24.4.2024 | Svátek má Jiří


Diskuse k článku

POLITIKA: Krysař Mikuláš a politický aktivismus ČT

Krysař je virtuální postava, která dokáže hlasem své píšťaly svést davy ke skoku do propasti za vidinou věčné blaženosti. Mikuláš Minář vede davy k demonstracím za vidinou života v právním státě bez nenáviděného Andreje Babiše a nebezpečné Marie Benešové a za jeho vábením jde stále více lidí zmámených jeho výmluvností.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Svoboda 14.6.2019 10:33

Re: Před očima

Já nechci soudit, mě stačí, jak Babiš přísahal na zdraví svých dětí a vnoučat, aby byl v zápětí usvědčen ze lži při rozhovoru s Markem Přibilem.

Pěkný den.

J. Lepka 14.6.2019 11:58

Re: Před očima

Nemáte pocit, že se vyjadřujete k věci o kterou vůbec nejde? O zproštění, či zastavení trestního stíhání se snaží sám Andy a pokud je mi známo, jakoukoliv cestou, tedy i ovládnutím ministerstva, o nezávislost soudů tu vůbec nejde, jde o to, aby se kauza k soudu vůbec nedostala. Chápu, že to je proces mimo chápání většiny koblihářů, tím spíše placených tro(t)lů a ANOfertu.

Č. Berka 14.6.2019 14:14

Re: Před očima

jenže ani ministryně, ani nejvyšší státní zástupce to nemůže ovlivnit. Spis už státní zástupce má. O zastavení trestního stíhání se ZÁKONNÝM ZPŮSOBEM snaží advokáti obviněných. Tipnul bych si, že poté, co se seznámili s konečným výsledkem policejního vyšetřování, usoudili, že policie ve spisu nemá důkazy, které jsou potřebné k úspěšné obžalobě. A to se může stát, nezávisle na tom, jestli Babiš něco spáchal, nebo ne. V těchle případech se moc nejedná písemně, ale spíš ústně - takže by se musela přiznat paní Jana Nagyová ( dnes Mayerová), která o dotaci žádala- že věděla, že na ni není nárok a že žádost zfalšovala. Musela by obvinit Babiše, že ji k tomu přemluvil, nebo jí to nařídil- osobně, nebo přes nějakou jinou osobu.

J. Kudrnová 14.6.2019 9:01

Přesně vyjádřeno . trefné

Skvěle napsáno!! Plný souhlas.

F. Navrátil 14.6.2019 8:55

Furt stejný

Česká televize naplňuje leninskou definici stranického tisku. Je kolektivním informátorem, propagátorem a organizátorem.

V. Kotas 14.6.2019 9:23

Re: Furt stejný

Jo, ale nyní za naše peníze a proti naší vůli.

A. Alda 14.6.2019 8:49

Skvěle napsáno, pane.

Jen připomínám, že státní zastupitelství čili prokuratura již z principu nemůže být nezávislé, neboť je podle ústavy součástí moci výkonné.

Kdyby bylo součástí moci soudní, vrátili bychom se tím do hrůzy inkvisičního procesu středověku velkým tempem.

Jako součást moci výkonné pak nemůže být nezávislé, ale je a musí být závislé právě na moci výkonné, tedy na ministerstvu, na vládě a na presidentu.

Nezávislí jsou jen soudci. Justice jako taková je však samozřejmě zapojena do systému brzd a vyvážení mezi mocí zákonnodárnou, mocí výkonnou mocí soudní, takže o nějaké nezávislosti vůbec nemůže být řeč, ten pojem je v této souvislosti nesmyslný.

A především je třeba pamatovat toho, že dle naší republikánské ústavy veškerá moc pochází z lidu a lidu je odpovědna. Proto není možné, aby existoval mocenský orgán, který svou moc neodvozuje od voleb. Například soudci mají svou moc odvozenu od presidenta voleného lidmi v přímých volbách, který je jmenuje. Státní zástupci jsou jmenováni ministrem spravedlnosti, který sám je jmenován presidentem, voleným lidmi. Prostě na začátku každé mocenské posloupnosti musí být volby (nikoli volby kolegy či kooptace, ale volby lidu).

P. Zinga 14.6.2019 10:00

Re: Skvěle napsáno, pane.

Pane Aldo, lidi, upřednostňující emoce a morálku před fakty, zkrátka fakty nepřesvědčíte. A logikou už vůbec ne.

J. Svoboda 14.6.2019 10:34

Re: Skvěle napsáno, pane.

Tak pak je jasné, čím vyhrálo ANO, námořníku :o)

Pěkný den.

R. Langer 14.6.2019 14:55

Re: Skvěle napsáno, pane.

No, těm co ho volili ano, jejich oponentům evidentně doposud ne, a proto také velice pravděpodobně ANO vyhraje i příště. Ale to je na vás zřejmě moc složité. ;-)

E. Pawlica 14.6.2019 14:12

Re: Skvěle napsáno, pane.

Čím jste, pane Zingo, velmi jednoduše a tedy i geniálně odůvodnil, proč prezident Zeman nadřazuje vlastní emoce a pokleslou morálku nad faktickou literu Ústavy i zákonů.

R. Langer 14.6.2019 14:57

Re: Skvěle napsáno, pane.

Ano, je škoda, že nikdo s pokleslejší morálkou se neukázal. Určitě by zvítězil. :-)

E. Pawlica 14.6.2019 16:30

Re: Skvěle napsáno, pane.

Tak už to v Čechách chodí, ten kdo neporušuje zákony, když už s nimi rovnou nevyjebává, nemůže se těšit všeobecné úctě. A naopak. Proto na Hradě sedí to, co tam sedí.

E. Pawlica 14.6.2019 16:31

Re: Skvěle napsáno, pane.

Tak už to v Čechách chodí, ten kdo neporušuje zákony, když už s nimi rovnou nevy_ebává, nemůže se těšit všeobecné úctě. A naopak.

J. Svoboda 14.6.2019 8:39

Kdy předložil Babiš čisté lustrační osvědčení?

J. Cyrany 14.6.2019 8:14

ČT je pátá kolona

demokratického ? bloku. A to dávno. O to není sporu. Stačí se podívat na Události a komentáře a to už tam nejsou svazáci Borek a Dolanský, kteří dělali svou práci skutečně "dobře". Za odměnu jeden Brusel , druhý po všech stránkách zajímavý Blízký východ.Jinak musím malinko kritizovat to bagatelizování AB v době socialismu. To co mohl AB, mohl skutečně jenom prověřený bolševik. Cizí země, možnost sbírat zkušenosti ze světa, jazyky atd.to skutečně nemohl ,kde kdo...

P. Zinga 14.6.2019 10:06

Re: ČT je pátá kolona

Jo, většinou to tak bylo, ale pouze většinou. Například v mém případě ze sedmdesátých let: podle slov nadřízeného soudruzi uznali, že si nemohou dovolit mrhat odborností a a schválili mé zařazení. Nebyl jsem v KSČ a ani "spolupracovníkem".

A ani dnes nemůže kde-kdo kde-co, anebo by neměl.

J. Lepka 14.6.2019 12:02

Re: ČT je pátá kolona

A ještě tu o Červené Karkulce, prosím.

J. Jurax 14.6.2019 12:53

Jojo, u nás ve výpočetním středisku velkého výrobního podniku byli v KSČ čtyři lidé - šéf, dva podšéfové a jeden technik od děrnoštítkových strojů. Ten, neboť byl zařazen v kategorii D, kdežto všichni ostatní kromě druhého technika byli s odpuštěním pracující inteligence, dělal předsedu ZO KSČ výpočetního střediska. A bylo nás tam jinak celkem cca 70, tedy včetně tzv. přípravny dat, z toho tak 15 az 20 vysokoškoláků. Počátek osmdesátých.

Č. Berka 14.6.2019 14:59

Re: ČT je pátá kolona

Myslíte, že nikdo z českých politiků, vášnivých odpůrců Babiše nebyl za socialismu v cizině? Namátkou z životopisu pana Drahoše "V roce 1985, v době Gorbačovovy perestrojky, jsem strávil rok v Německu jako stipendista Humboldtovy nadace" - ve stejné době odjel Babiš, který vyrůstal ve Francii a Švýcarsku do Maroka- odkud se vrátil až PO REVOLUCI. On totiž oddaný soudruh, co neumí francouzsky, by byl v PZO a ještě v Maroku k ho..u.

P. Jirkovský 14.6.2019 8:10

Vážený pane Jemelíku,

legenda o krysasařovi (z Hamelnu) není to, o čem v článku mudrujete. Posunujete (jak je v Čechách obvyklé, jsme národ posunovačů) celý smysl jinam, kam nepatří. Doučit! A k tomu ostatnímu - opravdu máte všechny lidi, kterejm vadí současnej stav - ŠtBák v čele vlády a 24 hodin denně usilovný snahy o vyvinění podvodníka, namísto správy věcí veřejnejch - za zmanipulovanej dav? Tak to vám gratuluju, jste mentálně o třicet let zpátky. A že se zatím nenašel nikdo, na koho by Bureš žaloval? Vono totiž stačí, aby se někdo dobrovolně (a tady to bylo jednoznačn dobrovolně) přihlásil k donašečství, aby u normálních lidí ztratil naprosto kredit.

P. Zinga 14.6.2019 10:08

Re: Vážený pane Jemelíku,

Oni nepotřebují zmanipulovat, jsou jednoduše blbé.

J. Lepka 14.6.2019 12:03

Re: Vážený pane Jemelíku,

Na rozdíl od vás, chytráka ?

M. Klas 14.6.2019 7:40

Bingo,dobrý příspěvek!!!

U pana Jemelíka je někdy těžké dobrat se podstaty,ale dnes to má hlavu a patu.ČT je aktivistická hydra a je součástí a hybatelem problémů,nikoliv jejich veřejnoprávním komenatátorem a analyzátorem.Ostatně je pan Jemelík snad prvním,kdo řekl natvrdo a jasně, oč se v milionovém chlívku jedná a že to spolek zaříkavačů hadů,potažmo nezvolených frustrátů,kteří používaním bolševicko-revolučních metod chtějí ,nikým nevoleni ,ovládnout stát

M. Rozbořil 14.6.2019 8:51

Re: Bingo,dobrý příspěvek!!!

Takhle vypadá typický příspěvek frustráta, zkuste se nechat zvolit do ČT.

M. Mikulec 14.6.2019 9:32

Re: Bingo,dobrý příspěvek!!!

Frustrátů je plný Václavák, Rozbořile.

E. Pawlica 14.6.2019 12:19

Re: Bingo,dobrý příspěvek!!!

Kdežto proti nim je v Radě Jakl jen jako jeden jediný frustrát ...

J. Lukavsky 14.6.2019 7:31

diskuse v TV

"pak nechala jeho vystoupení okomentovat dvěma druhořadými politiky" no pokud vím tak byl premiér Babiš vyzván k veřejné diskusi s p. Minářem, v TV a odmítl to. No zřejmě by to pro něj dopadlo dosti trapně, soudě dle jiných vystoupení.

Jistěže se máme ekonomicky velice dobře, leč obecná morálka je ve psí. Souhlas. Ale to není důvod k nespokojenosti? Máš plné koryto - tak nekušni = heslo dne ? Za komoušů jsme si také nežili tak špatně, lidi budovali chaty, pivo za 1.20 Kč, rekreace od ROH...... a kdo pyskoval jen neveřejně mohl přežívat docela dobře.

J.L.

F. Dido 14.6.2019 11:09

Již jsem myslel,že si toho důvodu,proč v té diskusi byl s druhořadými politiky nikdo zde na psu nevšiml a jsem rád,že jsem se mýlil. Obzvláště jedlej byl Bureš včera v tv, když tam kňoural,jak se máme dobře,jak je vláda úspěšná a že bychom je měli nechat dovládnout do konce volebního období, takto se věru nechová někdo,kdo se cítí být pevný v kramflecích.

E. Pawlica 14.6.2019 13:31

Re:

Jj, sen o úspěšněj vládě se rozplyne, až Schilerova vytasí své plány na zvyšování daní.

EET taky není nic moc, na to jakej humbuk kolem ní Babiš rozpoutal a ještě k tomu tohle počasí ...