23.4.2024 | Svátek má Vojtěch


SPOLEČNOST: Proč bojovat proti islámu

15.8.2007

Představte si, že máte přítele, kterého si velmi vážíte, považujete ho za výjimečného člověka ... a za proroka.

Máte dceru. Je jí šest let.

Váš přítel, kterému je 51 let, za vámi přijde a svěří se vám, že po vaší dceři touží a chce si jí vzít za ženu. "Ale já jsem tvůj bratr," řeknete mu. Z adoptivního vztahu, ale podle zákonů země i podle náboženství vašeho přítele, je pro něj vaše dcera nezákonná. Váš přítel využije podpory svého boha k tomu, aby pro něj bylo toto pravidlo zrušeno. Když vaše dcera dostane v devíti letech první menstruaci, je odvedena od svých panenek a kamarádek do stanu vašeho přítele ke svatební noci. Jeho budoucí následovníci ho na základě jeho vlastních slov považují za dokonalého člověka, a proto uzákoní, že je možné vzít si dítě jakéhokoliv věku a mít s ním pohlavní styk, jakmile začne menstruovat.

Představte si, že jste příslušníkem židovského kmene ve městě, ze kterého prorok vyhnal ostatní židovské kmeny, přičemž jim ve své nekonečné slitovnosti dovolil odnést si něco ze svého movitého majetku. Když na město zaútočí prorokovi pohanští nepřátelé, které po několik let napadal a jejichž obchodní karavany olupoval, nepomůžete mu. Pohané kvůli nepřízni počasí odtáhnou takřka bez boje, a za prorokem přijde anděl, který mu nařídí na vás zaútočit. Vydržíte v obležení 25 dní, zatímco prorokův slitovný bůh vrhá hrůzu do vašich srdcí, děti a ženy pláčí a vy se nakonec bezpodmínečně vzdáte. Náčelník kdysi spřáteleného kmene, který konvertoval ke slitovnému bohu proroka, vynese na jeho výzvu soud krále Alláha: všichni bojeschopní muži - 600-800, jiní říkají 800-900 - budou popraveni, ženy a děti budou vzaty do otroctví. Na tržišti jsou vykopány zákopy - prorok sám přiloží ruce k dílu - a muži jsou v nich stínáni, prorok sám opět ve svém nekonečném soucitu pracuje s mečem pod pouštním sluncem do umdlení. Ženy a děti jsou odvedeny a prodány na trhu s otroky, za zisk z jejich prodeje jsou nakoupeny zbraně a koně na další vojenské výpravy. Prorokovi následovníci přijmou toto chování dokonalého člověka za precedens a v průběhu historie ho nespočetněkrát zopakují.

Slíbíte svým mužům bohatou kořist a shromáždí se jich síla. Následují svého proroka a boha, kteří jim slíbí bohatou kořist, nebo dívky s pevnými prsy v zahradách, pod nimiž řeky tekou, pokud zemřou v boji. Výprava skončí debaklem a ponižující smlouvou o míru. Muži jsou nervózní a vy čekáte na další záminku k plenění, ta ale nepřichází. Je třeba uspokojit mužstvo. Jednoho dne vycházíte z mešity a říkáte: Pojďme na Židy. Vyrazíte do oázy, ve které se usadili ti, které jste vyhnali ze svého města. Překvapíte je nečekaným ranním útokem a s minimálními ztrátami jich pobijete skoro stovku. Bezpodmínečně se vám vzdají a vy jim ve svém soucitu dovolíte odejít, pokud vám vydají svůj majetek. Pak se doslechnete, že jeden z náčelníků část svého majetku ukryl. Rozhněváte se hněvem spravedlivých a necháte ho mučit, dokud vám neřekne, kde ukryl svůj poklad. Nic neřekne a vy ho nakonec necháte setnout. Váš zrak spočine na jeho sedmnáctileté ženě, která se stala kořistí jednoho z vašich vojáků. Je neuvěřitelně krásná. Vykoupíte jí za sedm velbloudů a její dvě sestry. Ještě tu noc ji znásilníte. Generál vašeho nástupce Abu Bakra toto chování později zopakuje při napadení vzbouřeného kmene muslimů a bude na základě vámi ustanoveného precedentu omilostněn. Tento vzor se bude v další historii mnohokrát opakovat.

Je třeba pokračovat? Jaká může být ideologie postavená na příkladu takového proroka?

(Zdroje: Sahih Buchari, Sahih Muslim, Sunan Abu Dawud, Ibn Ishák, Umdat al-Salik)

www.eurabia.cz