24.4.2024 | Svátek má Jiří


ŠAMANOVO DOUPĚ: Budoucí skutky jsou dnešními myšlenkami

25.11.2015

Západ prý dnes (24.11.2005) „koketuje s islámem“. Teď jen, co kdo tím koketováním myslí.

Jistý Bin Ládin vyhlásil v roce 1996 válku proti Západu. Přesněji: Proti Američanům, Židům a jejich spojencům. Od té doby jsme - ať už chceme nebo nechceme - ve válce s Bin Ládínem. Proto také spojenecká vojska vstoupila do talibánského Afghánistánu - jakožto do území, které poskytovalo základny Bin Ládínovi a „jeho“ Al-Kejdě. Jsme ve válce - ale nikoli s islámem, ale s Bin Ládínem a s Al - Kejdou, jak neopomněl zdůraznit prezident George Bush mladší, když bezprostředně po 11.9.2001 vstoupil na půdu jedné z amerických mešit. To bylo to „koketování“? Anebo to byla ta invaze do Afghánistánu?

„Koketováním“ je samozřejmě něco jiného: rušení oslav u evropských vánočních stromů, aby se „neuráželi“ naši muslimští spoluobčané. Přičemž se oslavy vánočních svátků třeba ve školách kvůli existenci židovských spoluobčanů nerušily... No, ono je dnes v Evropě muslimů více. A i imigranti, kteří nemají občanství, mohou v některých zemích volit. (To je „koketování“.)

Proč by se nemohly slavit nezávisle na sobě Vánoce, chanuka i ramadán? Bez toho, aby se muslim urážel nad jolkou a křesťan nad šátky na hlavách žen.

Tohle je koketování: přísný zákaz třeba muslimských šátků na hlavách na státních školách ve Francii. Což vede jen k tomu, že se mladé muslimky stáhnou do církevních muslimských škol... Přičemž francouzský stát zároveň platí „kulturní činnost“ jistých imámů, kteří rozšiřují nenávist a verbují mládež do sebevraždených komand. To není koketování, ale naprostá pitomost.

Buď si odlišný, ale pokud budeš jinému zakazovat jeho přirozenost, tvoje odlišnost ti bude zakázána. Toto by mělo platit pro všechny!

Ano, v muslimském světě se často zakazuje stavba křesťanských kostelů, takže jedna mešita v Evropě by měla být vyvážena jedním kostelem pro křesťany v arabském světě. A také teoreticky synagogou, ale protože v mnoha muslimských zemích už žádní židé nejsou, proč tam stavět synagogy... V některých muslimských zemích avšak židé dosud jsou (Maroko, Tunisko), a tak tam jsou i synagogy...

Není totiž muslimská země jako muslimská země, není muslim jako muslim - stejně jako není křesťan jako křesťan. Chtít někoho vyštvat jen proto, že je muslim nebo pochází z muslimské země, je klasický, smrtelně nebezpečný rasismus. Nejen pro ty muslimy, ale zejména pro nás - nemuslimy. Německo by mohlo vyprávět, jak daleko se svým protižidovským rasismem došlo - k prohrané válce a nesmytelné hanbě. A už se v něm rozvíjí nový, „oprávněný“, rasismus proti primitivům z východu a jihovýchodu. Který vede k tomu, že z Němec utíkají imigranti z toho východu a jihovýchodu - ale ne ti „primitivní“, co jsou na sociálce, ale inženýři, lékaři a vědci...

Takhle přemyšluji zejména po komentářích čtenáře A.S.Pergilla, který vyzývá k použití atomových, bakteriálních a chemických zbraní proti přemnoženému muslimstvu. Podle logiky A.S.P. bychom ovšem měli vrhnout nejdříve atomovku na Vatikán, protože někteří křesťané (jako například „obrozený křesťan“ G. Bush junior) chodí do mešit... Dobře, nechejme pro začátek křesťany a židy na pokoji a pusťme se nejdříve do likvidace nepřátel Západu - muslimů. Tady už byla vznesena námitka, že i nejhorší pohroma zanechá po sobě asi 7 % přeživších. Pohodlně se to dá spočítat například na transportech do nacistických vyhlazovacích táborů, kde i tuto pohromu přežilo průměrně zhruba 5 procent židů (“a za židy považovaných osob“) - kolem padesáti z každého tisícihlavého transportu.

My muslimy prostě nevyhladíme - bylo by to jednak technicky neproveditelné, ale hlavně zločinné a navíc ještě hloupé! My skutečně nemůžeme bojovat proti muslimům ani proti islámu. My musíme bojovat proti teroristům a islámistům - protože tažení šmahem proti muslimům a jejich víře jenom nažene spoustu dobrovolníků k islámistickým teroristům. A ztratíme vlastní spojence!

Ve válkách v Zálivu i v Afghánistánu by síly Západu (USA, NATO, EU) nic nezmohly, kdyby neměly podporu v koalici okolních - muslimských - států! A naopak válka v Bosně, kterou rozpoutali srbští nacionální (post)komunisté za nebevolající neschopnosti evropských států, vedla k tomu, že v Bosně i Kosovu se zradikazovaly muslimské - i islámistické - síly. Když nepomohla Sarajevu neschopná Evropa, pomohli mu islámističtí teroristé. A na druhé straně špatné svědomí Evropy napomohlo vzniku islámského státu v Kosovu. Který vyhnal/vyvraždil věřící i nevěřící Srby, Cikány a Židy, prostě všechny ne-muslimy. Podobný vývoj by měl i bezhlavý boj proti všemu muslimskému vedený jen z toho důvodu, že někdo nejí vepřové anebo se modlí pětkrát denně!

Naše „oprávněné preventivní zasahování“ zbraněmi ABC proti muslimům, či spíše kecání o tom, může přivolat - stejně „oprávněnou“ islámskou preventivní sebeobranu! Ale - vlastně se nic neděje. Podle A.S.P. se účinky jaderných zbraní obecně přehánějí - míněno tím, že je bez obav můžeme použít proti obřezaným nekulturním barbarům, co nejedí vepřové. No a kdyby snad barbaři začali jako první, tak se zase ale nemáme čeho bát, ne?

V pátek mi přišla do ruky víkendová příloha Hospodářských novin, kde se redaktor Leoš Kyša ptá prezidenta Ústředí muslimských obcí v ČR:

„V souvislosti s muslimským terorismem se mluví o nebezpečí islamizace Evropy, o tom, že idea multikulturalismu, kdy spolu mohou žít pohromadě lidé různých kultur a vyznání, selhala a zřejmě není možná. Jak tato prohlášení a obavy z islamizace vnímáte vy, coby evropský muslim?“

A Muneeb Hassan Alrawi odpovídá: „Co se týče té teroristické nálepky, je samozřejmě velmi silná, přestože islám nemá s terorismem nic společného. Copak je Bůh terorista? Pokud někdo z teroristů tvrdí, že to, co dělá, je správné z hlediska islámu, pak je na omylu. Bohužel se mezi islám a terorismus dává automaticky rovnítko a moc se nad tím nepřemýšlí.
Napětí mezi oběma světy tu, bohužel, samozřejmě je. Když se podívám na různé komentáře na internetu islámském a českém, tak ty nenávistné hlasy ulice jsou stejně časté a stejně hloupé na obou stranách.“ (Ano, Muneed mohl naslouchat otevřeným oknem i zdejším hospodským tlachům...) „Určitě to ale není vina jenom muslimů. Když si přečtete články a názory, které se tu vyskytují, a porovnáte je s tím, co se tu šířilo ve třicátých letech vůči židům, tak je to velmi podobné, ne-li stejné. Přichází to ve vlnách, a když je to horší, máme samozřejmě strach. Cítíme ohrožení, protože všechno je možné, hlavně po zkušenostech židů s Evropany. Ano, bojíme se nového holokaustu, tentokrát namířeného proti muslimům.“

L. Kyša: „Bude soužití rozličných kultur v Evropě možné?“

M.H.Alrawi: „Je možné, že dojde ke střetům a sporům, stejně jako to, že se ty rozbouřené vztahy uklidní. Záleží na tom, kdo bude silnější. Jestli ti, co chtějí, aby k tomu střetu došlo, ať už ti, kdo nenávidí Evropany a Američany z muslimských zemí, či ti, co v západním světě nenávidí muslimy, nebo budou silnější ti, co si myslí, že je možné najít společnou řeč. Každý z nás nese svou část odpovědnosti za to, co bude za deset let, protože budoucí skutky jsou dnešními myšlenkami. Asi by se měl každý zamyslet nad tím, co chce, a podle toho myslet a chovat se. Já se snažím o to, abychom žili ve vzájemné úctě a harmonii.“

Ne nějací teroristé. Každý z nás nese svou část odpovědnosti! Za to, co tu budeme mít za deset let!!!

Psáno a opisováno v Praze dne 23. listopadu 2010, v Neviditelném psu zatím nevyšlo.

Poznámka 2015: Tento článek vyšel v Hospůdce u hřbitova právě před pěti lety, necelý měsíc před vypuknutím Arabského jara. A stále zde ten článek je – i s nekorektními a předvídavými komentáři nejen citovaného A.S.P.

A stále platí, že „budoucí skutky jsou dnešními myšlenkami“. Za uplynulých pět let se však ukázalo, že Evropa žádné skutečné skutky, čelící příštím, jasně patrným hrozbám, nevykonala (kromě zákazu halal a košer porážky). Nejspíš i proto, že neměla ani žádné „evropské myšlenky“. I proto za dalších pět let nebudeme moci o nějaké „vzájemné úctě a harmonii“ nejspíš hovořit...

(Celý rozhovor s prezidentem českomoravských muslimů je zde. Tedy – byl v roce 2010)

Převzato z Šamanovy hospůdky U hřbitova.