?

Jasně že z toho jejího označení trčí zlehčování křesťanství, což je v souladu s "moderními" společenskými trendy. Křesťan Zdechovský si k tomu dovolil napsat nesouhlasný článek. Jestli i tohle vadí, tak co tedy u křesťanů nevadí?

V. Student 30.4.2019 8:04

Velmi dobře napsáno.

Děkuji.

P. Lenc 30.4.2019 8:19

Re: Velmi dobře napsáno.

Ano a dík.

J. Zadák 30.4.2019 9:31

Re: Velmi dobře napsáno.

Ano také souhlasím. Otázka je,ale co s tím gordickým uzlem přehnané tolerance, která už bohužel jde přes mrtvoly udělat? Dost se bojím odpovědi.

S. Netzer 30.4.2019 7:59

Slovník

(nebo překladač) zřejmě autorovi neprozradil že slovo worshipper je totéž jako churchgoer (říká se tmu synonymum), česky návštěvník kostela / bohoslužeb (v daném případě velikonočních bohoslužeb), a tak dělá problém z něčeho, co problém není.

Vzhledem k tomu, že jiní než křesťané Velikonoce neslaví, by bylo sousloví "christian worshippers" zbytečná tautologie.

Tudíž "stupidně" nereagovali Cinton a Obama, ale autor, který vidí v oněch tweetech dokonce projevy jakési "christianofobie". Stupiditu článku snad překonává už jen reakce těch, kteří vidí "zánik křesťanské Evropy" na obzoru.

O. Uživatel 30.4.2019 8:03

Uživatel požádal o vymazání
P. Grigar 30.4.2019 9:04

Re: Slovník

.. tož už je pouze otázkou času, kdy naše milá Sybilluše bude označována korektním termínem "uživatelka ženského prádla". To nebude nic proti ničemu.

J. Jurax 30.4.2019 12:02

Nekrmte trolla

V. Student 30.4.2019 8:04

Re: Slovník

Chovám podezření, že za stupidní považujete už sám fakt,že autor se o těch útocích vůbec zmínil. Že se nestydíte.