29.3.2024 | Svátek má Taťána


Diskuse k článku

FRANCIE: Přibitý šourek a brutální pád Macronova kandidáta

Ač to vypadá neuvěřitelně, svět moderního umění a vysoké politiky se může prolínat a vzájemně ovlivňovat, což vám ukážu v následujícím příběhu. Paříž statečně ustála mohutné poryvy větrné bouře Ciara a jen co se vítr utišil a život se vrátil do normálních kolejí, poklidnou hladinu každodenního hemžení Pařížanů rozčeřily palcové titulky bulvárního tisku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Bok 19.2.2020 0:54

No jo, zakázat ruskou propagandu zákonem by bylo vysoce účinné opatření. Stejně ji nikdo neposlouchá, že.

V. Kain 18.2.2020 14:22

Pokud někdo destabilizuje Evropu,tak to budou ne rusové,ale právě takoví Macronové,von Leyenové,Merkelové a celá ta rudozelená sebranka.

J. Jurax 18.2.2020 13:11

Technická - v mobilní verzi pořád nefunguje tlačítko Načíst starší. Kdy už to ti nixmochři z Lidovek konečně opraví?

D. Stirsky 18.2.2020 12:15

Politici jsou nepoučitelní. Hlásání mravnosti (sexuální), posvátnosti rodiny atd. je nebezpečné. Už mnozí na to doplatili.

J. Novák 18.2.2020 8:40

Ten Pavlenskij je sice magor, ale tomu nohsledovi Microna to z duše přeji.

V. Novák 18.2.2020 9:37

Dokud Pavlenskij magořil v Rusku, byl nadšeně vítaným kreativním disidentem, performerem a protidiktátorským aktivistou.

Když si zamagořil co azylant ve Francii, byl nuceně pozorován v šaškecu a teď ho možná i zavřou.

Ovšem demokraticky!

P. Staronový 18.2.2020 10:09

Notorický kverulant.

Jiná otázka je, kolik z jeho kverulování (a kde) je oprávněných.

V. Novák 18.2.2020 10:13

Notorický kverulant mě nezajímá.

Dělám si srandu z pokrytectví těch, kteří ho jednou adorují a podruhé zatracují podle toho, KDE magoří. Z těch, pro něž je reakce úřadů na stejný skutek jednou oprávněnou obranou demokratického řádu a jindy důkazem totality reagujícího státu,

V. Církva 18.2.2020 11:48

Přesně tak.

Š. Hašek 18.2.2020 12:03

Přesně tak.

V. Pavelka 18.2.2020 17:10

Je to pár let co představitel francie, měl být dosazen do vysoké funce EU , a po cestě v hotelu ho zažalovala pokojská obtěžování sekxuální , a bylo po funkci . Tihle moralistní pokrytci z EU (kde se kámen z cihlou)nestydí za nic, jsou příliš často dehonestováni těmi správnáky neobolševiky viz. Rakousko ,Francie Anglie ,Itálie,až příliš často!!

J. Jurax 18.2.2020 13:09

Ano.

Magor v Rusku, magor ve Francii. Internacionální magor levicového střihu.

Z. Ukolébavka 18.2.2020 8:33

Také Češi mají svého chartistu-perfomera, VŠ učitele Milana Kohouta. Ten zase nalil v kostele do kropenky se svěcenou vodou sperma. Někdy není jasné, zda je dobytek před či za ohradou.

V. Církva 18.2.2020 11:51

Tak to mluví za vše. Patří do stáje nebo blázince.

Š. Hašek 18.2.2020 12:04

Zatím byl v televizi ČT09.

R. Gramblička 18.2.2020 13:31

Už dlouho o něm nebylo slyšet. Že by mu došla inspirace anebo už ho maj chycenýho někde v ústavu?

P. Grigar 19.2.2020 9:47

..možná dumá, co by si tak ještě mohl uříznout bez vážnějších následků na zdraví.. fyzickém samozřejmě.

J. Kostelanský 18.2.2020 7:31

Už len čakám, kedy niekto príde s "geniálnou" myšlienkou, že tento "umelec" je len agent Kremľa, ktorý má tiež prispieť k rozvratu západnej spoločnosti.

Mimochodom Rusko by pre ten rozvrat nemuselo robiť vôbec nič. Žiadni ruskí agenti by to totiž nemohli robiť lepšie ako Macron, Merkelová & Co.

Pamätné sú slová bývalého šéfa komunistov v Prahe pred r. 1989 Štěpána, ktoré ale povedal až po r. 89. Ak chcete rozvrátiť nejaký systém, tak dosaďte b1bc@ jeho do čela. Na pravdivosti slov nič nemení to, že ich povedal komunistický aparátčik.

R. Langer 18.2.2020 8:18

A fakt myslíte, že je to úplně nepravděpodobné? Ale máte pravdu, nejspíš to bude jenom skutečný "umělec". Ty jeho projevy tomu dost napovídají. :-D

J. Anděl 18.2.2020 9:06

Těžko rozlišovat. Lenin byl taky umělec. Ostatně i Hitler. To byla performace.

V diskuzi pod úvodníkem se kdosi ptá, jestli je řeporyjské prasátko normální. Podle mě je to taky umělec. Čím se liší třeba od Černýho?

Hřib? Jasnej umělec. Tomio Okamura? Jeden či druhý Klaus? Schwarzenberg? Konceptuální umění v praxi.

Šel bych ještě dál: všichni jsme umělci

R. Gramblička 18.2.2020 13:33

no teda, takhle jsem se na to nikdy nekoukal. Něco na tom bude ;-)

P. Grigar 19.2.2020 9:56

.. mordyje, to je nápad! Takže až budu v Praze a chytne mě.. no však víte co, tak to můžu udělat kdekoli na veřejnosti, když jsem taky ten umělec. V Národní galerii to už mají odzkoušeno.

V. Církva 18.2.2020 6:59

V každém případě Macron je Putin s maskou Macrona, Merklová je ve skutečnosti taky Putin a Leyenová je Putin sám.

Ať je to pravde, nebo ne, ti všichni pracují skvěle na destrukci Západu. A líp než Putin - teda ten z Ruska, který nemá důvod nesnažit se zasahovat do světové politiky.

F. De Winter 18.2.2020 7:26

Ano, ruská propaganda nemůže být poražena, dokud budou zmíněné a jim podobné osoby ve funkcích neboť oni dělají Putinovi tu nejlepší reklamu. Stejně jako naše "demokratická" opozice Babišovi.

P. Lenc 18.2.2020 10:00

Přesné pane Wintere!

Š. Hašek 18.2.2020 7:35

Rusko nemá zájem na destabilizaci již rozhádané štrasbrusele. Ta štrasbruseleunie dělá vše pro to, aby přestala být ekonomickým i politickým hráčem světa. Viz odchod GB.

Pokud štrasbrusel začne plnit všechny příkazy USA (někdo stále používá výraz NATO), potom samozřejmě Rusko "nebude hladit Macrona po vláskách".

Varšavská smlouva zrušena, vojáci USA všude.

Zkráceno.

P. Staronový 18.2.2020 9:19

Jsou dvě možnosti: Buďto ruskou aktivitu v oslabování všech, které pokládá za nepřítele (prakticky celý ostatní svět, USA a EU nejvíc) nevidíte, nebo vidět nechcete. Je to konec konců jedno, existovat nepřestane ani v jenom případě.

S USA se (na rozdíl od Ruska) dá spolupracovat. Jestliže stát naší velikosti a síly musí s někým spolupracovat (což z různých důvodů platí na celou EU), pak je volba jasná: USA. Kulturně kompatibilnější, navíc.

V. Novák 18.2.2020 9:33

Jojo - to Rusko hází bojkoty a sankcemi všude kolem sebe a postihuje jimi i své spojence!

Kdepak - to by USA ani nenapadlo!!!

P. Staronový 18.2.2020 10:11

Nějakou pitomost nelze vyloučit nikdy a u nikoho, tedy ani u USA. U spojenců je vždy otázka, nakolik jsou skutečně spojenci. Reálpolitika v praxi.

P. Grigar 19.2.2020 10:09

..to máte těžké, pane Staronový. U velkých spojenců nikdy nemůžete vyloučit riziko, že vás, coby spojence malého, jednoho dne neuchopí za ručičky a nožičky a nepoužijí jako beranidlo k rozražení nějakých vrátek vaší hlavičkou. Dobrá věc se podaří, vrátka rozraženy, ale vám to už bude jaksi šumafuk..