25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

MÉDIA: O jednom plivanci

V pražském Letohrádku královny Anny otevřeli výstavu fotografií, která připomíná, že letos na podzim to bude třicet let od Velké listopadové sametové revoluce (dále jen VLSR).

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
K. Janyška 3.6.2019 19:38

Re: Jsem hlupák, ale i já mám právo na názor.

Ano, rozumím vám a souhlasím s vámi. Umím věc i přesně vyargumentovat vždy nevyšším věděním lidstva, kompozitivní teorií... Dzp.

K. Janyška 3.6.2019 19:36

Re: No, demokracie je veskrze špatným nástrojem správy věcí

Vědecký objev spontánního řádu, tedy lidově řečeno, že to samo přinesl už koncem 17.století Gimbattista Vico. Od té doby se různí lidé pokoušeli věc objasnit, ale marně, je příliš složitá. Až nositel Nobelovy ceny z ekonomii F-A.Hayek ji popsal přesně, prokazatelně a z hlediska spontánního řádu lidského světa. Lidský svět neřídí lidé, natož demokracie, ale spontánní síly. Zejména civilizace divochů a občanů z účinků z obchodu a civilizovanými jejich nekoordinovanou aktivistou vyvolaný už jmeovaný spontánní řád lidské interakce a lidského světa, jehož evolučně vyvinutá pravidla tvoří naši mysl.

Je to relativně nová věděcká materie a bohudík a bohužel zároveň naházela, a správně, do jednoho zločineckého pytle rudé a černé. Takže se nikde a vůbec nevyučuje. I ty nejotitulovanější hlavy o kompozitivní teorii nevědí nic, vůbec nic.

Demarchie tedy je úplně novým vědeckým postulátem pro správu věcí veřejných a jak pomnohokráte opakuji, převádí úplně všechno lidské pod institucionalizovanou kontrolu jediného práva pravého, práva soukromého, které nás všechny ve skutečnosti řídí odjaakživa 24 hodin denně.

Kde to funguje ? Nikde. Lidé tomu nerozumějí. Proto se pořád perou a zabíjejí... Dzp.

J. Sedlář 3.6.2019 17:34

Re: Zemanův špek

A nic, gratuluji, bezpečně jste ji umlčel.

J. Vlček 3.6.2019 17:03

Re: Zemanův špek

Mohu se jen opakovat, pane Weste. Jestliže někdo emigroval z této země, nikdo mu nebrání aby se na dálku zajímal, jak si tu vedeme, ale ať si nepřibírá naše starosti na svou hlavu. Ty ať nechá laskavě na nás, kteří zde žijeme. Nejsme totiž nesvéprávní.

Ani vy nebudete chtít, aby vám do vašeho života mluvil třeba váš bratr, který se odstěhoval z rodného domu, kde jste zůstal žít vy. Nebo se mýlím?

M. West 3.6.2019 16:48

Re: Pražská havlérka

M. Mikulecova?

Jedno je zajimave ze jsem se protestu zucastnil,ale zadne penize jsem od nikoho nedostal a moji pratele kterych tam bylo spousty take ne :) Tak prosim poradte kam si mam jit pro prachy o kterych zde pisete??:)

J. Vlček 3.6.2019 16:45

Re: Zemanův špek

Opravdu duchaplné, pane Nováku 475. Byl bych zvědav, co byste říkal, kdyby vám někdo z příbuzných, neřku-li z cizich lidí začal kecat do toho, kde bydlíte, jak bydlíte, co jíte a podobně. Cítíte jakou jste vyslovil blbost?

M. West 3.6.2019 16:38

Re: Zemanův špek

Nemohu si pomoci,ale zase jste trosku zaspal.V mem prispevku pisi---- lide jako vy zapominaji ze nekteri emigranti maji ceske obcanstvi a treba je zajima co se v nasi zemi deje .Ctete jine cizi deniky nebo noviny? tam se hodne pise jaky bugr je ted v Ceske republice za prispeni Babise Komunistu a hlavne Zemana Doporucuji vam si neco precist.Kazdy nemusi zrovna s vasim nazorem souhlasit i kdyz jak ctu vase nazory a prispevky v necem mate pravdu .. Hezky zbytek dne preji.

L. Novák 3.6.2019 16:24

Re: Zemanův špek

No, jen ať si každý kecá do všeho, co se mu zlíbí. Nejsme za Železnou oponou.

J. Vlček 3.6.2019 15:52

Re: Autor napsal

Nechtěl jsem se vás nikterak dotknout ohledně vašeho příjmení, jen že mi připadlo poněkud nečeské. Odpusťte. Nicméně to nebyla hlavní část mého příspěvku, jak jistě uznáte.

J. Vlček 3.6.2019 15:43

Re: Zemanův špek

Pane Weste, je úplná hloupost, že někdo, kdo byl vyhnán před třiceti lety ze země, tehdy ještě komunisty vedené, že od té doby nezískal již dávno občanství hostitelské země. To doufám uznáte, že jste trochu ujel. Kdo za tu dobu třiceti let zatoužil po rodné zemi, nic mu přece nebránilo a nebrání v návratu, nemyslíte? Ten, kdo se vrátit nehodlá, ať laskavě starosti o tuto zem přenechá na těch, kteří zde žijí, a do jejich záležitostí jim nekecá.

V. Čermák 3.6.2019 15:28

Re: Petr Adler, kryci jmeno Alex,

A něco konkrétního k článku smému by nebylo?

A. Alda 3.6.2019 15:27

Jsem hlupák, ale i já mám právo na názor.

A můj názor je srozumitelný a docela jednoduchý:

S EVROPSKÝM SVAZEM JAK S JEDOVATÝM PLAZEM!

J. Vlček 3.6.2019 15:24

Re: Zemanův špek

A představte si, pane Valento, že pana Adlera i pana Robejška si vždycky rád přečtu a mám z nich dobrý pocit, což se mi u vás stává velice vzácně, většinou mě vašimi věčnými rýpanci nasíráte. To mi řekněte, čím to asi je.

P. Grigar 3.6.2019 15:18

Re: Zemanův špek

.. a bohužel svůj názor často zaměňují za postoj, jehož správnost dokládají tvrzením, že jejich oponenti nemají dostatek informací, zkušeností získaných v cizině a tudíž jsou vlastně hloupí.

J. Vlček 3.6.2019 15:12

Re: Zemanův špek

Mýlíte se, paní Netzerová, nejsem vůbec zamindrákovaný, nemám k tomu důvod, naopak, jsem plný optimismu. To vy, emigranti, kteří tu denně vyvrhujete své stesky po domově, který jste opustili, to s vámi mlátí mindráky. Jinak byste si totiž užívali života jinak, než věčným vysedáváním u, k ničemu pro vás nevedoucich, diskusí.

M. West 3.6.2019 15:11

Re: Autor napsal

Na to vam mohu odpovedet i kdyz bych se vas mohl zeptat jak jste prisel vy osobne k vasemu prijmeni? Me ale nezajima ale odpovim vam rad Moje prijmeni pochazi od meho Tatinka a cele nase rodiny Westove Staci? spokojen ?

M. West 3.6.2019 15:03

Re: Zemanův špek

Nemohu s vami souhlasit pane Vlcku

Zapominate na jednu dulezitou vec ze nekteri lide byli z Ceskoslovenske republiky primo vyhnani komunisty,ale podstata je takova ze jim Ceske obcantstvi zustalo.Tak se nedivte ze nekteri se zucastni diskuze a maji svuj nazor na deni v CR.

P. Polak 3.6.2019 15:01

Re: Petr Adler, kryci jmeno Alex,

Evidentne nejenom Adler je na to haklivy... :)

J. Vlček 3.6.2019 14:54

Re: Zemanův špek

Je rozdíl, radí-li vám někdo, buďte ve volbách vybíraví, nebo když vám udílí knížecí rady typu, toho nevolte, volte tamtoho, nebo toho jste si zvolili špatně, jste holt blbí, neumíte volit, tak takové rady a posudky ať si každý strčí za klobouk, včetně vás, paní chytrá horákyně.

L. Severa 3.6.2019 14:51

Bylo asi chybou,

že v úředních budovách zrušili plivátka. Pak to tak vypadá.

S. Netzer 3.6.2019 14:50

Re: Zemanův špek

Vy jste starý zamindrákovaný dědek ("my jsme ..."), Vlčku, který by udělal lépe, kdyby šel krmit holuby do parku.

J. Vlček 3.6.2019 14:45

Re: Petr Adler, kryci jmeno Alex,

Vy abyste se něčeho takového nechytla jak to příslovečné hovínko na košili, to by ani nebylo.

S. Netzer 3.6.2019 14:44

Re: Zemanův špek

Nejen, že autor "kafrá do věcí, do kterých mu nic není" (© Vlček), ale taky udílí hraběcí rady pomocí vymyšleného citátu Voltaira, který zde nedávno kolportoval jeho bloger Chrastina: "Můj letitý kamarád z Kanady, žurnalista Petr Adler, s nímž diskutuji o všem možném a v posledních dnech hlavně o nastávajících eurovolbách, mi poslal jeden Voltairův výrok, který vystihuje přesně naši současnou situaci ... Buďte proto při vašich volbách velice, ale velice vybíraví, dodává můj starý dobrý přítel Petr Adler přes celý Atlantik ..."

J. Vlček 3.6.2019 14:42

Re: Petr Adler, kryci jmeno Alex,

Pane Polaku, vemte už si ty vaše seznamy spolupracovníků někam na WC a ušetříte koruny za hajzlpapír. Třicet let po sametu tady s tim otravujete ovzduší a není to k ničemu. Co kdo z těch zanesených do seznamů dělal, nebo jak se do seznamů vůbec dostal stejně nevíte, tak si s tím vystřete zadek a neotravujte s tím.

S. Netzer 3.6.2019 14:41

Re: Petr Adler, kryci jmeno Alex,

Varuji Vás, na toto je autor velmi háklivý. Vím to z vlastní zkušenosti. :-)))

J. Vlček 3.6.2019 14:30

Re: Zemanův špek

Nic překvapivého, pane Horaku. To jen vrána k vráně sedá, a rovný rovného si hledá, což jak známo, je stará známá pravda.

J. Vlček 3.6.2019 14:22

Re: Zemanův špek

Patrně si stojíte na kablíku, paní Netzerová. Zkuste si přešlápnout. Mluvím totiž o vás, panu Valentovi, Mařákovi a podobných rozumbradech, co nás zde chtějí pořád poučovat a omračovat znalostmi, neboť my jsme nevědomí a neuvědomělí, zatímco vy jste světa znalí a uvědomělí.

P. Polak 3.6.2019 14:17

Petr Adler, kryci jmeno Alex,

neni jedinym spolupracovnikem StB v emigrantskych vodach. Ja z Australie pamatuji jisteho byvaleho starostu Sokola...

J. Holíček 3.6.2019 14:12

Re: Pražská havlérka

Je to samozřejmě protest pro protest. Byl by úspěšný, dosáhlo-li by se jím zrušení voleb. :-))

P. Horak 3.6.2019 14:09

Re: Zemanův špek

Mluvite mi z duse, pani Netzer a pane Valento. Vsechny zminene osoby, vcetne pijavic napojenych na ceciky IVK, silne pripominaji rozumy Haskova Porucika Duba. Vsechno uz davno vedeli a u z pred lety o tom mluvili s......xxx (okresnim Hejtmanem.)