25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

POLITIKA: Neuvěřitelné vyjádření ministra vnitra

Předseda ČSSD a ministr vnitra Jan Hamáček pro Českou televizi uvedl, že zvolení kandidáta hnutí Svoboda a přímá demokracie Michala Semína do Rady ČTK by byl obrovský koaliční problém.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Grigar 22.6.2019 15:28

Re: Skvěle napsáno.

.. pane Patkoši, jak bych mohl aspirovat na palmu vítězství v kategorii, ve které tak vytrvale osvědčujete svou superioritu. Pokorně se skláním před bezkonkurenční exkrementální kapacitou vaší lbi.

V. Pokorný 21.6.2019 21:04

Re: Pan Semín má nárok na své názory a ministr vnitra

O jakém ministrovi vnitra to hovoříte? O nějakém Hamáčkovi z kolaborantské a snad zanikající strany? Tento člověk je na řídícím seznamu Aspen Institute. Je to organizace řízená a ovládaná jakýmsi bývalým dámským krejčím Bakalou, ale ta podléhá a je řízena sebrankou z USA. Je to, tedy ten předseda ČSSD, člověk bez názoru i bez charakteru. Jako celá ČSSD. Fuj.

P. Harabaska 21.6.2019 20:42

Pan Hamáček mi, nevím proč, připomíná

Klementa Gottwalda. Snad tím, jak vnímá svobodu názoru a svobodu vyjadřování. Ovšem důležitější nežli jeho hlas pro Semína je jeho hlas proti opozičnímu návrhu na vyslovení nedůvěry vládě. Kolikrát už naznačil, jak je mu účast a podíl na vládě proti srsti, a hle, příležitosti pomoct té vládě pod kytky se chopit nechce: Je tomu tak proto, že ctí uznávané principy. V tomto případě princip, že o prachy jde vždy až na prvním místě. Co by si on a jeho spoluvládnoucí socani počali, kdyby přišli o ty ministerské a náměstkovské platy? A co kdyby se musely vypsat nové volby a socani už by se do parlamentu nedostali? Vždyť by se na něj museli ti socanští poslanci docela namíchnout, až by už jim nechodily pravidelně ty poslanecké "almužny" - prachy ze sněmovny! Prostě principy se musí ctít. A to platí i pro socany a jejich nejvyššího.

J. Kanioková 21.6.2019 20:31

Připomíná mi to fanatický "boj"

proti L. Bátorovi. Prostě mnozí "lepšolidi" věří, že oni mají nej právo někoho dehonestovat, kádrovat, zatlačit do kouta.

J. Kanioková 21.6.2019 20:19

Ano - Kádrování ! Odporné..

J. Kanioková 21.6.2019 20:17

:)))))))))

V. Patkoš 21.6.2019 19:00

Re: Skvěle napsáno.

Vzdělání z videí na youtube, tak to je gól. Tak ještě jednou Mikulče, jak přesně souvisí havloidně(?)-sorosovská(?) politika, nějaké videa na youtube a údajné financování cesty Afričanů se Semínem a Hamáčkem?

V. Patkoš 21.6.2019 18:58

Re: Skvěle napsáno.

Nebojte, nechtěl jsem se vás dotknout, že na prvenství v téhle kategorii aspirujete.

P. Urban 21.6.2019 18:45

Pokud bezúhonnost

stačí k nároku na křeslo v radě ČTK, pak se hlásím. Ty prachy by mě bodly.

Anebo, proč tam nedat Milouše Jakeše? Ten je přece také de iure bezúhonný.

Nejsou lidé do rady ČTK náhodou voleni proto, že tam mají také něco dělat? V tom případě si můžeme o panu Semínovi i o jeho nepřátelích myslet, co chceme. Ale nárok na takovou fukci není. A jestliže politici zabránili zvolení pana Semína, pak dělají svou práci. Možná špatně, ale jejich práce to je. Hledat do těchto funkcí lidi co nejlepší. Nikoli pouze bezúhonné.

P. Urban 21.6.2019 18:40

Re: Rojení kádrováků

Z veřejného prostoru pana Semína nikdo nevylučuje. Aspoň v tomto případě ne. Ale členství v radě ČTK je něco víc, než jen veřejný prostor. Je to fukce, která umožňuje ovlivňovat zpravodajství v této republice více, než normálnímu, ve veřejném prostoru přítomnému člověku.

M. Mikulec 21.6.2019 17:34

Re: Ále, rudí a černí

To je zajímavé, jak málo lidí toto vidí, a chce vidět.

J. Anděl 21.6.2019 16:30

Můžete to tak vnímat. Já to vnímám jako obchodní jednání. Jednání, které sice můžete považovat eticky za pochybné či vymykající se ideálu nebo zaběhaným pořádkům, ale v mezích zákona. Podobně jako jednání Zemana.

Většinový systém má zase jiné mouchy. Ale jestli ho politici prosadí, bude.

P. Grigar 21.6.2019 16:14

Re: Skvěle napsáno.

.. ta vámi vzpomínaná(a mě neznámá) videa jsou zbytečná. Ke své dehonestaci si jmenovaný vystačil sám už za svého života. Jako mnozí jiní.. a jak u vás doma, drahá Sybilluše?

P. Grigar 21.6.2019 16:09

Re:

.. Hamáček ovšem není nadán právem Semína chtít či nechtít, cosi takového by si politik neměl vůbec dovolit, u ministra vnitra je takový způsob myšlení a jednání přímo varující! Rozhodnutí o Semínovi přísluší poslancůn v tajném hlasování. Zaběhaný princip koaličního vydírání mě osobně přivádí k myšlence na většinový volební systém.

K. Janyška 21.6.2019 15:34

Ále, rudí a černí

si klidně mohou podat ruce. A také, že podávají. Viz EU.. Dzp.

S. Netzer 21.6.2019 15:14

Re: Skvěle napsáno.

Nepřekvapí, že vaše "vzdělání" pochází z primitivních videí, v kterých je řeč o "Schwanzenbergovi", nebo o tom, jak si George Soros "vodil Václava Havla na vodítku jako cvičeného psíka".

Taková videa, dehonestující Václava Havla lidský odpad vašeho druhu přímo hltá.

J. Anděl 21.6.2019 15:11

Samozřejmě, že nikdy nejsou dvě srovnávané situace úplně stejné. Mně přijdou podobné, protože jednou Zeman využije práva nejmenovat soudce a sluníčkáři se mohou potentočkovat, podruhé Hamáček nechce Semína a hrozí rozpadem koalice a potentočkovat se může Štěpánek (spolu s třeba IVK). Obě aktivity jsou ale celkem běžné projevy politické práce, ono "vydírání" rozpadem koalice se děje každou chvíli a ČSSD hraje vabank o přežití, což nijak neznamená, že je na místě plašit s totalitou a starými režimy.

Hysterie je v politickém marketingu na pořadu dne každý den, tak už je pod mojí úroveň rozlišování hledat v jednom svaté dobro a ve druhém bezedné zlo.

P. Grigar 21.6.2019 14:51

Re: Možná bude někomu připadat, ze jsem detailista..

.. ano, president Zeman využil svého práva nejmenovat soudce či představitele university, ale nespojoval jejich nominaci se svým setrváním ve funkci. Hamáček vyhrožuje ústavní krizí v situaci, kdy Rada ČTK a principy jejího obsazování jsou silně v silném konfliktu se skutečností, s právní pozicí ČTK. Mě osobně představa krize této vlády nijak neirituje, ale domnívám se, že by i zákonodárci měli jednat jistou mírou respektu k realitě.

V. Braun 21.6.2019 14:29

Re: Pan Semín má nárok na své názory a ministr vnitra

Hm, tak vydírá? Takto koalice fungují, že do nich každá ze stran vnáší svoje požadavky.

P. Jirkovský 21.6.2019 14:04

Re: Petr Štěpánek se pomát!

Tak to bych musel mít něco v hlavě "hozený na Budějice" jako vy. Kdybyste nebyl tupej, tak by vám neušlo, že jsem psal o "vylučování z národa", který se děje ve stejně chorý tykvi páně Štěpánkově. Že jue Hamáček ministr vnitra s tím má společnýho pramálo, ale pro snovatele konců světa holt už trouběj trouby posledního soudu.

V. Církva 21.6.2019 13:53

Re: Skvěle napsáno.

Představte si že ano. A ještě dnes hodně lidí netuší co všechno ten Soros sponzoruje. Jasně, Havel snad neměl vše od Soroše. Ale i tak dost.

F. Dido 21.6.2019 13:39

Bude-li pan Semín zvolen,svět se nezboří, stejně tak když zvolen nebude. A o neosvazáčka Hamáčka se pan Štěpánek báti nemusí,tři roky utečou jako voda a v dalším volebním období se socani do sněmovny nedostanou.

F. Navrátil 21.6.2019 13:28

Jeden může, druhý musí

Já bych to tak tragicky neviděl. Semín v radě ČTK být nemusí, ale sociální demokracie ve vládě být musí. Když nebude Semín zvolen, nic se nestane. Když sociální demokracie odejde z vlády, bude to pro ni tragédie. Kdo by volil TOP 09 light?

V. Pokorný 21.6.2019 12:55

Nazvu

obyvatele Hamáčka z Mladé Boleslavi máčem. Ovšem je pravda, že musí poslouchat povely a řídit se manuálem, který dostal a dostává od svých nadřízených. Ať už zpoza Velké louže nebo z Bruselu. Je to jen slouha a kolaborant. Jako ostatně, když je řeč o předsedovi ČSSD, celá jeho partaj.

J. Anděl 21.6.2019 12:08

Re: Petr Štěpánek se pomát!

Jak čtu diskuzi, tak nejen on. Zajímal by mě překryv těch, co se Štěpánkem bouřlivé souhlasí, s registrovanými i neregistrovanými podporovateli Trikolóry. Obávám se, že do těchto končin to míří.

Mrzí mě to, protože s některými jejich kritickými výhradami k progresivním trendům souhlasím. Ale tady to naprosto popírají. Je to poučný článek i diskuze.

J. Kopis 21.6.2019 12:07

Re: Pan Semín má nárok na své názory a ministr vnitra

Ono to také není o tom, že by Hamáček zakazoval. On vydírá koaliční poslance a snaží se tak ovlivnit jejich svobodu v rozhodování!

P. Brich 21.6.2019 12:01

Kádrování

To je jako zakazovat p. Šporclovi, kterého považuji za extratřídu v houslích, vystupovat na veřejných koncertech, protože má modré housle a na hlavě pirátský šátek.

Zakázat p. Semínovi vystupovat v klubu judaistů je jejich právo. Ale vylučovat ho z veřejného prostoru jen kvůli něčemu, co není protizákonné, to už je kádrování.

PB

P. Brich 21.6.2019 11:59

Rojení kádrováků

To je jako zakazovat p. Šporclovi, kterého považuji za extratřídu v houslích, vystupovat na veřejných koncertech, protože má modré housle a na hlavě pirátský šátek.

Zakázat p. Semínovi vystupovat v klubu judaistů je jejich právo. Ale vylučovat ho z veřejného prostoru jen kvůli něčemu, co není protizákonné, to už je kádrování.

PB

J. Anděl 21.6.2019 11:55

Re: Pan Semín má nárok na své názory a ministr vnitra

Ano.

J. Anděl 21.6.2019 11:54

Re: Možná bude někomu připadat, ze jsem detailista..

Činnost má být nezávislá, volba členů je ale na sněmovně. Je to celkem jednoduché, asi jako volba soudců či představitelů univerzit, kde třeba pan Zeman do té volby taky hodil vidle a souhlasím s tím, aby tu možnost měl - tedy má-li něco podepisovat, měl by to moci i nepodepsat. A stejně tak Hamáček resp poslanci u volby člena rady ČTK.