17.4.2024 | Svátek má Rudolf


Neférovost na férovku

20.4.2006

Copak by se asi stalo, kdyby dejme tomu Pepsi Cola dala vylepit billboardy napodobující logo Coca Coly a použila její barvy a další samoznaky s cílem zesměšnit a znemožnit konkurenta? Následoval by proces rychlý jak namydlený blesk (pokud by se to stalo v civilizovaném státě, ne u nás). Copak se stane teď, jako odezva na nejnovější hulvátství?

Pravděpodobně ještě větší hulvátství. Stratégové ODS vědí, že by soudní cestou ničeho nedosáhli, a také vědí, že hulvátská část obecenstva je zvědava, jak hrubou záplatu ODS na hrubý pytel socialistů přišije.

Těžko říct, kolik těch čekajících potěšených hulvátů je. Podle výzkumu společnosti Median a Gabal Analysis and Consulting třem pětinám občanů konfrontační styl vadí. V tom se výsledky shodují s analýzami zahraničních odborníků, kteří už dávno došli k závěru, že konfrontační hulvátská politická kampaň má jediný efekt: znechucení voličské veřejnosti. V občanech se takto vyvolává dojem, že politika je něco ve své podstatě svinského, lživého a podpásového. A je ironické, že první krok k této billboardové válce podnikl právě Ivan Langer z ODS, když obvinil současnou vládu z odpovědnosti za neutěšený stav dálnice D1. Spustila se smrdutá lavina urážek a lží. Ten smrad nepůjde setsakra dlouho vyvětrat, zažere se až pod kůži.