25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

POLITIKA: Krysař Mikuláš a politický aktivismus ČT

Krysař je virtuální postava, která dokáže hlasem své píšťaly svést davy ke skoku do propasti za vidinou věčné blaženosti. Mikuláš Minář vede davy k demonstracím za vidinou života v právním státě bez nenáviděného Andreje Babiše a nebezpečné Marie Benešové a za jeho vábením jde stále více lidí zmámených jeho výmluvností.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
F. Ogáv 17.6.2019 12:13

Re: ...D.Mach

Ono to vypadá, že soudruh Vlček má také záznam. A oni soudruzi "tak nějak" spolupracují.Škoda, že jsme si na podzim 89 nevzali příklad z Maďarů na podzim 56. Byl by klid na práci ( to je jejich mantra, není-li pravda)

F. Ogáv 17.6.2019 12:01

Re: Pane Jemelíku, milé překvapení: Za článek 1*

...aniž by ale věděli jaké další kroky, kdyby ...

Vypadá to, že pro "většinu" je podvodník,gauner a estébák to nejlepší řešení pro tento národ. Každé jiné, reálně proveditelné řešení je lepší než s gaunerem, podvodníkem a estébákem

M. Hartmann 16.6.2019 11:12

Re: ČT a ČRo neinformuje podle hradních not ... naštěstí!

Tu češtinu si tu dovolím posuzovat kvalifikovaně. Tvrdé y, měkké i, vám evidentně nevadí. Bude dobré, abyste si znovu zopakoval příčestí minulé činné, bere se to už na obecné škole. Politiku u vás cenu komentovat nemá. Koblihy nejím, mám diabetes. Zase jste mimo.

K. Salajka 15.6.2019 11:00

Re: Česká televize nikdy nebyla veřejnoprávní

Já bych šel jinou cestou - zajímal by mně komentář rady a jejich členů k nedělním chvilkám poezie Václava Moravce (není on nakonec z rodu Emanuela?). Celkově by mně zajímal postoj rady ke zpravodajství. Název Události skutečně vystihuje v čem je problém. Pravidelně to vypadá, že za českými humny se nic neděje a když, tak nás zajímá jen, kdo to odsuzuje. Je to horší než byly zprávy za socialismu, kde jsem alespoň chápal pátrání po zlořádech kapitalismu. Hloupí nevzdělaní reportéři vítají kroupy stejně jako vedro či spadlý autobus - to jsou zprávy, kterým budou lidé rozumět ! Vyváženost mi vychází 2:1 Mikuláš Minář : premiér obě ale negativní pro jednoho z nich.

Havlíčku, Havle !!! Takhle sis statečnost nepředstavoval !

J. Svoboda 15.6.2019 10:36

Re: pane Valento

Pane Langere, vypadá to, že jste jeden z posledních, kdo na to ještě nepřišel, hlavně proto, že nechtěl. Zůstává otázkou, proč nechtěl. Příležitostí jste měl mnoho a mnoho. Byly to přenosy ze Sněmovny Parlamentu, videa paní Slonkové a pana Kubíka na Seznamu Zprávy a další. Vy jste neslyšel a neviděl, jak Babiš říkal, že "jejich" zaklekli na FAU Přerov? Jak zaklekli i na malé konkurenty kamarádíčků?

J. Kraus 14.6.2019 23:58

Neschopnost logické úvahy

a co hůř, neschopnost přijmout fakta odporující paradigmatu. Pak je cesta k manipulaci otevřena. Jak řekl před časem sám Jiří Suchý se svým jemným humorem, "my máme pravdu, ale jich je víc". Co se týče vždy podezřelé politiky nebo ekonomiky, tam asi není těžké vyvolat odpor davu, zvlášť když mladí jsou už nejen v první generaci vedeni k "rebelství bez příčiny". Povážlivější je, že ani osoba nikoli hloupá nepřijímá fakta technického rázu. Mluvím teď o knížkách Hans Joachim Zillmera, inženýra statika, který už se na očividné nesmysly v přírodních vědách nedokázal dívat, a jehož knihy se snažím nenápadně propagovat v okruhu mladších příbuzných (Darwinův omyl, Evoluce podvod století, Omyly v dějinách Země, Energetický blud, ...). Kdysi mnou otřáslo Součkovo Tušení stínu a vlastně změnilo život. Zillmer je lepší než všechny sci-fi, protože pravdivý, ale mladý vysokoškolák ho po prolistování (?) znechuceně odkládá. Jsou to pro něj bláboly. Takoví lidé půjdou za píšťalkou až do pekla. Jistě to tak má být.

V. Patkoš 14.6.2019 22:23

Re: ...

Vy jste k pláči. Jestli máte pocit, že pokud jde někdo na demonstraci tak demonstrujete nějakou zlobu, pak jste asi dneska byl moc dlouho na sluníčku.

V. Heidlerová 14.6.2019 21:49

Re: Stejně je to divný: proč nerozdávají koblihy?

To byl jen z Vaší strany omyl, ale u těch, s nimiž svádím slovní souboje je to trvalá blbost. Mně se taky občas stane, že se zmýlím, dokonce jsem kdesi napsala, že jsem blbá a stará 82,uznala jsem svou chybu a teď to proti mně neustále využívá jakési vemeno jménem Vlček. Všecko dobré!! Hlavně, že jsme zjistili, že "jsme jedné krve, ty i já"!!!

V. Čermák 14.6.2019 21:45

Re: kde je ta demagogie ?

Škoda, že jste se nepokusil uvést, že Tvrzení, že výroky Mikuláše Mináře nejsou demagogické a že článek nemá žádnou hodnotu, je jen a pouze Vaše tvrzení. A že je mylné je vidět z poměrně značného množství diskutérů pod vámi, kteří jsou většinou jiného názoru než Vy. Toš tak, pane Koláři, který rád mluvíte "za všechny lidi"....

D. Mach 14.6.2019 21:01

Re: ...

Pane Vlčku, když někomu říkáte, že je k smíchu, a díváte se přitom dozrcadla, tak ho neoslovujet "pane Machu". A kde jste mě viděl vyřvávat? To jste opsal tentokrát u ovčáčků?

D. Mach 14.6.2019 20:58

Re: Minář není krysař

Wiszniewski se přejedl koblížků. Vy zase vypadáte!

F. Navrátil 14.6.2019 20:33

Re: ...

Ještě větším paradoxem je, že proti dotacím pro Agrofert na tribunách brojí dotační stachanovec Mádl, který dostává mnohamilionové dotace na své filmové slátaniny.

F. Navrátil 14.6.2019 20:29

Re: Česká televize nikdy nebyla veřejnoprávní

Naprosto s vámi souhlasím a mediální rady také považuji za bandu obskurních vyžírků, kteří pro občany nehnou ani prstem. Proto navrhuji jejich zrušení a současně zrušení povinného placení koncesionářských poplatků. Pokud je Česká televize opravdu tak kvalitní a nepostradatelná, pak se najdou jistě milióny koncesionářů, kteří si ji předplatí jako placený kanál.

M. Kolář 14.6.2019 20:27

kde je ta demagogie ?

Škoda, že se autor článku nepokusil uvést, které konkrétní názory a výroky Mikuláše Mináře jsou demagogické. To by mohlo vést k nějaké diskusi a samotný článek by mohl mít i nějakou hodnotu. Takto nemá žádnou. Autor článku je jistě fundovaný v oblasti mnohé justiční problematiky, ovšem o společenských, politických a mocenských pochodech v širším kontextu, vedoucích v dějinách ke útokům na právní demokratický stát asi nic neví. Jinak by nemohl toto napsat.

J. Vlček 14.6.2019 18:57

Re:

Já mám oblíbenou jinou četbu, než číst příběhy nějakého zemědělce. To můžete číst vaším dětem pro dobrou noc. Hlavně se nezalkněte závistí, kdo si co utrhl, a o co byl váš chřtán ochuzen.

J. Vlček 14.6.2019 18:44

Re: Stejně je to divný: proč nerozdávají koblihy?

Ani to nemusíte inzerovat. Ono to zcela jasně vyplývá z vašich příspěvků, pane Machu

J. Vlček 14.6.2019 17:57

Re: Když je Minář jen mluvka bezvýznamná, proč tolik vadí?

Pánové Janku a Machu, domýšlivost z vás obou jenom kape. Oháníte se internetem, jako byste ho vymysleli vy dva. To, co dovedli generace před vámi, o tom se vám může jen zdát. Vyrábělo se tu první poslední, v zemědělství jsme byli soběstační, co umíme dneska? Plkat na internetu a první poslední si dovézt z ciziny?

J. Vlček 14.6.2019 17:45

Re: ...

Pane Machu, ne paní Malá, ale vy patříte k těm, co v sobě pěstují zlobu, a chodí ji vyřvávat na náměstí. Nebo si myslite, že zlobu v sobě tají ti, kteří tam nechodí a svoji vůli vyjadřují ve volbách? Jste k smíchu.

V. Kotas 14.6.2019 17:41

Re: Česká televize nikdy nebyla veřejnoprávní

ČT je veřejnoprávní jenom v zadání, ne v realitě.

T. Wiszniewski 14.6.2019 17:37

Minář není krysař

ale morový potkan.

D. Mach 14.6.2019 17:36

Re: Stejně je to divný: proč nerozdávají koblihy?

Paní Heidlerová, neomlouvejte se. Tím hlupákem, což všichni v tuto chvíli vidí, jsem přeci já :).

D. Mach 14.6.2019 17:35

Re: Stejně je to divný: proč nerozdávají koblihy?

Vy snad víte, co je to estébák z vlastní zkušenosti či praxe? Vyznění vašich příspěvků by to hodně vysvětlovalo.

D. Mach 14.6.2019 17:31

Re: Když je Minář jen mluvka bezvýznamná, proč tolik vadí?

Nevím paní Malá, jak jste se konkrétně zasloužila o to, abychom měli internet, případně co jste vytvořila jiného. Mně je 54 let, na Václaváku jsem klíčema necinkal, protože jsem v té době sloužil na vojně, ale odhaduji, že vy jste v té době ještě budovala socialismus. Za co bych vám měl být vděčný. V devadesátých letech jsme si utahovali opasky, abychom se dnes měli dobře, ne proto, aby nám vládl a okrádal nás estébák. A jestliže si člověk srovná, v jakém stavu byli finance před dvěma lety (schodek minus 18 miliard), před rokem (minus 25 miliard) a letos (minus 50 miliard), je mu jasné, že tomuto řádění je třeba učinit přítrž. Pak možná budete mít i více koblížků a nebudou jenom z Agrofertu.

D. Mach 14.6.2019 17:23

Re: ...

Nevím paní Malá, kde berete tu drzost nadávat do křiklounů lidem, které neznáte, tedy například mně. Mně jde o politiku, a přestože by v čele vlády po odejití Babiše zůstalo ÁNO, tak mi jde hlavně o to, aby ve vládě nebyl trestě stíhaný člověk, bývalý komunista, spolupracovník StB a člověk, který se napakoval na divoké privatizaci devadesátých let.

Jinak svůj život považuji za povedený třeba i díky tomu, že se podařilo svrhnout vládu jedné strany a vyhostit okupační vojska, a chtěl bych ho ve stejné kvalitě zachovat i pro další generace. Takže si dejte koblížek a zabývejte se něčím, co vás baví. Tím, jak v sobě hromadíte zlobu, škodíte především sama sobě.

D. Mach 14.6.2019 17:17

Re: Česká televize nikdy nebyla veřejnoprávní

Opisoval jste u Goebbelse nebo u Stalina? Česká televize veřejnoprávní je, a lepší by ještě bylo, aby do dozorčí rady strany jako ÁNO a SPD delegovaly slušné lidi a ne obskurní amatéry.

J. Ráž 14.6.2019 17:15

Pane Jemelíku, milé překvapení: Za článek 1*

Je málo objektivně napsaných článků věnujících se této poměrně hysterické době, jako je tento. Ukazuje na fakt, že lidé chodí demonstrovat vedeni vidinou sundat s piedestalu Babiše, aniž by ale věděli jaké další kroky, kdyby se jim to povedlo , mají organizátoři a zákulisní manipulátoři, připravené.

Při tom je jasné, že se Sněmovna sama nerozpustí a bez jejího rozpuštění nové volby nebudou a tak i kdyby Babiš nakonec podlehl tlaku a podal demisi, nic se nezmění, neb předseda vlády bude opět někdo z ANO a Babiš to bude řídit zákulisně.

V. Čermák 14.6.2019 17:05

Re: Co by to chtělo, pane Jemelíku?

Pane Janku, vy jste vytrvalý bojovník. Vy se nevzáte. Už jste i přechodníky vybojoval...

V. Čermák 14.6.2019 17:02

Re:

Jenom přání, nic víc. Vaše přání je otcem myšlenky. Víte-li o nějaké nezákonnosti, udejte ho. Můžete i anonymně, nejlépe v Praze. Toš tak a neplačte, zamáčkněte slzu ...

K. Horák 14.6.2019 17:00

Re: ...

Když poslouchám vylevy Vladimira Polívky, Jiřího Mádla,Marthy Issové, tak to jen sprostoty a urážky nejen politiků, ale hlavně jejich voličů. Je směšné, že zrovna oni označují ty voliče za nevzdělané, když naši komedianti jsou primo symbolem vzdělanosti. Papouškování naučeného textu není vzdělání.

K. Horák 14.6.2019 16:54

Re: ...

Máte pravdu.