24.7.2019 | Svátek má Kristýna



DISKUSE K ČLÁNKU

Nejste přihlášen/a. Vkládat příspěvky mohou pouze registrovaní čtenáři.

Formát tel. čísla "+420 xxx xxx xxx"

POLEMIKA: Jaký bude ten Grétin osud?



Řazeno podle času sestupně, seřadit podle času vzestupně
počet příspěvků: 76, poslední: 24.6. 2019 20:46, přehled diskusí

Poslední mé sdělení k diskusním příspěvkům :
Autor: M. Pivoda Datum: 24.6.2019 20:46

Po návratu z Azor plánuji napsat o svém pobytu reportáž. Snad mi ji na Neviditelném psovi zveřejní. Vydržte proto, prosím. Děkuji.

nevím jak Aston, ale já mám Grétu rád - jako nemohu:
Autor: R. Brzák Datum: 23.6.2019 10:04

nemít rád jakékoliv dítě.

Když mám někoho rád, přeji si pro něj to nejlepší. Pro dítě si přeji, aby mohlo být dítětem se vším, co k tomu patří - především ale, aby mohlo dělat chyby, aby své chyby mohlo rozpoznávat (z dopadu těch jeho chyb na ně, samozřejmě přiměřeně jeho věku tlumených láskyplnými rodiči) a poté se z nich učit. To znamená, že dítěti přeji dobrou cestu k růstu odpovědnosti - a tedy dospělosti a nezávislosti (svobodě).

Když spolu s Astonem řeknu, že adorování či stavění na piedestal dítěti v jeho vývoji škodí, když budu Gretiny aktivity (za které pro mne nesou odpovědnost její rodiče) a především jejich příjímání veřejnými činiteli - považovat za ohrožení jejího vývoje k odpovědnému a tudíž svobodnému člověku (nejlepší cíl, který lze každému člověku přát) - pak tak činím z čisté lásky k ní.

Gretismus, aneb fundovanost ekoodborníků v praxi:
Autor: Jiří_K Datum: 23.6.2019 8:55

https://www.novinky.cz/auto/507628-svedove-maji-problemy-s-elektromobily-zpusobili-si-je-sami.html

Re: Gretismus, aneb fundovanost ekoodborníků v praxi:
Autor: L. Novák 475 Datum: 23.6.2019 9:42

To je jasné už od začátku celého humbuku "přechodu na elektromobily", že to nemůže fungovat tak, jak si zelení magoři představují. Ale když nejsou schopni se (ani po výzvách) dovzdělat, tak si ten nos musí rozbít. A všichni, kteří se nechali zmagořit...

Masový a státem vnucený přechod ze spalovacích motorů na elektromobily je politicky protlačený nesmysl.

Re: Gretismus, aneb fundovanost ekoodborníků v praxi:
Autor: Jiří_K Datum: 23.6.2019 10:46

A nejlepší na tom je, že až vybudují dobíjecí infrastrukturu, tak zase zjistí, že jim chybí stabilní výrobní kapacity elektrické energie, kterou by nahradili energii z ropy! :o))) Holt, to se hned poznají odborníci s rozhledem a schopností vidět dál než ostatní!

Gréta je oběť.:
Autor: P. Hlosta Datum: 23.6.2019 8:29

Gréta byla vyvolena k tomu, aby dostala dospívající mládež a mladší, do stávek a demonstrací. Zatím se jí to daří jen z části. Očekávejme další ataky na mozky dětí. Gréta za to nemůže, je jen obětí.

Re: Gréta je oběť.:
Autor: P. Grigar Datum: 23.6.2019 9:06

..ale velmi dobře honorovanou. V myslivosti se něčemu takovému říká "balabán". Dřevěná kachnička, věrná napodobenina živých kačen, které má nalákat k usednutí na hladinu.. a v křoví čeká lovec.

Re: Gréta je oběť.:
Autor: L. Vrána Datum: 23.6.2019 18:57

Souhlas.

UI Pivoda zase perlí. :
Autor: R. Langer Datum: 23.6.2019 6:54

Ta levičácká pakáž, co ji programuje, poslední dobou evidentně těžce zamakala. :-D

Pozdrav z Azor a nějaké otázky, které mi naskočily:
Autor: M. Pivoda Datum: 22.6.2019 22:24

Večer (po návratu do hotelu) jsem si přečetl všechny komentáře. Úplně všechny. Co jsem zjistil? Prakticky nikdo z diskutujících na Neviditelném psovi si nepřipouští, žeby aktivita Grety snad mohla mít nějaký hlubší praktický smysl. To je docela překvapivé. Co z toho vyplývá? Diskutující na Neviditelném psovi totiž nepovažují za hlupáka jen autora tohoto článku (za jeho přirovnání Grety k jakési politicky aktivní ženě z dob českého reálného socialismu), ale nutně i všechny státníky na celém světě, kteří Gretu buď do své země již pozvali, nebo jí alespoň vyjádřili morální podporu. Takže, jak je možné, že ten náš svět ještě vůbec fuguje, když je tolik politiků hlupáků?

Z uvedeného sdělení mne také překvapuje, že právě na Neviditelném psovi se sešla tak geniální sestava českých diskutérů? A jakou šanci má tato česká sešlost, že by snad za svůj mimořádný intelektuální výkon někdy mohla dostat Nobelovu cenu (nebo podobné prestižní ocenění), pokud tu cenu mezitím již nezíská Greta? Ale dost sarkasmu.

Za sebe: Já nejsem klimatolog, takže zde nic klimaticky odborného vysvětlovat nebudu. Závěr: I kdyby se nakonec potvrdilo, že Greta a její zastánci se věcně mýlili, určitě to popožene technologický pokrok. A to (jako občan české montovny) určitě schvaluji.

Re: Pozdrav z Azor a nějaké otázky, které mi naskočily:
Autor: Jiří_K Datum: 22.6.2019 23:06

Technologický pokrok? To si snad děláte srandu. Právě gretismus, minimálně pozdržel vývoj v oblasti využití jaderné energie. Je zajímavé, že Greta zpočátku prohlašovala jadernou energetiku za přijatelnou, čímž se evidentně odchýlila od povoleného scénáře svých vodičů, neboť se vzápětí v řadách "odborníků" na ekologii strhl mohutný řev! Načež Greta musela svůj názor korigovat.

:
Autor: J. Huml Datum: 23.6.2019 8:05

Pane Pivodo, dekuji Vam za Vas clanek, a take naprosto souhlasim s Vasim hodnocenim diskuznich prispevku. Tito lide nemaji schopnosti posoudit, co se vlastne kolem nich deje. Smutna a neschopna verbalni zumpa.

Re: :
Autor: P. Grigar Datum: 23.6.2019 9:10

.. pane Humle, ti lidé, patřící dle vás do žumpy, pouze dění kolem nich posuzují jinak než vy. A proto jsou žumpa.. zajímavá argumentace. Kdo nejde s námi, jde proti nám! Kde já už to slyšel?

Re: :
Autor: M. Martinelli Datum: 23.6.2019 9:16

můžete mi inteligente humle za použití konkrétních argumentů na mých 2 příspěvcích k článku pana pivody vysvětlit, proč nemám schopnost posoudit, co se vlastně kolem mě děje...

Re: Pozdrav z Azor a nějaké otázky, které mi naskočily:
Autor: M. Martinelli Datum: 23.6.2019 9:09

Večer (po návratu do hotelu) jsem si přečetl všechny komentáře. Úplně všechny. Co jsem zjistil? Prakticky nikdo z diskutujících na Neviditelném psovi si nepřipouští, žeby aktivita Grety snad mohla mít nějaký hlubší praktický smysl

-když jste pochopil ten hlubší praktický smysl aktivity gréty, tak proč jste nezačal tu uhlíkovou stopu snižovat u sebe a místo na azory letadlem strávit například svoji dovolenou tady v čechách cestováním na kole, já jezdím do práce každý den na kole už 20 let cirka 5 km tam a zpět a rovněž jezdím místo mhd po svém okresním městě pouze na kole nebo pěšky...vy jste pouze farizej nejhrubšího zrna...

Re: Pozdrav z Azor a nějaké otázky, které mi naskočily:
Autor: I. Polák Datum: 23.6.2019 9:53

Jo to tak dopadá, když někdo káže vodu a pije víno.....On není pouze farizej , jeho projev je do nebe volající drzost. Copak si opravdu myslí, že brouzdáním ulicemi a vynecháním výuky v pátek se něco dokáže? Hlavně , že on si vyhřívá zadek na Azorech a ostatní jsou žumpa.

Re: Pozdrav z Azor a nějaké otázky, které mi naskočily:
Autor: P. Grigar Datum: 23.6.2019 9:18

.. pane Pivodo, v květnu r.1945 se potvrdilo, že se Hitler a jeho fanatičtí soukmenovci mýlili, skončená válka také nepochybně popohnala technologický pokrok, ale způsobila ztráty 72 milionů životů.. mimo jiné.

Pro P. Grigara:
Autor: M. Pivoda Datum: 24.6.2019 20:36

Rozdíl od roku 1945 a dnešním datem, tj. rokem 2019, je v tom, že zatím neznáme definitivní závěr. Takže je politicky neprozíravé se stavět osobně radikálně na kteroukoliv stranu. Ještě nevíme, jak to dopadne. Já však držím palce Gretě. A netajím se s tím. Považuji toto za pravděpodobnější budoucí vývojový scénář. A právě proto apeluji na Princip předběžné opatrnosti.

Ale jinak s vámi docela souhlasím, totiž v tom, že i války popohánějí technologický pokrok.

V době mé výuky na americké Bernelli University (2004-2011), prezentovala tam pracovnice pro OSN (nějaká černoška) svou disertační práci s tématem, že války (což je negativní jev) fakticky posilují podnikatelství žen (což je pozitivní jev). Proč? Protože v době válek muži prostě nejsou k dispozici a musí je nahradit ženy. Pro ilustraci si ta doktorandka vybrala Mauretánii.

Ještě doplněk pro pana Grigara:
Autor: M. Pivoda Datum: 24.6.2019 20:40

Grigar píše: "... válka také nepochybně popohnala technologický pokrok, ale způsobila ztráty 72 milionů životů.. "

Budoucí válka ale pravděpodobně způsobí ztráty v miliardách, nikoliv v milionech. Takže srovnáváte nesrovnatelné.

Každá ideologie:
Autor: Jiří_K Datum: 22.6.2019 22:01

potřebuje k životu své, do roztrhání těla oddané, věrozvěsty! Tak to bylo, je a bude!

Jen se nesmí odchylovat od přijatelného scénáře!

Pane Pivodo:
Autor: J. Ticháček Datum: 22.6.2019 21:15

Při vší úctě k Vašim šedinám, k přihlédnutím ke své trpělivosti, chápavosti a se vší tolerancí jíž jsem mocen Vám mohu napsat jediné. Proboha, Vole.

Třeba jim někde skočí z okna,:
Autor: F. Houžňák Datum: 22.6.2019 19:28

tedy svým medvědářům, nebo ji nakonec z toho okna shodí, až bude vyhrožovat, že poví, jak to všechno bylo. Nebyla by první taková.

Re: Třeba jim někde skočí z okna,:
Autor: P. Grigar Datum: 23.6.2019 9:30

.. taková malá variace na Nesvadbovu povídku Blbec z Xeenemünde.

Re: Třeba jim někde skočí z okna,:
Autor: M. Martinelli Datum: 23.6.2019 9:53

no i to je možná důvod, proč pokrytec pivoda píše ty svoje in bláboly, on už se asi té velké změny klimatu nedožije a tak vesele a hlavně v klidu, když veřejně s mainstreamem souhlasí, cestuje letadlem na dovolené po světě...

Jak to dnes va světě chodí,:
Autor: L. Severa Datum: 22.6.2019 17:32

tak asi dostane Nobelovu cenu.

Re: Jak to dnes va světě chodí,:
Autor: J. Pleva Datum: 22.6.2019 18:33

Předpovídáte naprosto správně - tendence je udělovat Nobelovu cenu čím dál více psychicky narušeným jedincům, ale ideologicky na výši...

:))))))))):
Autor: J. Kanioková Datum: 23.6.2019 17:24

:
Autor: F. Kroupa Datum: 22.6.2019 17:14

Když zemřel prezident armádní generál Svoboda, jen těžko jsem se bránil slzám, stejně při úmrtí pana herce Vladimíra Menšíka. Jsem také nevyrovnaný nebo jsem na rozdíl od vás člověk ?

Srovnáváte nesrovnatelné:
Autor: Ś. Svobodová Datum: 22.6.2019 16:10

Hlavně proto, že lidé s autismem reagují velmi odlišně od standartu. Gréta žije v trochu jiném světě než ostatní. A je vystavena tlaku, na který není připravená. Dokonce se musí přizpůsobovat nátlaku a prezentovat nebo naopak neprezentovat myšlenky, které nejsou v souladu s jejím smýšlením. Pan Neff neodsuzuje jí, ale lidi, kteří jí využívají jako symbol a kteří jí nakonec použitou odkopnou.

Gretin osud mě ani příliš netrápí..:
Autor: P. Grigar Datum: 22.6.2019 15:49

.. rozhodně neskončí jako stokilový monolit, na zapomenutém dvorku mezi slepicemi. Bude o ni dobře postaráno, horší to ovšem bude s námi, až tahle bláznivá kampaň dojde svých cílů. Greta je personifikací systému ohlupování, působícího přes city, jejím prostřednictvím se přibližujícího davům.. "chudák holka, a přitom tak chytrá!!! Té přece musíme věřit, chce nás zachránit, ona je hodná, ona si to zaslouží. A ti někteří zlí vědcové jí oponují. Dokonce i argumenty používají! Fůůj!" A její trefné srovnání se soudružkou Gustou?! V symbolickém Plötzensee nás skončí většina, aby menšina mohla spokojeně žít.