28.3.2024 | Svátek má Soňa


Diskuse k článku

PŘÍPAD ŠALIT: Bez překvapení. A poučení?

Je to typický obraz světa naší doby. Světa, v němž je absurdní stále víc považováno za normální.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Stejskal 16.10.2011 20:06

bezduvodne vyskrtavani prizpevku

Slozitou cestou jsem ziskal pristup do diskusniho fora LN, bulvarniho platku, ktery se lzive vydava za platformu intelekualu. Dnes jsem zjistil, ze administrator bez duvodu zkratil diskuzi o celou stranku. Muze to nekdo vysvetlit? 

V. Stejskal 16.10.2011 20:09

Re: bezduvodne vyskrtavani prizpevku

Moje chyba, omlouvam se, jako zazrakem se vse vratilo zpatky. Jak se rikalo: ucit se, ucit se, ucit se.

J. Tejkl 17.10.2011 7:59

Re: bezduvodne vyskrtavani prizpevku

ano, konečně jste to pochopil. Tak alou do knihovny,  půjčit knihu a číst, číst  a číst...

T. Blecha 17.10.2011 15:32

Re: bezduvodne vyskrtavani prizpevku

Třeba by si pán mohl přečíst Korán, aby věděl koho se zastává.

J. Láníček 16.10.2011 11:29

Až mě z toho šimrá na osrdí,

co se tady sešlo nácků, kteří chtějí bojovat za západní hodnoty do posledního Palestince, nejlépe do posledního araba obecně. Jenže oni se asi nebudou chtít dát, oni jsou trošku jiná nátura, než třeba my. My to vždycky zabalíme, jen někdo silnější zadupe !

J. Honců 16.10.2011 12:14

Re: Až mě z toho šimrá na osrdí,

Nevím, co vždycky zabalíte, ale to je vaše věc. Jen by jste měl něco vědět, než budete příště něco podobného psát. Náckové s Araby spolupracovali, ne tak s židy. Pokud jde o ty západní hodnoty, tak pro jejich udržení ať si klidně všichni Arabové zkapou. Rozhodně by to bylo lepší, než aby jsme my zmírali kvůli zachování těch arabských hodnot.

V. Stejskal 16.10.2011 13:22

Re: Až mě z toho šimrá na osrdí,

Mily pane, mylite se. Nackove velice tesne spolupracovali se sionisty a to od r. 1933. Jsou o tom knihy od echtovnich zidu jako america a zid Lenni Brennera - viz: http://www.marxists.de/middleast/brenner/, Trochu nnudne cteni, ale hodne osvetluje.

H. Lukešová 16.10.2011 13:35

Re: Až mě z toho šimrá na osrdí,

Marxist, fakt úžasný zdroj... :-) Marxismus, tak, tak, alespoň vím, odkud čerpáte. Trochu studia, nacisti spolupracovali s Araby a obecně muslimy. Hitler sliboval palArabům, konkrétně muftihu Husejnímu, že až nacisti porazí Brity v Africe, dojde k vyhlazení všech blízkovýchodních Židů...A v Iráku propukly r.1941 vražedné pogromy, v Tunisku během války Arabové spolu s nacisty zabíjeli Židy v plynových vozech. Arabové se hezky učili od nácků...

H. Lukešová 16.10.2011 12:15

Re: Až mě z toho šimrá na osrdí,

Víte Láníčku, jediný, kdo je tady nácek jste vy a V.Stejskal, neplést si s autorem článku L.Stejskal...Vy jste do vybití Žida do posledního pokolení, posledního kojence, a proto jste na straně Arabů, kteří se svým cílem netají.

V. Stejskal 16.10.2011 13:14

Re: Až mě z toho šimrá na osrdí,

A muzete, pi Lukešová, popsat jak se takovy zid pozna, treba na ulici? Dneska se kazdy, kdo o sebe dba, vydava za zida. Abych, nedej Buh, do takoveho dotycneho nahodou nevrazil.

H. Lukešová 16.10.2011 13:36

Re: Až mě z toho šimrá na osrdí,

Pane Stejkale, to víte Vy nacisti, jak poznat Žida...ale vykrucujete se, spoluečně s panem Láníčkem nenávidíte Židy, ale to je Vaše věc...

J. Láníček 16.10.2011 13:57

Re: Až mě z toho šimrá na osrdí,

Nemohu o nikom říct, že ho nenávidím, nemám k tomu také důvod. Co mi ale silně vadí, jsou  fanatici, kteří nejsou schopni ve své zaslepenosti uvažoval nezaujatě. A abych byl ještě přesnější - agresivní fanatici ! Takže nevím, kdo tady projevuje jakousi nenávist, zda já, nebo třeba vy (a jsou tady ještě "lepší" výtečníci). A hodně se mi líbí ten váš společní debilní argument, že kdokoli kritizuje něco aktuálně se dějícího, je antisemita souhlasící s holocaustem !

H. Lukešová 16.10.2011 14:02

Re: Až mě z toho šimrá na osrdí,

Jenomže vy, pane Láníčku, se obouváte jenom do Izraele nebo Židům vy mluvíte něco o zaujatosti, ale sám zaujatý jste...Kdybyste byl objektivní, tak kritizujete i Araby, ale jak píši, je to vaše věc, vy i pan V.Stejskal si můžete prát, co chcete...

V. Stejskal 16.10.2011 14:15

Re: Až mě z toho šimrá na osrdí,

Vy jste jako stary gramofon, omilate porad to same. Jste nudna.

H. Lukešová 16.10.2011 15:32

Re: Až mě z toho šimrá na osrdí,

Vy také...Vy zase omíláte palestinské pohádky...

L. Orlita 16.10.2011 14:22

Re: Až mě z toho šimrá na osrdí,

milý  pane, dávno se ví, že stroj holocaustu pomáhali rozjet a udržovat naprosto obyčejní lidé, kteří ani nijak nemuseli trpět nenávistí a fanatismem vůči židům (určitě ne přímo vulgárně okatým antisemitismem). Lidi vašeho typu s vaším uvažováním stojí za největšími masakry. Taková ta nenápadná jedovatost, skrývána za falešnou slušností a falešným bojem za práva jiných. Nechtěl byste se zaměřit spíš na práva Kurdů? Těch je daleko víc ne Židů. Ale to se vám nehodí do krámu, co?

V. Stejskal 16.10.2011 14:46

Re: Až mě z toho šimrá na osrdí,

Vazeny pane, kdyby bylo mozne otevrene diskutovat o holocoust, tak by to byl konec jak Nemecka, tak Izraele. Krome toho, pokud chcete diskutovat, musite se vyvarovat utoku na osobu, se kterou diskutujete a zustat vecny. JInak se diskuze stava hloupou hadkou. 

J. Láníček 16.10.2011 15:28

Re: Až mě z toho šimrá na osrdí,

Ano, co se těch Kurdů týče, zde mají Američani velký dluh a velmi podivnou politiku hrají. Na jednu stranu jsou to bojovníci za svobodu a sebeurčení, ti samí o kousek dál jsou odporní teroristi. Kvůli jedněm se musí dodržovat bezletová zóna a jejich decimování použít jako argument pro oddůvodnění napadení cizího státu mírotvůrci, v druhém případě jejich decimování třeba i na území cizího státu, zůstává bez připomínek největších světových  demokratů.  Takže o nějakých právech co se Kurdů týče tady radši moc nahlas nemluvte.

D. Švik 16.10.2011 16:26

Re: Až mě z toho šimrá na osrdí,

Nácek, který chce bojovat za západní hodnoty...probůh inženýre, jak jste ten titul získal? Nácičci, to jsou hnědí socialisti, kteří rozhodně o demokratické hodnoty neusilují.. No a pravda je taková, že jsme v Evropě zatím nikdy nic nezabalili- nakopali jsme Peršanům, Turčínům i Maurům :-D

J. Láníček 16.10.2011 11:25

xxxx

J. Vintr 16.10.2011 3:24

Tato záležitost má také další rozměr

Vzhledem k tomu, že Izrael nemá trest smrti, znamená to pro příští palestinské vrahy, že mohou počitat s tím, že si pravděpodobně ve vězení neposedí moc dlouho. Izraelský stát nikdy nebude schopen ochránit všechny své občany před únosem ...

K. Křivan 16.10.2011 9:59

Re: Tato záležitost má také další rozměr

Je možné palestinské vrahy nezatknout. Mrtvoly nelze zatknout.

L. Orlita 16.10.2011 11:02

Re: Tato záležitost má také další rozměr

v tom případě by měli tento postup aplikovat co nejčastěji. A pak podstrčit zabitým vrahům zbraně, pokud je nějaký jiný přičinlivý palestinský vrah a terorista odnesl aby hrál na světová média palywood. Na hrubý pytel hrubá záplata, se říká. Přeji aby Izrael používal ještě hrubší záplaty, ostré jako nejhrubší šmirgl a nejpálivější chilli. :))

M. Rejman 15.10.2011 10:45

Jde o hodnotu života

Izraelský voják Šalit má skutečně větší hodnotu než 1027 arabských kriminálníků dohromady, ať jsou to zloději datlí, neplatiči daní nebo teroristé; myslím tím osobní hodnotu, lidskou hodnotu, hodnotu ve smyslu, jak ji chápe naše židovskokřesťanská, západní demokracie.

Jinak s panem Stejskalem,, i s paní Lukešovou, souhlasím. Západ se musí probudit, zachránit Izrael jako součást sebe sama a donutit všemi prostředky arabský a islámský svět vůbec respektovat a neohrožovat naší civilizaci.

V. Stejskal 15.10.2011 11:58

Re: Jde o hodnotu života

mohl byste, vazeny pane Rejmane, podrobneji vysvetlit proc zivot jednoho izraelskeho vojacka, ktery sel na povel zabijet Palestince, ma tisickrat vetsi hodnotu nezli zivot jednoho Palestince?

A co to je ona vami citovana "židovskokřesťanská, západní demokracie"? A co je to vubec ta nase civilizace?

D. Švik 15.10.2011 14:27

Re: Jde o hodnotu života

Jak je zřejmé i úplným blbům /tedy i vám/ tento "obchod" navrhli Palestinci. To oni si jednoho Žida cení na tisíc Palestinců...Co je to židokřesťanská západní demokracie? No přesně to, co popisuje už ten samotný název.

K. Křivan 15.10.2011 15:33

Re: Jde o hodnotu života

Vážený pane V.Stejskale,

těžko Vám tu pár větama vysvětlím co je "židovskokřesťanská, západní demokracie" a civilizace. To je na dlouhé lokte.

Ale mohu Vám vysvětlit, co je blbec. Podívejte se do zrcadla.

V. Stejskal 15.10.2011 15:47

Re: Jde o hodnotu života

Neni nad dobre argumenty. Dival jsem se do zrcadla, jak jste mi doporucil, ale zadneho blbce jsem tam nevidel, jenom svuj oblicej. Tak nevim.

K. Křivan 15.10.2011 16:52

Re: Jde o hodnotu života

Vy toho nevíte víc, když se tak blbě ptáte.