16.6.2019 | Svátek má Zbyněk



DISKUSE K ČLÁNKU

Nejste přihlášen/a. Vkládat příspěvky mohou pouze registrovaní čtenáři.

Formát tel. čísla "+420 xxx xxx xxx"

POLITIKA: Nápad ministra Seehofera



Řazeno podle času sestupně, seřadit podle času vzestupně
počet příspěvků: 66, poslední: 12.6. 2019 22:28, přehled diskusí

Návrh na místo sjezdu:
Autor: J. Hajský Datum: 12.6.2019 18:32

Miroslav Macek na svém blogu navrhuje jako místo sjezdu Sudetoněmeckého ladsmanschaftu Lidice Myslím, že zcela správně. Sudetský Němec K.H.Frank se tam také vyřádil.

Re: Návrh na místo sjezdu:
Autor: T. Krystlík Datum: 12.6.2019 22:20

K. H. Frank vypálení Lidic nepřikázal, neorganizoval, byl v Berlíně na pohřbu Heydricha a do Lidic se dostavil až pozdě odpoledne, až bylo po všem.

Umím si představit,:
Autor: M. Mikulec Datum: 12.6.2019 18:29

kdyby Německo fungovalo jako tavící kotel USA: příchozí by se brzy stali hrdými Američany a tohle handrkovani o minulost by odpadlo. Takže sudetští Němci maji byt hrdými Němci a starat se o Nemecko a ne se ublízenecky vymezovat vůči jiným Němcům, neřku-li Čechům, jako by byli něco extra.

Re: Umím si představit,:
Autor: S. Netzer Datum: 12.6.2019 18:45

Sudetští Němci se "ublíženecky vymezují vůči jiným Němcům a Čechům, jako by byli něco extra"?

Zajímalo by mě, kde jste přišel k tomuto slabomyslnému poznatku.

Re: Umím si představit,:
Autor: V. Pavelka Datum: 12.6.2019 21:32

Paní Sybil ,pořidte si kdykoliv, utajenou nahrávku, po odchodu s přátelského posezení s Němci a poté si ji přehrajte ..

Re: Umím si představit,:
Autor: M. Prokop Datum: 12.6.2019 21:03

Ty, které já znám, se nijak ublízenecky nevymezují vůči jiným Němcům, neřku-li Čechům. Ale pochopitelně neznám všechny.

Re: Umím si představit,:
Autor: M. Mikulec Datum: 12.6.2019 22:05

Přesto slyší na sudetoněmecký Landsmanschaft? Hmmmm, zajímavé.

Teď máme jiné problémy. Beneš neviděl tehdy jiné řešení:
Autor: F. Žůrek Datum: 12.6.2019 17:16

Prezident Edvard Beneš si užil Německa i Němců až až. Otřásl s ním Mnichov! To byla opravdu zrada Západu vůči mladému Československu. Edvard Beneš o tom napsal rozsáhlou knihu "Mnichovké dny". To tojí za přečtení, abychom pochopili psychiku Edvarda Beneše, který se po této zradě (zejména Francie) obrátil raději potom na Stalina - což byla další jeho chyba a to on také ještě později si uvědomil.

Edvrad Beneš byl dlouhou dobu za existence Československa ministrem zahraničních věcí a otázka Němců a Německa byla neustálý a neutuchající problém, který on stále řešil. O tom mnohokrát třeba mluvil s Tomášem Garriguem Masarykem, Který byl tehdy naším prezidentem. E. Beneš již ve své disertační práci, kterou psal ještě za studií ve Francii, se přímo zabýval německou otázkou, takže on byl ve svém myšlení "U VĚCI".

Ztráta svého domova je velice těžká věc. To také Edvard Beneš velice dobře věděl. Ale jiné řešení on tehdy neviděl! Benešovy dektery to tehdy vyřešily, co se dá dělat!!!

Taková je dnes skutečnost a to je nutné respektovat, ať se to komu líbí anebo nelíbí. Změnit historii již nelze, to je přece také známá věc.

Po válce:
Autor: F. Kodera Datum: 12.6.2019 15:39

bylo do Německa přemístěno (odsunuto, vyhnáno, jak je libo) z mnoha evropských zemí cca 12 mil. Němců. Největší diskuse se vedou, nevím proč, o 3 mil. Němců z Československa. Jsem tedy pro to, aby se první zahraniční sjezd Landsmanschaftu nejdříve uskutečnil v Polsku, tam se to jistě setká s větším porozuměním.

Typicky česky pitomý nápad:
Autor: T. Krystlík Datum: 12.6.2019 17:08

Sdružení se jmenuje Sudetendeutsche Landsmannschaft, což česky znamená Sudetoněmecké krajanské sdružení. Proč by mělo mít sjezd v Polsku?

:
Autor: J. Jurax Datum: 12.6.2019 18:01

A proč v Česku?

Heim ins Reich se jim přece vyplnilo! U nás rajch už není!

Re: :
Autor: T. Krystlík Datum: 12.6.2019 22:21

Protože Sudety byl název sídelních německých území v ČR.

Osobně bych proti sjezdu Landsmanšaftu v Česku :
Autor: M. Prokop Datum: 12.6.2019 15:19

neměl nic.

Ale dovedu si představit, kolik blbů by kolem toho dělalo dusno, takže přínos akce by byl nejspíš záporný.

Současný stav, nějaká ta návštěva českého politika s rozumem v hlavě na sjezdu v Německu, je vyhovující.

Re: Osobně bych proti sjezdu Landsmanšaftu v Česku :
Autor: Z. Lapil Datum: 12.6.2019 16:13

Přesně.

Re: Osobně bych proti sjezdu Landsmanšaftu v Česku :
Autor: V. Novák Datum: 12.6.2019 16:17

Český politik s rozumem v hlavě na sjezd organizace na úrovni Svazu chovatelů angorských koček do Německa nepojede.

Re: Osobně bych proti sjezdu Landsmanšaftu v Česku :
Autor: S. Netzer Datum: 12.6.2019 17:03

Český politik, který jezdí na území Ukrajiny, takzvané Doněcké lidové republiky, které ovládají proruští separatisté, a nechává se tam přivítat českou státní hymnou je "politik s rozumem v hlavě"?

Re: Osobně bych proti sjezdu Landsmanšaftu v Česku :
Autor: M. Prokop Datum: 12.6.2019 21:04

Ještě že naši zahraniční politiku neřídíte vy.

:
Autor: J. Jurax Datum: 12.6.2019 17:57

Nesouhlas.

Re: :
Autor: M. Prokop Datum: 12.6.2019 21:05

Dobré sousedství, prakticky za nic, není k zahození.

No comment ...:
Autor: I. Hendrych Datum: 12.6.2019 14:51

Česká malost opět promluvila.

No :
Autor: V. Pavelka Datum: 12.6.2019 21:42

Malost ? opatrnost Hendrychu opatrnost .!

TZV. Sudety nebyly nikdy,:
Autor: P. Zinga Datum: 12.6.2019 14:15

ještě jednou: nikdy součástí nějakého německého státu, vždy územím českým. Němci přicházeli s procesem kristianizace Čech jako pracovní síla kléru, který-většinou z Německa-se s nimi lépe domluvil.

No a dorazila to 30-tiletá válka a Habsburgové.

Nikdy se nestali Čechy-až na pár výjimek.Jejich domovinou bylo vždy Německo, takže mají co chtěli: Heim im Reich.

Co se Pirátů týká: oni nejsou doma nikde, bezprizorní idioti. A lidovci jsou holt lidovci.

Re: TZV. Sudety nebyly nikdy,:
Autor: V. Kotas Datum: 12.6.2019 15:57

Tak jest.

Krásná gesta:
Autor: P. Urban Datum: 12.6.2019 13:57

mohou být při dnešní rozvolňující se politické stabilitě skvělou metodou, jak vyvolat iluzi pokroku. A zároveň resuscitovat národní konflikty, které desetiletí vzájemného oddělení uspalo do stavu klinické smrti.

Je hezké, že se pan Lipavský nebojí pseudonárodovců. Ale to ještě neznamená, že nad nimi zvítězí, až je z té čertovy krabičky vyvolá.

EU ŘÍŠE:
Autor: J. Minarčík Datum: 12.6.2019 13:15

Nemám nic proti sudetským němcům,dokonce ani cestám do české rep.,sjezd ovšem ne-ten si pořádejte v německu,pokud budou vyřvávat o návratu-soudit za zradu na Československu v r.38 a za vyštvání českého obyvatelstva z pohraničí před i po záboru Hitlerem,smrt za zradu už by nedostali,to co udělali se nedá zapomenout ani nesmí,můžeme odpustit-osobně mi nejvíc vadí Mnichovská zrada,dnes se těmto zrádcům tlačíme do zádele-když budou potřebovat zradí nás znovu,nebo místo EU bude 4.říše!

Celá ta záležitost sudetoněmeckých sjezdů:
Autor: V. Podracký Datum: 12.6.2019 12:11

je propagandistická a nejspíše dobře placená různými podporovanými spolky. Co kdybychom udělali také jednou za čas sjezd a připomínali těch 350 tisíc Němci zabitých českých občanů, chtěli to dělat na území Německa a přitom ohnivě žádali pomstu a reparace. Rozdíl je v tom, že tito lidé jsou mrtví, zavraždění a nemohou se zúčastnit. Třeba by tam mohli místo nich být sochy.

Re: Celá ta záležitost sudetoněmeckých sjezdů:
Autor: S. Netzer Datum: 12.6.2019 12:43

Oběti rabovacích gard taky spí věčným spánkem a nechtějí "to dělat" ani tady, ani tam.

Slušní lidé jich pietně vzpomenou, zatímco darebáci lžou že jejich potomci "ohnivě žádají pomstu a reparace".

Re: Celá ta záležitost sudetoněmeckých sjezdů:
Autor: V. Církva Datum: 12.6.2019 14:08

Kdo seje vítr, sklízí bouři! Němci a to často sudetští civilisté na našem území ještě v dubnu či květnu 1945 dobíjeli účastníky pochodů smrti či české civilisty. O odsunu bych se s nimi vůbec nebavil, pokud nezačnou Němci větou, že vše zavinili Němci.

Na straně druhé je čas dívat se dopředu a hlavně zjistit, o co těm sudetským Němcům jde. Pokud vím tak se před lety zřeklipožadavku navrácení majetku. Pokud se chtějí přátelit a vzpomínat co bylo na životě tady super než přišel Hitler, jsem pro se s nimi pobavit. Odmítání diskuse je samozřejmě špatné. Myslí že nejdřív bychom měli na pozvání sudetoněmeckého landsmanšaftu chodit my a diskutovat.

No:
Autor: V. Pavelka Datum: 12.6.2019 22:28

Německá nafoukanost, byla zdrojem dvou světových válek a idiotské strategické instalace Bolševizmu v Rusku ,a její infekce po celém světě . Tak nevím jak dopadne další globální strategie k muslimské civilizaci . Zase budem součásti (V)ítězné bitvy Německé Blbosti!!

Re: Celá ta záležitost sudetoněmeckých sjezdů:
Autor: Z. Lapil Datum: 12.6.2019 16:09

S tím souhlasím. Bohužel jsem se naučil, že pietní vzpomínka na české straně vyvolá zcela nepietní reakci na straně sudetské.